Köszönöm! Közben hozzájutottam a robogóhoz (előző hozzászólásomat csak elmondás alapján írtam). Az indexet megcsináltam, ledes jelzőkkel és terhelésfüggetlen relével. Az erő viszont nem bemelegedéskor megy el, hanem magasabb fordulaton, amikor húzom a gázt. indulni jól indul, gyorsul is szépen, de ha emelkedő van vagy odahúzom akkor visszaesik a fordulat, fullad. Sztenderen, terhelés nélkül felpörög ahogy kell. Inkább karburátor tisztítás és beállítás kell neki, arra gondolok.
Üdv. Index: Ha kiég egy izzó, akkor az az oldal gyorsabban villog, csere. A másik oldal rendesen, oldalanként kap áramot a kapcsolóról. Motor: Ha bemelegedés után elmegy az ereje akkor kopott a motor, nem tömít a dugattyúgyűrű, felújítás nem kis pénz, plusz teljes blokk széthúzás...
Van egy keeway f-act evo 50 2t-m és nincs töltése az akksinak. Valaki tudna egy kapcsolási rajzzal szolgálni? Illetve mi lehet a hiba? Van külön vezeték a lendkerékből, ami az akksi töltésére szolgál, vagy a fesszabon megy keresztül. Lehet gallyra ment a fesszab, vagy valahol a kábel ment tönkre, esetleg valami biztosíték. Valakinek valami tapasztalata ezekkel kapcsolatban?
Van egy Keeway Focus 50 2t(2006)robogóm,6000km-rel.Az a gond vele,hogy lábra állítva, teljes gázon(csak melegen csináltam)fullad és kékesen nagyon füstöl.Ha megyek vele akkor is fullad,de a lendülettől nem annyira.
Amikor megállok, a kipufogó égett olajszaggal füstöl.Sok olajat kap?Hol lehet állitani rajta? Azt sem szeretném,ha keveset kapna.Megne ragadjon.Ha tudna valaki segíteni,nagyon meg köszönném.
Ha egy Keeway Focus első indexében tönkremegy az izzó foglalat, utána indexeléskor mind a maradék három izzónak villogni kell? Mintha elakadásjelző lenne? A tulajdonos szerint foglalatot kell cserélni. Valamint bemelegedés után elmegy az ereje. Lehetséges, hogy nem gyári henger van benne? Köszönöm a válaszokat!
Én küzdöttem korábban a Keeway 2T kipufogóval (lelazult, hangos volt), azóta olajozás nélkül tönkretettem a motort, és új 50-essel feltámasztottam. Így derült ki, hogy eddig 70-essel jártam (köszi egykori eladóm...). Most jobb a hangja, de gyengébb is lett. Gps-sel 47 a vége.
Vajon azért mert bejáratós (kb 300 km), vagy karburátor beállítás, vagy főtengely/csapágy fogja vissza (azt ugyanis nem cseréltem mikor megszorult), vagy csak egyszerűen ennyit bír az öreg kínai a 90 kilós gazdával?
Sziasztok. Adott egy Keeway flash 50 2t robogó... cdi-t szerettem volna cserélni benne, de hiába rakok bele folytás nélkülit, azzal sajnos el sem indul. Mi lehet a probléma? 3 különböző gyártótól származót probáltam, de semmi. A gyárival azonnal indul, de azzal 45-50 a vége
Köszönöm a választ, sajnos nem tudom pontosan melyik évjárat a motor, csak feltettem az újonnan vett kipufogót...
Azóta egyébként a sima tömítés kiégett belőle, tűzkarika került bele megint. Még jó a hangja, de nem lesz ez mindig így... A bowdent megpróbálom, bár szemre nem tűnt nagyon kopottnak - ennyit megér egy próba.
Még egy kérdésem lenne: ha az olajozással lenne gondom, és 'elhagynám' , elég a benzinbe tölteni, vagy számítsak nem várt károsodásokra...
