Április 26-28-án Retro jármű kiállítást/találkozót szervezünk a '60-as, '70-es, '80-as évek Magyarországára jellemző járművek márkaklubjai számára Retropartyzánok néven. A rendezvény célja: - Ezen korszak meghatározó autó, és motor márkaklubjai egy kis installációval, standdal mutassák be a klubjukat, márkájukat, járműveiket, történetüket. - A klubok bemutatkozása mellett természetesen a klubtagok is megmutathassák kincseinket. - Márkaklubok megismerjék egymást, szoros kapcsolatok alakuljanak ki. - Szakmai tapasztalatcserére legyen lehetőség. - Nem utolsósorban a látogatók számára érdekes, kellemes emlékeket keltő kiállítás hozzunk létre. A rendezvény Budapesten, Csepel Művek területén egy csarnokban lesz. Csatlakozni szeretnénk az ezen a hétvégén megtartandó Sokadalom, és az Oldtimer Premier rendezvényekhez. A rendezvény alatt fényképezést, és filmforgatást tervezünk profi fotóssal a klubokról, illetve vegyesen a különböző márkákról. Szeretnénk vendégül látni a témával foglalkozó szaksajtót is, ami reményeink szerint minden klub számára kiváló megjelenési forma lehet majd.
Csatolva küldünk egy szóróanyagot is, melyen a fontosabb információk megtalálhatók. De a legfrissebbek fent lesznek retropartyzánok facebook oldalon, a Veterán Zsiguli Egyesület facebookján, és honlapján is.
Kérjük jelezzetek vissza a veteranzsiguli@veteranzsiguli.hu email címre, hogy hány autóval vennétek részt!
Ui.: Sajnálattal tudatjuk, hogy a Veterán Zsiguli Egyesület az Oldtimerek Hétvégéje és az Oldtimer Show rendezőjével a részvétel feltételeiben nem tudott megállapodni. Elképzeléseink annyira távol állnak egymástól, hogy az együttműködésre nem találtunk lehetőséget, így egyesületi szinten nem képviseltetjük magunkat. Valamint a Veterán Zsiguli Egyesület határozottan visszautasítja azt, hogy a sikertelen tárgyalásokat követően a rendező Egyesületünk belügyeibe kívánt beavatkozni a részvétel kierőszakolása céljából.
Értem. :) Tegnap eszembejutott hogy akár a gyárit is át lehetne alakítani seegeresre, kérdés hogy mekkora a falvastagsága a bordás csőtengelynek, de erről majd megbizonyosodom ha hazaértem, ha meg beválik, közlök rajzot.
Nem szeretem az eféle módszereket (motoroknál a kedvencem amikor a váltókart, berugókart felhegesztik), de Robert Nemeč oldalán is mintha valami hegesztésről beszélt volna a google fordító. Köszönöm a megerősítést.
Nem értem, miért nem lehetett a bordákat hosszabbra hagyni (a csapágyazott csőtengelyen a lánckerék irányába, a lánckeréken túllógva), és egy 1-1.2 mm-es beszúrást ejteni, hogy egy Seeger gyűrűvel lehessen rögzíteni oldalirányba. Ha a gyárin nem is, de legalább az utángyártotton. :(
Hozzád pedig olyan kérdéssel fordulnék, hogy hátsó lánckerékhez kapni "Rozettát", magát a lánctányért. Van nekem 3 hátsó lánckerekem is, természetesen mind erősen kopott, ennek a cseréjét Ti hogy oldottátok meg? Nekem a sajátjaimon pont úgy tűnik, mint ami gyárilag rá van préselve arra a bordás tengelyre, majd ráperemezve, és még véletlen sem szeretne onnan lejönni. Tehát ez
Hogy marad meg ezen?
Felütközik egyik oldalról, de mi tartja utána pozícióban?