Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.06 0 0 2894

Vajon mi a bánatért lesz a 900-as 8 kocsival kiadva? Én örülök neki, de nem elég az 5 kocsi rá? Bp és Sv közt biztos, hogy elég, ezt tapasztalatból mondom.

Előzmény: Koncz_János (2871)
mcg Creative Commons License 2013.12.06 0 0 2893

viszont akik a fülkésekhez voltak szokva, azoknak először biztos fura lesz a ygengébben fékező szerelvény...:)

Előzmény: V43 - 1157 (2892)
V43 - 1157 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 2892
Még jó, hogy én ilyeneket Sosem néztem :D
103 az előírt.
Előzmény: r1232 (2891)
r1232 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 2891

A 100-as vonalon is 103/108 volt a fékszázalék?

Előzmény: V43 - 1157 (2890)
V43 - 1157 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 2890
A 100-as vonalon 120-szal szaladtak ezek a kocsik, itt majd 80-100-as tempóval. Nem hiszem, hogy gond lesz, de nyilván oda kell figyelni (ez a dolgunk). Ezektől függetlenül nagyon jó kocsik.
Előzmény: r1232 (2872)
M62-238 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 2889

Nálunk és másutt is a munkábajárást már kb.10 éve megoldották az utazási költségtérítéssel 9(+19)Ft,igaz azóta is csak ennyit fizetnek.

Kirostálták ugye a személyvonatokat Sv-Vm között.

Ismerek olyan ösküi kollégát,akinek sem jogosítványa,sem autója és mégsem fogják meg neki a gyorsokat,akkor Ő hogyan járjon dolgozni?

Sászentmihályon is lakik néhány vasutas,miattuk sem áll meg egy vonat sem.

Még az előző váltáshoz mint írtam is,hogy a kézbesített "Írásbeli rendelkezés" szövege sem jól van megfogalmazva,ezért ha kell,-ha nem megáll a vonat.

 

Előzmény: mcg (2888)
mcg Creative Commons License 2013.12.05 0 0 2888

Én ezen nem lepődöm meg:)

 

Tudok róla  majd 1 éve...

A gond az, hogy a 4 vonatnál mást és mást okoz a forgalmi okos többletmegállás.

 

A 9069-esbe simán belefér, annak van kb. 6 perc többlete Palota és Fehérvár között.

 

A 900-asnál is ügyes mv.-nél és jó gépnél önmagában Fehérvár és Veszprém között a tartalékidő terhére lehet tartani a menetrendet a 2 többletmegállással (ami akár 3 percen belül is megúszható). A gond az, hogy van szemből egy 959, amit ha elvernek - s különösen a nyár előtti menetrendben - már késni fog BP-re felérve, ez látható is volt anno, a 959 szinte mindig 10-15 percet késett a fővárosba érve.

 

A 908-nál ugyanez a helyzet. Mivel az alsó részen lévő lassújelek miatt a 901 szinte mindig késik pár percet, így a 908-as 2-3 perces veszpémi érkező késése nem okoz többlet problémát.

 

A 903-asnál már rosszabb a helyzet, ott emiatt őszig a 958 volt elverve szintén folyton, s látszott is, hogy sosem ért pontosan egerszegre, mert a sárszentmihályon összeszedett 10-15 perces késést már nem tudta behozni.

 

De elárulom az új menetrendben sem kell jobbra számítani, ugyanis a MÁV-csoporton belül a START és az anyacég nem tudott megegyezni, hogy mely vonatok álljanak meg menetrend szerint forgalmi okból (a veszprémi sűrítésekbe beleférne, hisz kereszjük is van ott), így viszont lehet, hogy újra ezeket a gyorsokat fogják megfogni...:(

 

Előzmény: M62-238 (2887)
M62-238 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 2887

"de azért minden nap megállítani 2 helyen a többszáz tonnás vonatot igencsak pazarló, s mint látható, rendszeres késést is okoz...:("

 

Most lehet,hogy meg fogsz lepődni,de nem  csak a 900-as,hanem még másik 3 vonat,nevezetesen a 903,908,9059 is megáll váltás céljából.

Ráadásul,tudomásom szerint az értesítés nem forgalmi okból megállást ír,hanem váltás céljából megállást.

Magyarán,ha a váltást a dolgozók másképp megoldották a vonatnak a helytelen szöveg miatt akkor is meg kell állni,többször is láttam,hogy senki se le,se fel és a vonat mégis megállt,hiába menesztették,2 megállás kb +4-5perc késés.

Előzmény: mcg (2885)
flash_back Creative Commons License 2013.12.04 0 0 2886

ez lenne logikus megoldás igen, nem is olyan régen működött is...

