Magyarország jobban teljesít, de a németeknek már nem megy annyira, elérte a downsizing a Hot rod műfajt is. :-) És ezzel mehetnek közúton, rendszámmal...
egyenként fogynak el a hengerek vagy mind tökéletesen egyszerre? milyen körülmények közt? fordulatban alapjáraton hidegen melegen rángatással vagy simán? biztos hogy a benzin a ludas?
Biztos, hogy a benzin hiányzik, de mind a 4 karbicsekböl ám. Osztán eltelik kb 3-5 perc és ujra wan nafta, és megy is a motor. Mifax lehet xerintetek a gond? Jah, benzinxürök ujak és a benzinpumpa is mükxik.
nah, voltam a VW talin, odafelé vmi miatt 5x leállt a motor, kb 3 perc várakozás után minden további nélkül indult. elképzelhetö, h vmi dugulás van a benzinpumpa elött. A talin sok szép auto volt. Kicsit elrugtam a mocim, rögtön ketté is tört a kardántengelyem. Még jo, hogy vettem nemrégen egy jo kis terepjárot, igy az öcsém eljött vele + egy kölcsön trélerrel. Viszont szép volt az idö, jot kajáltam a büfében, a strandon szép lányok voltak, és tudtam szerezni egy uj kardánt is, kedden be is rakom.
a nök izlése egyenesen arányos attol, h mennyi idöt töltesz wele, illetwe awwal a tárggyal, amit ö wálasztott.
ha porschét akarsz, wegyé egyet, de épiteni hülyeség.
ha már épitesz autot, wegyé egy bármilyen 2+2 személyes leroggyant, de rendxámos klasszikus formát, hidd el, az is fog tecceni a nejednek, és szöszmötölj el awwal. Pl merlint.
Jah, de ha 500 emberke közül egy sem ewett még ilyet, akkor jo sokat köll felszolgálni, mert walszeg a többség fogja xeretni, az az egy két köcsög, aki nem, az pedig nyaljon xart!
pár éve járok ide és lejött, hogy a bogár alapú kis PORSCHE 356 replikákat nem csípitek. igazából úgy konkrétan még senki nem foglalta össze hogy mi a gond is velük csak néha csurran cseppen kis info, hogy szar a futóműve pl. meg a kidolgozás durva meg az esővédelem nem megoldott, farnehéz...
esetleg ha valakinek ez nem okoz gondot és van saját tapasztalata esetleg összefoglalná ha szépen megkérem.
Az ok, hogy a feleségemnek bejön a forma...én meg szeretek szöszölni de nem célom, hogy 12 évig dolgozzak egy kocsin, a fiam meg már nődögél :-)
Azé az nem semmi, h a bokster topikba beraktam egy elég hosszu szakcikket az olajokrol és azok alkalmazásárol a különféle sportautokban, és topikrombolás vétségével kitöröltették az egészet.
Micsoda féreg autoszerelöi banda lehet ott, hogy ilyen modszerekhez folyamodnak, hogy orruknál fogwa wezethessék a gazdag jonépet???
nagyon sajnálom, ültem benne, jó kis megoldások, szép kivitelezés. de azt nem értem, hogy a válság kezdetén miért nem léptek a csökkentés útjára, sajnálatos elbocsátások, összehúzódás. sok sok cég csinálta ezt, kicsik és nagyobbak, mire számitottak? hogy majd beszállitók lesznek valami ugyancsak válsággal küzdő autókonszernnek? én is csökkentettem a műhelyt, (persze nem 125 emberből csak 6 ból,) apám 30 emberből 20at elküldött, 3000 nm-ről 1000be költöztek, és rengeteg ilyenről tudunk. ha csökkentettek volna akkor megmarad egy mag, ami rentábilis, és késöbb megint lehetne fejlődni...
Kár, hogy így alakult. Bámulatos kidolgozású kis autókat gyártottak. A Luxusautó show-n, mikor élőben láttam, ledöbbentem. A top 3 autóban benne volt a Wiesmann is, pedig ott aztán volt minden, Koenigsegg, Pagani, Saalen, stb... http://www.autoblog.hu/hirek/lehuzza-a-rolot-a-wiesmann/
Muszáj woltam oda ülni, me ha nem fogom a gyeplöd, -amilyen hülye wagy-, simán kiugrasz menet közben, oxt ezek zsupx lewágnak és megesznek itt a kép elöterében! ppp
Ferrari replika a cél, nem Ferrari. Itt Magyarországon régebben az egyik Fiero alapú replikának sikerült beíratni a forgalmijába ezt. A Dino replikámnak is olyan forgalmija volt, hogy Összeépített VW Ferrari replika. Kb a papírja ért egyedül valamit...