Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maseratisti Creative Commons License 2014.07.09 0 0 14634

Vannak ilyen helyzetek :-)

 

Alvázszámot megtalálta a tálcában vagy a zárhídon lévő plakettet nézegette? :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14633)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.07.08 0 0 14633

En is elegge csodalkoztam, plane mikor Wikipedia alapjan kezdte kitolteni az adatokat. Meg jo, hogy meg tudtam mutatni hol keresse a motorszamot mert az sem ment volna tul gyorsan.

Előzmény: maseratisti (14632)
maseratisti Creative Commons License 2014.07.08 0 0 14632

Az érdekes... nem egy Ghibli van az országban, 425 tuti kevesebb van, de azt gond nélkül tölti fel a rendszer nekik vizsgakor.

 

Sőt, nekem olyan is volt hogy az NKH menet közben mért meg évekkel ezelőtt, és a nem jó adatok miatt (hideg motor, rosszul beállított gázbowden) kaptam is egy új 15 napon belüli zöldkártya időpontot :-)

 

Mondjuk jó fejek voltak, nézegették a kocsit, sajnálkoztak hogy bocsi, meg már a szerveren vannak az adatok nem tudnak mit csinálni. Mondtam hogy no para gyerekek, szabály az szabály. :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14631)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.07.08 0 0 14631

Ez az NKH volt, nem talaltak meg a sajat adatbazisukban sem.

Előzmény: maseratisti (14630)
maseratisti Creative Commons License 2014.07.08 0 0 14630

A gyári adatbázis szerinti értéket nézik, és abból is azt ami az NKH adatbázisban van. Pedig Svájci, amcsi piacra tuti más környezetvédelmi besorolással mentek mint az olaszra (ott meg még sokszor katalizátor se ment bele....)

Előzmény: lowdesertpunk (14629)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.07.08 0 0 14629

Tudja valaki pontosan, hogy egy Ghibli-nek mi a kornyezetvedelmi besorolasa? Szerintem EURO 2 (4-es) de ma reggel a muszaki lapra hasrautesszeruen 2-est irtak. Persze minek is mernek meg...

lowdesertpunk Creative Commons License 2014.07.05 0 0 14628

Azt is olvastam, hogy foleg egy-egy uj modell bevezetesenek atmeneti idoszakaban keszult mindenfele oszver megoldas.

 

2.24v Cup motorral nem hangzik rosszul :) 

 

Beszeltem Maranello-Modena szervizzel akik a Wallis-t ajanlottak, akik hivatalos forgalmazo reven gyorsabban kapnak valaszt a gyartol. Jovo het kozepere tippeltek, hogy lehet valami. Mindketten segitokeszek voltak.

Előzmény: maseratisti (14627)
maseratisti Creative Commons License 2014.07.03 0 0 14627

Üdv a maserati bermuda háromszögben :-)

 

Gyakran még a gyár sem tudja pontosan melyik autóba mi került. Egyrészt azért mert kis darabszámos gyártó lévén, nem volt még akkor olyan logisztika mint most. Másrészt azért mert a laza olasz melós olyan váltót, motort, diffit rakott be ami épp a keze ügyében volt. Ezt bonyolította még az is ha a tulajnak extra igénye volt.

 

Szóval volt már itt a fórumon olyan 2.24v is ami a futószalagon épp egy ghibli cup-ba való motort kapott a gyárban. Nincs rá magyarázat :-)

 

Elvileg ezeket a ghibliket azért már valamennyire dokumentálta a gyár, így ha szerencséd van, és felhívod (ha még működnek) az ezred utcában lévő Maranello-Modena szervizt akkor alvázszám alapján esetleg meg tudják mondani a gyári adatbázisból hogy neked mi van az autó alatt. Amennyiben ez nem működik akkor lehet emilezni a gyárral.

 

Hirtelen más ötletem nincs, de diffit, váltót minden gond nélkül fel lehet újítani, csak addig áll az autó. Kottyanni meg akár még a kardán is kottyanhat.

 

Majd Matyiék átnézik a Topolinoban :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14626)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.07.02 0 0 14626

Arra van esetleg otlet, hogy 3.31-es vagy 3.77-es van-e benne? ABS-es verzio, AM496 motor, 6 sebesseges Getrag valto. Egyertelmuen sehol nem talaltam meg.

