Ezuton köszönöm minden kedves válaszadónak a jószándékú tanácsait, melyetkérdéseimre adtak. Az autóm 1999-es 1,3 MPI COLOR LINE sárga (HBE473). A központi zár gombjai világos szürkék, szerintem még redetiek. Az autó egy szerthető darab. A 70-es években voltak Skodáim, S100-L, 120-L, amit szerelgettem, soha nem hagytak az út mellett, nem voltak versenyautók, ahogy a FELI sem az. Sokszor nem értem miért is akarnak ebből versenyautót buherni (a főtengely csak három helyen csapágyazott!) Ezek az autók csak konszolidált, nyugodtabb vérmérsékletű, márka kedvelőknek való. Tapasztalatom szerint a legtöbben ilyenek vagyunk.
Mindenkinek további balesetmentes autózást kívánok az év hátralévő részében is!
Sziasztok! Srácok nagy a gond a 98as 40 kwos benzines feliciámmal:S Máma nagyba tartok hazafelé, egyszercsak ujra elöjött az a problémája, hogy tartom a gázt de egyszercsak leesik a fordulatszám , és csak a kuplungolás segit rajta. de ezuttal le is fulladt a kocsi, és kb 5ödik inditozásra pöffent be. mi lehet a baja?:S első 4 inditozásnál, beindult félig meddig, szoval egy picit felpörgött a motor de le is állt rögtön. Ötlet javaslat, hozzászolás? Köszönöm előre is a válaszokat!
Üdvözlök mindenkit. Kérdésem lenne, hogy fel lehet e ujjitani a vissza pillantó tükröt, oly módon, hogy mint a régi idökbe vágatunk az üvegessel tükröt bele. Illetve valahogyan szét lehet e szedni. Ugyanis a mai napon ez is megadta magát, menet közben egyszerüen középen elrepedt. Van valakinek észerü ötlete ezzel kapcsolatban. Elöre is köszönöm.
Mint irta, akkor billeg a fektarcsaja ha nincs fennt a kerek. Ha fennt van semmi gond. Ergo az a kis nyolcas csavar van meglazulva esetleg nincs is meg ami rogziti a tarcsat, de attol meg egyaltalan nem lesz eletveszelyes.
Vezérmű láncot gyárit vegyél, mert minimális az árban a különbség,, de a minősége sokkal jobb! A centrál zárat először nézd meg, hogy gyári, vagy utángyártott van-e benne, és ennek függvényében cseréld ki újra. Ha egy nem megy, a többi bizonytalan, nem éri meg az utángyártottnál tökölni, viszont ha gyári a cucc, akkor szerezz hozzá akár bontottat is, mert az jobb... Ha a féktárcsád billeg, az azt jelenti, hogy totál kivan a kerékagy csapágyad! Azt a szerelőnek nevezett hülyét soha többet ne keresd fel, mert még kinyír a végén! Ha ennyire mozog, az már nemcsak "szól" hanem baleset veszélyes is! Kb. 5.000-Ft egy garnitura/oldal a gyári, és párban szokás cserélni.
Sziasztok! Van egy eladó garnitúra Semperit télikerék Skoda Felicia Fun-ra. Kicsit nagyobb mint a normál Felicia kerék, de kombin is jól mutat és KRESZ szerint is rendben van. (1 méretlépcső) Sérülésmentes felnik, minimális rozsdával. 2x WinterGrip majdnem új, 2x TopGrip régebbi, de két évet is elmegy még. A gumi és felni egyben 6990 Ft darab ár. http://www.autosszaki.hu/gumifelni/118070/gumi-felni-skoda-felicia-vw-caddy-ibiza-semperit-teli-gyari-acelfelni-13-4db
Kérdésem, hogy vezmű láncot milyet és hol érdemes venni? Továbbá indokolt vagy ajánlott-e a vezmű szimmerig cseréje is?
Központi ill. ajtózárral az a problémám, hogy a vezető oldali ajtón kulccsal nem tudom a zárat sem mechanikusan sem a többi ajtót nyitni. Anyós ülés felől működik a dolog, de a többi ajtó közp. zárjának működése is bizonytalan. Milyen zára/aka/t vegyek? Gyárit? Univerzálisat?
A jobb első kereket levéve a féktárcsa érezhetően billeg, mozgatható, ez normális? A másik oldalon ez a jelenség nem áll fenn. Egy közeli (Buda- Krisztinaváros) szerelő megnézte, szerinte veszélytelenül használható és jó a futómű.
Hali! Szerintem kérdezd meg hubu-t hátha neki van ötlete nem lehet hogy csak dugulásos? Mert ha már ment akkor indul, lehet hogy injektortisztító is segítene!
