Ferozához van valakinek hibakód táblázata? Hibát kéne ki villogtatni de amit a neten találtam Daihatsuhoz abban nem írja a Ferozat. Vagy ez a táblázat az összes típusra érvényes? Benzin szikra van, mégsem indul. A motor lámpa világít. Két napig indul utána megint nem. Köszönöm!
A Ferózánon elment a helyzetjelző világítás és a belső műszerfalvilágítás egyszerre. Tudna nekem valaki segíteni, hol keressem a hibát? Talán egy biztosíték, vagy valami más?
Végre elkészült nagyjából az autóm első és hátsó futóműve, a felújítás részleteiről írtam egy blogot: http://www.terepjaro4x4.blogspot.com hátha valakinek hasznos lehet.
Itt a legolcsóbb! Vegyél egy 6cm átmérőjű, és 60cm hosszó rudat. Ebből kell esztergáltatni 10db 5cm-es pogit, és kifúrni a közepét 10mm es furattal.
Csavar boltban venni 6db 10mm x 140 x 1,5 csavar
és 4db 10mm x 120mm x 1,25
Az alváz 10 ponton rögzíti a karosszériát, ezeket megkeresed, (észre veszed őket, nem bonyolult) kiveszed ezeket a csavarokat, amikor megvagy, meg emeled és oda berakod a pogácsákat. A hűtőt kell csak leszedni és lejjebb fúrni majd 5cm-el, minden más enged majd annyit, de az alvázon lévő fékcsöveket vedd le az alvázról a motortér alatt.
előre és hátra megy a rövidebb, gyári menetes csavar, a többi hat majd az utastérben lesz!!
csak a felnit külön nem, de gumival együtt(szinte új) 15 papírért adom. Nem tudom melyik felnire gondolsz de tegyél fel ide egy képet róla aztán megmondom, hogy olyan-e az enyém :)
Kicsit nem idevaló az írásom de Ti talán tudtok segíteni! 1 hete vettem egy Daihatsu Charade 1.0 CS típusú autót. Egy jó és megbízható Daihatsu szerelőt keresek Budapesten aki ért is hozzá!
Lenne egy kérdésem a tisztel egybegyűltekhez, amire nem találtam dokumentációt. A motorban az injektor sor elosztó csöve -az cső, ami az injektorok felső részéhez csatlakozik, amin a benzint elosztja a rendszer- két helyen rögzül a szívócsonkhoz. Az Applause-el ellentétben (ahol két anya rögzíti a hidat) a Ferozánál hátul egy anya, elől egy csavar rögzíti. Arra lennék kíváncsi, hogy az első csavaros rögzítésnél van e olyan távtartó műanyag alátét mint a hátsó anyás megoldásnál (hogy ne szoruljanak túlságosan az injektorok). Nálam most nincs, de gyanús, hogy kellene lennie. Amennyiben van akkor ugyan olyan mint a hátsó? Valaki meg tudná lesni nekem?
Azt szeretném megtudni, hogy mi célt szolgál az az egyik végén kampós, a másik végén pedig négyzet-lapolt rúd, ami a hűtőrács fölé van rögzítve (oda ahol a motorháztető kitámasztója is rögzítve van)?