Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82254

Az adatlaodat a web oldalon található infók alapján egészísd ki, mert így nehezebb tanácsot adni.

Előzmény: TOTTI 81 (82251)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82253

Azt tudom, hogy a web oldalunkon jártál, mert én javasoltam, hogy jelentkezz fel ide.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (82252)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82252

Megkérdezhetem, hogyan találtál ránk?

Internet, Ismerős, Szorólap, stb.

Gratulálok a kocsihoz, legyen oly örömöd benne mint nekünk.

Balesetmentes közlekedést.

Előzmény: TOTTI 81 (82251)
TOTTI 81 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82251

Sziasztok. 2 napja vagyok 307 tulaj.. Elvileg fedélzeti computeres-nek hirdették, de az ablaktörlő kar nem olyan.. Lehet valami módon pótolni?? Előre is köszi..

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82250

Ma annyira felhúztak a munkahelyemen, hogy agyilag nagyon sokára tudtam kikapcsolni, így egy élmány volt számomra megfejteni mit is írtál. Végül sikerült.

Írtam e-mailt. Nagy levegővel kezd neki az olvasásnak.

Előzmény: naveed (82230)
bambipug Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82249

Keresd a 80375 és 80376-os hozzászólást!

Előzmény: grico (82224)
bambipug Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82248

Én úgy tudom, hogy a legtöbb autó klímája nem kapcsol be 5 fok alatt!

Idáig az összes klímás autóban így volt, amiben ültem és különböző márkák voltak...

 

Üdv.

Előzmény: LayerCake (82245)
LayerCake Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82247

Nem olyan bonyolult mint aminek látszik!
Úgy álltam neki,hogy nem igaz,hogy én ezt nem tudom megcsinálni.
Műszerfal szétkap,kiszedtem a csavarokat,utánna a gombokat kívülről szigszalaggal beragasztottam,hogy ne essenek ki.
A műszerfalon belül elfordítottam,hogy felfele le tudjam pattintani az egészet.
A bovdenek miatt nem lehet kihúzni a váltó fele.
Visszafordítottam,kicseréltem mindkét izzót,majd visszapattintottam az egész elejét.
A végálláskapcsolókra figyelni a tekerőknél meg a gomboknál,de elsőre sikerült összepattintani.
Aztán csak vissza kell csavarozni.

Bonyolultnak nézett ki de kb 20 perc alatt végeztem.

tisvol Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82246

Hogy sikerült a klímapanelt szétkapni? Nem az eleje fontos, hanem a vége, amikor ott van az egész a kezedbe. A digiklímás könnyű, mert előre kibukik az egész pnale, de a manuálisé nem. Ott van mögötte az a sok bowden, nem emrten nagyon szétkapni, féltem, hogy nem tudoom összerakni. Én anno a kiégett lámpa miatt szervizbe vittem. Fotot nem csináltál? Ahhh....pedig de jól jött volna kis info a későbbiekhez.

Előzmény: LayerCake (82245)
LayerCake Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82245

Nekem manuál klímás 2.0 hdi-m van.
Szoktam használni a klímát télen is,szerintem bekapcsol 0 fok alatt,mert múltkor felnyitottam a tetejét és a szárítószűrő
sokkal hidegebb volt mint mellette a kasztni fém részei.
Amúgy izzót cseréltem a klíma vezérlőbe(sűrű káromkodások közt,de győzött a magyar lelemény) és ezért néztem meg,hogy minden
klappol-e.
Behúz a kompresszor csak sokkal kissebb hangja van,mert egy váltószelep megfordítja a gáz áramlását.

wdriver Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82244

azt kell mondanom ez jó nagy butaság a peugeot részéről, mert ilyenkor is szükség lenne a párátlanításra, ugyanakkor meg megértem mert elvileg a párátlanítás során keletkezett kondenzvíznek ki kéne jönnie alul, aminek a csöve tuti befagyhatna.

láttam olyan autót aminek a kipuffra volt vezetve a kondenzvíz így el is párolgott és télen is akármikor lehetett csöpögtetni mert nem fagy le az autó indításától kezdve sem.

szóval nem tudom 307nél hogy van megoldva.

 

Előzmény: ádibébi (82237)
wdriver Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82243

sztem simán lefagyhat, ha nedves az idő és netalán már van körülötte jeges cucc

megállsz és annyi is még a maradék kis fék által termelt hő sincs meg.

persze attól még nem biztos hogy ez történt

nemrég a céges autó alsó részét mostam le gyorsan, -2 körül volt a levegő

és letapadtak a fékbetétek a tárcsára :-)

pattantak mikor elindultam pedig az tényleg 5 perc volt.

Előzmény: bocios2 (82241)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82242

Én spec utálom az eco mdot, mert párásít, mintazállat . . .

Előzmény: bocios2 (82239)
bocios2 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82241

Na még egy "érdekesség".

Alapból nem hagyom a kéziféket behúzva éjjel,télen mert tavaly baromira megjártam a befagyott fékekkel :s

 

De gondoltam azért 10 percre ott lehet hagyni, de ezt nem valami nem oké. 

Megálltam a teso-nál behúztam a kézit, befutottam tényleg 10-15p volt az egész mire kijöttem már éreztem, hogy nem enged ki.

Kar laza volt eléggé, de a fék fogott. 

