- NEM az volt a problémám, hogy "csak" ennyit tud teljesítményben és hogy megelőzgetnek ( Megyeri hídon amúgy 110-et- az órája szerint, ha nem volt ellenszél, GPS szerint 100 volt talán)...
- HANEM az, hogy úgy 80 körül, ahonnét még ugye bőven gyorsult.... abban az esetben, ha körbe voltam véve autókkal, akkor feltűnt, hogy túl kicsi a masina alattam ehhez a tempóhoz, "nem érzem a vasat magam alatt, ergo nem vagyok biztonságban"...
" Főként, ha az M3-as bevezetőjén kellett mennem 100-zal a kocsik között. Úgy 70-ig teljesen jó, de felette már jön az érzés, hogy nem annyira biztonságos ehhez a tempóhoz, ha körül vagyok véve más járművekkel is."
Sajnos ez a tesztek alapján szinte az összes 125-ösnél előjön. Külföldi tesztekben (főleg angolt, franciát és spanyolt találni a nekem tetsző 125-ösökről) szinte mindegyiknél írják/mondják, hogy a 110 km/h-s utakat már nem ajánlatos használni ezekkel. Mondjuk ezek a tesztek mind abból indulnak ki, hogy a kocsik nem előzik meg a náluk lassabb motort, hanem a motor tartja a kocsik sebességét. Engem, - mivel bringázásnál megszoktam, hogy kocsik előznek meg, - nem zavart, amikor a 7-es úton mentem anno a 70-es robogómmal 65-tel a kocsik folyamatosan megelőztek. A Megyeri hídon is vígan átmentem a 125-ös robogómmal 80-al, a kocsik meg kikerültek. Mondjuk autópályára már nem mennék fel egy 15 lovas 125-össel sem, pedig azok elvileg tudják a valós 110-et, ami azért a külső sávra elég szerintem.
A TNT 125 nagyon aranyos, kellően agilis és jól manőverezhető is. 2017 őszén vettem is egyet az RKV-m után, de egy idő után egyre jobban erősödött bennem az érzet, hogy egy hokedlin ülök ( 183cm magas vagyok amúgy). Főként, ha az M3-as bevezetőjén kellett mennem 100-zal a kocsik között. Úgy 70-ig teljesen jó, de felette már jön az érzés, hogy nem annyira biztonságos ehhez a tempóhoz, ha körül vagyok véve más járművekkel is.
Kímélés : én simán felgyorsítok vele 80-90-ig sík úton.....már a szalonból hazafelé menet is, csupán nem húzom neki teljes gázon az első olajcseréig. Részteljesítményen is simán eléri ezt a sebességet a gép, csak valamivel lassabban, mintha tépném.
Szentendrén csesztek felvenni a telefont ma, pedig csörögtem párszor. így más szervizt próbáltam keresni. Mivel a Kálvin tér közelében dolgozom, feltűnt a Hosuba garázs nevű kereskedés, amit a Keeway honlapon márkaszervíznek írnak. Remélem, azt lehet, hogy a Ferenc körúton leadom a robogót, és ők szállítják el Dunaharasztiba. Ha nem, akkor odarobogok, annyira azért nincs messze.
"Ha élményre vágysz vakszeg akkor az RKF a motorod"
Nekem tetszik is külsőre, tetszik az ára, a tesztek is dicsérik. Viszont nekem természetellenes a láb helyzete rajta. Újabban gyakran fáj a térdem, és félek, hogy nem élvezném ezt a majdnem összehajtott lábhelyzetet hosszabb távon. A TNT 125 is tetszik, az minden teszetlő szerint élvezetes, és azon jobb a lábhelyzet is, de a nejem szerint 41 évesen hülyén néznék ki egy ilyen gyerekmotoron. Bejelentkeztem ma szervízbe Dunaharasztiba, jövő héten megyek, akkor majd megnézem közelről a motorokat.
"
várjál még én úgy is fogok egy kvázi tesztet írni de az első olajcseréig nem fogom hajtani a gépet.
"
Ezen én is gondolkodtam, meddig kíméljem a gépem. Én 300 km-t adtam neki, utána már mentem vele óra szerint 85-tel, kopjon csak jól össze jelszóval:)
Ha élményre vágysz vakszeg akkor az RKF a motorod, vagy várjál még én úgy is fogok egy kvázi tesztet írni de az első olajcseréig nem fogom hajtani a gépet.
Köszi, holnap hívom őket, kíváncsi vagyok, mikorra kapok időpontot. Addig mindenesetre használom akkor a gépet. Kezd 520 km után végre csökkenni a fogyasztása, és a lanyha 6 KW-os erejéhez képest kifejezetten jól kezd menni (viszont a nvívópálcán kb. 3 mm-nyi olaj eltűnt ennyi km alatt). Amúgy miért lehet az, hogy egy ilyen nyamvadt kis 6 KW-os Zahara minden teszt, és a gyár szerint is megy 94-et valós sebességre, míg a 2 KW-al erősebb, léghűtéses motorokra (YS125, CB125F, BN125, RKS) szintén ilyesmi végsebességet mérnek. Nejem kérdezte is, hogy ha egy ilyen 125-ös motor nem megy jobban, rosszabb a szélvédelme, és szignifikánsabban nem is kényelmesebb, minek akarok egy ilyet is. Én érvnek a motorozás élménye mellett annyit tudtam felhozni, hogy az A2-es vizsgához kellene gyakorlatot szereznem, az meg csak váltós 125-össel megy.
