Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

malachus Creative Commons License 2018.03.13 0 0 54650

Előzmény: malachus (54649)
malachus Creative Commons License 2018.03.13 0 0 54649

Sziasztok!
Gondom a következő: van egy '97-es VI.gen. 1.4 Civicem.
Bal első rugótörésem lett, ezután derült ki, hogy ültetett az autó, így a gyári rúgó nekem nem jó, persze ilyen rövidebb rugóról meg senki sem tud (?).
Már beletörődtem, hogy az összes telót cserélnem kell, de közel s távól nem találok megfizethető és jó csillapítókat, bontva.
(debreceni vagyok)
Ha valamelyik fórumtársnak és/vagy ismerősének lenne, tudassa velem.
Köszönöm   Tamás

JAMIE222 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 54648

Dizeleknel jellemzö, hogy az elfogyo LMM okoz ilyen jelenseget.

Előzmény: kicsi13 (54647)
kicsi13 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 54647

Azt értem hogy nem versenyautó de ha ott elváltom akkor még annyira sem megy.pont ez a problémám hogyvalacsony fordulatszámon nem csinál szinte semmit

Előzmény: kopiteki (54646)
kopiteki Creative Commons License 2018.03.11 0 0 54646

Már kb 1700-tól meg kéne indulnia. Érdemes olyan 2000 körül elváltani, ez dízel, nem versenyautó.

A részecskeszűrő meglétét a szerviz tudja megmondani, volt olyan amibe benne volt, volt amelyikbe nem. Sanszos, hogy a tiédben már van. Nézesd meg.

Előzmény: kicsi13 (54645)
kicsi13 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 54645

Sziasztok!Friss 2008 évjáratú Accord 2,2 ctdi tulajdonosként lenne 2 db kérdésem.Az autó 2300 -as fordulat alatt nagyon lomha viszont utána nagyon jól megy.normális ez vagy valami probléma lehet?

A másik kérdésem , hogy van -e benne részecskeszűrő vagy csak sima katalizátoros?

Válaszaitokat előre is köszönöm.

István Mendzsák Ityko Creative Commons License 2018.03.10 0 0 54644

Sziasztok. Van egy Honda Civic shuttle om. megválnék töle egyben. 1992es 1,4 16v dual karb. akit érdekel jelezen a 06-70-907-0048-as számon.

chaby7 Creative Commons License 2018.02.27 0 0 54643

Sziasztok,

 

Keresek megvételre, saját célra honda civic-et. 2007 utánit. benzin, 5 ajtós, ferdehátú. 1,4 vagy 1,8. ha esetleg valaki eladná, vagy tud eladót, kérem jelezze.

06-30-8481974

 

Köszi

Cs.

Atti978 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 54642

Sziasztok!Van valakinek esetleg 2009-es civicre acélfelni garnitúra eladó?

Üdv.Atti

mbw169 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 54641

Sziasztok, 

 

Civicet nezegetek 2012-tol 3,5 millios hatarig dizelt es lehetoleg 120-130 ezres futasig. 

Mindig benzines autoim voltak de most munkabol eredoen  (napi 100km ) gondolkoztam el ezen a verzion .

 

Tanacsok vasarlast illetoen ?

Mik a Kritikus pontok ha nezek egy ilyen autot akkor mire figyeljek ?

 

A 2,2 es 150  lovas nekem nem kell eleg az 1,6os verzio. ..

 

Koszi ha valaszoltok !

Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.02.21 0 0 54640

Város, hideg, rövid táv, dugók...

Tök normális.

Előzmény: Muskegon (54639)
Muskegon Creative Commons License 2018.02.21 0 0 54639

Sziasztok, friss Honda tulajdonoskènt egy kèrdèssel fordulnèk hozzàtok. Pàr hónapja vàsàroltam egy 8gen civicet, 1.8as benzinest. Koràbban kisebb teljesítmènyű autóim voltak ès most - bàr tudom hogy az 1.4 ès az 1.8 között van különbsèg - egy kicsit meglep a 10 l körüli fogyasztàs. Okè, hogy têl van ès mennek a mínuszok + elsősorban vàrosban hajtom... de azèrt mègis. Annyira nem vezetek sportosan sem. Èrdemes lenne megnèzetnem, vagy ez a normális?

 

Köszi előre is a vàlaszt.

Csaba12.3 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 54638

Sziasztok!

