Primitív agyamba sohasem fért bele a keskeny vezetőfülke értelme. Az utcából úgyis elfoglalja a plató szélességnyi helyet az autó. Akkor csak azért keskeny a fülke, hogy rosszabbul lásson hátra a vezető és hogy szorosabb legyen a fülkében tartózkodók között a viszony? Vagy az anyagtakarékosság az ok?
Ilyen képekből van egy rahedli a Bástya üzletházban a falakon, oszlopokon. Többségük persze az üzletház múltjáról szól, de elég sokon láthatók autók is. Érdemes megnézni őket. Pl. a sétálóutcán amikor még buszok, autók jártak.. Az egyik képen egy Zaporozsec indexel ott, ahol most te pénzt veszel ki az autómatából.
Jó napot uraim!Bocsi az offért!Eladó lenne 5 gyári polski fiat 125,és két gyári zsiguli disztárcsa!A megkereséseket előre is köszönöm!Maikcim publikus.
Ön nyert. :-)) Bucegi SR 7BA-1. De ez semmit nem csorbít megfejtéseden. Készült Carpati,Bucegi sőt Dac-is ezzel a fülkével. Nekem már csak az furcsa,amúgy is keskeny fülke volt 3 ember részére,de így hogy a motort betolták,mekkora élettér maradt 2 fő részére? Sajna a fülkebelsőről nem találtam képet.
'84-ben mikor odakerültem a Komép-hez még volt egy ilyen gép,lemez műszerfallal.Mintha erre találták volna ki a korabeli extrákat:Mágneses hőmérő,mágneses olajcsere emlékeztetőt.A kocsi jól nézett ki,sötét bordó színben pompázott,mellette már ott voltak az IZS 2715-ös kocsik is.Akkoriban a POSTA állományában is rengeteg darab szaladgált nálunk.