Sziasztok. 2 napja vagyok 307 tulaj.. Elvileg fedélzeti computeres-nek hirdették, de az ablaktörlő kar nem olyan.. Lehet valami módon pótolni?? Előre is köszi..
Ma annyira felhúztak a munkahelyemen, hogy agyilag nagyon sokára tudtam kikapcsolni, így egy élmány volt számomra megfejteni mit is írtál. Végül sikerült.
Írtam e-mailt. Nagy levegővel kezd neki az olvasásnak.
Nem olyan bonyolult mint aminek látszik! Úgy álltam neki,hogy nem igaz,hogy én ezt nem tudom megcsinálni. Műszerfal szétkap,kiszedtem a csavarokat,utánna a gombokat kívülről szigszalaggal beragasztottam,hogy ne essenek ki. A műszerfalon belül elfordítottam,hogy felfele le tudjam pattintani az egészet. A bovdenek miatt nem lehet kihúzni a váltó fele. Visszafordítottam,kicseréltem mindkét izzót,majd visszapattintottam az egész elejét. A végálláskapcsolókra figyelni a tekerőknél meg a gomboknál,de elsőre sikerült összepattintani. Aztán csak vissza kell csavarozni.
Bonyolultnak nézett ki de kb 20 perc alatt végeztem.
Hogy sikerült a klímapanelt szétkapni? Nem az eleje fontos, hanem a vége, amikor ott van az egész a kezedbe. A digiklímás könnyű, mert előre kibukik az egész pnale, de a manuálisé nem. Ott van mögötte az a sok bowden, nem emrten nagyon szétkapni, féltem, hogy nem tudoom összerakni. Én anno a kiégett lámpa miatt szervizbe vittem. Fotot nem csináltál? Ahhh....pedig de jól jött volna kis info a későbbiekhez.
Nekem manuál klímás 2.0 hdi-m van. Szoktam használni a klímát télen is,szerintem bekapcsol 0 fok alatt,mert múltkor felnyitottam a tetejét és a szárítószűrő sokkal hidegebb volt mint mellette a kasztni fém részei. Amúgy izzót cseréltem a klíma vezérlőbe(sűrű káromkodások közt,de győzött a magyar lelemény) és ezért néztem meg,hogy minden klappol-e. Behúz a kompresszor csak sokkal kissebb hangja van,mert egy váltószelep megfordítja a gáz áramlását.
azt kell mondanom ez jó nagy butaság a peugeot részéről, mert ilyenkor is szükség lenne a párátlanításra, ugyanakkor meg megértem mert elvileg a párátlanítás során keletkezett kondenzvíznek ki kéne jönnie alul, aminek a csöve tuti befagyhatna.
láttam olyan autót aminek a kipuffra volt vezetve a kondenzvíz így el is párolgott és télen is akármikor lehetett csöpögtetni mert nem fagy le az autó indításától kezdve sem.
Alapból nem hagyom a kéziféket behúzva éjjel,télen mert tavaly baromira megjártam a befagyott fékekkel :s
De gondoltam azért 10 percre ott lehet hagyni, de ezt nem valami nem oké.
Megálltam a teso-nál behúztam a kézit, befutottam tényleg 10-15p volt az egész mire kijöttem már éreztem, hogy nem enged ki.
Kar laza volt eléggé, de a fék fogott.
Na mondom szép... aztán elindultam vele majd megáltam mert láthatóan nem volt jó, olyan 18litert evett már 40nél is :s
Kiszállok, brutális fékszag áhhhh
Aztán végül egy-két "kis" rántás a karon megoldotta.. be nem húzom többször az biztos, most biztosan nem maradt befogva, mert azóta már teszteltem és természetesen a fogyasztás is viszament 18-ról a megszokott 5.5re
Majd tavasszal megnézem addig csak megleszek valahogy nélküle, de valami nagyon nem oké
A klímakompresszor 0 fok alatt be se kapcsol... Ergo nem tudsz vele szárítani, páratlanítani. A fűtés tehát "sima" fűtés, akkor is, ha be van kapcsolva a klíma (mivel a kompresszor tojik bekapcsolni ilyen hidegben).
Úgy alakult hogy az utolsó 3 tankot ausztriában tankoltam. (Nemtok mit tenni, olcsóbb a nafta mint itthon) Mindhárom tankkal több mint 900 km-t mentem. Ez egy 100-assal több mint az átlag. És most nem a hegyek között, hanem normál, itthoni, városi, vegyes menet volt.
Tudom, ez csak urban legend, de a számok nálam most így alakultak, senkit nem akarok meggyőzni, de ezek a tények.
A nyári gumi az helyes külön szóban, viszont a nyári gumi kedvezmény már arra utal, hogy nyáron gumi kedvezmény lesz, ezért azt nyárigumi-kedvezménynek kellene írni inkább.
Természetesen én is helytelenül írtam eddig, de mivel furán hangott, megkérdeztem egy nyelvészetben jártas ismerőstől.
És ezután még lemaradt jópár sor, Pl az amiben az árkategóráik kiválasztása van és a küldés gomb, amivel az egészet el lehet küldeni. Anélkül nem nagyon lehet jelentkezni.