Keresés

Részletes keresés

gacsat Creative Commons License 2006.10.13 0 0 117
 Most már Claus TATRA 80-asáról szó se essen.
Előzmény: JumboJet (115)
JumboJet Creative Commons License 2006.10.13 0 0 116
Bameg ezt sajna nem láttam!!!!!!!!!!!!!!! Régen volt már gondolom!??
Előzmény: gacsat (109)
JumboJet Creative Commons License 2006.10.13 0 0 115
Tutkó én is valami ilyet csinálnék a helyében!!! Bárhová odaérne pofavizitre abban a hatalmas országban!!! ÁÁÁÁÁÁ,nekünk kell gondolkodni helyettük !!!!:-)))
Előzmény: gacsat (107)
JumboJet Creative Commons License 2006.10.13 0 0 114
Láttam a filmet!! Sajna nincs meg!! DE én dok.filmekre gondoltam!!!!
Előzmény: gacsat (106)
JumboJet Creative Commons License 2006.10.13 0 0 113
Ezen a gépen milyen változtatások voltak???? Gondolom hajtómű!? Egyéb gépészeti berendezések??? A sárkány miért csak ennyit bírt?? A Concorde többet elviselt?? Jobb volt a tervezése talán?? Miért nem volt sikeres a Sonic Cruiser projeckt???
Előzmény: Allesmor Obranna (105)
JumboJet Creative Commons License 2006.10.13 0 0 112
Nyugi ha Bill Gates a közeli rokonom lenne,vagy a brunei szultán fia lennék akkor már rég repülne a szerkezet!!!!!! Most legfejebb papírból hajtogatva tudnám reptetni!!!!
Előzmény: Ronnie Frown (104)
gacsat Creative Commons License 2006.10.13 0 0 111
 Én csak 1 rövid hírre emléxem a topgányból.
Előzmény: Allesmor Obranna (105)
gacsat Creative Commons License 2006.10.13 0 0 110

 A ruszkik összetöréséig a Burán-Enyergia párosról is azt állították,hogy lekonzerválva várják a következő startot. Komolyak a 2ségeim,de hát ők vannak közelebb.

 Minek gyártottak 1et azután,hogy kivették még a menetrendből is?

Előzmény: Allesmor Obranna (105)
gacsat Creative Commons License 2006.10.13 0 0 109

 Láttam a NatGeón: nyugdíjjas bácsikák barna köpenyben sétálgattak a szárnyon,és tekerős fúróval cserélgették a szegecseket.

 Másik +döbbentő élmény volt a szemüveges nagymama,aki 1 régi Singeren varrogatta az űrruhákat. A másik + 1 nagy zsákvarró tűvel vmi űrhajó burkolatát.

