Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

triplaharom Creative Commons License 2015.04.15 0 0 32884

Valóban szép munka, öröm nézni is az alkatrészeit.

Az átalakított dolgokról el ne felejts feljegyzést írni a katalógusba, mert semmi sem tart örökké. (Még mi se.) (:-)))

Előzmény: bobekTLF (32881)
toth_e Creative Commons License 2015.04.15 0 0 32883

Gratulálok hozzá, szép munka!
Biztosan egyben lesz még 50 év múlva is:)

Előzmény: bobekTLF (32878)
HU MPeti Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32882

A mostani hasonló kategóriás gépek már fémhulladék formájában régen újra lesznek hasznosítva,

de ez a gép még mindig menni fog. :-)

Gratulálok hozzá, precíz, szép munka.

"Dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes."

Előzmény: bobekTLF (32881)
bobekTLF Creative Commons License 2015.04.14 0 1 32881

Köszönöm!!!

Mivel régóta veteránozok és újítgatok, elég nagy a kialakult ismerősi, úgymond "beszállítói" kör, ami sokban segít...

Az gépi forgácsolásos, lakatos, meg szemcseszórási munkák legnagyobb részét pedig jómagam készítem...

Egyébként nem tudom megmondani mibe fáj, de talán még így sem lesz annyi mint egy hasonló kategóriás új gép :-))

jozsitraktor Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32880

Bocs hogy kérdezem de mennyibe fáj ez neked?

Előzmény: bobekTLF (32878)
dbazsi74 Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32879

Ez a gép az örökkévalóságnak készül! Gratulálok az igényes, mindenre kiterjedő felújításhoz!

Előzmény: bobekTLF (32878)
bobekTLF Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32878

A kormány rudazatot is átgondoltam, igaz próbálok nagyjából az eredetihez legjobban hasonlítani egyedi megoldások terén, de itt a pontosság, biztonság volt az első...

A korrózió védelem is fontos, persze a horganyozás a legtöbb helyen még a színt is megkapja...ahová pedig nehezen vagy nem jut be a festék, ott sem lesz gond a rozsdával....

A horganyozás kopottas tengelyek esetében a csapágyhelyeken hasznos is lehet, mivel az átmérőben átlagosan 2-3 század pluszt ad

Csavarok természetesen mindenhol újak, beleértve az ászokcsavarokat is...magától értetődően ahová kell, nagy szakítószilárdságú kerül...

bobekTLF Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32877

A váltóolaj szivattyú is megújult, munkahengerszárat kapott tengelynek, porkohászati bronzot csapágynak...

bobekTLF Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32876

A kardánhajtás ház is megújult, a hajtás meg picit át is alakult...

bobekTLF Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32875

A cél nagyjából az olajozásmentesség "megközelítése", valamint a kopó felületek átalakítása, hogy az öntvények alkatrészek minél időtállóbbak, csapágy-persely cserével javíthatóak legyenek...

bobekTLF Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32874

Sziasztok!!!

Ha nem gond, megosztanám néhány gondolatomat Veletek felújítással kapcsolatban, képek formájában...úgy néz ki újra lendületbe jött a Dutra építés...

endrebá Creative Commons License 2015.04.14 0 0 32873

Szia Péter, nem világjáróban voltam, hanem visszavonulóban...  :-)))

Köszönöm kérdésed, ha így maradhatna az egészségem akkor húsz évig stagnálhatna (kivéve a becsípődött derekamat) - viszont a topikot érintő lényegi változás hogy eladtam a hibrid Dutrinkát.

(egyszerre csak egy lovat tudok én is megülni)

   ..viszont innen megint csak rajongói státuszban írhatok ide.

Előzmény: HU MPeti (32852)
baga911 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 32872

Sziasztok! Szeretném elcserélni a képeken látható eredeti gyári új kb. 14,5cm hosszú DUTRA emblémát az ugyan ilyen, de hosszabb változatra. Nem baj, hogyha használt, de csak eredeti érdekel. Esetleg más jármű embléma is szóba jöhet! E-mail címem nyilvános.

 

pappartur Creative Commons License 2015.04.12 0 0 32871

Sajnos igen,de vigyázni fogok rá:)

Előzmény: deza80 (32868)
Le Robuste Creative Commons License 2015.04.12 0 0 32870
triplaharom Creative Commons License 2015.04.12 0 0 32869

Nagyon érdekes dolgokat tettél közé, köszi.

Előzmény: Törölt nick (32867)
deza80 Creative Commons License 2015.04.12 0 0 32868

Már most is jól néz ki. Erdőre, biztos?

 

Előzmény: pappartur (32855)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.12 0 1 32867

Szerintem Dutrákban meg hasonlókban nem is lesz. Ha a csapágyban benn az anyag és a kosár nem hull darabjaira, akkor sok látható különbség nem lesz a drága és olcsó közt. Egy Dutra nem produkál túl extrém körülményeket sem hő sem fordulat terén. Más egy krossz motor vagy robogó ahol már amúgy is C4 kell és a méretekkel is spóroltak.
Akihez járok motor felújító mondta, hogy alapszabály idehaza, hogy főtengelycsere/javítás az csapágycserével is jár. Ami igaz is, ZKL vagy ZVL vagy KG stb. csapágyaknál. Az SKF meg Nachi  meg volt hogy 3 főtengelyt is túléltek nála mert azokat visszarakta...az áruk miatt.