 

Itt 3.31 van:
http://www.maseratighibli.co.uk/home32.htm

 

Egy nemet forumon meg ezt talaltam:
http://www.m-erdmann.com/forum/showthread.php?tid=1398

 

Ghibli mit 2000 ccm AM495 Motor hatte bei Schaltgetriebe 3.77
Ghibli Potenziato (AM 496, 2000ccm) hatte 3.31
Ghibli 2,8 hatte als Schalter 3.31

 

das ist kein Widerspruch, da der Ghibli Potenziato ein anderes Getriebe hatte als der "normale" 2,0l Ghibli.

 

das 3.31er passt also nicht bei jedem AM496 Motor und damit offenbar nicht bei den späteren Ghiblis. Die allerersten Ghiblis würden sich über dieses Diff freuen,

 

[edit] natürlich genau andersrum: das 3.31 Diff passt wirklich bei den ersten Ghiblis, aber nicht beim AM495, sondern nur bei den ersten AM496 Ghiblis. Spätere (GT..) hatten dann andere Übersetzungen [edit]


Quelle: Maserati Ghibli Servicio Ricambi (Cod. 000179), auf meinem Tisch liegend....

Előzmény: maseratisti (14624)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.07.02 0 0 14625

Koszonom, remelem sikeres kapcsolat lesz :) Igaz egy kicsit most megszeppentem ahogy olvasok mindenfele leirast / tippet / hibat / mi, hogy megy tonkre tortenetet es kozben arra gondolok, hogy "jajj csak nalam ne", illetve probalok visszemlekezni, hogy hazauton kb. hogy viselkedett. Lehet meg tobbet kellett volna elore olvasni, de hat a gyakorlat megis mas :)

 

Nem is tudom, hogy az elso vagy az uj Ghibli-re lennek inkabb kivancsi. Inkabb nem valasztok :)

Előzmény: maseratisti (14623)
maseratisti Creative Commons License 2014.07.01 0 0 14624

Ja, küldtem e-mailt neked diffi ügyben, vagy bejön, vagy nem ...

Előzmény: lowdesertpunk (14622)
maseratisti Creative Commons License 2014.07.01 0 0 14623

Szép, gratulálok :-)

 

Én meg mostanában rendszeresen (szinte naponta) szembe találkozok hazafelé jövet (hol Salgótarján déli részén, hol Bátonyterenye magasságában) egy gyönyörű fehér német rendszámos új Ghiblivel.

 

Nem villantok rá mert nem maseratival, hanem a lassan széteső céges ford escorttal nyomom a 21-es főutat :-)

 

Diffi az 400-ért nem lett volna rossz vétel, de lehet hogy lesz itthon is.

Előzmény: lowdesertpunk (14622)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.07.01 0 0 14622

Hazaertunk, eggyel tobben mint indultunk :) Majd meselek bovebben, most probalom intezni a honositast. Ja es keresek egy hatso difit, egy hulye voltam es nem hoztam el amit a szervizben arultak 400 euroert ... valoszinu posta lesz.

 

 

Előzmény: maseratisti (14621)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.29 0 0 14621

Szívesen. Cserébe sok fotót, élménybeszámolót kérünk a fórumra a gépről :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14620)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.28 0 0 14620

Koszonom, es a eddigi segitseget is!

Előzmény: maseratisti (14617)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.28 0 0 14619

Igen, ez a 2.24v :) Sokat ment bar 2006-ban volt egy 11e euros szervizen (motorfelujitas - uj dugattyuk, csapagyak, szelepek, vizpumpa, hengerfejek javitasa + kuplungszett).

 

Van naluk meg par erdekes gep (foleg Alfa): http://www.prinsclassics.nl/aanbod/

Előzmény: maseratisti (14618)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.28 0 0 14618

Van egy 224v, ami ugyan sokat futott, de a csókának volt egy sötétkék Shamalja is mellette,(vagy előtte) ezért nem rossz referencia

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=254017692&asrc=st|sr

 

 

Nem mellesleg egy ghibli cup-ot is hirdet épp

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=241183113&asrc=st|sr

 

Ez a csóka vagy egy maseratira szakosodott kereskedő, vagy egy igazi maserati őrült aki frissíti a gyűjteményét.

Előzmény: lowdesertpunk (14616)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.28 0 0 14617

Majd drukkolok :-) Jó kis program :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14616)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.28 0 0 14616

Koszi, kozel is van, de hetfon megyek Hollandiaba. Ket Ghibli es egy masodik verzios 2.24 van tervben, remelem az egyikkel jovok haza.

