Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 12656

"A problémák rendszerszintűek."

 

 

Aminek a fenntartásában érdekelt a "Gépészet" és mindent el is követnek az illetékesek,hogy ne kelljen minőségi munkát kiadni a kezükből.

 

 

"Sajnos ott tartunk ,hogy a nagyobb vontatási telepek lettek a főműhely, mert ami erre a célból lett létrehozva azt bezártuk, amit meg nem ott IC-kocsis lázálmokat kergetünk..."

 

 

Az érzelmi húrok....

 

 

 

"Két kérdéssel meg lehet válaszolni: Ki állítsa be? És hol? "

 

 

Senki a MÁV Startnál,elég lenne a remotokat karbantartani.Ahogy a többi sorozat esetén is volna mit kisöpörni.(40 db remot Bobo ellenére,amikből jó pár sok-sok hónapja nem üzemképes illetve használható állapotú,mégis dolgozik hagyományos is.!!)De,hogy ne menjünk messzire,a 40+1 Téglából soha nem volt 40 db üzemképes egyszerre!!!!

Előzmény: tom sawyer (12655)
tom sawyer Creative Commons License 2018.08.28 0 2 12655

A problémák rendszerszintűek. Azon kívül ,hogy kieresztjük a gőzt (én már inkább offline) még nem fog változni semmi. Elment a vonatok nagyrésze A-ból- B-be? Igen. No problem. A többit majd felírjuk a veszteséglistára. Sajnos ott tartunk ,hogy a nagyobb vontatási telepek lettek a főműhely, mert ami erre a célból lett létrehozva azt bezártuk, amit meg nem ott IC-kocsis lázálmokat kergetünk... Az OFF M62-topicban tegnap nehezményezte egy masiniszta olvtárs ,hogy a regulátorok nincsenek beállítva. Két kérdéssel meg lehet válaszolni: Ki állítsa be? És hol? 

Előzmény: sifka (12654)
sifka Creative Commons License 2018.08.28 0 1 12654

Mókás helyzeteket képes teremteni a fórumok névtelensége! De örülök, hogy te is megjelentél! Törés? Melyik törésre gondoltál? A tengelytörésre? Esetleg a hajdani „GÉPÉSZET”, mai fenntartás nagy ívű pályájának törésére? Talán a leszakadt hűtőkeretes Uzsgyi „törésére”? Vagy a törött perselyes motorral dolgozó Uzsgyira? Esetleg a közel múltból, a repedt hengerfejes Uzsgyira, amelyiknek már annyira gázosodott a hűtőköre, hogy bejelzett a folyadék hiány is, de vidáman kiadják dolgozni!? Az olyan kis apróságokat már meg sem említeném, hogy a „trópusi” 23 °C hőmérséklet mellett egy mellékkel közlekedő (OFF: 117-es) forralja a vizét, ezeken az alpesi pályákon. Pont, mint a legtöbb társa! Ide értve a 416-osokat is! Harmadik pozícióban lehet csak maximum vontatni (30-40 km/h –val) a menetrend szerint 100 km/h -s vonat esetében, mert legalább még megy! Kár, hogy ilyenkor nem feszít a reszortos az utasok előtt, büszkén magyarázva, hogy miért van kikapcsolva a légkondi (már, ha jó) a hőségben, miért fog átszállást mulasztani majd a késés miatt?! A többit már le sem írom! Gondolom, most majd azzal jöttök, hogy nekem semmi sem jó! Számoljátok össze, hogy az üzemeltetésnél, mennyien állítják az ellenkezőjét az én véleményemnek, akár Szentesen vagy a többi „szerencsés” telephelynél, ahol a szentesi telepű járművek megfordulnak! Az csak sovány vigasz, hogy nem egyedi jelenség, ami ott zajlik, számonkérés nélkül. A pökhendi arrogancia csak kihozta belőlem mindezt!

Előzmény: bzmotoros (12652)
tom sawyer Creative Commons License 2018.08.28 0 0 12653

Akkor az a hozzászólás részéről eléggé öngól volt... 

Előzmény: bzmotoros (12652)
bzmotoros Creative Commons License 2018.08.28 0 1 12652

Biztos Szentesen Ő az uzsgyi reszortos, és így tisztában van az eseményekkel, és a töréshez vezető folyamatokkal!

Előzmény: tom sawyer (12650)
sifka Creative Commons License 2018.08.26 0 0 12651

Jól gondolod!

Előzmény: tom sawyer (12650)
tom sawyer Creative Commons License 2018.08.25 0 1 12650

Gondolom sokat foglalkozol vasúti jármű karbantartással...