Már pár évvel ezelőtt találkoztam a munkahelyemen egy kanadai gépben piezzos csapággyal. Ha nem is ilyen volt, de már drótok álltak ki belőle.
http://www.autogyar.hu/auto-vilag-piac/intelligens-csapagyak-az-intelligens-gepek-szolgalataban-20150402
Szép halál lesz ha elterjednek. Az amúgy ép és egészséges csapágyat lehet majd cserélni egy kis elektronikus bisz-b@sz hibája miatt. Ütni meg nem szabad. Bár aranykezű mesterek már ma is azt állítják, hogy a csapágy márkánál fontosabb "hogy szereled be"! :)))

Előzmény: dutrancs (32866)
dutrancs Creative Commons License 2015.04.12 0 0 32866

Jól írod,röviden ,csak annyit írok,hogy én is  ZKL- t használok,építek be.nincs azokkal semmi baj!

Előzmény: Törölt nick (32865)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.12 0 0 32865

Természetesen. A kapitalizmus lényege, hogy kínálatból is széles a paletta, hogy mindenki igénye kielégíthető legyen. Azt meg mindenki maga dönti el, hogy az adott gépét milyen igénybevételnek teszi ki, és ehhez a pénztárcája mit enged meg. Akit felvet a pénz, az a pár százalékkal jobbért is ad többszörös árat. Aki meg szűkösebb keretből gazdálkodik, az ha értelmes, akkor az ár/érték alapján választ.
Természetesen a legolcsóbbnak is van létjogosultsága. Sok helyen a legolcsóbb is jó. Vesznek egy kupaccal, aztán nem várják meg míg tönkremegy, hanem x üzemóra után cserélik. Arról nem is beszélve, hogy a piacon elég nyomottak az árak, így minden gyártó igyekszik az adott gépe árát csökkenteni, hogy az eladást növelje.
Ezt ők innovációnak hívják. Valójában a megtervezett és sorozatgyártásra küldött gépet átveszi az a csapat amelyik célja az előállítási költségek folyamatos lefaragása. Dolgoztam eleget a járműiparban tudom. Egy kiválónak és időtállónak megtervezett jármű első szériái még minőségi anyagokból készültek. ennek megfelelően a bevezető piaci ár is magas. Aki abból vesz, jót vesz. Aztán jön az innovációs csapat és pár év alatt a harmadára faragja az előállítási költséget.(persze a termék is olcsóbb lesz) És ennek kisebb része a gyártási folyamat automatizálása. Nagyrészt olcsóbb (sz@rabb) beszállítók felkutatása, inox és kór alkatrészek alumíniumra ...később műanyagra cserélése. És persze csapágyból sem a Koyo kerül bele hanem az SKF levetett gépsorait használó ZKL szlovák.
Nincs ezen mit csodálkozni, mert már a Zsigulik is ilyenek voltak. Az első szériák messze gyorsabbak és kényelmesebbek voltak mint a későbbiek.

Előzmény: HU MPeti (32862)
pappartur Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32864

Közel a cél... Köszi!

Előzmény: HU MPeti (32863)
HU MPeti Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32863

Köszönöm, inkább újat szeretnék bele.

Azért köszi a segítséget.

Sok sikert és kitartást a gépfelújításhoz. :-)

Előzmény: pappartur (32856)
HU MPeti Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32862

Köszönöm, valóban NJ 320 C3.

Azért kíváncsi lennék, hogy mivel szerelik a gépeket mostanság, mert ennek az új ára elég komoly összeg.

Amit én láttam inkább nem írom le, mert arról volt szó, ha lehet ne írjunk árakat, de azt látva biztos vagyok benne,

hogy jónéhány gépbe a jóval olcsóbb műanyag kosaras kerül.

Előzmény: Törölt nick (32854)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32861

Na igen. Enyém is csak erdőre jár. Ma is hozott be 4 -t. És én is kagylóülést raktam bele. Meg két pontos biztonsági övet, mert bár kobakban megyek erdőre, nonszensz volt hogy verte a fejem a traktor mennyezetét a gödrökben. :))))

Előzmény: pappartur (32859)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32860

Köszi

Előzmény: YD-48-08 (32858)
pappartur Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32859

Egrokorr kalapácslakk:)

Az eredeti ülés szerintem munkára alkalmatlan...:)

Erdőn fog dolgozni a drága:)

Előzmény: Törölt nick (32857)
YD-48-08 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32858

Hátha segít. Tatabányán a Szinkron Kft-nél foglalkoztak hűtővel.

Előzmény: Törölt nick (32857)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32857

Na, akkor ez gyors volt. :))))
Érdekes fénye van annak a barna festéknek. Ez valami különleges festék? Jól néz ki a gép.
Látom az eredeti üléssel te sem voltál kibékülve. :)))
Én egy dutra hűtőt szeretnék átszabatni. (aljába beépített elektromos fűtőszál, lamellacserék ritkábbra, stb)
Tud valaki szakembert Győr környékén aki normális minőségben dolgozik?

pappartur Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32856

Az OLX-es hirdetésből hozzám került .. Azonnal el kellett hozni ennyiért!

Viszont hibátlan állapotú keveset futott csapágy van cimborámnál

Előzmény: Törölt nick (32854)
pappartur Creative Commons License 2015.04.11 0 0 32855

Jelenleg itt tartok...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!