Keresés

Részletes keresés

Robby2 Creative Commons License 2019.09.15 0 0 30219

Tudom, hogy ez a “Kerékpárvásárlási tanácsok” topic, de én most “Kerékpáreladási tanácsot” szeretnék kérni.

Hol érdemes meghirdetni, esetleg beszámíttatni kerékpárt? Mennyire érdemes belőni az árat? Hogyan szokás megoldani a szállítást?

bontomromt Creative Commons License 2019.09.13 0 0 30218

30-40 km/h közé bőven elég a 40-11 most próbáltam ki.

Előzmény: Uukha (30217)
Uukha Creative Commons License 2019.09.13 0 0 30217

Barátom volt ugyanebben a szituációban. Végül 19"-os vázzal 29-es monti lett a vége , amin picit még módosít. Oda kell figyelni , hogy ezeknél sokszor 40-es az első fogaskerék és 12-es a legkisebb hátsó. Ő 172 magas, így szögben állítható stucnival került közelebb a kormány. Így pont olyan a távolság , mint előtte a 26-os montin volt. Előre meg 44-es fogaskerék, hátra 11-32-es sor került. Így már tényleg jobban megy aszfalton is.

Előzmény: Robby2 (30216)
Robby2 Creative Commons License 2019.09.12 0 0 30216

Ez a 29-es mtb elgondolkodtató. Bár többen azt mondják, hogy a 170 centimmel ne akarjak ilyet, de látom, hogy létezik ezekből 16-17-es méret is. Azt már csak felérem!? Egyes cikkek szerint komfortosabbak is mint a sima 26-os montik. Bár azt látom, hogy a 29-esek közt gyakori az 1-szeres vagy 2-szeres hajtómű. Nem tudom, mennyire hiányozna a 3x10- es áttétel? Utánajárok, hogy hol tudnék kipróbálni ilyet.

Előzmény: bontomromt (30214)
bontomromt Creative Commons License 2019.09.12 0 0 30215

A meglévő keretből a legjobb alkatrészekkel lenne a legjobb.

Általában ezek a leírások külföldi oldalak fordításai. Ott nem biztos, hogy érdekli a vevőt a pontos alkatrészlista, mert ebben az árkategóriában akár évente is lecserélheti a kerékpárját.

Komolyabb boltokban segítenek neked szívesen az alkatrészekkel kapcsolatban.

Ebben az árkategóriában már csak kazettás agyak vannak.

A 48-11-nek nincs akadálya, mondjuk ehhez már komoly erő kell.

Heti pár alkalomra, pár 10 kilométerre simán megfelel még a Tourney is.

Az olajos féket sem erőltetném még ebben a kategóriában, egy jó V fék is simán megteszi.

Használtban gondolkozva ennyiért, azért található egy-két igencsak jó kerékpár.

Előzmény: ITloszP (30212)
bontomromt Creative Commons License 2019.09.12 0 0 30214

Ha jobban bejön az MTB váz geometria próbálj ki egy 29-est. Dobsz rá egy trekkinghez való külsőt és már hasíthatsz is.

Előzmény: Robby2 (30211)
Friczy Creative Commons License 2019.09.11 0 0 30213

Akkor vagy nagyon nehéz az a csomagtartó, vagy elmérték :) Különbség egyébként az agydinamó is nehezebb, mint a normál agy, a világítás többi részének is van tömege, 1 kg összejöhet agydinamó+lámpa, a többi a csomagtartó és a sárvédő. A Cube-nak meg más a vázvastagsága szerintem, meg amúgy is az már egy kicsit magasabb árszint. (nekem is van egy Cube-om, jól összerakott szerkezet, szeretem, bár arra is 12 kilót írnak, szerintem nehezebb)

 

A CRS-nek valóban magasabban van a kormánya, ez elsősorban a stucninak köszönhető, volt nekem is trekkingem, ami állítható stucnis volt, hasonló problémám volt nekem is (milyen jó egy ilyen gépen szembeszélben tekerni :)), akkor egy menetes/A-head átalakítóval lecseréltem a stucnit egy A-headesre, és fordított állással le tudtam vinni a kormánypozíciót legalább 5 cm-rel.

