Keresés

Részletes keresés

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.01.14 -1 0 34659

Ebben tévedsz.

Leszáll a közig. határ előtti utolsó megállónál, majd szépen átsétál a Budapest közig. határon belüli első megállóhoz.

Visszafelé ugyanez.

 

Érdemes lenne utánanézni, az egyes vonalakon mekkora is a távolság az érintett megállók között...

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (34600)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.01.14 -4 0 34658

Az a terv, hogy a környéki buszok a közig. határ előtti utolsó megállótól a budapesti végállomásig nem állnak meg.

Ez mondjuk óriási kib***ás lenne azokkal, akik nem mennek végig a vonalon, hanem pl. Budakesziről jövet Budagyöngyénél szállnak le.

 

Esetleg lehet az, hogy Budapesten belül befelé csak leszállás, kifelé csak felszállás céljából állnak meg - kérdés, hogy hol...

Előzmény: Villámhetes (34572)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.01.14 -2 1 34657

Nem sokallják a 12 milliárdot, hanem törölték.

Ezt már nem kapja meg a Főváros idén és a későbbiekben.

Előzmény: 133bp. (34571)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.01.14 -5 2 34656

És mi van, ha nem szolgálják ki?

Semmi.

Kicsit megnő az érintett megállóktól a rágyaloglási távolság...

 

A megállókba meg ki lehet írni, hogy felhagyásra kerültek, azzal együtt, hogy kinek is kell ezt megköszönni...

Előzmény: 133bp. (34554)
bz79 Creative Commons License 2024.01.14 -9 1 34655

Kíváncsi lennék arra a vasútra hordásra...4-5 videót láttam ezekről a rákoskeresztúr környéki zöldségesfurgonokkal kiszolgált vonalakról,1-1 utast potyogtattak útközben,a vasúthoz érkezéskor konkrétan senki nem szállt le,és senki nem állt a megállóban aki fölszállt volna.. De biztos minden videó rosszkor készült,tuti fürtökben lógnak rajtuk,azért telebuszos rendszerrel járnak mert akkora az igény.

Előzmény: 18-09 (34653)
08-73 Creative Commons License 2024.01.14 -2 0 34654

Akkor bingo! Kb ugyanerre gondoltam én is.

Előzmény: 18-09 (34653)
18-09 Creative Commons License 2024.01.14 0 2 34653

Nem tudom amúgy, hogy a 197, 269, 297, 298 esetében mekkora arányú a nem a vasúthoz történő, tehát lokális jellegű utazások száma

 

A szám amit keresel: 0. Ha nincs vasútra hordás, ezek értelmüket vesztik. 

Előzmény: 08-73 (34652)
08-73 Creative Commons License 2024.01.14 -2 3 34652

A probléma ott van, hogyha nem lesz megállapodás a bérlet körül, a rákosmenti vasúti ráhordó járatok kb rögtön értelmüket vesztik, így a 275 is kb halva született lenne. Nem tudom amúgy, hogy a 197, 269, 297, 298 esetében mekkora arányú a nem a vasúthoz történő, tehát lokális jellegű utazások száma.

Esetleg legrosszabb esetben a 297, 298 átvariálhatóak lennének kerületi körjáratokká.

Előzmény: 18-09 (34646)
08-73 Creative Commons License 2024.01.14 -5 1 34651

"Ha már 956, akkor - csak szurkálódás végett - vajon megállapodás hiányában március 1-től erre a járatra is csak a megyebérlet lesz érvényes teljes hosszában Máriaremetétől a belvároson át Rákoscsabáig, tehát a 956-990 páros két külön tarifával fog menni?"

 

Vagy visszakerül a BKK alá a 956, és csak a budapesti szakaszon fog járni (mint a fontosabb agglos járatok). Apropo: azt a világ hülyeségét, hogy a 956-on a SZÓLÓKON eaf van Hűvösvölgy és Széll Kálmán tér között a csonkameneteken, nem kéne felszámolni? Adhatnák csuklósokkal is, vagy akár ki is lehetne szedni azokat a csonkameneteket onnan, legfeljebb akkor a teljes vonalon 30 percező 956 lenne.

Előzmény: Zugbegleiter (34650)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.01.14 -1 1 34650

Az egyeztetés eredményeként annyi történik februártól, hogy odébbteszik két utcával a 176E-t egy pár száz méteres szakaszon, amivel pont annyi emberrel kitolnak, mint ahányan nyernek vele. Illetőleg a 908 alighanem átveszi a 956-tól a leghosszabb BKK járat stafétáját.

 

Ha már 956, akkor - csak szurkálódás végett - vajon megállapodás hiányában március 1-től erre a járatra is csak a megyebérlet lesz érvényes teljes hosszában Máriaremetétől a belvároson át Rákoscsabáig, tehát a 956-990 páros két külön tarifával fog menni? 

