Keresés

Részletes keresés

Rooger Preed Creative Commons License 2008.05.22 0 0 10898
Kőröshegy esetén nem az önkormányzat volt az, akinek a tizeniksz verzió közül csak a völgyhidas tetszett, a többit megvétózta?

Mondjuk érdekes lesz a 90-es sebességkorlátozás. Oké, hogy biztonság, de ezzel is átesnek a ló túloldalára. Miért nem 110?
Előzmény: Törölt nick (10897)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.22 0 0 10897

ja, én is erre gondoltam...

 

 

csak elképzelhetetlennek tartom, hogy mondjuk 2-3x akkora cölöpmennyiség, mint normál altalaj esetén kellene, olyan mértékben megdrágítja a viaduktot, hogy 1000m viadukt drágább lesz, mint 1700m alagút.

 

(ez a cölöpdolog nem egy bonyolult valami:

cölöpöző lefúr, vasalást belerakják, betont beletöltik, oszt jónapot...)

 

az alagutak meg 1m vastag jólbevasalt beton falazatot kapnak...

hábanyek, mennyi beton kell oda?

 

 

kőröshegynél az 1400m-es alagút állt szemben az 1800m-es viadukttal

http://uvaterv.hu/referencia.php?id=120

 

és mégis a viadukt volt az oltsóbb...

Előzmény: g86 (10895)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.05.22 0 0 10896
Na, ki lett mondva, leállnak az autópálya-építésekkel 2010-től:

http://index.hu/politika/belfold/orban5208/
g86 Creative Commons License 2008.05.22 0 0 10895
Hangosan gondolkodok: Lehet, hogy a hegyen-völgyön áthaladó műtárgy súlya híd esetében nagyon koncentráltan adódik át a talajra, és a puha löszre nagy teherbírású alapozást építeni elég drága, ellenben az alagúttal, melynek nincs szüksége nagy teherbírású alapozásra?
Előzmény: Törölt nick (10894)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.22 0 0 10894

M6-M60

 

Tudni kell, hogy ezen a tájon egy négyzetméter völgyhíd sajnos többe kerül, mint egy négyzetméter alagút. 

 

szerintetek ez csak subiduma, vagy valóban igaz?

(ésha igen mi a magyarázata?)

felucca Creative Commons License 2008.05.21 0 0 10893
Rendben. Elméleti forgalmi modellt input adatok híján feldobni..nahát!:)
Előzmény: mestska (10890)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10892
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10891
korrrepetálást is vállalsz? :-)))
Előzmény: mestska (10890)
mestska Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10890

legközelebb felénk jársz, gyorsan feldobunk egy elméleti forgalmi modellt, ki is használná ezeket az utakat, és miért :)

Előzmény: felucca (10885)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10889
Hmm... A hidas szakasz megépül 3,1 M/km áron, a következő szakasz viszont 1,1 M/km!!!

Ezek után kiváncsian várom a 5-47 szakasz és a folytatás árát. És felmerül a kérdés, hogy Alföld ide, Alföld oda, a többi pálya mi a geciért épül(t) ilyen drágán?
Előzmény: strangerr (10886)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10888

része a távlati (25 éves) terveknek.

 

egy NULLát lehagytál: a 250 éves tervnek... :-))

Előzmény: M43 (10887)
M43 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10887
Amennyire tudom szinte az összes eleme része a távlati (25 éves) terveknek. Gondolom ebből reális az M8 és M100, az M0ny viszont igencsak kűzdelmes lesz.
Előzmény: felucca (10885)
strangerr Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10886
felucca Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10885
Jaja, csak ki használná ezeket a gyűrűket és mi célból? Merthogy gyűrűirányű igény nincs.
Előzmény: M43 (10880)
BA123 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 10884
Igazad van tényleg csak egy felüljáró volt, és valamivel utána a körforgalom. Gondolom itt ágazik ki a 7-es az M8 nyomvonaláról.
Előzmény: jannesz (10883)
jannesz Creative Commons License 2008.05.19 0 0 10883
A Papkeszi melletti különszintű az nem csomópont, hanem csak egy felüljáró. Aki Papkesziről akar Akarattyára menni, annak először el kell menni a régi útra, onnan jobbra Fűzfő felé a körforgalomig majd vissza az elkerülő úton.

Mi kb. két hete mentünk kerékpárral végig az úton a papkeszi felüljárótól a főkajári becsatlakozásig.
Ha jól emlékszem volt a közúti felüljáró Papkeszinél(13-14km), egy földutas felüljáró Papkeszi és Főkajár között (10-11km környékén) és a vonatos felüljáró(3km). Ezen kívül egy szintbeli földutas keresztezés, ahol éppen enduro motorosok mentek keresztül(5km).