 

Az eladó is csak az adott típuson belül tud neked méretet ajánlani, de a vázgeometria típusonként (kerékpár használati módonként eltér, az alapvető használati módot túlzottan nem tudod megváltoztatni, annyi mozgástered van, hogy a nyereg előre-hátratolását tudod szabályozni (ha ez kevés, akkor keresel egy jobban hátranyúló nyeregcsövet), illetve a stucnit lecseréled hosszabbra/rövidebbre/más szögállásúra (A-head esetén). Ezen kívül marad a nyeregmagasság. Esetenként fél centi eltérés is tud számítani, a kereskedő az ilyen finomhangolásokkal nem sokat tud kezdeni, főleg, hogy ilyen kis eltéréseknél csak hosszabb használatnál jönnek elő a kényelmetlenségek. Szóval az egyéni beállítását mindenkinek magának kell kitapasztalnia.

Előzmény: Robby2 (30211)
ITloszP Creative Commons License 2019.09.11 0 0 30212

Köszi a választ. 

Az a baj, hogy nem tudom megnézni élőben, mert ezek "csak online" elérhetősegűek, elvileg nincs készleten.

Azért gondoltam, hogy hátha van valaki aki látott már ilyet.

Kíváncsi lennék az általános minőségére, hogy a hátsó agy kazettás-e, áttételekre a sebesség miatt (pl. 48-11 váltható-e), stb. 

Ezeket a leírásból nem tudom kihámozni. 

 

De nagy valószínűség szerint ezek kb. ugyanazok és még elég belépő szintű bringák.

Talán ez a magyar Baddog lehet érdekes, ott egységesebb az alkatrész minőség, acera/altus a hajtáslánc (kivéve hajtómű), nem lockolható egyszerű teleszkóppal, de már hidraulikus fékkel. 

 

P

Előzmény: bontomromt (30209)
Robby2 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 30211

Megnéztem az Alboin 900 ill. Alboin 900crs modelleket és bizony 4kg van köztük. Nem is értem miért, de van. Az a csomagtartó, meg a műanyag sárvédő csak nem nyomnak 4kg-ot? Sőt, a Cube Cross exc még további 2,1kg-al könnyebb, pedig azon is rajta van minden ami az Alboin 900crs-en. A sima Alboin 900-hoz képest a Cube Cross exc már bő 6kg-al könnyebb. Nagy rejtély ez számomra. (vagy csak rossz a mérlegük)

 

Már elgondolkodtam rajta én is, hogy miért érzem magam stabilabban a Magellán MTB-n, és azt hiszem az ülés pozíció miatt. Míg a Gepidán szinte egyenesen ülök (ami nagyon kényelmes), addig a másikra sokkal jobban rá kell dőlnöm (ami viszont kevésbé kényelmes). Valahogy jobban irányíthatónak, fordulékonyabbnak érzem. Hirtelenebb manővereknél egészen máshogy viselkedik. Talán az egyenes kormány is benne van? 

 

Illetve van még egy furcsaság! A Magellán 18"-as, a Gepida pedig 48-as. Tudom, más mértékegységet használnak. Mindkettőt szaküzletben vettem, az eladók nekem választották őket, tehát elvileg passzolnak hozzám. De!!! a Gepidánál nem tudom úgy belőni az ülést ahogyan azt állítólag kellene, vagyis ha a pedált vízszintesbe állítom, a térdemnek állítólag a pedáltengellyel egy vonalba kéne esnie. Teljesen hátra van már tolva az ülés, és a térdem még mindig előrébb van mint a pedáltengely. A következő vázméret az 52-es lenne, ami viszont már komoly veszélyt jelentene a férfiasságomra, mivel már a 48-as is határeset. (tudom, nőnöm kéne még 5cm-t) A Magellán esetében nincs ilyen gond. Egyrészt a felső cső bőven jó helyen van, azaz van vagy 10-15 cm a kényes részig, másrészt az ülés kb. a lehetséges mozgáshatár közepén van, és tökéletes. Pont úgy áll, ahogy azt a netes leírásokban olvasom. Vagyis a térdem és a pedáltengely tökéletesen egy síkban van. Persze nem tudom, hogy ez mennyire fontos.

 

Eddig sosem foglalkoztam ilyesmivel. Az eladó ajánlott egy típust, egy méretet, beállította nekem aztán használtam. Gondoltam ezzel foglalkozik, biztosan ért hozzá. Ha valami nem jó, nem állítgatom, majd megszokom. Annak biztos úgy kell lennie, hisz szakember állította rám.

