Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fischi Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7899
A második az a gyárira hajaz- én lengyelt vettem, és elég- jó- bár 90 fokra nem álla a mutató be vele, de stabil 85-88 fokot tudja!


termo
Előzmény: bordoLX (7898)
bordoLX Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7898
Na ez az, amiről beszéltem. Én pontosan így jártam.

98-ban vettünk családilag egy 55le-s feliciát Újonan. Abban mindig beállt pontosan 90 fokra, ha esetleg nagyon dugó volt, akkor felment mondjuk 95-re. Abban is beszart egyszer, de az úgy esett szét, hogy zárva mardt, magasbb volt a hőfok, aztán megcsináltattuk, minden okés volt, úgy emlékszem. gondolom gyárit tettek bele. azzal is adtuk el.

Én 2 éve vettem egy ugyanilyen 55 lovas felit, csak 99 eset. Eleve szar volt a termosztát, de amúgy nagyon zsír állapotú kocsi. Kicseréltettem a termosztátot szerelőnél, házzal együtt. Mivel késő tavasszal történt, nem volt annyira feltűnő
a dolog, melegdett szépen. Aztán télen ugyan ez, mint most, és nem kell hozzá -20. Tegnap előtt kipróbáltam +5 fokban is. Mész 90-100-110 körül, és beáll 80 egy-két fokra, onnan el nem mozdul. Ha fűtesz, akkor lejjebb is tud menni 1-2 fokkal. Ha megállok, és járatom a motort, akkor szépen lassan felkúszik. Szerintem vagy hamarabb nyit, vagy többbet ereszt át, mint kéne, mert a hűtő felé menő cső folyamatosan melegszik, a visszajövő meg langyos. Nem akarok én ezzel ennyit rinyálni, de ha egyszer évekig úgy használtunk feliciát, hogy 90 fok volt ez a kurv@ víz, akkor itt valami nem oké. Na.
Amúgy meg lehet kapni 80 fokosat, meg 88 fokosat is. lehet, hogy anno 80-ast tett bele a szerelő. Viszont két fajta van. mindkettőből. Van ez a hagyományos kalapszerű, meg van valami félig műanyag hengeres.

Ez a kalapszerű: http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCodePictures/F/NWKEP/Q/QTH/QTH270.JPG

Bardiautonál kerestem rá, úgy hogy 1999-es évjárat. Azt írja, hogy 135, 136-os motorszám, 1994-1995-1996

Ez a hengeres: http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCodePictures/F/NWKEP/F/FE/FEBI17/FEBI17922.JPG

Ez szintén ugyan az a keresés, de AMG-s motorszámot ír, meg azt, hogy AUDI, VW, SKODA, SEAT-ba jó, és 87 fokon nyit. Akkor most mi a fene van. Az én autóm 99-es, de a motorszában 135M van. Ez megfelel az AMG-nek?? Mert ehogy itt látom, 98 utáni feliciák AMG, AMH,stb motorkódúak. Startauton is megnéztem. Kalapszerű mihez jó: Felicia I és II, favorit, 105, 120.
Hengeres mihez jó: felicia (szerintük I és II is), Fabia, octavia, audi a2, stb, de nem szoci skodához

Ez egy kicsit hosszú lett. Összegezve: fingom sincs, de valószínűleg a drágábbik újabb skodákhoz valót fogom megvenni (ha jó ebbe a házba), mert valószínűleg modernebb, pontosabb, nem ereszt. Majd a végeredmény lesz a döntő.

áh.

Buék!
Előzmény: kutyus85 (7891)
PeterStyle Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7897
De előbb a tömítést célszerű megnézni ami ereszt, meg esetleg az olajteknő tömítését. Ha ezek után fogy még az olaj akkor érdemes szerintem belenyúlni.
Előzmény: kocoska007 (7892)
PeterStyle Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7896
Szia! Vezérműlánc, vezérmű, szelepek, szelepszár szimeringek, esetleg a motor szimeringei. Az olajfogyás lehet amiatt is hogy már bekeményedett a szimeringe, lehet henger-dugó-gyűrű kopás is, de lehet sima tömítésnél való eresztés, ha jól tudom 1000 km-en 1-3 deci a normális fogyás.
Előzmény: kocoska007 (7892)
dixi75 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7895
Koszonom mindenkinek a jotanacsokat. es ahogy irtátok tankolás után kezdte ezt a csintalaságot csinálni. meg légyszi irjatokmán meg h azt a benzin filtert holtanálom.
dixi75 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7894
Szia koszi a tanácsokat Hát a régebi felicia 96 os eloszto fejes.Tegnap levetem a filter tetejét és ojan volt mintha utángyujtása letvolna. meg az ijektornal valmi kattog ha mozgatom a gáz zsinort. ahogy babráltam ott aztán begyult. de ma megint roszalkodik.
arthur877 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7893
kocoska007 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7892

Sziasztok!

