Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.08 0 0 13180

de ez mechanikus nem de? van itthon egy elvileg vadi új relém azon van minden földi jó, de egyszerűen nem tudom működésbe hozni. azért nem gondolnám, hogy rossz mert tényleg én nyomtam rá először sarut, jól is kötöttem be, legalábbis másik mechanikus relé tökéletesen működött ugyan így, ezért is nem értem a hibát.

 

Mi lehet a gáz vele ?

Előzmény: Józsi73 (13176)
Józsi73 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 13179
Előzmény: kavicsos64 (13177)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 13178

Nem kell a vész villogó az nem előírás !

Előzmény: Törölt nick (13175)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 13177

Józsi 73 megválaszolta, ez olyan 2-3 ezer forint körül van !

Előzmény: Törölt nick (13175)
Józsi73 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 13176

Nekem egy sima 4 csatlakozós hengeres relé van, az tudja a pótkocsis visszajelzést .

Előzmény: Törölt nick (13175)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.08 0 0 13175

És akkor én most milyen villógó relét vegyek amin van visszajelző is alapból és nem kerül 10e Ft-ba ?! Elakadásjelző funkció is kell ezekhez vagy sem?

kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13174

Jól látom a 49Á vezetéke át van vágva és a kis szerkezetben egyesül újra !

Előzmény: gesszti (13172)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13173

Na eszt ki írom mert a traki műszerfalán nekem csak ledes visszajelzőim vannak !

Előzmény: gesszti (13172)
gesszti Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13172

Az is egy megoldás. Én inkább autókkal foglalkozok, és can bus-os rendszereknél ezt a külön relét szoktuk használni. A praktikussága miatt aztán rászoktam, és mindenbe ezt rakom. 2-3000 Ft, és tényleg csak annyi, hogy elvágod a vezetéket, és ezt meg közé teszed. A ledet meg valahova felkötöd a műszerfalra.

Előzmény: kavicsos64 (13170)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13171

A négy polusú villogó automata bekötése : K-kontról lámpa , 49 áram szál , 49Á szaggatott áram , K2 pótkocsi kontról lámpa .

kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13170

Á ettől már van egyszerűbb is ,lehet olyan villogó automatát venni amiben gyárilag benne van ,a hagyományostól abban különbözik hogy négy lába van !! Mindjárt meglelem a noteszem ha már nincs eszem és megmondom hogyan kell bekötni !

Előzmény: gesszti (13169)
gesszti Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13169

Előzmény: Törölt nick (13167)
gesszti Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13168

Nem gond. Állítható a kapcsolás. Tetszőlegesen be tudod állítani akár úgy is, hogy 39W-nál még ne villogjon, 60-nál már igen.

 

2 változat van. Az egyiknél 1 kütyü van, amit az irányjelző kapcsoló elé kell kötni a kapcsolóba bemenő 1 db vezetékbe, a másik verzió, amit a két hátsó irányjelző felé menő vezetékbe kötsz be. Itt két db kütyüt kell bekötni. Mindegy melyiket veszed, attól függ, hogy hova tudod praktikusan, egyszerűen bekötni.

Előzmény: Törölt nick (13167)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13167

Áhhá, így már vágom hogy működik ez a kütyü. És az nem gond, hogy az első irányjelzőbe 18W-osak az izzók és nem 21W-osak?

Előzmény: gesszti (13166)
gesszti Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13166

Nem hurok. A hátsó irányjelző vezetékébe van bekötve, és a vezetéken átmenő áram erősségét figyeli. Ha csak az 1 db 21W-os izzónak megfelelő 1,5-2 A megy át rajta, akkor nem villog. Ha rádugod az utánfutót, akkor már 42W lesz a teljesítmény, ami 3,2-3,5A. Ekkor már villog a visszajelző lámpa. Az egyik legmegbízhatóbb a bosal által gyártott kis visszajelző kapcsolás. Pl. Unix-ban be tudod szerezni. Sorba kötöd a hátsó irányjelző izzóval, és beállítod.