Előzmény: 08-73 (34645)
Nbbarcs Creative Commons License 2024.01.13 -1 2 34649

Átfogalmazom. A megállapodási hajlandóság hiánya, és a huzavona is biztosan korábban látszott, mint az ügy kipattanása.

Előzmény: 18-09 (34648)
18-09 Creative Commons License 2024.01.13 -1 2 34648

Mindenki tudta, hogy lejár a szerződés. Nem csak, hogy 1-2 héttel, ha nem amikor minden évben aláírták a következő évit. Az, hogy a 2023-as lejár december 31-el, már a 2022-es szerződéskötéskor tudták a felek. 

Előzmény: Nbbarcs (34647)
Nbbarcs Creative Commons License 2024.01.12 -1 3 34647

Nem megkérdőjelezve az igazságtartalmat, de azért azt tegyük hozzá, hogy a "BB buli" az illetékesek előtt nyilván sokkal korábban ismert kellett legyen, mint hogy a széles nagyközönség is értesült volna. Egy ilyen szerződés lejártáról nem a határidő előtt 1-2 héttel "értesülnek" a felek.

Előzmény: 18-09 (34646)
18-09 Creative Commons License 2024.01.12 -3 2 34646

December elején már tudni lehetett, hogy nem indul el a 275-ös, jóval a BB buli előtt, szóval kivételesen van igazságtartalma az indoklásnak :)

 

+megint több tucatnyi megállónév megváltozik (térképen is látni, hogy melyek kapnak csomóponti elnevezést)

Előzmény: 08-73 (34645)
08-73 Creative Commons License 2024.01.12 0 3 34645

https://bkk.hu/fejlesztesek/tarsadalmi-egyeztetes/tarsadalmi-egyeztetes-rakosmente-kozlekedesi-kapcsolatainak-fejleszteserol.11328/

 

275 indoklása szép, de gondolom, a Budapest-bérlet körüli cécó is benne van a dologban, hogy nem februárban indul el...

Obus Creative Commons License 2024.01.07 -1 5 34644

Kellett megszüntetni a Széna téri autóbusz-állomást.

Előzmény: 133bp. (34642)
bz79 Creative Commons License 2024.01.07 -8 0 34643

Hűvösvölgy az átépítéskor biztosan az önkormányzaté volt,kint is volt egy tábla,nem voltam arra rég,lehet még most is kint van.Széll kálmánon a meglévő 3-4 kocsiállást cserébe kapták a széna tér helyett.Modjuk ki is tehetnek egy volánbusszal behajtani táblát a városhatárokra,nyilván,néhányak szerint..

Előzmény: 133bp. (34642)
133bp. Creative Commons License 2024.01.07 -1 8 34642

Hűvösvölgy, Széll Kálmán tér, Szentlélek tér, Örs vezér tere, Campona... Csak egy néhány példa, ezek mind BKK-s végállomások, itt nincs a Volánbusznak semmilyen alternatívája, ha a Főváros azt mondaná, hogy márciustól nem használhatjátok vagy kérhet érte bármekkora összeget. 

 

Kelenföldön van az Etele téren a Volánnak végállomása, viszont az most is túlzsúfolt, oda aligha férne el az összes budaörsi, törökbálinti járat. 

Előzmény: bz79 (34641)
bz79 Creative Commons License 2024.01.07 -3 0 34641

Már a volánbusz állomások sem a volánbuszé ezek szerint?

Előzmény: hamzsabusz (34640)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.01.07 0 5 34640

Szélsőséges esetben -ha nagyon eldurvulnak a dolgok- azt is el tudom képzelni, hogy az agglós kék VB bejön a belső végállomásig, de ott (mivel a városhatártól nem vesz fel bp-i utast, ezért) külön borsos díjat fizettet vele a BKK a végállomás használatáért.

Előzmény: bz79 (34573)
timetable Creative Commons License 2024.01.07 -1 1 34639

Távolságra közelebb van Dunakeszi, de menetidőben a 104-essel is kell menni ugyanannyit.

Ezeknél az objektumoknál a többi szolgáltatás is számít - én is voltam már a 204-essel a budakalászi Auchannál, de nyilván nem 3 liter tejet vettem...Sokan célzottan keresnek fel egy lakberendezési, sport, stb. boltokat, az utasok egy részét már ők adják. Egyébként irányonként kb. 10-15 felszálló utasra emlékszem abban a szombat délutáni időpontban, mikor arra jártam.

 

Szigetszentmiklós érdekes, a 138-assal néha szoktam menni, és általában van mozgás az Auchannál lévő megállóban, de abban még nem látom a rendszert, hogy mikor vannak többségben a leszállók, illetve a felszállók. Azt lehetne feltételezni, hogy kevés utas van, azonban több tényező is egyfajta kis központtá teszi ezt a helyet:

- Szigetszentmiklós településszerkezeti sajátosságai miatt nincs valódi központja, sűrű a beépítettség, így a városi szolgáltatások is itt koncentrálódnak, mint autóval parkolási szempontból is könnyen elérhető helyen.

