Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19769

Igen,rosszul rövidítettem,azt hittem érthető. Sok Volán telep nem lehetett arra felé,de ezek szerint igen.Bocsánat.

Előzmény: krepsz_zoltan (19768)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19768

Bogáncs utca? :-)

Előzmény: pumukli89 (19766)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19767

Hogy tetszik?

 

 

GC-55-41

Előzmény: Törölt nick (19724)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19766

Egy kártyanaptár:

 

Előzmény: pumukli89 (19765)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19765

Ezt a Tőled kapott képet is átküldtem neki.

 

Kieg:

 

RÁBA: YF-21-01-től YF-23-00-ig mind Volán-os jármű volt! Ebből a RÁBA 831-esek a következők voltak: YF-21-68-tól 21-71-ig. Az YF-21-88-tól-egészen az YF-22-28-ig,és 22-38-tól a 22-42-ig mind.

 

Ezek 1976.04,05 havi beszerzések.

Az 1.sz. Volánhoz került a az YF-21-89- 21-98-ig.

 

Lökhárítón a jelölés:

 

Fehér téglalapban a két piros négyzet: 6-os Üzemigazgatóság,Bogáncs u.

Előzmény: krepsz_zoltan (19759)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19764
Előzmény: Törölt nick (19763)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19763

XI. Bocskai-Fadrusz sarok.

Előzmény: krepsz_zoltan (19759)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19762

Ez nem egészen'77-es történet,inkább'86-87-es. Ők szállították a segédanyagokat a RÁBA-nak,ezt mesélte nemrégen egy kollégám. A gyári szállító kocsik menetrendszerűen jártak a különböző Rába gyáregységekhez,megadott időben. Csak lestem,azt gondoltam ilyen akkoriban nem létezhetett,de tévedtem. Mentek,mint a helyijáratos busz...!! 

Előzmény: krepsz_zoltan (19760)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.29 0 1 19761

FJ-95-81 ---> Csepel D-452, fotó 1977

 

krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.29 0 1 19760

FL-15-14 ---> Rába 831, fotó: 1977

 

krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19759

Remek, és a fotó is szép színesben!

 

Ennek a Rábának is vannak jelzései a lökhárítón.

 

YF-21-91 ---> Rába 831, fotó 1977

 

35 tonna hasznos terhelésű szerelvény, a gépes rész ára 1 350 000 Ft, a pótkocsi ára 520 000 Ft volt.

 

Bónuszként egy taxi:  JB-37-79 ---> VAZ 2101

 

Előzmény: pumukli89 (19758)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.29 0 1 19758

"Maradunk a román vonalon"YF 30-59

Jött egy kis kiegészítés:

 

ROMAN: "Nagyon fura a felírat az ajtón,mert így még nem láttam.... YF 30-58-tól az YF30-67-ig az 1.sz. Volán-é. A -30-68,30-69 a 14.sz.Volán-é, az YF 30-70,30-71,30-72-es a 3.sz Volán-os Roman lett.1977.01.26.-ai beszerzésűek.

Egyébként a VOLÁN TEFU autóinak a lökhárítóját,elejét,fokozottan érdemes figyelni a telephelyek jelzései miatt is.

Roman, a fehér kockában egy piros pötty:1-es üzemigazgatóság/Nagy billenős/Pillangó utca.

Üdv:KovTi"

 

Előzmény: krepsz_zoltan (19468)
FZ-29-08 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19757
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 19756

 

CB 28-38,és egy korabeli mechanikus autóriasztó.

p21-feri-tb2 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19755

cat5409 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19754

igen...

Előzmény: TL-54-01 (19746)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19753

Rába dömper: PRÓBA 08-37.

 

  

Mwin Creative Commons License 2014.11.28 0 1 19752

Dani bátyó, nézz be a levelesládádba.)))

 

Még két kép, itt is én vagyok a főszereplő, az autó  csak háttér:-D

 

CR 53-87 Skoda 1000MB                      CG 96-66 Moszkvics 

 

         

Előzmény: gumidani (19564)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19751

Azért az nagy szerencse,hogy volt mire felbakolni a motort. :)

Előzmény: napocza (19748)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19750

Ebbe a Barkas 1000-es témába sikerült jól belekeveredni.

Barkas B 1000 Bj. 1979 Oldtimer mie

 

--------------------------------

Még annyi jutott eszembe,1992-ben Győrben néztem magamnak egy újszerű fixes Ifát(Volt DDR-es). Új fülke,új plató tök frankó,de egy korai '71-est takart a máz.Még elöl volt a hűtő előtt a légszűrőház.Ára:240 000 píz.

 

/ Csak érdekesség: A tömblakásom 440 000 Ft lett volna('87-ben),ha egyben ki tudom csengetni../

 

Szóval az IFA-n is csak a felirat volt gyári,azonkívül minden mindennel keveredett.

Mwin Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19749

AB 55-03 Moszkvics:

 

napocza Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19748

LT-240
 hányban adhatták ki ezt a rendszámot?

frundsberg Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19747

Nagyon jó kép, különösen az alsó ködlámpa ami fincsi extra szerelvény. Persze nem gyári, de jól jöhetett a ködben.

 D344 polgári változatról még mindig nincs egy képe senkinek? Megkaptam végre az OT rendszámot de valamilyen cégjelzést szeretnék az ajtóra.

Előzmény: pumukli89 (19720)
TL-54-01 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19746

De a kilincs fém volt igaz?

Előzmény: cat5409 (19728)
gumidani Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19745

Mi lehetett a feladata annak a lemeztákolmánynak a hűtő közelében?

Előzmény: Törölt nick (19724)
dstr Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19744

Igen, 1978-ban. A szabadonfutó végig maradt a kormányszáron. De nem szeretném szétoffolni a topicot, így is elég galibát okoztam. Ennek a gumis lökhárítónak alaposabban utána kell járnom.

Előzmény: cat5409 (19742)
cat5409 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19743

igen, az jó dátum lehet, mert a volt kollégám autóját összetörték az M3 bevezetőjén a Szerencs utcánál, Ő már a "legújabb" változatot kapta....(elég ronda barnás színűt a szép világoskék helyett)

Előzmény: dstr (19741)
cat5409 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 19742

a szabadon futón kezdtem gondolkodni, de nem is az volt a változtatás, hanem a kézifékkart tették át nem? 

Előzmény: dstr (19741)
dstr Creative Commons License 2014.11.27 0 0 19741

Tolóajtó sokkal később, talán 87-től jött be.

Előzmény: cat5409 (19739)
cat5409 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 19740

fekete műanyag, de nem árnyékolós - az is a későbbi kiadásokban volt már....

Előzmény: dstr (19738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!