Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.06.18 0 0 117136

...erre ma reggel Gentben percekig mentem egy ezüst 1.9 jtd kombi után. Rá is kerestem gyorsan, a belgáknál maradt még néhány darab mutatóba a típusból, persze mind dízel... nem valószínü, hogy érdemes lenne foglalkozni velük.

 

Előzmény: R. Scherbotsky (117125)
downer Creative Commons License 2019.06.18 0 0 117135

Nincs érdekes módon.

Előzmény: bojo (117134)
bojo Creative Commons License 2019.06.18 0 0 117134

Bose Hi-Fi van benne? 

Előzmény: downer (117124)
bojo Creative Commons License 2019.06.18 0 0 117133

29.000 HUF volt az utángyártott összesen. Plusz az üzemanyag költség, Debrecenig.

Előzmény: downer (117131)
downer Creative Commons License 2019.06.18 0 0 117132

Részemről nincs mit! És mi lett a döntésed?

Előzmény: Aty10 (117130)
downer Creative Commons License 2019.06.18 0 0 117131

Árban is jó?

Előzmény: bojo (117129)
Aty10 Creative Commons License 2019.06.17 0 0 117130

Uraim. Köszönöm a válaszokat.

bojo Creative Commons License 2019.06.17 0 0 117129

Pénteken értéknövelő beruházást csináltattam a Multiplán. :)

Kicserélték a szélvédőt. Elég szépen megcsinálták. 

Előzmény: downer (117128)
downer Creative Commons License 2019.06.16 0 0 117128

Német. Mondjuk gondolom ott sem mindegy, hogy melyik vidék. 

Nem tudom hol futott korábban, az utolsó münster-i tulajnál csak 2017. augusztustól volt és 2018. májusban lett kijelentve.

Rejtély hogy miért és mi történt utána. Egy biztos, hogy a hirdetés képein még járó motorral fotózták és hibajelzés sem volt, a kereskedő nekem azt írta mailben hogy hajtókar csapágy hibás. Szerintem ők ütötték ki így a motorját, valószínűleg hajtották és már tréleren vitték vissza a telephelyre, a körülmények erre utaltak a szállító elmondása szerint.

Ja, és jól megégették az autó hátulját. Láttam hogy kormos, de azt hittem csak valami füstös dízelt járattak mögötte. Aztán néztem jobban, hogy a műanyag részeken, a lökhárítón és a rendszámtartón megégett a festék és a hátsó lámpák műanyagja is. Ez ép volt még a képeken. Olyan mintha nyílt láng égette volna meg.

Előzmény: bojo (117127)
bojo Creative Commons License 2019.06.16 0 0 117127

Milyen jó kihívás lett volna. :)

 

A bölcső is eléggé el van rohadva. Honnan jött egyébként? Az osztrák verdák szoktak így kinézni.

Előzmény: downer (117121)
downer Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117126

Igen, itt van belőlük. Nyilván azért, mert amik odakint kihullottak, még pár évet itt elfutnak...

Még most több van mint korábban.

Pont valamelyik nap küldött át egy diagramot egy ismerősöm a németországi Lybra eladásokról. Elképesztő módon visszaesett 2002-től, szóval széria végi példányt már alig találni. Talán Olaszországban, ott jobban mehettek az eladások a gyártási ciklus második felében is.

Előzmény: R. Scherbotsky (117125)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117125

A Lybra egyébként Magyarországon egy a forgalomban szabad szemmel jól látható mennyiségben közlekedö típus?

Én szerintem évek óta nem láttam belöle, pedig korábban csak itt a faluban is több darab volt. Amikor lehetett még belöle kapni, azok is mind széria eleji darabok voltak, 2001 utáni forgalomba helyezésü gyakorlatilag nem létezett belöle, pedig évekig néztem öket.

Előzmény: downer (117124)
downer Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117124

Sok jó cucc lesz belőle nekem is a Mareába és a Lybrába is. Meg sok jó alkatrész lesz belőle más Lybrákba.

Előzmény: R. Scherbotsky (117122)
downer Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117123

Nagyon jó lett volna építeni igen, mikor kibelezel egy motorteret és szépen felépíted újra, úgy hogy mindenre odafigyelsz és nem az idő számít, elkészülsz és elfordítod a kulcsot és indul, jár a motor, az az igazi élmény. Biztos erre vágytam újra. :)

Előzmény: R. Scherbotsky (117122)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117122

Hát sajnálom... gondolom nem azzal a céllal hozattad idáig, hogy szétbontsd, építeni biztosan jobb mulatság. Vagy a javát megtartod a sajátotokhoz?

