A kormány rudazatot is átgondoltam, igaz próbálok nagyjából az eredetihez legjobban hasonlítani egyedi megoldások terén, de itt a pontosság, biztonság volt az első...
A korrózió védelem is fontos, persze a horganyozás a legtöbb helyen még a színt is megkapja...ahová pedig nehezen vagy nem jut be a festék, ott sem lesz gond a rozsdával....
A horganyozás kopottas tengelyek esetében a csapágyhelyeken hasznos is lehet, mivel az átmérőben átlagosan 2-3 század pluszt ad
Csavarok természetesen mindenhol újak, beleértve az ászokcsavarokat is...magától értetődően ahová kell, nagy szakítószilárdságú kerül...
A cél nagyjából az olajozásmentesség "megközelítése", valamint a kopó felületek átalakítása, hogy az öntvények alkatrészek minél időtállóbbak, csapágy-persely cserével javíthatóak legyenek...
Szia Péter, nem világjáróban voltam, hanem visszavonulóban... :-)))
Köszönöm kérdésed, ha így maradhatna az egészségem akkor húsz évig stagnálhatna (kivéve a becsípődött derekamat) - viszont a topikot érintő lényegi változás hogy eladtam a hibrid Dutrinkát.
(egyszerre csak egy lovat tudok én is megülni)
..viszont innen megint csak rajongói státuszban írhatok ide.
Sziasztok! Szeretném elcserélni a képeken látható eredeti gyári új kb. 14,5cm hosszú DUTRA emblémát az ugyan ilyen, de hosszabb változatra. Nem baj, hogyha használt, de csak eredeti érdekel. Esetleg más jármű embléma is szóba jöhet! E-mail címem nyilvános.
Szerintem Dutrákban meg hasonlókban nem is lesz. Ha a csapágyban benn az anyag és a kosár nem hull darabjaira, akkor sok látható különbség nem lesz a drága és olcsó közt. Egy Dutra nem produkál túl extrém körülményeket sem hő sem fordulat terén. Más egy krossz motor vagy robogó ahol már amúgy is C4 kell és a méretekkel is spóroltak. Akihez járok motor felújító mondta, hogy alapszabály idehaza, hogy főtengelycsere/javítás az csapágycserével is jár. Ami igaz is, ZKL vagy ZVL vagy KG stb. csapágyaknál. Az SKF meg Nachi meg volt hogy 3 főtengelyt is túléltek nála mert azokat visszarakta...az áruk miatt.
Már pár évvel ezelőtt találkoztam a munkahelyemen egy kanadai gépben piezzos csapággyal. Ha nem is ilyen volt, de már drótok álltak ki belőle. http://www.autogyar.hu/auto-vilag-piac/intelligens-csapagyak-az-intelligens-gepek-szolgalataban-20150402 Szép halál lesz ha elterjednek. Az amúgy ép és egészséges csapágyat lehet majd cserélni egy kis elektronikus bisz-b@sz hibája miatt. Ütni meg nem szabad. Bár aranykezű mesterek már ma is azt állítják, hogy a csapágy márkánál fontosabb "hogy szereled be"! :)))
Természetesen. A kapitalizmus lényege, hogy kínálatból is széles a paletta, hogy mindenki igénye kielégíthető legyen. Azt meg mindenki maga dönti el, hogy az adott gépét milyen igénybevételnek teszi ki, és ehhez a pénztárcája mit enged meg. Akit felvet a pénz, az a pár százalékkal jobbért is ad többszörös árat. Aki meg szűkösebb keretből gazdálkodik, az ha értelmes, akkor az ár/érték alapján választ. Természetesen a legolcsóbbnak is van létjogosultsága. Sok helyen a legolcsóbb is jó. Vesznek egy kupaccal, aztán nem várják meg míg tönkremegy, hanem x üzemóra után cserélik. Arról nem is beszélve, hogy a piacon elég nyomottak az árak, így minden gyártó igyekszik az adott gépe árát csökkenteni, hogy az eladást növelje. Ezt ők innovációnak hívják. Valójában a megtervezett és sorozatgyártásra küldött gépet átveszi az a csapat amelyik célja az előállítási költségek folyamatos lefaragása. Dolgoztam eleget a járműiparban tudom. Egy kiválónak és időtállónak megtervezett jármű első szériái még minőségi anyagokból készültek. ennek megfelelően a bevezető piaci ár is magas. Aki abból vesz, jót vesz. Aztán jön az innovációs csapat és pár év alatt a harmadára faragja az előállítási költséget.(persze a termék is olcsóbb lesz) És ennek kisebb része a gyártási folyamat automatizálása. Nagyrészt olcsóbb (sz@rabb) beszállítók felkutatása, inox és kór alkatrészek alumíniumra ...később műanyagra cserélése. És persze csapágyból sem a Koyo kerül bele hanem az SKF levetett gépsorait használó ZKL szlovák. Nincs ezen mit csodálkozni, mert már a Zsigulik is ilyenek voltak. Az első szériák messze gyorsabbak és kényelmesebbek voltak mint a későbbiek.
Na igen. Enyém is csak erdőre jár. Ma is hozott be 4 m³-t. És én is kagylóülést raktam bele. Meg két pontos biztonsági övet, mert bár kobakban megyek erdőre, nonszensz volt hogy verte a fejem a traktor mennyezetét a gödrökben. :))))
Na, akkor ez gyors volt. :)))) Érdekes fénye van annak a barna festéknek. Ez valami különleges festék? Jól néz ki a gép. Látom az eredeti üléssel te sem voltál kibékülve. :))) Én egy dutra hűtőt szeretnék átszabatni. (aljába beépített elektromos fűtőszál, lamellacserék ritkábbra, stb) Tud valaki szakembert Győr környékén aki normális minőségben dolgozik?