Előzmény: mcg (2885)
mcg Creative Commons License 2013.12.04 0 0 2885

hát összeszedik az épp dolgozókat kocsival mondjuk, de azért minden nap megállítani 2 helyen a többszáz tonnás vonatot igencsak pazarló, s mint látható, rendszeres késést is okoz...:(

 

jó lenne, ha a vasút el jutna végre oda, hogy ő van valakikért, nem pedig mindenki más őérte...:(

Előzmény: flash_back (2884)
flash_back Creative Commons License 2013.12.04 0 0 2884

ezzel önmagában nem lenne gond. meg a fszt hogy jutna máshogy haza/munkába?

a nagyobb gond a remek állapotú vm-ajka szakasszal van. hérfőnként ha pontosan érkezik is 900 veszprémbe, sm-re rendszeresen plusz 15el érkezünk (bobára 10)

pénteken hazafelé ugyanez, pontos sm-i indulás, sv-re plusz 10

és ez csak rosszabb lesz :(

Előzmény: mcg (2883)
mcg Creative Commons License 2013.12.04 0 0 2883

két stikába betett megállás a forgalom részéről, illetve ezek miatti keresztáthelyezés a 959-essel szemben...:(

Előzmény: Törölt nick (2880)
Koncz_János Creative Commons License 2013.12.04 0 0 2882

Meggondolták volna magukat? Eddig úgy volt, hogy lesz komfort :/ utánanézek

Előzmény: István Gyuri (2881)
István Gyuri Creative Commons License 2013.12.04 0 0 2881

Koncz_János: Vonatösszeállítások a vonalon december 15-től

Nekem azt súgták, hogy nem kellene reklámozni pl. a komfortkocsit (sem), mert nem lesz.

 

Előzmény: Koncz_János (2871)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.04 0 0 2880

Üdv! Azt meg tudná valaki mondani, hogy a 900-as hogy a manóba szed össze Sv és Veszprém közt 15 perces késést rendszeresen? Azért kérdezem, mert én csak a B-Sv viszonylaton utazom rajta, minden hétköznap. Általában +3-4-gyel indul el Sv-ről. Mire beérek a munkahelyemre, és megnézem a vonatinfón, már +10-15-ben van... :O

M41 2180 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 2879
Hogyne!
Ahogy az asztallap sík Nagykunságra is a 3 kocsis kör IC-re :-)
Előzmény: ajm (2878)
ajm Creative Commons License 2013.12.03 0 0 2878

Kell is a hatalmas vonatokra, mert még a végén elakadnak Szentgálnál!:-D

Előzmény: M41 2180 (2876)
m62-165 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 2877

A 9064 a 150-es Giganttal és 6 Bp kocsival közlekedik, ezek szerint már kezdődik az átcsoportosítás....

M41 2180 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 2876
A 958/959-et Traxx viszi ami a 30-as vonalra forog tovább.
Előzmény: Koncz_János (2871)
m62-165 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 2875

Tyűha! Mi lesz a szombathelyi kocsikkal? Mennek Miskolcra a Bp-k helyett? Gondolom a veszprémi gyorsokra meg a déli ad majd kocsit, mert ahogy néztem a 29-en nem lesz már Bko...

Előzmény: Koncz_János (2871)
mcg Creative Commons License 2013.12.02 0 0 2874

hát a 3 kocsis Bko-sok is érdekesek lesznek, szerencsére már nem kell az összekötővágányon menni..

Előzmény: r1232 (2872)
Szütyi Creative Commons License 2013.12.02 0 0 2873

Azért itt nem 5 percről vna szó

Előzmény: traxxtoto (2866)
r1232 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 2872

Féktechnikailag nagyon durva visszalépés lesz ez, még a vonatok megfékezettsége is gond lehet, ez nem az alföld...

Előzmény: Koncz_János (2871)
Koncz_János Creative Commons License 2013.12.01 0 0 2871

Vonatösszeállítások a vonalon december 15-től: http://www.vonatosszeallitas.hu/20vonal_2014.html

 

Emelkedik a minőség rendesen, egész jó IC-k lesznek, meg a gyorsvonatok Bp kocsijai is előrelépést jelentenek.

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.26 0 0 2870

Szia lehet hogy nem a te általad emlitett kocsirol beszélek de szerintem van különbség az ülés távolság között ha ez a  ABmz 30-91 tipusú kocsi amiröl szó van.Saját tapasztalatbol tudom ilyen kocsival utaztam nem rég Egerbe!

Előzmény: V43 - 1157 (2859)
698 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 2869

Melyik MÁVról beszélsz?

Előzmény: Elkala Pál (2868)
Elkala Pál Creative Commons License 2013.11.25 0 0 2868

Viszont legalább a MÁV-nál még nem láttam olyat, hogy a vonat idő előtt elmegy, a 20as vonal mentén közlekedő buszok 75%-a viszont minimum 5 perccel jár korábban a menetrendnél...

Előzmény: 698 (2867)
698 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 2867

"lassú, latymatag, vezetni nem tudó járművezetőkig van ott minden. A menetrend tájékoztató jellegű, mikor, kinek, milyen a kedve, úgy vezet.

A kiírás ha nem stim, akkor egy vállrántás "az nem akkor közlekedik, már elment" a válasz. A kényelmetlen, zajos, büdös buszokról nem is beszélve... (tiszteletem az udvarias , hivatástisztelő buszvezetőknek)."

 

Mintha a MÁVról és a dolgozóiról beszélnél. 100% ban ráillik. a zárójelben írtak is

Előzmény: V43 - 1157 (2864)
traxxtoto Creative Commons License 2013.11.25 0 0 2866

az a +5 perc ??

Előzmény: Szütyi (2865)
Szütyi Creative Commons License 2013.11.25 0 0 2865

"Celldömölk is javarészt alvó város, mindenki szinte Szombathelyen dolgozik. "

 

azért ez így egy kicsit balladai túlzás. a gyorsok megállása meg szerintem nettó kiszúrás a távolsági utasokkal.

Előzmény: M41 2180 (2828)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!