Gondom van az I40-el,egyre csunyább a hangja van a nem tudom minek,pont ez a gondom. Vagy kinyomó csapágy vagy kettőstömegű vagy kitudja mi.Kb 15e km előtt volt komplett kuplung szett csere,a kuplung most is normálisan kiemel és működik.Először ciripelt egy kicsit ami lmost már van egy kis kerregő hangja de elhalgat ha kinyomom a kuplungot. Az egyik szerelő azt mondta,hogy váltó és nem kinyomó csapágy de szerinte lehet megint a kettős tömegű bárnem tudom mire alapozza mivel max a nyelestengely csapágy szolhatna a váltóban de az nem hallgat el ha kinyomom a kuplungot.Nem is csattan leállitáskor mint a kettős tömegű hiba lenne.Nem szeretném úgy szétszedetni,hogy majd lesz valami.A kuplung szett is vagy 400e a váltó javitás is kb 100-00e + a munka dij. Esetleg volt már ilyen gondja valakinek?
Ki tudna ajánlani egy jó Hyundai szervizt vagy szerelőt már ha van ilyen?
De kárpótol a programozható vezetőoldali ülés,végre nem kell kifujnom az összes levegőt,és behúzni a hasam,ha az asszony után kell vezetnem.Csak egy gomb nyomás....
Két problémám van csak az autóval,a kanyarodási rádiusza(nagy ívben kanyarodik),és a szélvédője kicsi.Ha első pozícioban állsz a lámpánál,le kell hajolj,hogy lásd a lámpát.
Egyelőre én is ismerkedem vele, más világ teljesen. A 4wd érezhetően dolgozik szükség esetén. Nagyon kényelmes és az étvágya sem nagy. A sport üzemmódot még csak kétszer használtam, de olyan, mint ha átültél volna egy másik autóba. Szeretem. Ez egy jó autó.
Nagyon kényelmes,kicsit féltem az 1,6-os motortól,hogy kicsi lessz,de nem csalódtam benne.Ez elött egy 2013-as citroen c4 picassóm volt,az kisebb ívben tudott megfordulni,de ez sem vészes.360 fokba lát,
sávkövető,tempomat,távolságtartás,holttér figyelő,és minden benne,nagyon kényelmessé teszi a vezetést...
Egy 2022-es Tucson Mild- hybrid tulaja lettem,és olyan kérdésem lenne,hogy hol tudom megnézni a bordcomputer softwer verzióját.A régi autómon (Citroen),a settings billentyű hosszú megnyomásával volt előhívható.
Hyundai i30 kombi diesel 2014-es évjáratú autóm van. Észrevettem, hogy olyat produkál, hogy nem minden esetben gyorsít ki ha gázt adok, hanem felbőg a motor, de a kocsi nem megy, ezért elvittem egy szakihoz aki kapásból rábökte, hogy kuplung tárcsa, cserélni kell. A csere megtörtént, de azóta nem megy a tempomatom, rákérdeztem Tőle, de azt mondta, hogy ahhoz nincs semmi köze, más lehet a gond, viszont előtte teljesen jó volt. Mi lehet a gond és kinek van igaza? Köszönöm a választ előre is. Szép napot mindenkinek!
Utóbbi néhány hétben furcsa dolgot produkál az Ioniq Hybrid. Elinduláskor, motor beindulása utána az első 20 másodpercben (amíg a alapjáratot nem éri el), valamikor fulladásig lecsökken a motor fordulatszáma. Eleinte 2-3 naponta csinálta, hogy lecsökkent a fordulatszám, de most már szinte minden nap fulladásik lecsökken és megáll a motor.De kicsit várva 1-2 másodperc elteltével automatikusan bekapcsol a motor és szépen felveszi az alapjáratot.
Csináltam a mai nap két videót is. A másodiknak a végén a kipufógóhoz tettem a telefont.
Sziasztok! I40 első középső park radarom közelséget érzékel. Természetesen semmi sincs ott. Van erre egyszerű megoldás, vagy csak a csere? Esetleg valaki tudja a gyári kódját az érékelőnek? Ki, hol vette? Válaszokat előre is köszönöm!
Szia.Ha a lámpa kapcsolot az automatára állitod akkor a ködlámpánál lévö L alaku nappali menetfény világit,de ha a lámpa kapcsolot eggyel feljebb kapcsolod,akkor egyszerre kell világitani a nappali menetfénynek és a lámpa feletti helyzet jelzönek is,tehát akkor 4 lámpa fog világitani(énis igy használom,és nagyon jol néz ki).
egy fucsra kérdésben lenne szükségem a segítségetekre :) Most vettem használtan egy 2019-es Hyundai Tucson-t Travel (már facelift-es) felszereltséggel és még ismerkedem vele. Minden a legnagyobb rendben működik, viszont a ködlámpa melletti L alakú rész az egy LED sor és világítania kellene vagy csak egy sima fényvisszaverő? Már végig kapcsoltam az autóban az összes kapcsolót, de nem világít, a neten rákeresve viszont több olyan fotót is láttam, ahol világít. Az én autóm felszereltsége TRAVEL, ahogy írtam. Azt hozzátenném, hogy van nappali menetfény az autón a normál lámpabúra (ahol a tompított és távolsági fényszóró van) körüli LED csík.
Sziasztok! Valakinek valami ötlete ehhez a problémához? : Hundai Tucson 2.0 CRDI 2005-ös kiadás. Ha meleg van, szépen indul, minden oké vele. Ha a hőmérésklet eléri a 0-közeli szintet, nem idul el. Forgatja az indító, de nem indul el. Mindezt új akkumulátorral, kicserélt izzító gyertyákkal, stb, A szerelő szerint minde értéke jó, hibajel nincs, de nem indul el. Több szervizben is volt már, márkaszervizben is, sehol sem sikerült megoldani. Ha kicsit rátöltesz akksira, kb 2-órát, akkor elindul. Melegen szépen indul, ha kihült nem. Az akkumulátor is ki lett cserélve, ki is lett mérve, minden értéke jó. Valakinek valami ötlete, esetleg valaki már futott össze ezzel hibával?