De most, hogy a két típust felváltva használom és észrevettem, hogy mekkora különbség van köztük, elkezdtem utánajárni ezeknek az alapvető dolgoknak. Lehet, hogy vásárlás előtt kellett volna. A "vázgeometria" kifejezést nem is hallottam eddig, pedig úgy tűnik, hogy a többség fontosnak tartja. Úgy tudtam, hogy van kisebb, nagyobb, meg még nagyobb aztán pont.

 

Szóval most igyekszem alaposan körbejárni a dolgot, hátha sikerül valahogy megtalálni az ideális bringát ami nem túl nehéz, mégis masszív, kényelmes, haladós és nem utolsó sorban passzol a méreteimhez. Nem tűnik egyszerűnek, de már nem akarok csak úgy bemenni egy üzletbe ahol megint ajánlanak valamit ami baromi jól néz ki, kivételesen jól felszerelt, talán még akciós is (de csak ma), stb..., aztán majd kiderül, hogy mégsem az igazi.

 

 

Előzmény: Friczy (30207)
Robby2 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 30210

Nézegettem az elektromos bicókat, de számomra éppen a bringázás lényegét ölné meg. (még)

Elsősorban hobbiból, kikapcsolódásként bringázok a szabadidőmben. Ha elfáradok, megállok. Nem sietek sehová. Ha egy emelkedő nehezen megy, akkor oda visszajárok amíg már nem érzem nehéznek. És nagyon élvezem mikor egy korábban nehéz emelkedő már meg sem kottyan.

 

Egészen más lenne a helyzet, ha napi szinten, közlekedési eszközként tekintenék a bringára. Akkor nem is gondolkodnék másban.

 

A 40 év feletti gondolatban bár van némi igazság, azért nem esett jól:)

Előzmény: etomcat (30206)
bontomromt Creative Commons License 2019.09.11 0 0 30209

Nem mondtam, hogy a KTM nem ajánlott. Ott valami elírás van az alkatrészek között, vagy a leírásban.

Meg kell nézni élőben ,hogy mi is a valóság.

Ebben az árkategóriában mindenki  ugyanabból a"hozott" anyagból dolgozik. Sokat dobhat a megítélésen egy "igazolás" , hogy az EU-ban készült.

A felsoroltakat, ha lehet nézd meg élőben. Nem kell leragadni a Shimano-nál sem a Sram is nagyon jó alkatrészeket gyárt.

Előzmény: ITloszP (30203)
várkonyi zalán Creative Commons License 2019.09.11 0 0 30208

hüvejkújjas nekem is volt santour xc pro márkában.

Előzmény: henngergely (30187)
Friczy Creative Commons License 2019.09.11 0 1 30207

Bocs, de jó, hogy nem azt írod, hogy 40 év felett inkább koporsóra gyűjtsön.

 

Mindenki maga tudja felmérni, hogy egy hobby mennyit ér meg neki, mennyi az elkölthető pénze, és ez független a kortól. Az meg, hogy 40 év felett bármi nyavalyát össze lehet szedni, annyiban hülyeség, hogy nyavalyát 40 év alatt is össze lehet szedni, sőt, ha valaki rendszeresen mozog (40 év felett), jó eséllyel később szed össze bármi nyavalyát, mint az a 40 év alatti, aki ezt nem teszi, ilyen szempontból pont aktív mozgásra ösztönző eszközbe érdemes több pénzt beletenni.

 

Annak idején, amikor újra elkezdtem bringázni, én is úgy gondoltam, hogy az én koromban (voltam kb 43) már nem kéne országútival mászkálni, szép kényelmesen elleszek egy trekkingen. Aztán úgy alakult, hogy a trekking mellett lett egy fitnesz, aztán egy országúti, aztán egy fekvő, aztán egy gravel. És nem hiszem, hogy vége van, pedig a 60-at elértem, viszont szerintem még jó pár évig nem kell elektromos hajtásra átállnom.

 

Az eredeti kérdésre: A már meglévő Gepida és egy átlagos cross közt nincs olyan sok különbség, hogy jelentősen másként érezd magad rajta (minimális a vázgeometria különbsége, és könnyebb, mert nincs rajta sárvédő. Hasonlítsd össze a Gepdia 900 (trekking) illetve a Gepida 900 CRS adatait (cross), gyakorlatilag megegyeznek - a geometria is, hiába tűnik a rajz alapján sportosabbnak a CRS. A nyeregcső más (nem rugós a CRS) és a stucni.