És van a szintbeli körforgalom a régi fűzfői elkerülő útnál, Papkeszitől nem messze. Innen a Fűzfőig tartó szakaszt nem ismerem.

Kenese-Fűzfő elkerülő

A kép a roads.extra.hu-ról származik.
Előzmény: BA123 (10870)
M43 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 10882
Ha eccer elkészül az Andor ucca is, hozzábiggyeszthetnék a Galváni úti hidat, hiszen így volt eredetileg tervezve.
Előzmény: cyber.greg (10879)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.19 0 0 10881

(de az nem az idióta döntéshozók, hanem a civil ellenállási mozgalmak kitartó aknamunkájának gyümölcse...)

Előzmény: cyber.greg (10879)
M43 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 10880
Az elkerülőknél tartva, ha az agglomeráció létező elkerülő-terveit ( az m0-hoz hozzáadva az m4/8-at és m100/11-et) agymenés szintjén összerakjuk, impresszív rendszer jön ki; Prága kettős körgyűrűjét alázza, már-már madridi magasságokba tör..
cyber.greg Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10879
Hát mondjuk a Lágymányosi híd és az Egérút is a listára való.
Előzmény: radio100jozsi (10867)
BoGar Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10878
Gondolom ezt a válaszomat is törölni fogják. Csak annyit írnék, hatalmas tévedések vannak abban, amiket írsz!
Előzmény: FRAMY (10849)
M43 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10877
Pardon, egy 0-val tobbre sikerult, azert remeljuk nem fog 18 ezer evig tartani az epitese...
Előzmény: M43 (10876)
M43 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10876
Vilagos. Mi az uj celdatum, 20011/12?
Előzmény: BA123 (10858)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10875

Valószínűleg hasznosabb volna, ha kevesebb elkerülő épülne, de azok mind egy lendülettel végig el is készülnének.

 

speciel ezzel nincs problemma...

 

ha nagyon közel vannak a települések, akkor többnyire közös elkerülőt kapnak...

(hameg arrafele hosszú távon gyorsforgalmit terveznek, akkor az elkerülőt úgy nyomvonalvezetik, hogy az a távlati gyf része lehessen...)

 

persze itt is vannak szerencsétlen megoldások, pl. Hszoboszló elkerülője nagyon idiótára sikeredett...

 

 

 

Előzmény: attus germanicus (10872)
g86 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10873
M35 + Debrecen el-nem-kerülő.
Előzmény: radio100jozsi (10867)
attus germanicus Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10872
Valószínűleg hasznosabb volna, ha kevesebb elkerülő épülne, de azok mind egy lendülettel végig el is készülnének. Persze akkor kevesebb város polgármestere lehetne büszke, hogy ő kiharcolt egy elkerülőt.
Előzmény: Törölt nick (10871)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10871

Első körben ilyen ami eszembe jut a 32-es el nem kerülő útja Jászberénynél, ami 2 km hiányában nem tudja a funkcióját betölteni, de 6 km-t különszintű vasúti felüljáróval megépítettek azért.

 

ez szinte az összes elkerülőről elmondható:

mivel ütemezve építik őket, amíg az utolsó ütem el nem készül többnyire használhatatlanok, így feleslegesen áll bennük a pénz...

 

Előzmény: radio100jozsi (10867)
BA123 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10870
A Papkeszi melletti biztos hogy különszintű, ott én is jártam. Nem láttam még végig az új 71-est, de a sokat kritizált szintbeli kereszteződések szerintem Papkeszi után lehetnek az első körfogótól. Innen már nem a leendő M8 nyomvonalán halad az új út, ez a 71-es rákötése lesz az M8-ra. Ha a Papkeszi-Aliga szakaszon is vannak szintbeli kereszteződések, az tényleg gáz.
Előzmény: radio100jozsi (10868)
BA123 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 10869
Azért ne legyünk telhetetlenek, ez volt a legfontosabb szakasz, és a következő ütem az M7 csopmópontig lesz 2x2-es kialakítással. Tenyleg arról nincs infó hogy ezt mikorra tervezik?
Előzmény: radio100jozsi (10867)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.05.17 0 0 10868
A két különszintű csp. meg szerintem Papkeszi mellett lehet, it van 2 mellékúti keresztezés a 71-esen, vagy most ez 710-es (térképemen).
Előzmény: strangerr (10862)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!