Van, vagy volt itt valakinek 7g szedán Civic? Hol van az emelő helye a csomagtartóban? Nemrég vettem egyet, és csak a pótkerék mellé van téve, de ott elég nagy helyen tud mozogni, és nem látok ott rögzítésre alkalmas dolgot.

solarenqu Creative Commons License 2018.02.15 0 0 54637

sziasztok, tudtok ajánlani Budapesten megbízható márka szervizt? Bojtár utca M and M esetleg? Köszi szépen!

Zoli550 Creative Commons License 2018.02.13 0 0 54636

Gyújtaskapcsoló,főrelé,hiba kivillogtatása. Olvass utána ezeknek kicsit. Nem javítottatok rajta előtte semmit sem?

Előzmény: kovi75nyul (54635)
kovi75nyul Creative Commons License 2018.02.13 0 0 54635

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni!
Egy 92-esHonda Civicem van D16Z6 motorral. Menet közben leállt a motor. A szerelő megállapította, hogy a motornak nincs baja. Valami elektronikai para van, amit nem tud bemérni. A tápszivattyú működik, még sincs befecskendezés. Mi lehet az oka? Van akinek volt valami hasonló problémája? Van tippetek, hogy lehet ezt diagnosztizálni, vagy kimérni? Vagy ötlet, amit le tud ellenőrizni?
Előre is köszi a tanácsokat!

JAMIE222 Creative Commons License 2018.02.13 0 0 54634

Miert kell szelepeket atnezni?Lapkas hezagolasu rendszer?

Lehet inkabb legtömegmeröt kellene ellenörizni, ha alul kevesnek tünik a kraft.

Előzmény: Giino83 (54633)
Giino83 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 54633

Hello,

 

Köszi a kiigazítást. Bocsánat ha félreérthetően fogalmaztam, nyilván nem értek hozzá, ezért is kérdeztem mert jószerivel csak arra tudok hagyatkozni amit a neten olvastam a problémáról (és a szelepről). De tény, hogy a turbó 2000-és 3000 fordulat / perc között működik igazán és ez a gyári adat is, Én erre értettem mikor azt mondtam "bekapcsol". Update: azért azóta szét lett szedve a turbó és a szelepet is kitisztítottuk (nyilván nem magam csinálom hisz nem értek hozzá), ami segített de még nem tökéletes így a következő fejezet a szelepfedél leszedése és a szelepek átnézése lesz. Azért nem adom fel mert jó érzés egy problémát megoldani és ha sikerül akkor biztos lesz még más is akinek segít az infó.

 

Még egyszer köszönöm az infókat és a kiigazítást további jó fórumozást, ha lesz még infóm erről megosztom.

 

Előzmény: JAMIE222 (54628)
Zoli550 Creative Commons License 2018.02.08 0 0 54632

A kupé a forma 5g től mind jó,persze jót venni ami nem is rohad,nem is kifli és egyéb közhelyek azt nehéz lesz találni. Persze igaz ez a hb-re is,de ne állj el a kupétól mert nagyon jó forma. 

Előzmény: bidder17 (54630)
Zoli550 Creative Commons License 2018.02.08 0 0 54631

De jó hogy más mondta ki helyettem. Csupa orál egy dízel úgy átlagosan,de civicbe dízelt tenni csak a paletta szélesítés és a nyilván felmerült igények miatt kellett. Utálom a dübörgését,járását,gondjait,a költségeit. Csak a benzines. 

Előzmény: JAMIE222 (54628)
bidder17 Creative Commons License 2018.02.06 0 0 54630

  Sziasztok!
Civic vásárlás előtt állok, szigorúan 6gen jöhet szóba (szerelemből) de a hatch és a coupe között vacilálok. Nagyon tetszik a csapott hátú viszont a qp hosszú formája is, csak ugyebár az amerika modell. Esetleg valaki segítségemre tudna lenni a döntésben akinek van tapasztalata? Belevágjak a coupéba vagy se?

Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.01.31 0 0 54629

Ez tipikusan a változó geometriás Garrett turbónak a hibája. Megszorulnak az állítólapátok, a motor átvált vészüzemre.

Nekem is volt, gariban cserélték a turbót egy módosítottra, de ott is előfordult a hiba, igaz, sokkal ritkábban...

Előzmény: Giino83 (54627)
JAMIE222 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 54628

Olyan nincs, hogy kapcsol a turbo. Ha jár a motor, akkor megy a turbó is.Ha mégsem, akkor akkor lehet gyűjtögetni javításra. A jelenséget több dolog okozhatja, nem érdemes találgatni.