Na mondom szép... aztán elindultam vele majd megáltam mert láthatóan nem volt jó, olyan 18litert evett már 40nél is :s

Kiszállok, brutális fékszag áhhhh

 

Aztán végül egy-két "kis" rántás a karon megoldotta.. be nem húzom többször az biztos, most biztosan nem maradt befogva, mert azóta már teszteltem és természetesen a fogyasztás is viszament 18-ról a megszokott 5.5re 

 

Majd tavasszal megnézem addig csak megleszek valahogy nélküle, de valami nagyon nem oké

Azt nem hinném hogy 10perc alatt odafagyott

ádibébi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82240
Mélygarázs, több km-es osztrák alagút, stb :)
Előzmény: bocios2 (82239)
bocios2 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82239

Értem, bár én már annyira megszoktam ezt az ECO módot, gondolom baj ettől sem lesz.

Mondjuk azt olvastam néha érdemes megjáratni... bár ha jól értem télen ezt akkor sem tudom megtenni ha szeretném.

Előzmény: ádibébi (82237)
ádibébi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82238

Már csak azt kéne tudni, hogy az OMV melyik kútra viszi a saját naftáját, és melyikre vesz a MOL-tól...

Előzmény: tisvol (82236)
ádibébi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82237

A klímakompresszor 0 fok alatt be se kapcsol... Ergo nem tudsz vele szárítani, páratlanítani. A fűtés tehát "sima" fűtés, akkor is, ha be van kapcsolva a klíma (mivel a kompresszor tojik bekapcsolni ilyen hidegben).

Előzmény: bocios2 (82235)
tisvol Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82236

Úgy alakult hogy az utolsó 3 tankot ausztriában tankoltam. (Nemtok mit tenni, olcsóbb a nafta mint itthon) Mindhárom tankkal több mint 900 km-t mentem. Ez egy 100-assal több mint az átlag. És most nem a hegyek között, hanem normál, itthoni, városi, vegyes menet volt.

Tudom, ez csak urban legend, de a számok nálam most így alakultak, senkit nem akarok meggyőzni, de ezek a tények.

Előzmény: ádibébi (82226)
bocios2 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82235

+1

Múltkor -7be is rettenetesen indult, most -10be mondhatnám "pöccre", annyi változott, hogy Maxxmotion van benne.

A motor simábban jár, nálam kb. 0.5literes csökkenés is jelentkezett a fogyiban.

Majd még lesz 1 húzosabb teszt 1-2 nap állás után igazából remélem pont jó hideg lesz reggel. Ha akkor is megy hát akkor le a kalappal.. 

 

 

Télen ti hogy használjátok a fűtést?

Pl. induláskor hagyjátok, hogy a AC bekapcsolja maradjon vagy indításig érdemes kikapcsolni?

(bár mintha csak utána jönne az a hang ami jelzi, hogy bekapcsolt)

+ van ez a ECO mód az A/C megnyomásárá vált át, én jelenleg így használom

gyorsan adja a meleget ez is de vajon mi a különbség? 

azt nem tudom, hogy a klíma az hűt-fűt vagy télen hagyományos módon fűt a kocsi?

Előzmény: ádibébi (82226)
grico Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82234

Ebben a hidegben meg főleg törik. Akkor a kárpitlevételes megoldás lesz, köszi!

Előzmény: Biluxzsolt (82227)
ádibébi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82233
Ha még lekapná a kormot az EGR-ről, ahogy a múltkori cikkben írták, az maga lenne a mennyország! :D
Előzmény: _Haszi_ (82228)
Zolysys Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82232

Is is.. néha a puszta erő a megoldás néha meg a kis buksi használata:D:D:P:P:P Szoktam mindkettőt alkalmazni :D:P

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (82223)
Zolysys Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82231

Ügyesen kis lemezkéből ki tudod vágni :)

Előzmény: ViragL5 (82221)
naveed Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82230

Ja és még gy kis nyelvtannáciskodás.

A nyári gumi az helyes külön szóban, viszont a nyári gumi kedvezmény már arra utal, hogy nyáron gumi kedvezmény lesz, ezért azt nyárigumi-kedvezménynek kellene írni inkább.

Természetesen én is helytelenül írtam eddig, de mivel furán hangott, megkérdeztem egy nyelvészetben jártas ismerőstől.

Előzmény: naveed (82229)
naveed Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82229

Van egy kis probléma. Hiányzik az oldal vége.

Ezekkel van vége a form résznek az oldalon:

 

  <td valign="top"> 

<select name="field-91b2bdb2c38f018" id="field-91b2bdb2c38f018">

<option value="Nem tudom">Nem tudom</option></select></td></tr></tbody></table></form><!-- </body> -->

 

És ezután még lemaradt jópár sor, Pl az amiben az árkategóráik kiválasztása van és a küldés gomb, amivel az egészet el lehet küldeni. Anélkül nem nagyon lehet jelentkezni.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (82222)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82228

Igen ;-)

Előzmény: ádibébi (82226)
Biluxzsolt Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82227

igen,csak pattintani kell azt is,de jó eséllyel törik.Így érdemes leszedni az ajtókárpitot és úgy kivenni a komplett kis lámpát,úgy megúszod a törést.

Előzmény: grico (82224)
ádibébi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82226
Srácok, tegnap tankoltam OMV maxxmotion dízelt a majdnem üres tankba.

CSODA!! Kisimult járás, halkabb hang, jobban megy! WTF?? Ennyire rossz a lukoil gázolaj??...
ádibébi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 82225
Szolgálati közlemény:

Jena, hívhatsz f11-ig!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!