Amennyiben nem kerültem volna letiltásra (és törölték volna a hozzászólásomat indokolatlanul!), talán aktívabb lennék. Úgy gondolom vélemény nyilvánítási, és szólásszabadság van ebben az országban.
Felajánlottunk kb. egy hete némi kötöttségmentes toborzási publicitást az itteni - talán ritkán használt - emilre küldve. Továbbra is él a lehetőség, természetesen.
Azért Árpi és én is még mutatunk életjeleket a régi csapatból. :-) Kétségtelenül nehéz a történet. Endre boldog nyugdíjasként hétköznap "könnyen" kiugrik, de nekünk még küzdeni kell a mindennapokban a munkahelyeinken. :-)
Én ezért vagyok Facebook mentes, mert nem győzném a „nagyokosokat” helyesbíteni.
A Zuglói 1961. augusztus 6. C-47A-ból alkotott TS/C-62-es repülőgép katasztrófa nem a műszaki állapot következménye. Lásd Li-2.hu
A HA-LIX a régi, és az új, napjainkban érvényes műszaki előírások szerint repül.
Például most járt le a gumi alapú benzincsövek naptári, a jobb oldali motor repült üzemidő szerinti élettartalma. Más üzemidős ellenőrzések mellett a cserék végrehajtva.
Erre a szinte törekszem a múzeumi Il-14-es estében is. Jelenleg a legnagyobb probléma a humán erőforrás hiánya.
Új látványossággal bővült az Aeropark. Az A320, Kis repülőgépek, Mi-2 helikopter szimulátorok mellé egy Tu-134-es is érkezett. A Tu-134A remélhetőleg hamarosan szolgálatba áll.