 

Elsősorban azt kéne felmérned, miért nem érzed magad biztonságban a nehezebb utakon, lehet, hogy egyszerűen egy szélesebb, inkább terepre való gumi elég lenne.

Előzmény: etomcat (30206)
etomcat Creative Commons License 2019.09.11 -1 0 30206

> max. keret 5-600e

 

Annyiból már elektromos rásegítős kp-okat lehet kapni. Én nem tennék annyi pénzt csak izomból hajtós biciklibe hobbi célra, mert 40 év felett sosem tudhatja az ember milyen nyavalyája lesz, esetleg nem tudja többé tekerni és adhatja el harmad áron.

Előzmény: Robby2 (30205)
Robby2 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 30205

Sziasztok!

 

Hobbi kerékpáros vagyok, nem járok több száz kilométeres túrákra, nem hajszolom a sebességet, s a nagyon extrém dolgoktól is tartózkodom így 43 évesen. Szeretek tekerni, mert jó érzés, kikapcsol, megmozgat, s olyan helyeket fedezek fel a környezetemben amikről nem is tudtam.

 

Előfordulhat, hogy sok butaságot fogok írni, mert nem nagyon értek a bringákhoz.

 

Szóval van nekem egy 2005-ös Magellán Serpens MTB-m, amit nagyon sokáig nem használtam. (kölcsönadtam, de ott sem használták, kb. 5-6 évig) 2014-ben hirtelen felindulásból vettem egy Gepida Alboin 900 trekking bringát. Azóta ezt használtam. Nemrég viszont visszakerült hozzám a régi Magellán, s időnként megjáratom azt is. Ebből adódik a problémám (belátom, kellemes probléma) azaz, mindig a másikra vágyom. Tehát ha a Gepidán ülök, időnként hiányzik a Magellán könnyedsége, robbanékonysága (kiállva tekerve), kis súlya (lépcsőn cipelve), fordulékonysága, hogy szinte bárhol merek vele menni, ám ha a Magellánt hajtom, akkor meg a Gepida nagyobb kerekei és kényelme hiányzik. A könnyed haladás és a kényelem miatt többnyire a Gepidát hajtom, de mikor pl. a fiammal megyek el egy körre, bizony van, hogy én nem merek arra menni mint Ő, inkább kerülök egyet, mert azokon az utakon nem érzem magam olyan biztonságban, mint a Magellánon. (a fiam egy Merida Match light 2000-et hajt)

Tehát olyan bringát keresnék ami a meglévő kettőt ötvözi. Létezik ilyen?

Jóformán csak a környéken tekerészünk, de itt mindenféle úton. Aszfalt, murva, föld, giz-gaz, patakpart, stb...Abszolút vegyes.

 

A neten böngészve láttam pár szimpatikus darabot, de nem tudom, hogy ezek jók e arra amiket fent leírtam. Elsősorban a cross bringákkal szemezgetek, mert azt olvastam, hogy ezek amolyan mindenesek. Nem igazán ismerem a márkákat, de ránézésre a Cube, Gepida, Kellys, Ghost, Kross, KTM amik szimpatikusak. Mindegyikből a csúcsfelszereltséget néztem amik nem olcsók, de bízom benne, hogy ezekkel talán nem lesz problémám. Nem nagyon értek a váltó, fék, stb.. állítgatáshoz, ezért megkímélném magam ezektől. Arra próbáltam figyelni válogatás közben, hogy kb. azonos alkatrészekből álljon, mert szintén azt olvastam, hogy az jó. Tehát ha XT, akkor mindkét váltó, váltókar, fék, fékkar, agyak, hajtókar is XT legyen. (de lagalább SLX) Villából gyakorlatilag két típust találtam az összes bringán. Suntour illetve Rock Shox. Ez utóbbit a drágább típusokon, gondolom megvan az oka, nem tudom.

Ajánlottak 29-es MTB-ot is, de állítólag ahhoz alacsony vagyok. (170cm) Meg nem tudom, hogy azok mennyire komfortosak. Szerintem azok inkább vadulni készültek, de javítsatok ki ha nem.

Úgy gondolom, hogy inkább áldozok rá többet az elején, hogy aztán sok évig ne legyen gond vele.

A max. keret 5-600e, persze nem baj ha kevesebb.

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

User956 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 30204

Köszönöm a választ és a megerősítést!