Előzmény: sifka (12647)
CLY-802 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 12649
szén lapátos Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12648

Hát ez nem defekt, de a forgóváz fogaskerék hajtással együtt nem magyar gyártmány?

Előzmény: m-412198 (12646)
sifka Creative Commons License 2018.08.20 -2 0 12647

Féltengely! A szakszerű és minőségi karbantartás újabb remeke! A többi gondolatom már az „OFF” kategóriába tartozik.

Előzmény: m-412198 (12646)
m-412198 Creative Commons License 2018.08.18 0 1 12646

egy uzsgyi tengely 

PCSGibson Creative Commons License 2018.08.12 0 0 12645

"nem cserélgetik őket?"

 

Hát pont erre kérdeztem rá :)

 

Amúgy a hozzászólásom írása óta is ugyanezt a tendenciát látom, mint amit írtam, de ezek szerint véletlen :)

Előzmény: norbee601 (12644)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.11 0 0 12644
nem cserélgetik őket? Katicával lemegy Balatonra, másik feljön Katicával, Istvántelek, aztán elmegy 142-esre...

Nyugatiból is mentem ki olyannal kökire a minap, amin kint volt a Katicás tábla az ajtón...
Előzmény: PCSGibson (12642)
V43 1227 Creative Commons License 2018.08.08 0 0 12643

Villany Dezső Szlovéniában (Jesenice):

 

PCSGibson Creative Commons License 2018.07.31 0 0 12642

Feltűnt, hogy amíg a 142-esen közlekedő Desirók közül szinte naponta van olyan, ami lerobban, addig a Katicák és a 26-os vonali szerelvények egész jól bírják az eddigi nyarat. Van bármi összefüggés aközött vagy csak így alakult?

 

 

426 015-öt hat napnyi esztergomi ácsorgás után végre hazavitték tegnap este :)

lacki Creative Commons License 2018.07.31 0 0 12641
Pedig most előfordult a műszaki hiba. :-)
Előzmény: szivats (12640)
szivats Creative Commons License 2018.07.31 0 0 12640

Mi történt a 2936-tal Kö-Ki-n, hogy 20 percet állt?

Mert műszaki hibára hivatkoznak, de egy Siemens-nél ilyen nem fordul elő!

Bzmot 353 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 12639

De jó lenne :D

Előzmény: emká48 (12638)
emká48 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 12638

13:39 körül. Te vezetted? :)

Előzmény: Bzmot 353 (12637)
Bzmot 353 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 12637

Hány órakor készült a kép?

Előzmény: emká48 (12636)
emká48 Creative Commons License 2018.07.08 0 3 12636

 Hékédnél csattognak.

M63,008 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 12635

Legjobb megoldás... :-)

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (12634)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2018.06.08 0 1 12634

Teljesen más a jogosítvány és az utasítások, így marad a két emberes üzem, mint anno a szentendrein. (START-os mv + HÉV-es pilóta).

Előzmény: Tastam (12633)
Tastam Creative Commons License 2018.06.08 0 0 12633

 Kik vezetik ott a motorkocsikat, Startos motorvezetők szereztek vonal-, vagy HÉV-es motorvezetők típusismeretet?

Előzmény: benbe (12632)
benbe Creative Commons License 2018.06.02 0 1 12632
Zsivany2 Creative Commons License 2018.06.01 -2 0 12631

Pirosodunk. Attól függ honnan nézed. :)

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (12630)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.06.01 -2 0 12630
430 322 Creative Commons License 2018.05.31 -1 2 12629

Köszönöm szépen az észre vételt, akkor pontosítanék: a 1426 004-6 és a 1426 022-8 lesz a két páros, amik ideiglenesen járnak majd a H6-on. :)

Előzmény: rm40 (12628)
rm40 Creative Commons License 2018.05.31 -2 1 12628

Amiket írsz, azok Usgyi-pályaszámok, úgyhogy nincs baj az idézettel. :)

Előzmény: 430 322 (12627)
430 322 Creative Commons License 2018.05.31 -1 1 12627

"Egyelőre nincs tervben, hogy a – főként a lajosmizsei, az észak-balatoni és (a villamosítás előtt) az esztergomi vonalon megszokott – dízelmotorvonatok rendszeresen utasokat szállítsanak a HÉV-vonalakon."

 

Én nem egészen így hallottam, de valószínűleg az én készülékemben van a hiba. A legjobb tudomásom szerint 2018. 06. 04-étől, hétfőtől már a 8-as fordát fogja csinálni a 1416 004-6 és a 1416 022-8.

Előzmény: Godolloi HEV (12626)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!