A kipufogóval két dolog lehet. Az egyik, hogy ott ahol a vázhoz kell rögzíteni, nincs rendesen a helyén és feszül, amikor a kiömlőnél rögzíteni akarod. Nem tudod helyére illeszteni teljesen. A teli tömítésnél speciel nekem a tűzkarika jobban bevált. A váz tartónál csak egy csavart szoktam betenni, azt is lazán, hogy a kipu könnyedén tudjon mozogni, de ne essen le. Majd amikor meghúztam a tőcsavarokat, utána húzom meg a rögzítőket. A tőcsavaroknál alátét, rugós alátét párost használok, mert már én is vesztettem el anyát a rázkódás miatt. A másik hiba lehet, hogy a tömítésnél a kipufogó végén a felület már nem sík, hanem görbe. Meg van egy kicsit hajolva. Úgy nem fog tökéletesen zárni és kifúj. Egyet tudni kell, hogy a keeway 2008 után változtatott a kiömlőn(Szög, elfordulás). A régi, 2008 előtti hengerhez az új kipufogók nem teljesen illeszkednek. Kell egy kicsit bűvészkedni velük. Az új hengerekkel meg azért van gond, mert némely gyártó még mindig a régi hengerhez gyártja a kipufogót. Mint esetemben 2012-es Fact Evo és Giannelli Next 2 kipufogó. Nem igazán akart pontosan illeszkedni. Kipróbáltam egy régi őskövülettel, tökéletesen passzolt.
A műszernél valószínűleg a bowden a ludas. Elkoptak a végei. Nálam is dettó ugrált a kilométeróra. Vettem egy újat, 2cm-el hosszabbat, azóta jó.
Sziasztok, cpi Oliver cityröl van szó. Új karbi, benzincsap, gyertya + pipa. Önindítorol, berugókarol elkapja de lefulad. S.O.S. Nincs ötletem. Kezdem feladni. Előre is köszönöm .
Először lépek be, valószínűleg csak nekem lesz új amit kérdezek, de megpróbálom...
F-act 50 2T kipufogó hangos. Vadi új komplett van rajta (én raktam fel), olyan érzésem van, hogy a leömlőnél nem zár rendesen. Először tűzkarikával próbáltam, rövid ideig jónak tűnt, de az (Üllői) út szétrázta. Most 'hagyományos' tömítést tettem közé (+paszta), nem lett csendesebb. A motor rezonanciája okozza, vagy nem találkoznak a felületek? Egy csavart már beleszakítottam meghúzáskor (most túlméretes menetszár/kontraanya van benne).
Más: sebességmérő. Már kendácsolva volt, mikor megvettem, többször is szétszedtem, egyszer ment, egyszer nem. Amikor 'nem megy', ugrál és akkorát ránt a mutatón, hogy azonnal eltörik. A műszer lehet elfáradva, vagy inkább a bowden/kerékagy felől hibás?
Aki tud segítsen,kérem! Keeway Flash első lámpa foglalatról és csatlakozóról teszek ide képet. Kérem,hogy akinek van ilyen motorja és/vagy tudja hogy ilyen van-e benne gyárilag vagy nem,az jelezze! Köszönöm.
Köszi,ez már megvolt. A flash-ról nem igen írnak sehol és semmi komoly infót nem tudtam meg róla.... Nah mindegy...majd lesz valahogy.....legfeljebb járok lámpa nélkül. Egy kérdés azért nagyon nem hagy nyugodni!Miért van 2db 2szálas izzó benne,ha mindkét izzón csak a távolsági szál van bekötve????
Köszönöm a részletes választ,de nekem még a fesz.korlátozó sem olyan.... :( Levettem az összes burkolatot és nem találtam sehol a söntöt. Még csak a kábelen sem találtam sehol csatlakozási pontot sem..... Lehet,hogy nincs is benne? Továbbá azt sem értem,hogy minek bele H4,amikor csak a távolsági szálat használja az ember mindkét izzón....a tompított feleslegesen van benne... Nem értem én ezt a kínai gondolkodást..... Én egy H7-el oldottam volna meg.Vagyis kettővel.
Meg tudnád mondani,hogy mátrixon hol van pontosan az a söntellenállás? Flash-nél nekem is ilyen problémám van,csak nem találom sehol azt a szerencsétlen ellenállást,de még a helyét sem. Hova csatlakozik?Minden infó érdekel! Előre is köszönöm a segítségedet!
Továbbá van még pár kérdés ha tudnál segíteni..... :)
Üdv mindenkinek. Keletkezett nekem egy olyan problémám, hogy kiégett az első izzó, tompított is és a reflektor is. Megmértem normál fordulaton 44 voltot ad. Hátul ok minden csak elől. Mi lehet vele?
Mondjuk nem ártana tudni,hogy milyen gép!?Turmixgép? :D Karburátorbeállítás vagy gyújtás probléma. Én a helyedben kivenném a gyertyát első körben és megvizsgálnám.