Én is úgy gondolom hogy megéri az árát és bízom benne, hogy nem lesz vele probléma. Nyilván nem a csúcskategória, de mint ahogy a tesztben is leírják, átlagos igényeket maximálisan kielégíti.  

Még a btwin hoprider 900-at nézegettem, de szerintem nem tud annyival többet, mint amennyivel drágább (kb.30ezer). Egyedül talán a bowden elvezetés esztétikusabb rajta. 

 

Előzmény: bontomromt (30201)
ITloszP Creative Commons License 2019.09.10 0 0 30203

Sziasztok!

 

Én is nézegettem ezt a KTM-et az intersport akcióban és én sem értek hozzá túlságosan. A kép alapján meggyőzőnek tűnt, de akkor ez nem ajánlott.

Találtam hasonlót a Hervisben:

Xfact cross pro:  https://www.hervis.hu/store/Sportfelszerel%C3%A9s/Ker%C3%A9kp%C3%A1rok/Cross-ker%C3%A9kp%C3%A1rok/X-Fact/Cross-Pro/p/COLOR-2471939

 

Baddog Samoyed 2019:

https://www.bicajozz.hu/spd/HU192008/BadDog-Samoyed-ferfi-cross-kerekpar-matt-szurke-56

 

Számomra ismeretlen bike hasonló áron, hasonló felszereltséggel.

 

vagy ezt:

Xfact sioux 29:

https://www.hervis.hu/store/Sportfelszerel%C3%A9s/Ker%C3%A9kp%C3%A1rok/MTB-ker%C3%A9kp%C3%A1rok/X-Fact/SIOUX-29/p/COLOR-2630058

 

 

Ezek ajánlott bringák minőségre?

Nekem is 26"-os Meridám van, amit cserélnék több országút és kevesebb terephasználatra, egy olyanra amivel kényelmesen lehet  gyorsan is menni.

 

Valaki esetleg ismeri a fenti kerékpárokat, vagy van neki esetleg?

Erről a Soiux-ról szinte semmi infót sem találtam, nekem semmit sem mond az a pár sor amit a hervis odaírt.

 

Előre is köszi asz infókat!

Friczy Creative Commons License 2019.09.10 0 0 30202

Volt nekem állítható kormánystucnim, nem volt vele problémám. Lehet, hogy kivétel volt. Mindenesetre nem azért cseréltem le, mert problémám lett volna.

 

Ez a Neuzer ennyiért tényleg jónak tűnik.

Előzmény: bontomromt (30201)
bontomromt Creative Commons License 2019.09.10 0 0 30201

A Bikemag teszt mindent elmond róla.  150-ért szerintem megéri.

Esetleges negatívum még az az állítható kormány ezeket gyakorlatilag nem lehet normálisan meghúzni.

Előzmény: User956 (30198)
ex-H556IW Creative Commons License 2019.09.10 0 0 30200

Mostanában,  lassan 20 éve. 

Előzmény: bontomromt (30199)
bontomromt Creative Commons License 2019.09.10 0 0 30199

Van a Shimano-nál  egy minőségi sorrend. Trekkingeknél ez Tourney, Acera, Altus, Alivio, Deore, SLX (LX), és XT.  Ritkán lehet szérián kívüli alkatrészekkel is találkozni.

Az alkatrészeken lévő számokból lehet kideríteni hogy melyik csoportba tartoznak+ innen meghatározható a gyártás éve.

 MI számít egy ilyen alkatrészeknél? A tartósság megbízhatóság, súly, és az ár.

Ezeknek a legjobb elegye a  Deore vagy SLX.

A Deore egy minőségi ugrás. Anyaghasználatban, súlyban, váltásban, sebességek számában.

Ez a középkategória a trekking szettek között, gyakorlatilag az arany középút.

Nem versenyszerű felhasználásra( egy trekking nem is alkalmas erre) szerintem a Deore vagy SLX a tökéletes választás.

A többi szettel sincs semmi gond pontosan lefedik a lehetséges felhasználást.

A Tourney egy belépő szint.

Az Acera, Altus, Alivio ezek alsó közép alkatrészek. Mindennapos használatra tökéletesek.

A Deore, SLX ezekről már ejtettem szót.

Az XT meg annak aki megtudja fizetni. (XTR itt nem játszik)

Mostanában egyre jobban kezd elterjedni az a felfogás, hogy kap a kerékpár egy jó hátsó váltót (ezzel reklámozzák) A többi alkatrész (agyak, hajtás, fékek stb...)  jócskán elmarad a váltó szintjétől.