Köszönöm mindazoknak akik igyekeztek segíteni. Már többet tudok a '97-es Feliciáról. Szóval: hengerenkénti befecskendezésű. Állítólag van valami ami (gomba?) ami a benzint fefecskendezi indításkor. Mintha ez lenne a szivató mása.Nos ez a valami nem működik.Ezért nem is indul be csak betolásra. Olyan 20 - 23.000 Ft.- között van az új ára ennek a műszernek. Nem tudnátok ilyet olcsóbban? ÉS hol?
A '99-es Feliciához továbbra is reménységgel várom a kardánboxot. HA ilyet is tudnátok,/fénykép akár a magán e-mailra és ár/nagyon várom. Hátha a karácsonyfa alatt már ott lesz!Kecskemét -Rétság között lenne jobb az anyag. Messzebbre nem szívesen mennék el. Köszönöm a segítséget!
Hi !lecserltem a gumijaimat telire,kapott masik fleh felniket,ugyanojanokat amilyenek voltak rajta.Jobbra kanyarodaskor az anyos feloli kerek megnyesi a fekcsovet.Tegnap hallgattam amikor mentem vele,ma neztem ,es megvan nyesve.Mit lehet ezzel csinalni?
Szerintetek mitől lehet, hogy menet közben cirka 50 felett elkezd a jobb oldalon kopodni elöl valami. DE csak akkor ha egyenes vagyegy kicsit jobbra kormányozva megyek. Balra kanyarodva, vagy ha nagy jobbost veszek nem kopog!?
Hétről-hétre jobban kopog....
Egy LUK (17000) vagy egy gyengébb minőségű kulpungszett (12000) közt valóban van 5000 ft különbség?
Heló! egyik haveromnak is hasonló gondja volt (a feliciája 2000es 1,3MPi)csak neki semmit nem mozdult a mutató,kicserélték a gombáját,és onnantól működik minden:)remélem a tiédnek sincs nagyobb baja
Heló!Nekem is hasonló bajom volt.én is beáztam,én is szélvédőnél(jobb,bal szélén).a szerelők akikhez elvittem,alig vették észre,h beázik a biztitábla,azt mondták,hogy szélvédő gumi csere,és jó is lesz..még nem csináltattam meg,majd az ünnepek után,de nekem mondták,hogy az akksi mögött is van vmi csavar,hogy volt felicia,ami onnét ázott be.nem tudom,h van-e a tiédbe KP-zár,az enyémbe oda tették az "agyat",és annak a felfogatásához fúrtak lyukat,lehet,hogy neked is ott van,és azt nem tömítették rendesen.Amúgy még egy tipp!!egy kollégám (hobbiszerelő,de NB1-es) már csinált meg felicia beázást..annyit mondott,hogy kell venni szélvédőragasztót,fel kell feszíteni a szélvédő körül a gumit,kinyomni vele,aztán ennyi..jha meg mondta,hogy kellett neki egy SPAR-os táska,amibe belebugyolálta a biztitáblát..nem tudom,hogy segítettem-e,remélem igen
Szerintetek az normális, hogy ha elindulok és nem állok dugóban, akkor a vízhőfok nem megy mondjuk 85 fok fölé, ha pedig fűtök, akkor 80 fölé. A kezelési útmutató azt írja, hogy 70 és 110 között okés, de írnak ezek mindent. Már kb 13000 km-rel ezelőtt cseréltem termosztátot mert akkor mindig nyitva volt, és csak dugóban mozdult meg a mutató. Vagy a műszer a szar? A tököm tudja. De azért nem szeretném, ha többet enne a kelleténél.
A jobb oldali alsó motorburkolólemeznél van egy fém vízcső (ha alábújsz akkor az ékszíjtárcsa mellett fogod látni) szóval azon van egy 13-as kulcsnyilású csavar, ott kell leengedni a vizet. Ja és leengedéskor vedd le a kiegyenlítőtartály csavarját vagy sapkáját... vagy minek hívják.
Nekem sajnos szétment a hűtőm, ezért nem kellet leengednem, de szerintem, ha leveszed a csövet a hűtő alsó csonkjáról az is jó. Én 3 liter fagyálló és 2 liter vizet kevertem össze és így kb. –28 –as lett. Fagyálló mennyisége függhet a minőségétől, de mindig desztillált vízzel keverd össze. Töményen ne használd, mert tönkreteheti a hűtőt, gumi, illetve fémrészeket. Ha bekeverted szerintem benzinkútnál vagy autószerelő ingyen megméri hány fokos, -20 - -25 az már jó.