Előzmény: maseratisti (14615)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.24 0 0 14615

Tudom hogy nem vagy quattroporte fan, de érdemes lenne megnézni:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/maserati/quattroporte/maserati_quattroporte_24v-8022375

 

Nekem ez a gép pld új, nem emlékszem hogy találkoztam volna vele. (2.8-as motor az egyik legjobb választás bele)

Előzmény: lowdesertpunk (14614)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.23 0 0 14614

Sejtettem, hogy nem tudok ujat mutatni :)

Előzmény: maseratisti (14613)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.23 0 0 14613

Igen, sajna már egy fél éve nem frissített :-(

 

Pedig anno szinte 2 hetente érdemes volt odakattintani :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14612)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.22 0 0 14612

Talaltam egy erdekes sorozatot amiben egy srac darabokra szed egy Spyder-t:

https://www.youtube.com/watch?v=_G98MWBJ3Qc

 

Sajnos nincs vege pedig kivancsi lennek az eredmenyre.

lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.22 0 0 14611

igen, ez tul kapos volt. tegnap mar el is adta...

Előzmény: maseratisti (14610)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.19 0 0 14610

Na ez tényleg nagyon tuti. (legalábbis fotók alapján)

Ráadásul Eindhowenbe megy fapados járat :-) (wizz)

Belefér egy napba megnézni. A hajnalival ki, az estivel haza :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14609)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.19 0 0 14609

Ez most kerult fol, nem tunik rossznak

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=253456963

maseratisti Creative Commons License 2014.06.17 0 0 14608

Nadapon is ott volt egyszer, ha jól emlékszem :-)

Előzmény: shami (14607)
shami Creative Commons License 2014.06.17 0 0 14607

Ez a metálzöld Ghibli tényleg jó autó, volt egyszer esztergomi Alfa talin, ahova a  Maseratikat is meghívták.

Előzmény: maseratisti (14606)
maseratisti Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14606

A 8000 euro Ghibliben az elég korrekt ár, nem nagyon láttam értelmes állapotút ez alatt.

 

Ez ahogyan számoltál vele kb 3 milla mire itthon van, és ennyi most itthon a piaci ára egy akármilyen ghiblinek (jó is, rossz is) csakhogy itthon egy eladó Ghiblit tudok (ha még megvan) de azt itthon nem is hirdették mert patika állapot, és dupla pénz. 

 

http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri36ppp.htm

 

Ennyiért meg itthon az életbe nem megy el, pedig azért a kocsiért ez teljesen korrekt ár. Keveset futott, jól dokumentált, szép állapotú ghiblik reálisan 17-22.000 euro között mozognak :-(

Előzmény: lowdesertpunk (14605)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14605

Igen, a 3 szelepes az elvileg nem erintett ilyen szempontbol.

 

Ugy latom akkor te mar tenyleg sok mindent tapasztaltal :) Garazsfeltores az eleg gaz, nem is mondok semmit... biztos "csillogtak" a felnik :( Es ezeket is mind itthonrol sikerult osszeszedni?

 

Valahova a kozepes es a jo allapotu koze probalok loni, kis butykoles nem gond, de azert hasznalgatnam is.

 

Igazabol az elmult par napban azt a piros Ghiblit probaltam lenyomozni. Kiderult, hogy az gazdaja nem is ertett hozza es nem is szervizeltette agyon. 2012-ben volt egy szervizen: teljes kuplung csere, uj gombcsuklok, hatso fekek javitasa es meg par aprosag. Eredetileg azert vitte el mert 60km/h felett rezonalt az auto. Mivel rahajtott valami fara es az egyik felni megadta magat. A kuplungot ki sem akarta fizetni mert nem hitte el, hogy cserere szorult (gyakorlatilag a tarcsabol nem maradt semmi).

 

Kulonben nagyon keszsegesek voltak (http://www.auto-forza.nl/), vagy fel orat beszeltunk telefonon, elmeselt mindent, illetve, hogy mire kell egy vasarlasnal figyelni. 2009-ben lattak egy masik helyen (http://www.maseratispares.com/), de akkor nagyon nem nyultak hozza (vezermuszij meg par szuro), azt hiszem nem sokkal korabban kerult a jelenlegi tulajdonoshoz. Szelep allitas azt hiszem idoszeru lenne, egyik helyen sem csinaltak meg, illetve termeszetesen az uj vezermuszij mellett lehet a lancot is cserelni kene.

 

Ha max. 8000-ben meg tudunk allapodni, lehet kimegyek, es ellenoriztetem (szivargas + kompresszio tesztet is megcsinaljak) az egyik helyen, ugy tunt ertenek a Biturbokhoz. Igy max. az utat bukom, akkora nagy meglepetes talan nem erhet. Realis lehet ez az ar?

Előzmény: maseratisti (14604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!