 

Tavasszal vettem 1,3-as Feliciát.

Nem bántam meg nagyon meg vagyok vele elégedve!

A "szokásos" gyertya, olaj, szűrők.... ki lettek cserélve.

De szerintetek mi lenne az ami egy 10 éves 225.0000 km-es kocsiban még ellenőrzésre, cserére szorul? Úgy különösebb gondok nincsenek. (bár menet közben kicsit kopog ha jobbra kanyaradok, de remélem csak a féltengely) Csapágy lett cserélve, mert kopogott. Féltengely és a kuplung folyamatban.

Motor gyűrűzés? Vagy mi lenne? és milyen költségeket jelentene?

Amúgy a kocsi erős és megy.... Talán az olaj fogy egy kicsit, de az a blokk oldalán jön és álítólag csak egy tömítés...

 

Ötletek?

 

Köszi előre is!

kutyus85 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7891
Üdv minden Felicia tulajnak! Olvasgatom itt a fórumot és a termosztátos dologról lenne 1 kérdésem? Milyen termosztát kell az autóba ahhoz hogy az üzemi hőmérsékletem normálisan meg legyen 90 fok körül? Ugyanis mikor megvettem az autóm (2000es évjáratú 1.3 MPI) 6 évvel ezelőtt, nem volt semmi gondom a vízhőfokkal. Menet közben normálisan beállt a mutató a középső vonalra. De 1 évvel ezelőtt kicserélték benne a termosztátot mert az előzőnek gatter lett és azóta az a gondom, hogy csak 80 fok körül van a hőfok! Kérlek Titeket segítsetek, hogy mitévő legyek!
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7890
Köszönöm a jó tanácsokat!
Pogi78 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7889
Egy jó autósbolt ahol feliciához minden van:
komárom felől le a hídon, majd rögtön a híd lábánál balra. az első keresztutca betorkollásánál van a bolt. Nagyon tudom ajánlani!

stemplis!
Köszi az insrukciókat, kiszedtem az eredeti termosztátot, de már az újat tettem vissza ha már bagóért adták :) de megtartom a preparált régit is tartaléknak! ;)
AHhoz mindenképpen jól jött a leírásod, hogy szét tudjam szedni a házat, vagy egyáltalán megtaláljam merre van.
Most az a gáz, hogy alul ereszt a leresztőcsavarnál, pedig először finoman húztam meg rézalátéttel, majd határozottan, de még mindig szivárog :(
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat!

Ui: Egyébként már tényleg hamarabb felkúszik a mutató 80ig s az fölé. :)
stemplis Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7888

Első körben  talán nézd meg a gyertyákat, lehet hogy valamelyik rossz...

Előzmény: Bizso3 (7887)
Bizso3 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7887
Sziasztok.
Segítséget kérnék.Van egy 1.3mpi feliciám.A -20fok után nehezen indul,mintha csak 3 henger menne,menet közben meg időnként elkezd rángatni.Hidegen a motortérből meg olyan puffogást lehet hallani,mint a hagyományos motornál nem jó a gyújtás.De ezt nem mindég csinálja.Ha van valami tippetek,segítsetek.
Köszönöm.
Fischi Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7886
És az örök kedvenc!!! :PPP


http://www.youtube.com/watch?v=dl4PDE6E_TE
Fischi Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7885
Hogy mekkora retek az az index..

Szal egyik-

http://www.youtube.com/watch?v=OKTcK8Pnedc&NR=1

másik-

http://www.youtube.com/watch?v=9gKuRq8-oLE&NR=1
Előzmény: Fischi (7884)
Fischi Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7884
Hehhe- miket nem találtam!!! :)


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=9gKuRq8-oLE&NR=1" target="_blank">Feli reklám1</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=OKTcK8Pnedc&NR=1" target="_blank">Feli reklám 2</a>
Fischi Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7883
Na megjöttem a ventillátor javításból.. :)

Jelentem nem volt elég a szénkefék befujása, szét kellett kapnom az egész betlehemet..
Ventit szétkapni amennyire lehetett, és a kis csapágycsészék, és a tengely találkozásánál- síppal dobbal, nádihegedűvel- meg WD40 el és teflonos zsírsprayel megfujtam, azóta kuss van.
Jó buli volt élveztem, kicseréltem az elporladt szivacs tömítést is igaz mivel a ház girbe- gurba nem sok értelme volt...