Szerintem a legjobb megoldás a közel azonos tudású alkatrészekből összerakott kerékpár.

 

 

Előzmény: bessera (30197)
User956 Creative Commons License 2019.09.10 0 0 30198

Sziasztok,

 

Trekking kerékpárt szeretnék vásárolni a 150 ezres kategória környékén.

Ár/érték arányban, felszereltségben egyelőre nem találtam jobbat a Neuzer Firenze 400-nál, mivel most egy kuponkóddal(link) 150 ezer Ft környékén meg lehet vásárolni. 

Tesztek, infok:

http://bikemag.hu/magazin/hirek/neuzer-firenze-italia-karnyujtasnyira

https://neuzer.hu/kerekparok/trekking/neuzer-firenze-400-ferfi-fekete-turkiz-piros-matt-2018-ne186151101.html

 

Szerintetek ennyiért megérheti, vagy van valakinek tapasztalata ezzel a kerékpárral? 

 

 

bessera Creative Commons License 2019.09.10 0 0 30197

Köszi a választ.

Persze, bőven fut még a Merida is, nem kidobásra szánnám. :) (megy a Balatonra a nyaralóba)

Nem feltétlenül egy jelentős minőségi ugrás a cél, hanem egy megbízható, kényelmes túrabicaj. Nem nagyon néztem még szét egyéb márkáknál, tkp. csak szembejött velem ez a hirdetés. 

 

...ahol nagy az alkatrészekben a minőségi különbség

 

Na ezt pl. laikus mezei használóként én nem tudhatom... 

 

Az eredeti kérdésemre, hogy _miben_ más egy Deore váltó, esetleg tudnál válaszolni? Pontosabban vált esetleg? 

 

A költeni egy kicsit (a meridára) szinte minden évben megvolt..  Szerintem összességében már többet költöttem, mint a vételár volt anno. :-D 

Előzmény: bontomromt (30191)
Bamberg58 Creative Commons License 2019.09.09 -1 0 30196

Köszönöm!

Előzmény: bontomromt (30195)
bontomromt Creative Commons License 2019.09.09 0 0 30195

"Főleg hétvégi kirándulásokhoz használnám a bicajt."

Ez a Cube erre tökéletes. Remek kerékpár elviselhető áron, de ez a legtöbb Cube-ról elmondható.

Csak ajánlani tudom.

Előzmény: Bamberg58 (30194)
Bamberg58 Creative Commons License 2019.09.09 -1 0 30194

Megkérdezhetem esetleg tőletek, hogy ilyen szempontból, a Cube Kathmandu Pro 2019 mennyire korrekten van összerakva illetve az alkatrészek összehangolva?

Előzmény: bontomromt (30193)
bontomromt Creative Commons License 2019.09.09 0 0 30193

Azt sem értem, hogy akkor a Deore váltó most hogyan kerül bele ebbe a rendszerbe.

A fékváltókarokat sem tartom jó megoldásnak egy trekkingnél. Tourney négyszöges hajtást sem raknák össze egy deore váltóval.

A Gepida ebből a szempontból már teljesen más (altus-acera).

Előzmény: henngergely (30192)
henngergely Creative Commons License 2019.09.09 0 0 30192

Sajtóhiba, a kerékpár 24 sebességes. Kb. Gepida Alboin 300 CRS Pro kategória.

Előzmény: bontomromt (30191)
bontomromt Creative Commons License 2019.09.08 0 0 30191

Az ár reális. Egy 10 éves Meridának még simán futnia kellene. Nem hiszem , hogy akkora minőségi ugrás lenne ez a kerékpár.

Azt sem igazán értem, hogy egy 8 sebességes fékváltókarral hogyan jön ki a 27 sebesség.

Egy 9-es????  Deore váltó ezelőtt 10 évvel sem volt kuriózum.

Alapvetően én nem szeretem azokat a kerékpárokat ahol nagy az alkatrészekben a minőségi különbség. Ez a KTM egy ilyen kerékpár.

Én a helyedben költenék egy kicsit arra a Meridára.

 

Előzmény: bessera (30189)
Az igazi Vitobácsi Creative Commons License 2019.09.08 -1 0 30190

Szerintem gagyi.

Előzmény: bessera (30189)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!