A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
Aminek a fenntartásában érdekelt a "Gépészet" és mindent el is követnek az illetékesek,hogy ne kelljen minőségi munkát kiadni a kezükből.
"Sajnos ott tartunk ,hogy a nagyobb vontatási telepek lettek a főműhely, mert ami erre a célból lett létrehozva azt bezártuk, amit meg nem ott IC-kocsis lázálmokat kergetünk..."
Az érzelmi húrok....
"Két kérdéssel meg lehet válaszolni: Ki állítsa be? És hol? "
Senki a MÁV Startnál,elég lenne a remotokat karbantartani.Ahogy a többi sorozat esetén is volna mit kisöpörni.(40 db remot Bobo ellenére,amikből jó pár sok-sok hónapja nem üzemképes illetve használható állapotú,mégis dolgozik hagyományos is.!!)De,hogy ne menjünk messzire,a 40+1 Téglából soha nem volt 40 db üzemképes egyszerre!!!!
A problémák rendszerszintűek. Azon kívül ,hogy kieresztjük a gőzt (én már inkább offline) még nem fog változni semmi. Elment a vonatok nagyrésze A-ból- B-be? Igen. No problem. A többit majd felírjuk a veszteséglistára. Sajnos ott tartunk ,hogy a nagyobb vontatási telepek lettek a főműhely, mert ami erre a célból lett létrehozva azt bezártuk, amit meg nem ott IC-kocsis lázálmokat kergetünk... Az OFF M62-topicban tegnap nehezményezte egy masiniszta olvtárs ,hogy a regulátorok nincsenek beállítva. Két kérdéssel meg lehet válaszolni: Ki állítsa be? És hol?
Mókás helyzeteket képes teremteni a fórumok névtelensége! De örülök, hogy te is megjelentél! Törés? Melyik törésre gondoltál? A tengelytörésre? Esetleg a hajdani „GÉPÉSZET”, mai fenntartás nagy ívű pályájának törésére? Talán a leszakadt hűtőkeretes Uzsgyi „törésére”? Vagy a törött perselyes motorral dolgozó Uzsgyira? Esetleg a közel múltból, a repedt hengerfejes Uzsgyira, amelyiknek már annyira gázosodott a hűtőköre, hogy bejelzett a folyadék hiány is, de vidáman kiadják dolgozni!? Az olyan kis apróságokat már meg sem említeném, hogy a „trópusi” 23 °C hőmérséklet mellett egy mellékkel közlekedő (OFF: 117-es) forralja a vizét, ezeken az alpesi pályákon. Pont, mint a legtöbb társa! Ide értve a 416-osokat is! Harmadik pozícióban lehet csak maximum vontatni (30-40 km/h –val) a menetrend szerint 100 km/h -s vonat esetében, mert legalább még megy! Kár, hogy ilyenkor nem feszít a reszortos az utasok előtt, büszkén magyarázva, hogy miért van kikapcsolva a légkondi (már, ha jó) a hőségben, miért fog átszállást mulasztani majd a késés miatt?! A többit már le sem írom! Gondolom, most majd azzal jöttök, hogy nekem semmi sem jó! Számoljátok össze, hogy az üzemeltetésnél, mennyien állítják az ellenkezőjét az én véleményemnek, akár Szentesen vagy a többi „szerencsés” telephelynél, ahol a szentesi telepű járművek megfordulnak! Az csak sovány vigasz, hogy nem egyedi jelenség, ami ott zajlik, számonkérés nélkül. A pökhendi arrogancia csak kihozta belőlem mindezt!
Feltűnt, hogy amíg a 142-esen közlekedő Desirók közül szinte naponta van olyan, ami lerobban, addig a Katicák és a 26-os vonali szerelvények egész jól bírják az eddigi nyarat. Van bármi összefüggés aközött vagy csak így alakult?
426 015-öt hat napnyi esztergomi ácsorgás után végre hazavitték tegnap este :)
"Egyelőre nincs tervben, hogy a – főként a lajosmizsei, az észak-balatoni és (a villamosítás előtt) az esztergomi vonalon megszokott – dízelmotorvonatok rendszeresen utasokat szállítsanak a HÉV-vonalakon."
Én nem egészen így hallottam, de valószínűleg az én készülékemben van a hiba. A legjobb tudomásom szerint 2018. 06. 04-étől, hétfőtől már a 8-as fordát fogja csinálni a 1416 004-6 és a 1416 022-8.