Melyik lenne a három pályaszám? Mert szerintem van a 12-jegyű (az a psz), van az M62M-012, ami egy belső azonosító, és van a 3113, ami valószínűleg a PL-RP kódja. Lengyelországban ezt is fel kell tüntetni a járműveken, példaként a PKP IC személykocsikon is ott van a 1251.
164005: Kelemen Gyula felvétele a hatvanas évek közepén készülhetett. A dízelmozdony sorozat 1965 és 1974 között volt gyártásban a Szovjetunióban, a Luhanszki Mozdonygyárban - nem véletlenül lett "Szergej" a beceneve. Elsősorban a teherfuvarozásnak szánták, de idővel a személyforgalomban is részt vett - sokszor lehetett vele találkozni a Balaton felé tartó vonatokon, és még számos vonalon szerte az országban.
Mikor megérkeztek Záhonyba valóban 2-2 kontroller volt,és egy összekötőrúd segítségével voltak összehozva.
Valóban a tolatási mozgások megkönnyítése miatt voltak felszerelve,de már nagyon régen leszerelték őket,a helyük viszont napjainkban is látható.
M62-501-510-ig volt ilyen megoldás,511-518-ig viszont már az újfajta kontrollerrel szerelve érkeztek. Na meg a szovjet rendszerű sátorjelző már amelyiken megmaradt.
Tavaly nyáron komolyabban megsérült a dízelmotorja, azóta egyszer láttam a KöKi-nél levő telephelyen megbontva, lehet hogy már megvan hozzá a cseremotor.
Egy részről: megmaradt a klasszikus lengyel (vagy cseh / szlovák / litván / német) pályaszám, valamint ehhez jött a 12 jegyű UIC közepe, amely sorszámának általában (!) köze sincs a klasszikus pályaszámba foglalt sorszámhoz. Általában a meglévő, megritkult állományban betöltött sorszáma. De van, ahol nem.
Pl. az UIC 12 jegyűt megért EN57-eseknek adott az eredeti (motorvonatonként azonos) pályaszáma, majd ehhez préselik hozzá hármasával (kocsinként) az új sorszámokat.
Nem mindenhol foglalkoztak azzal, hogy a régi és új pályaszámnak legyen köze egymáshoz, főleg, hogy az M62M-014 valami belső pályaszám lehet, nem is a PKP-é.
Specifikusabban : az M62M-014-ből hogyan lett 92 51 3 630 265-8? Miért nem lett pl. 92 51 3 620 014-akármi? Szerintem Zsivány erre lett vón kíváncsi, nemdebár?