van két elég idegesítő jelenség a benzines 2005-ös c-maxommal.
1, melegben meleg motorral nehezen indul. EGR szelep vagy főtengely jeladó? (1.8 benzin) De 1.6-osoknál is hallottam már.
2, a központi ablakemelő modul rakoncátlankodik. A vezető oldali ablakot rendesen vezérli a többit szaggatva, ami szinte használhatatlanná teszi a panelt. Ezt egyben illik cserélni vagy javitható a mögötte lévő elektronika?
Előre is köszi a segitséget.
(még nem olyan régen van a tulajdonomban a kocsi...)
2005-ös focus C-maxom jobb első lámpáján a felfogató eltört, így lifeg szegénykém. Lehet külön a lámpatest hátsó fekete burkolatát cserélni, vagy egyben kell? És nincs esetleg elfekvőben vkinek egy Pest/Fejér/Bács kiskun megyében?
Tied a választás,de az nem fog keveset fogyasztani,és erőben is alulmarad egy ekkora kasztninál.Nekem TDCI van maximális elégedettséggel.Persze nem beszéllek rá,ki kel próbálni ezt is azt is,és amelyik tetszik (családnak is)azt vedd meg.
Segitséget szeretnék kérni, van egy 2005-s cmax-om 2.0 tdci motorral, kb 1 honapja vásároltam az autot, és az a problémám h nagy a fogyasztása szerintem a gyári adatokhoz viszonyitva, nem várom h azt hozza de bár megközelitöleg... autopályán sem sikerül 7.8l alá hozni, pedig nem taposom. Átlagos/tatatempó használat mellet, szerintem kevesebbet kellene fogyasztania országut/autopályán. Semmi hibajelzés nincs minden mükszik rendesen. Valakinek hasonló problémája?
Bocs az amatőr kérdésért, de ellentmondásos infókat találok a neten. A 2007-2010 közötti ráncfelvarrt első generációs c-max 1.8 benzinesben van kettőstömegű? És ha igen, kell-e tőle félni, mint a dízeleknél?
Illetve Ti melyik benzines motort ajánljátok ehhez a típushoz, megbízhatóság és szubjektív szempontok alapján? 1.6, 1.6 vct vagy 1.8? (A hétköznapokban Szegeden lenne használva, durván 3 hetente városon kívül az ország másik felébe utazás, vagy pedig Budapestre, pályán.) Nekem nem kell versenyautó (a fogyasztás fontosabb szempont), egy m7 érdi emelkedőn lassulás nélkül menjen fel 130-cal, és visszakapcsolás után lehessen vele előzni főúton (ezt a 20 éves 75 LE-s autóm is tudja).
A gyakorlatban, ha ezzel akarok gyorsulni/lassulni folyamatosan nyomom. ( szerintem jó ez így, finomabb az 1km/h lépcső, ha meg több kell nyomod amíg kell....:-))
Sziasztok! Bocs a zavarásért, de nem igazán értek a Ford-okhoz. Az előbb felraktam egy ismerősöm autóját a hasznaltauto.hu-ra. Rápillantanátok a hirdetése? Csak hogy ne maradjon benne valami ordas nagy hiba! :-(