Előzmény: Törölt nick (13164)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13165

Lehet ezt a forgalomba helyezés lehetőségét átadom majd másnak inkább... :/

Előzmény: Törölt nick (13164)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.05 0 0 13164

de ez az utánfutó visszajelző valami hurok féle ami visszajön a traktorhoz és akkor ég a lámpa?

 

Előzmény: kavicsos64 (13160)
triplaharom Creative Commons License 2015.11.04 0 0 13163

Hmmmm, +bolondult a technika ?

Előzmény: triplaharom (13162)
triplaharom Creative Commons License 2015.11.04 0 0 13162

A lényeg, hogy minden legyen jó rajta,

aminek működnie kell !

 

Előzmény: kavicsos64 (13161)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 13161

De ha szélvédője van akkor aszt is !! Ja meg a kürtről se feledkezz meg !

Előzmény: triplaharom (13159)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 13160

Nem mentél még utánfutós autóval ott is az van hogy az utánfutó is vissza jelez a műszerfalon . Én is vettem egy új vonófejet és hozzá gumi karikákat ,és a régi tartóba beleraktam és kész ,nem mondhatja senki hogy nem gumis aszt se hogy nem új ! Az úgy jön ki hogy a fék nélküli futót aszt úgy húzhatod vele mint az autóval ,a ráfutófékest meg max 1100kg megengedett legnagyobb ősztömeg ,ez meg a magyar szabály ,sehol a világon nincs ilyen ! Csak átmenő légfékkel vontathatol nagyobb pótkocsit .

Előzmény: Törölt nick (13158)
triplaharom Creative Commons License 2015.11.04 0 0 13159

Ha jól látom, az ablaktörlőt és a mosót nem fogják keresni rajtad... (:-)))

Előzmény: Törölt nick (13156)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.04 0 0 13158

Pótkocsi visszajelzős irányjelző ?! ez meg mi a szösz? 

Gumibetétes vonófejem sincs hozzá és ilyent nem is tudom honnan tudok hozzá szerezni. Sima csapszeges vonóm az van, olyan ami 360 fokban körbeforog, de az nem gumis.

Légfék nincs rajt, de akkor is hogyan tud kijönni az 1100 kg-os össztömeg? Géppel együtt vagy pót+rajt a teher együtt 1100 kg? B-s jogsim van amúgy, nem hiszem akkora hátrányom lenne belőle

Előzmény: kavicsos64 (13157)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 13157

Tűzoltó készülék, érvényes legyen. Mentődoboz szintén érvényes . Elakadást jelző háromszög . Irányjelző ,pótkocsi vissza jelzős . Prizmák, kör piros ,rendszám megvilágítás , féklámpa ,rendes világítás ,rendszámnak hely , 25km órás matrica ! Vonófej csapszeggel, gumibetétes . Ha van légfék rajta nagyobb lesz a vontatása ,másként 1100kg ősztömeg !

Előzmény: Törölt nick (13156)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.04 0 0 13156

és ezt meg lehet tudni, hogy mik azok amiknek meg kell lenni?

Előzmény: kavicsos64 (13155)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 13155

A tűzoltó készüléket is nézik ! És körbe fényképezik a gépet ,kézi és fék próba van ,a féket lassulás mérővel ellenörzik ! Olyan 80 ezer körül volt a vége mire megvolt minden !

Előzmény: Törölt nick (13154)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.03 0 0 13154

Nekem végülis mindegy hogy hogyan van csak legyen rajt valami olyan amivel legálisan közlekedhetek közúton.

Előzmény: Törölt nick (13153)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.03 0 0 13153

Azokkal nincsen gond szerencsére, mindegyik megvan ott ahol kell lennie.

Előzmény: kavicsos64 (13152)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 13152

Alváz és motor szám legyen benne a kellő helyeken ! És az adásvételeiben is ezen számok szerepeljenek ! (8 mm szám beütő kell hozzá !)

Előzmény: Törölt nick (13150)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.03 0 0 13151

Nekem volt mindenféle papir de semmit nem fogadtak el csak az adásvételit !

Előzmény: Törölt nick (13150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!