A ventillátro siemens gyártmány- jó kis cuccokból áll össze ez a kis autó!
arthur877 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7882
Ez a kulcs elengedésre beröffen picit dolog tipikusan a trafó nem kap elég áramot indítózásnál hibára utal...
Régen ilyenkor a trafó alatt lévő előtét ellenállás elégése volt a gond, de neked nem tudni milyen a gyújtásod...? Osztófejes régi? Esetleg gyújtás kapcsoló betét is okozhat ilyen hibát... Meg még sok-sok csatlakozó, benzin szivattyú megdöglés(ez is így néz ki ám) stb...
Előzmény: dixi75 (7873)
Adm Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7881
Ha azutan jott elo hogy szinultig tankoltad, en elso korben egy benzinszurore gondolnek.
Előzmény: dixi75 (7873)
glx16 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7880

Nekem egyszer volt olyan az 1.3-asnál, hogy nyáron magasnyomásúval kimosattam a motorteret, és egyszer csak január közepén nem indult be. Addigra oxidosodtak a csatlakozók...

Szerintem húzogasd le a motortérben azokat a csatikat, amiknek közük lehet a dologhoz, és fújd át kontaktspray-vel. Nem biztos, hogy ez a baja, de ártani nem árthat...

Előzmény: dixi75 (7873)
glx16 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7879
Próbáld meg ezeket:

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=43_30&products_id=92

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=43_45&products_id=146

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=43_46&products_id=154
Előzmény: PeterStyle (7876)
tomi 01 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7878
én első tulajtól vettem a kocsit 128000 km volt benne női tulaj volt sérült volt a jobb eleje meg a bal hátsó ajtó utolag derült ki szépen ki lett javitva nekemcsak a küszöbön van egy 100 forintos rozsda folt még a hátsó ajtó se rozsdás
Előzmény: PeterStyle (7877)
PeterStyle Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7877
Az alja végig gumis ott nem is rohad, de a motorháztetőnél, spoilerfelfogatásoknál már jön kifelé.
Előzmény: tomi 01 (7874)
PeterStyle Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7876
Az enyémen is van 1-2 kisebb sérülés, de a legidegesítőbb a rozsda. A hátsó ajtón a díszlécnél és felett a VW system matrica alatt nagyon rohad. Látni hogy próbálták már festegetni, de jön ki újra. Valamivel meg lehet ezt állítani ? Vagy folyton festegetni?
Előzmény: tomi 01 (7874)
dixi75 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7875
Emberkék segícsetek mán. Szombaton megyek dolgozni és idegel h nemgyul.
tomi 01 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7874
szerintem 10 év körüli feliciát nem nagyon találsz amit még nem javitottak már a karoszériára gondolok
Előzmény: PeterStyle (7864)
dixi75 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7873
Siasztok. nagyon nagy az én bajom. amiota megtankoltam a feldámat szinig . azota nemakar gyulni, mán az aksitis lemerítetem. mikor gyujtom hajtani hajtde nemgyul. és ahogy fordítom visza a kulcsot akkor egy kicsit beroffen. tegnap feltoltotem az asit akkor begyult,most reggel meg mán nemakar. kérlek tikteket adjatok valamilyen tip. hogy mit csináljak
PeterStyle Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7872
Abba szeretnék érdeklődni hogy a Feliciákat tényleg fűzik szálak a Golfokhoz vagy csak tévhit? Azt tudom hogy az 1,6-os és 1,9-es motorok II Golfból vannak, de más köze van még hozzá?
PeterStyle Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7871
Az nem baj ha az alsó is langyos nyitás előtt, mert a termosztát gyárilag ereszt át 1 kis mennyiséget, de érezhető mikor nyit meg mert akkor pillanatok alatt átforrósodik az alsó is.
Előzmény: bordoLX (7866)
Fischi Creative Commons License 2009.12.30 0 0 7870
Én azt hittem, hogy a csapágya visíthat- vagy nincs is benne?? Mintha Bánócki mester anno azt mondta volna hogy két csapágy van a ventiben???!
Előzmény: Epeter01 (7869)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!