Na, ha megyek kötelező szervízre, megsasolom ezt az új RKV-t is. Szerintetek lehet abból gond, hogy elfeledkeztem arról, hogy nem 1000 km-nél, hanem 500-nál van az első kötelező szervíz, és azt tegnap elértem, így legjobb esetben is 600-700 km körül tudom szervízbe vinni a kis Keeway-em. Ugorhat ettől a gari?
Igen, az RKS-nek 80 felett elkönnyül az eleje és kicsit belebeg, ha rosszabb úton megy vele az ember..
Amúgy már van idehaza az RKV új változatából ( ültem rajta a szalonban ), amire a BN125 fejidoma és műszerfala és egy a korábbinál szebb, az RKF-ére hasonlító kipufogó van téve.. Az első futóműve meg pont egy körrel jobb mint az RKS-é ( mezei helyett eggyel vastagabb és fordított telók, valamint 90/90 helyett 100/80-as gumi ). Mivel korábban volt RKV-m, ezért tudom miről beszélek, RKS ezen a téren gyengébben teljesít az én véleményem alapján...
Tök jó lett a csomagtartó rajta. Amúgy én is 175 körül vagyok. Ekkora magassággal kényelmes végülis neked az RKS? Ha megyek a robogómmal kötelező szervízre, ráülök majd a 125-ösökre Szentendrén, kíváncsi vagyok, melyik milyen közelről.
Akkor lehet, hogy én is egy RKS mellett döntök, ha motort veszek. Igaz, az általad emlTett videóban is azt mondják a tesztelők, hogy nekik megéri a BN125 felára a jobb külső miatt. Nálunk ez 200 ezer, annyit nekem pl. nem biztos, hogy megérne, ha a megbízhatóság és a menetteljesítmények kb. ugyanolyanok.
A KSR-ből a Brixton almárkát néztem a neten, volt olyan francia teszt, ahol dícsérték, nekem tetszik is, de szerintem drága, Keeway árban kéne adni.
Fokozat kijelző nélkül mentem 10 x évet az yíbr el, engem csak zavar az egérmozi, ez nagyon jó kis összehasonlítás igaz egy Benelli bn 125 el
.
Ybr hát nem is tudom lehet már nem kéne bár az ülése kényelmesebb , vigyázz alkatrész árak ha a yamahától veszed csillagászatiak, lámpa keret 8000 ft index olyan 15000 ft /db , első sárvédő 24000 Ft, kipufogó 50-100000 Ft , RKre komplatt dob 25000 Ft, index 10490 Ft.Azt a derbi akármit felejsd el ha elromlik honnan lesz alkatrész. KSR moto na azt is Keeway RKV RKS mix és 1 milla na persze
Ybr 2005 verzióhoz tudom viszonyítani a forduló köre rosszabb, a váltó kuplung sokkal jobb, menet dinamika nagyon hasonló, a gumi amivel az ybrt vettem sokkal szarrab volt , a tükör na az csere vagy állítgatom még az ibrahim tükre nagyobb volt, erre le és oldalra kell néznem , kormánya valahogy alacsonyabb azon még állítanom kell , első motornak ajánlott általam bár majd kiderül 5 km van a RKS ben.
Szerintetek mit éri meg venni arra a célra max 700-ból, hogy motorozni is megtanuljak a robogózás mellett?:
Az RKS-t újonnan, egy YBR 125-öt (ebből a Custom változat nagyon tetszik, de azok 550e körül kezdődnek 10 évesen), esetleg a kis Benelli TNT 125-öt. Meg van egy használt, 15 lovas Derbi Mulhacén café, ami nagyon bejön? Van egy RKS olyan megbízható, mint egy YBR 10 évesen? Ha vehetek 15 lovas 125-öst is, érdemes inkább azt venni, vagy nem ad annyival jobb menetteljesítményt, mint egy 10-11 lovas gép? Ahogy néztem a végsebesség az egyiknél 100, a másiknál 110 körül van.
A gyakorlatban, főleg városban, nagyon zavaró, ha nincs fokozatkijelző a motoron?
Sziasztok...nekem az R17.hu- 7 nap beszerezte és leszállította a 19x3.00 TT hiány gumit./Yamaha 535 virágóra/és ráadásul a gyárit amivel a motor kijött a gyárból+ belsőt is adtak hozzá...3x hívtak föl a megrendelés miatt.
A veszprémi www.gumicorner.hu ingyen szállított gumi szettet ,nekem januárban párban a VFR-re...korrektül napra pontosan...2x hívtak föl...
A kismotorjaimra a www.mofaker.hu nél veszem a heidenau gumijaimat ....100/90x 17 TL van nekik a nagykőrösi úti boltban...ára 20eft
Épp most néztem ki az udvarra, gyönyörűen süt a nap, 13-14 fok biztos van. Hallottam is pár motort már elmenni az utcán... :-)))
Nézegetem az Imperiale 400-al kapcsolatos híreket, de egyenlőre nincs se ár, se hír a forgalmazás kezdetéről... Annyira megtetszett, hogy valószínűleg nem indulok el a BN251 megrendelésben, amíg az Imperiale 400 árát nem tudom. Később nagyon sajnálnám, ha kiderülne, hogy nem lesz sokkal drágább, mint a BN251.