Előzmény: downer (117121)
downer Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117121

Nézd meg pl. azt a balos lengőkart. A szilent fémház része szép fényes, a gumi benne friss, nem öreg. 

Mi kell ahhoz, hogy így megrozsdásodjon ott ilyen hirtelen?

downer Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117120

Az ePer a mérvadó, az interneten én se találkoztam soha még az említésével.

 

Az a vicc, hogy az 1.8-asunk 14/11/2003 gyártású, alcantara. :D

 

A kasztnival kapcsolatban, a küszöb nem nagyon érdekelt volna, mert minden Lybrán meg kell csinálni egyszer és most előkerült valami gyári raktárból még egy készlet jobbos és balos is.

De a futóművel én már nem szopatom magam.

Előzmény: R. Scherbotsky (117119)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117119

Nemhogy nem hallottam még erröl az anyagról, mielött említetted, de a Google sem ismeri (nekem legalábbis semmilyen kombinációban nem adott rá találatot). Értem, hogy igazából emiatt a kárpit miatt vetted az autót, de a kasznija mennyire van oda?

Előzmény: downer (117118)
downer Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117118

 

Na ilyen a suhara. Hasonló az alcantara-hoz, de viszont nem bolyhosodik semennyire, az meg idővel nagyon.

Apró kis szálak állnak ki, ami lesimítva vagy felborzolva másként néz ki.

Annyi, hogy a gyűrődéseken, dörzsölődve ezek is lekopnak mint az alcantara.

downer Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117117

Hát ez van. Itt valami felhasználói hibát sejtek, még olajsár sincs ebben a motorban...

Előzmény: bovoar (117116)
bovoar Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117116

Egy ilyen látvány le tudja hűteni- a kedélyeket legalább is- ebben a nagy melegben.

Előzmény: downer (117115)
downer Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117115

Kettes henger hajtókar félig leszakadva, a hármas henger teljesen.

 

Kiütötte még a balansz tengelyt is. Meg a blokkot, olajteknőt.

1zolee1 Creative Commons License 2019.06.15 0 0 117114

OP545!

Bosch-t forgalmaz a Láng!

Én is ufi-t használok, (Szintén Láng) ők a  fiat szűrő gyári beszállítói!

23.196.00 a szűrő cikkszáma!

Ennél már csak a Mann lehetne jobb!

Előzmény: Aty10 (117112)
downer Creative Commons License 2019.06.14 0 0 117113

Én az 1.6-ba UFI-t szoktam venni, azon kívül Magneti Marelli-t és Valeo-t használok még, más márkákat már nem. 

Előzmény: Aty10 (117112)
Aty10 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 117112

 

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék olajszűrő ügyben.Eddig Bosch-t használtam, de egyre macerásabb a beszerzése.

Ti mit ajánlotok helyette ill. Filtron OP545 vagy OP537/1 a jó hozzá. Bravo 2001 1.6.

Köszönöm.

downer Creative Commons License 2019.06.14 0 0 117111

Ha lesz gazdája, megcsinálom. De bontva meg jobban járnék.

Előzmény: bojo (117110)
bojo Creative Commons License 2019.06.14 0 0 117110

Mi a terv egyébként vele?

Előzmény: downer (117087)
downer Creative Commons License 2019.06.13 0 1 117109

Kellemes, de majd hétvégén megyek, csinálok képeket meg viszek diagot, nézelődök, tapogatózok. Ma hajnalban mentem, de 8-ra jöttem vissza dolgozni, így bele se akartam merülni, mert ez csak kötetlenül jó.

Amúgy miért kell félned ezektől a motoroktól? Látod, már a harmadikat hajtom gond nélkül. Lehet hogy hajszolták kevés olajjal és amiatt van, karbantartott motor érzéssel hajtva nem hullik szét szerintem.

Előzmény: R. Scherbotsky (117107)
downer Creative Commons License 2019.06.13 0 0 117108

Tedd csak el a motort, hátha akad még egy papíros 20V valamikor, aztán hadd legyen tartalékba. :D

Előzmény: 1zolee1 (117106)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.06.13 0 0 117107

...na de a lényegről még szó sem esett: milyen a suhara kárpit tapintása?

Előzmény: downer (117105)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!