Az én autóm egy F11 525D, amin nem volt vonóhorog, de mindenképp akartam rá, amit meg is valósítottam!
Nem volt egyszerű részegységenként összeszedni a komplett rendszert, de szép lassan összeállt, beépítettem, és tökéletesen működik!
A hűtőventillátort nem cseréltem csak le, mert oda a 600W-os kellene előírás szerint a gyári 400W-os helyett, de nekem csak nagy ritkán egy motor szállításához nem érzem szükségességét!
Valaki meg tudja mondani, hogy egy vonóhorgos autóról át lehet-e szerelni az egészet egy másikra, amin nincs gyárilag? A donor egy facelift előtti F11 520d, és egy LCI F11 530d lenne, amibe kerülne. Egyik sem xd, de az 530d M packet-es és láblengetős nyitású.
A gyári motoros horogról beszélek természetesen.
Mekkora macera? A műtét után mindkettő gyári állapotú kell, hogy legyen.
Kedves kollégák, az eladott F10-esem pár dolgát ajánlom figyelmetekbe, alkuképes áron, sőt van még a kulcsra is egy eredeti, hibátlan fekete bőr védőm:
Lifetime FSC kóddal ha egyszer frissíted, utána nem fog kódot kérni, ha van újabb térképed, csak bedugod a pendrive-ot és frissíti, nem kér újra kódot.
Lifetime FSC kóddal. Olyan kódom van, amivel rá lehet tölteni az újabb térképeket. Most is 2018-as van rajta, már háromszor frissítettem. Nem egy nagy dolog.
Sok gondolkodás után úgy döntöttem, hogy eladom a mostani autómat és váltok egy ugyanilyen, csak fiatalabb hathengeresre.
Ha valakit érdekel egy F11 520dA 2013-as alpesi fehér touring 175e km-el akkor keressen, a címem publikus.
Nem full extrás, de az 520-ak között a jobban felszereltek közé tartozik: HUD, NBT prof. navi élettartam frissítéssel, automata váltó cserélt olajjal, adaptív xenon, motoros vonóhorog, sportülések fűtéssel és deréktámasszal, 18-as alufelni, motoros csomagtartófedél, antracit tetőkárpit, tetősín, hátul sötétített, ...stb. Sérülésmentes, leinformálható, átvizsgáltatható. Nem dohányos, nem illatosított. Minden javítás számlára ment, amiket be tudok mutatni, mint ahogy a kizárólag prémium üzemanyagok tankolásairól is a bizonylatokat. Szinte szalonállapotú, makulátlan verda, amin minden tökéletesen működik is. Két és fél éve hozattam magamnak Németországból egy erre szakosodott céggel, nem egy kavicsos neppertelepről szökött példány. Az összes korábbi német számlája is megvan, és természetesen a vezetett szervizkönyve és kezelési könyve is.
csak úgy vannak vele krauték, hogy az újabbakat visszahívják, a 7-8 évesek meg úgyis a hülye keleteurópaiaknál vannak már régen azok meg nem számítanak.
"Nagy" örömömre tegnap a bal hátsó légrugóm engedett el. Mivel M-es futómű, így ~dupla áron van. A hiba ismert számukra, mivel a kipufogó hőterhelésétől hal be a rugó. Persze erre (az enyémre) sincs visszahívás.
Ezek szerint a 2012 július és 2015 június között gyártott 6 hengereseket is visszahívják, a 4 hengeresek közül pedig a 2015 (!) április és 2016 szeptember közöttieket.
leggyakoribb az 520d-nél, de a cikk szerint mást is érint:
In South Korea, the recall reached considerable dimensions.Affected are 42 diesel models, which were built between March 2011 and November 2016, and almost all models with 4-cylinder diesel engine, said a spokeswoman for BMW Korea.
Die Steuerkette der N47-Motorenfamilie gilt als anfällig für übermäßigen Verschleiß. Dieser kann zu einem vorzeitigen Ausfall führen. Die Folge kann eine schwerwiegende Schädigung des Motors sein. Das Problem betrifft alle Motoren der N47-Serie und alle Leistungsvarianten bis Produktionsdatum 1. September 2013. Eine Längung der Steuerkette kündigt sich häufig durch ein deutliches Rasseln an. Empfohlen wird die Überprüfung und ggf. ein Austausch der Steuerkette ab einer Laufleistung von 100.000 km. Dazu muss jedoch der Motor ausgebaut werden, da die Steuerkette getriebeseitig verbaut ist. Anfang 2014 wurde die Kulanzregelung seitens BMW auf 8 Jahre und 200.000 km erweitert, da sich die Reklamationen von Kunden und Werkstätten häuften. Die Kulanzregelung beinhaltet wie auch die Änderung von 2008, dass der Motor im reparablen Zustand wieder hergestellt und nicht getauscht wird. Das Wechseln auf Kulanz erfolgt nur bei irreparablem Motorschaden in einem Zeitraum von 25 Monaten nach Kauf oder bei Fahrzeugen nicht älter als 8 Jahre und 200.000 km Laufleistung"