A turbonak wastegate szelepe lehet, az egr egy más téma.Láthatóan nem sokat konyítasz a dologhoz, ne nagyon piszkálj semmit, nem Trabant porlasztó ez. Ha átnézel az autószerelő műhely nevű topicba, ott könnyebben ajánlanak szerelőt.

Személyes vélemény: Ha sikerül olcsón megoldani a problémát, pár 10e Ft-ért, akkor add a búsba és vegyél ugyanebből egy normális 1.6 benyásat. Kultúráltabb, csendesebb, erősebb, talán 1literrel fogyaszt többet, cserébe töredéke problémád sem lesz vele, a várost sem fogod tele kormolni.

 

 

Előzmény: Giino83 (54627)
Giino83 Creative Commons License 2018.01.29 0 0 54627

Sziasztok!

 

Nem rég lettem Honda Civic tulajdonos és a segítségetekre lenne szükségem. Egy 2004-es 1.7 CTDI-re esett a választás (ez még ugye az Isuzu alapú erőmű) és a motornál azt vettem észre, hogy egy idő után a motor teljesen elveszti az erejét, a fordulatszám 2000 fölé nem igen megy, a turbó egyáltalán nem kapcsol, gyakorlatilag alapjáratra esik vissza az autó és csak lassan lehet vele közlekedni illetve idővel fel lehet venni egy 80 körüli utazótempót a felváltogatással de nem igazán erőltetném ha nem muszáj. Ha leállítom, újraindítom jó de minden kezdődik elölről. Amennyire sikerült utána olvasni a turbó egr szelepére gyanakszom, nem tudom esetleg van-e más ötlet. Szerintetek érdemes nekiesni egyedül a tisztításnak vagy szervíz? És ha már szervíz, megbízható normális szerelőt tud valaki ajánlani Budapest illetve környékén? Első autó így nagy tapasztalatom sajnos nincs e téren :)

 

Előre is nagyon szépen köszönöm és további szép napot Mindenkinek!

Gábor

gabordelonnn Creative Commons License 2018.01.21 0 0 54626

Az egr szelep tomitese nem igen jo,,talan az lesz a gond,,,

Előzmény: JAMIE222 (54625)
JAMIE222 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 54625

Az, hogy üzemanyag van, benzin van, nagyon keves.A kerdes, van-e eleg belöle...

gabordelonnn Creative Commons License 2018.01.16 0 0 54624

Udv

Hasonlo a problemam,,,,szelepszarszimering csere utan a motor egyik hengere uzemmelegen kihagy...terhelesnel erotlen ezaltal....most az egr szelep tomiteset probaljuk meg kicserelni,,,,injektor jo,,,szikra van,benzin van...1.7 benzin.VTEC. elotte semmi gond nem volt. Essetleg ha van valakinek otlete.??

A beomlo reszen azt mondjak,hogy jol megkell huzni a tomitesnel,hogy ne legyen vakum??? Elnezest a nem jol le irt szakmai szavakert..

Előzmény: Vizsolyi (54622)
JAMIE222 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 54623

A befecskendezést-üzemanyagellátást is kellene vizsgálni.Lehet például olyan, hogy alacsony fordulaton ki-kihagy valamelyik injektor, magasabb fordulaton meg nem.

Előzmény: Vizsolyi (54622)
Vizsolyi Creative Commons License 2018.01.16 0 0 54622

Sziasztok! Van egy ’98-as Civicem 1,5 VTEC motorral (D15Z8) és a következő a problémám: kb. 2000-es fordulat alatt, részterhelésen el kezd remegni. Nem rángat, inkább csak remeg. Pl. tipikus helyzet: városban 60-nal 4.-ben; de bármelyik fokozatban tudja produkálni. Hideg motorral (ameddig rajta van a szivató) nem csinálja, csak meleg motorral (de akkor mindig). Ezzel párhuzamosan jelentősen megnőtt a fogyasztás; az eddigi 6,5-7 helyett a 9-9,5-et is megeszi városban. Autópályán, ahol nagyobb a fordulat, nem remeg, és ugyanúgy 7-et eszik, mint eddig. A motor nem erőtlen, nem torpan meg, rendesen húz. Hibakód nincs, cseréltek gyertyát, gyújtás elosztót, gyújtó trafót, kitisztították a fojtószelepet; kompresszió megfelelő. Valakinek ötlet? Esetleg volt hasonló? Köszönöm a válaszotokat!

kopiteki Creative Commons License 2018.01.12 0 0 54621

Nem esik jól, de szerintem nem sok. Utána meg ahogy írod jó lesz.

Előzmény: FunTom74656 (54620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!