Tutkó én is valami ilyet csinálnék a helyében!!! Bárhová odaérne pofavizitre abban a hatalmas országban!!! ÁÁÁÁÁÁ,nekünk kell gondolkodni helyettük !!!!:-)))
Ezen a gépen milyen változtatások voltak???? Gondolom hajtómű!? Egyéb gépészeti berendezések??? A sárkány miért csak ennyit bírt?? A Concorde többet elviselt?? Jobb volt a tervezése talán?? Miért nem volt sikeres a Sonic Cruiser projeckt???
Nyugi ha Bill Gates a közeli rokonom lenne,vagy a brunei szultán fia lennék akkor már rég repülne a szerkezet!!!!!! Most legfejebb papírból hajtogatva tudnám reptetni!!!!
A ruszkik összetöréséig a Burán-Enyergia párosról is azt állították,hogy lekonzerválva várják a következő startot. Komolyak a 2ségeim,de hát ők vannak közelebb.
Minek gyártottak 1et azután,hogy kivették még a menetrendből is?
Ezelőtt 6-8 évvel csak erről zengett a sajtó, ma meg már teljesen ismeretlen a sztori, hiába na, így múlik el egy világ dicsősége. Senki ne ábrándozzon arról, hogy valaha látja még repülni. Egyik tanárom az 1997-es MAKSz-ra többek közt emiatt a gép miatt ment ki, de akkor még "frissen" sem repült bemutatót, annyira kevés volt benne az üzemidő. Talán arról lehetett szó, hogy a 77114-es, amely sohasem volt vonalszolgálatban (sajátos, de ez a gép már 1981-ben épült, jóval a típus kivonása után, vagyis egyedülálló módon tekinthető egyfajta "utószériának" is) a közel évtizedes ilyen-olyan lekonzerválást követően felélesztve csak bizonyos megkötésekkel kaphatta meg újra a légialkalmasságit. Azt se feledjük, hogy egy ilyen eredendően alacsony öszélettartamú sárkány tíz évnyi állás után egyszeriben kap egy jó 25%-al erősebb hajtómű-készletet, nos ez nem lehetett jó hatással a szerkezetre. Az is hozzá tartozik a dologhoz, hogy ezen tesztek során a géppel a tipus történetének legnagyobb utazósebességét érték el, 2,4Mach-ot mérve. De végül talán a legfontosabb: ma a számítógépek korában a fő befektető jenkik épp elég adatot szereztek a géppel ahhoz, hogy elkezdhessék azt a Sonic Cruiser projektjüket, amit azóta már szintén töröltek. Nem sok sansza van tehát a dolognak...
Ha jól értem akkor játszottak vele a yenkik aztán megunták,hess picsába haza dobták rohadni!!?? Idióták !!! Akkor legalább vették volna meg és valamelyik múzeumnak adták volna !!!!
a NASA bérbevette az egyik romokból visszahozott masinát és hangseb feletti kisérleteket végzett,mivel az amiknak nincs szuperszónikus hangseb feletti utasgépuk ,ézért folytak a 144-essel a tesztrepülések most újból otthon rohad tovább a gép még az ami zászló is ott van rajta ..a keresöbe ird be Tu - 144 és az orosz oldalakat keresd,vmelyik repülőnapjukat,az avsim.com-on nemcsak fs cuccok vannak hanem videok is ..avsim.ru is gromek!!!!!!
Totally in various state of building were about twenty machines, 16 of them were developed to operating state. In November, 1977 TU-144 a/c started passenger transportation. Before May, 1978 - the moment of cancellation of flights - 55 flights were made and 3284 passengers were transported. On the basis of TU-144D in the 90s a flying laboratory TU-144LL was built, which operated under the program of building supersonic passenger aircraft of the second generation.
Nem hiszem,hogy a közeli jövőben repülni fog hacsak valami arab milliárdos megnem dobja öket pár dolcsival.Mondjuk ez egy kisgép csak a jeteknek lehet konkurencia.Ha megfelelő a minőség és a gyorsaság!!!!!!