- Lakihegy számára ez a valódi szolgáltatási központ.

- A budai oldal felé ez a megálló lehet egy átszállási pont, akár K+R, akár a 279-280-as járatok ráhordása miatt. (A valódi átszállási pont a bekötőútnál lévő megálló, de annál kevés kietlenebb hely van a budapesti hálózaton...)

Előzmény: HarunBp (34626)
18-09 Creative Commons License 2024.01.07 0 1 34638

És akkor most nem szedem össze a kivétel oszlopokat, amik bár teljesen VB-s használatúak, kezelésük mégis BKK ;)

 

Az agló meg egy katyvasz. 

Előzmény: Közlekedésguru (34635)
nonick7 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 34636

Kérdés, hogy ez is része-e a lejáró megállapodásnak.

Előzmény: Közlekedésguru (34635)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.01.07 0 0 34635

Igen, de a kizárólagos Volán megállóhelyeket a Volán kezeli, míg a többit - az oszlopon lévő dolgokon és a fizikai léten túl - pedig a BKV. A Fővárosi Önkormányzat dolga lenne, de évtizedek óta a szolgáltatókra van bízva, épp ezért nem mindegy a megállóhely használat sem. Tehát aszfaltozás, tábla, utastájékoztatás stb. BKK, de takaríttatás, hóeltakarítás stb. BKV hatáskör. Kivéve a kizárólagos Volán megállóhelyek.

Előzmény: 18-09 (34631)
d_90 Creative Commons License 2024.01.06 -3 1 34634

Igazad van ebben. Nem kell túlbonyolítani itt az egész Szigetszentmiklósi közlekedést, ha nem lesz megegyezés a főváros és a kormány közt.

 

Talán így egyszerűbb lenne a Szigetszentmiklósi "megnyirbálás" után:

 

38 > Csepel, Szent Imre tér - Budatétény vasútállomás, Campona. 15-20 percenként csuklós kiadással

138 > Csepel, Szent Imre tér - Auchan Sziget áruház. 15 percenként szóló vagy csuklós kiadással munkanapon reggel és délutáni csúcsidőben

938 > Csepel, Szent Imre tér - Budatétény, Campona - Móricz Zsigmond körtér.* 60-120 percenként szóló kiadással.

 

938-as éjszakai járatot összevonnám a 941-es éjszakaival és lenne éjszaka is közvetlen kapcsolat Csepel, Budatétény, Budafok és a Újbudai térségben. 

 

Szigetszentmiklósi járatok kapcsán:

 

38 > 672 Csepel, Szent Imre tér - Lakihegy - Massányi úti ltp. - Városháza - Szigetszentmiklós, József Attila-telep (körjárat)

238 > 638 Csepel, Szent Imre tér - Lakihegy - Massányi úti ltp. - Kertváros - Szebeni utca - József Attila-telep - Szigetszentmiklós, városháza (körjárat)

 

Jelenlegi 38-as és a 238-as járatoknál a számjelzésen kívül nem változna az útvonala és a menetrendjük sem.

 

38A, 938 > megszüntetésre kerülne

278, 279, 279B, 280, 280B > Szerepüket a 673-as és a 691-es járatok vennék át a Leshegyi ipari park tömegközlekedését

 

Előzmény: 18-09 (34560)
bm613 Creative Commons License 2024.01.06 0 1 34633

Ezt nem biztos, hogy értem. Úgy érted, a kijelző azt akarja mondani, hogy (a legutóbbi, ma esti eset számaival) 1 perc múlva indulni kéne onnan a megállóhoz, az app meg azt, hogy 2 perc múlva lesz a megállóban a busz? De ez a kijelző konkrétan a megállóban volt. (Déli pu. 21-es)

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (34632)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2024.01.06 -2 0 34632

A kijelző számol a rágyaloglási idővel is, nem túl gyors tempóval. Az app nem.

Előzmény: bm613 (34627)
18-09 Creative Commons License 2024.01.06 0 7 34631

A főváros teljes területén minden megállóhely (az is, amit csak a Volán használ) leegyszerűsítve BKK-s. A Volánnak sem Budapesten, sem vidéken (ott a Magyar Közút és a helyi önkormányzat a kezelő) nincsenek megállóhelyei. Egyedül az autóbusz-állomások nevezhetők sajátnak.

Előzmény: bz79 (34603)
08-73 Creative Commons License 2024.01.06 -2 0 34630

40E ugyanez. A 188E-t csak azért nem sorolom ide, mert ugye egy vcs az alap 188-al, ami nem a pályán jár.

Előzmény: 08-73 (34623)
18-09 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 34629

A Budaörs-Gazdagrét 2022.10.31-én szűnt meg. 

Előzmény: BX 59-76 (34622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!