Annyi biztos hogy az XR600R a saját SMC625ömnél jóval könnyebb volt,és a 660SMC meg az XRnél volt könnyebb. Nekem ennyi bőven elég,nem is a számadatok volt a lényeg azt csak odaírtam mert ennyit írnak róla,hanem az érzés.
Én csak az SMC625el voltam közelebbi kapcsolatba,meg egy,két próba erejéig 660al. Tudom az más világ mint a 2005os 625,más méretei voltak mint az enyémnek,kisebb,rövidebb volt.Súlyban meg jóval könnyebb mint az enyém,többnek érződött mint 15kg. Havernak XR600R volt,odajött oldalra megdöntötte visszahúzta és azt mondta könnyű még a 600R hez képest is,pedig az is 128kg. Ez nagyon tetszett benne tényleg alig érződik súly az ember alatt.
smc 625 ból van sztem a legkevesebb , túl sokat nem fogsz találni ami meg ott van az sem tűnik hatalmas vételnek.., 200 ezerrel meg csak többet ér egy 2 évvel fiatalabb 660 as:) ha már úgy is kifutóban van a motoros szezon érdemes Januárig várni, ne kapkodd el megint, mert egyre szarabb motorod lesz, a fasza smc-t meg eladtad:)
gencsydani:Tudnál nekem arról írni hogy milyen volt számodra a 625SC utcai használatnál? Futómű,milyen áttételezéssel használtad,olajmennyiség,és mennyi km után cserélted? Pl:A későbbi SM640 és SMC625höz képest sportosabb vezetést nyújtott? Azt tudom hogy ezek is csak berúgós gépek,nincs kasi,de legalább könnyűek. Netten keresgélve elfogadható áron lehet hozzájuk jutni,800-900között vannak eladók.
Németeknél a 660 Factory nem is vészes áron kapható,1.56ért van. Ha azt nézzük hogy a 660ok mennek kint átszámolva 1.1-1.3. De ezek ha jól tudom üzemórás gépek ugye? Meg forgalomba helyezhetőek egyáltalán?
hát sztem 2003 sima lc4 nek reálisan 1milla az ára, csak hogy most a realitás senkit nem érdekel, motort eladni gyakorlatilag csak lényegesen az ára alatt lehet, de még úgy is nagyon nagy szerencse kell hozzá , nem ritkák 8-900 között az ilyen évjáratú vasak és azokat sem kapkodják sajnos el.. sztem most a motor eladásban az a helyzet alakult ki , hogy soha ne mondd hogy soha..
Azt tudom, hogy relatíve drágán árulom, de 1M alá biztosan nem fogok menni. Annyira nem sürgős eladnom. Legrosszabb esetben még egy nyarat végigmotorozok vele, addig gyűlik az új gépre :) Hogy mi lesz az utódja, azon még töprengek. Azt tudom, hogy sornégyesek kizárva, nem az én stílusom. KTM-től tetszik a Superduke R és az új SM T is, mindkettőt próbáltam tesztnapokon. Kár, hogy a KTM nagyon sokat kér az ezreseiért. Egy 690 SMC-re már lenne pénzem tavasszal, de azzal megint ott vagyok, hogy szerpentinezésen, pályázáson kívül - ami persze írtó jó móka - nem tudok elmenni haverokkal egy kicsit nagyobb túrára.
Sajnos amíg lesznek megszorult emberek akik ilyen évjáratú motorokat 800-900 körül is meghirdetnek / és ilyen elég sok van/ addig abban a z az értelemben nem áll helyre a piac amire te is számítasz.
Azt megfigyeltem hogy a sima LC4eket és SMCket ugyanabban az évjáratban szinte egy árban hirdetik sokan. Így eléggé nehéz lesz eladni úgy gondolom,mivel alapból a 625/660 drágább értéket képvisel,nem véletlenül. És egy sima LC4et azonos áron eladni,hát nem lesz egyszerű. De sok sikert hozzá,mi lenne a következő ha el tudod adni?
Akkor már meg sem merem említeni, hogy én is úgy döntöttem, hogy eladom a motoromat :) link
Igaz sok esélyt én sem látok, hogy mostanában megvenné valaki de gondoltam meghirdetem, hátha. Ha meg nem viszi el senki, max meghagyom még jövőre is. Előbb-utóbb csak rendbe jön a magyar használtmotor piac.
Hihetetlen, hogy a magyar piac mennyire a béka segge alatt van. Szinte a legolcsóbbak vagyunk Európában, mindenki csak szabadulna a motorjától ill. szeretné lecserélni, de egyszerűen nincs vevőkör, így ugye mindenki meg van fogva. Röhejes árakon sem lehet motort eladni annyira nincs kereslet. Talán tavasszal.
A Vermes-féle 660-ast én is láttam benn Ócsán a nyáron. Tényleg nem azért, hogy az enyémet favorizáljam, de az a motor egy tákolmány. Látszik rajta, hogy milyen használat alatt volt. Ha meg ha 97-es papírral rendelkezik valóban, akkor nem is tiszta a dolog...