Előzmény: Ronnie Frown (104)
gacsat Creative Commons License 2006.10.13 0 0 108
 Köszi.
Előzmény: gt bx (101)
gacsat Creative Commons License 2006.10.13 0 0 107
 Azon gondolkodtam,hogy a Putyi helyében kipofoztatnék kettőt elnöki gépnek. Mindenki jól járna.
Előzmény: JumboJet (100)
gacsat Creative Commons License 2006.10.13 0 0 106
 Hasonló témában: SOS Concorde   francia film, Alain Delon,1979(?).
Előzmény: JumboJet (98)
Allesmor Obranna Creative Commons License 2006.10.12 0 0 105
Ezelőtt 6-8 évvel csak erről zengett a sajtó, ma meg már teljesen ismeretlen a sztori, hiába na, így múlik el egy világ dicsősége.
Senki ne ábrándozzon arról, hogy valaha látja még repülni.
Egyik tanárom az 1997-es MAKSz-ra többek közt emiatt a gép miatt ment ki, de akkor még "frissen" sem repült bemutatót, annyira kevés volt benne az üzemidő.
Talán arról lehetett szó, hogy a 77114-es, amely sohasem volt vonalszolgálatban (sajátos, de ez a gép már 1981-ben épült, jóval a típus kivonása után, vagyis egyedülálló módon tekinthető egyfajta "utószériának" is) a közel évtizedes ilyen-olyan lekonzerválást követően felélesztve csak bizonyos megkötésekkel kaphatta meg újra a légialkalmasságit.
Azt se feledjük, hogy egy ilyen eredendően alacsony öszélettartamú sárkány tíz évnyi állás után egyszeriben kap egy jó 25%-al erősebb hajtómű-készletet, nos ez nem lehetett jó hatással a szerkezetre.
Az is hozzá tartozik a dologhoz, hogy ezen tesztek során a géppel a tipus történetének legnagyobb utazósebességét érték el, 2,4Mach-ot mérve.
De végül talán a legfontosabb: ma a számítógépek korában a fő befektető jenkik épp elég adatot szereztek a géppel ahhoz, hogy elkezdhessék azt a Sonic Cruiser projektjüket, amit azóta már szintén töröltek.
Nem sok sansza van tehát a dolognak...
Ronnie Frown Creative Commons License 2006.10.12 0 0 104
Nem eleg, hogy ujra a levegobe emeltek? Az is lehetett jo sok millio dolcsi. Miert nem vetted meg te?
Előzmény: JumboJet (102)
JumboJet Creative Commons License 2006.10.12 0 0 103
Milyen kisérlethez használták??Részleteket lehet tudni?????
JumboJet Creative Commons License 2006.10.12 0 0 102
Ha jól értem akkor játszottak vele a yenkik aztán megunták,hess picsába haza dobták rohadni!!?? Idióták !!! Akkor legalább vették volna meg és valamelyik múzeumnak adták volna !!!!
Előzmény: gt bx (101)
gt bx Creative Commons License 2006.10.12 0 0 101
a NASA bérbevette az egyik romokból visszahozott masinát és hangseb feletti kisérleteket végzett,mivel az amiknak nincs szuperszónikus hangseb feletti utasgépuk ,ézért folytak a 144-essel a tesztrepülések most újból otthon rohad tovább a gép még az ami zászló is ott van rajta ..a keresöbe ird be Tu - 144 és az orosz oldalakat keresd,vmelyik repülőnapjukat,az avsim.com-on nemcsak fs cuccok vannak hanem videok is ..avsim.ru is gromek!!!!!!
Előzmény: gacsat (97)
JumboJet Creative Commons License 2006.10.12 0 0 100
Kár,hogy nem szerepelek a Forbes magazin első 400-as listáján !!!!! Akkor még mindig repülne a Tu-144es és a Concord is!!!!!!!
JumboJet Creative Commons License 2006.10.12 0 0 99

Az igaz,hogy a Tu-144es egy kísérlet során elérte a 3000km/h sebességet ??????

Nagyon mehetett akkor !!!! Ha ez igaz !!!!  Nem sok vadászgép érte volna utó!!!!!!!!

JumboJet Creative Commons License 2006.10.12 0 0 98
Hol lehet Tu-144es videókat leszedni??? Vagy képeket ???? Sokat !!!! 
gacsat Creative Commons License 2006.10.09 0 0 97

 

 A Tupoljev oldalán azt írják hogy valami kisérletezésre használj(t)ák. Állítólag Amerikában is járt.

 Mindenesetre itt van 1 szép kép róla.

 Tudod az Aeroflott gépek számait?

Előzmény: Allesmor Obranna (96)
Allesmor Obranna Creative Commons License 2006.10.06 0 0 96
az már vagy tíz éve nem repül. (1996-2006)
gacsat Creative Commons License 2006.10.06 0 0 95
 Még olyan is van ami repül. Az "LL".
Előzmény: JumboJet (87)
gacsat Creative Commons License 2006.10.06 0 0 94
 Azért csak reménykedjünk.
Előzmény: JumboJet (90)
gacsat Creative Commons License 2006.10.06 0 0 93
gacsat Creative Commons License 2006.10.06 0 0 92

Totally in various state of building were about twenty machines, 16 of them were developed to operating state. In November, 1977 TU-144 a/c started passenger transportation. Before May, 1978 - the moment of cancellation of flights - 55 flights were made and 3284 passengers were transported. On the basis of TU-144D in the 90s a flying laboratory TU-144LL was built, which operated under the program of building supersonic passenger aircraft of the second generation.

Előzmény: JumboJet (82)
JumboJet Creative Commons License 2006.10.06 0 0 91
Bárcsak a levegőben láthatnám így őket!!!!!!!!!!!!!!!!
JumboJet Creative Commons License 2006.10.06 0 0 90

Nem hiszem,hogy a közeli jövőben repülni fog hacsak valami arab milliárdos megnem dobja öket pár dolcsival.Mondjuk ez egy kisgép csak a jeteknek lehet konkurencia.Ha megfelelő a minőség és a gyorsaság!!!!!!

Előzmény: gacsat (86)
gacsat Creative Commons License 2006.10.06 0 0 89
gacsat Creative Commons License 2006.10.06 0 0 88
 Nagyon gazdagok játéxerének gyártanák.   Eddig sem értettem hogy pl. a Szu a 27esből miért nem csinál 1 ilyet?.
Előzmény: gacsat (80)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!