Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12451

Azért írtam ide, hogy hátha van valaki olyan rendes és venne fel vezetős videót!

Előzmény: DelSonar (12450)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12450

többnyire ilyen videókkal van tele a net

Előzmény: zoltan.500 (12449)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12449

Rendes vezetős videóra amibe mennek a kalos-al városba, városon kívül esetleg autópályán! Kicsit odalépnek neki de mennek vele normálisan is. :)  Nem tesztvezetős videóra gondolok!

Előzmény: DelSonar (12448)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12448

Én kapásból láttam ott pl egy Totalcar teszt videót.

Kérdés, milyen vezetésre gondolsz?

Előzmény: zoltan.500 (12447)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12447

Amit küldtél azok közt kerestem de nem találtam. 

Előzmény: DelSonar (12446)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12446

Nem értelek. Ott a net, rákeresel és nézegeted őket. A link alatt is van pár tucat, amit írtam az előbb.

Előzmény: zoltan.500 (12445)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12445

És vezetős videót kérhetek? 

Előzmény: DelSonar (12444)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12444

https://www.youtube.com/results?search_query=Daewoo+Kalos

Ha nem lyukas a kipufogó rendszer akkor gyakorlatilag alig hallani. Ha hallani akkor valahol tuti ereszt már.

Műszerfal? Semmi meglepetés nincs benne, tök szabvány. Aki más autóból ül át a Kalosba, fél perc alatt kiismeri.

Műszerfal visszajelzők? Vagy működnek vagy nem, vagy világítanak, vagy nem.

Menetteljesítmény? Felejtsd el, ez nem sportautó. 3000-es fordulaton adja le a maximális nyomatékot a motor, tehát ha e körül hajtod, akkor kvázi lehet vele dinamikusan haladni.

Előzmény: zoltan.500 (12441)
almaata66 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12443

Viccelsz? Ez nem egy Hayabusa amiról a büszke kőgazdag tulajok videóval villognak a neten.....:)

Előzmény: zoltan.500 (12441)
koviprog Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12442

Ahha most már értem enyém 1.2 8v S-OHC motor abban kellene egy ilyen kis tájékoztató de köszönöm felőlled is neked tényleg külön helyezkedik el minden.

Előzmény: DelSonar (12440)
zoltan.500 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 12441

Sziasztok!

Valaki tudna felvenni videókat a kalos-ról?

-Vezetős videóra

-bemutató videóra

-kipufogóhang videóra

-műszerfal-rádió videóra

-műszerek visszajelzős videóra

-menetteljesítményes videóra gondoltam!

 

Reagálások és válaszotokat előre is köszönöm!

 

DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12440

 

Nálam így fest a dolog.

Előzmény: koviprog (12439)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12439

ahha, hogy ez egy előrelépés és fejlesztés, hogy az ember ne szívja be a komplett fojtószelep cserét. pechem van akkor valóban remélem győz az elektronika és helyrehozza ezt ha nem akkor ki kell cserélnem. esetleg tudsz egy képet nekem hogy hol helyezkedik ez a szerkezet el a te motorteredben? köszönöm vagy hogy hol kell keresni elnézést a sok kérdésért de munkaeszközöm kis családi autónk ha ez nincs konkrétan megáll az élet ;-)

Előzmény: DelSonar (12438)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12438

Akkor elmondhatom, hogy a 2004-es verziómmal szerencsés vagyok, mert abban már ilyen kis bigyó mozgatja a szelepet.

Előzmény: koviprog (12436)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12437

jah egyébként semmilyen hibaüzenetet nem dob az autó persze hála égnek de azért segíthetne ilyenkor ;-)

Előzmény: DelSonar (12435)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12436

a gond hogy 2003-as Kalos-ban nincs üresjárati léptetőmotor szerelve a fojtószelep házra, hanem az integrálva van abba :( komplett fojtószelep ház új 40.000 ft :( holnap megy szalonba hátha még beállítható ha koszosan ment tisztán is mennie kell szerintem

Előzmény: DelSonar (12435)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12435

esetleg rá lehet keresni az alapjárati motor tesztelésére, kiszerelt állapotban

megjáratni, hogy valóban működik-e a két véghelyzet között

 

pl: 

Az EGR szelepen nincs sok néznivaló, vagy tiszta vagy nem, a mozgó része vagy könnyen jár vagy nem és kb ennyi, szerintem

Előzmény: koviprog (12434)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12434

egy gáz fröccs mielőtt lefulladna és egyből minden jó. mit tudok kezdeni a felakadt EGR szeleppel? az is takarítva lett anno tökéletesen végezte a dolgát most hogy tiszta a fojtószelep megadta magát? vagy csak a szereléskor maradt úgy? laikus vagyok és 11 évig az autó rendesen szervizelve volt semmi ilyen problémája nem akadt 190.000 Km van benne ;-)

Előzmény: DelSonar (12433)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12433

Nem az EGR szelep van felakadva és alapjáraton is megy a kipufogó gáz a friss levegőhöz?

Előzmény: koviprog (12432)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12432

tehát a lényeg hgoy hideg indításkor beindul aztán le is fullad 

DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12431

Érdekes jelenség lehet. Én a múltkor lehúztam a csatlakozót róla, tehát a központi egység számára olyan volt, mintha leszerelem és visszaszerelem, de semmi változás nem lett, ugyanúgy működik minden. Még arra is gondoltam, hogy a két tekercsről ami benne van, leveszem a jelet és csinálok egy visszajelzést, mikor milyen állapotban van éppen a szelep.

Előzmény: koviprog (12430)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12430

köszönöm szépen tökéletes még annyi, hogy az autón ki lett tisztítva a fojtószelep és azóta hideg indításkor lefullad az autó nem tartja meg a felmelegedéshez szükséges alapjáratot mint az előtt tökéletesen. ami infót kaptam hogy be lehet állíttatni szoftveresen, de csakis gyári GM chevrolet szalonban műszeresen az alapjáratot igaz ez? Az idióta ECU reset és 15mp gyújtás le fel meg dedós betanítási műveletek nem működnek mivel nem tanulja meg így sem az autó elektronikája. Mivel le lett szerelve és meg lett tisztítva az ECU újnak veszi és érdekesen működik azóta nem fullad le az autó, üzemi hőmérsékleten pedig szépen beáll az előírt 800-900 rpm fordulatra amit tart is szépen, közlekedés közben annyi furcsaság van, hogy sebességből üresbe téve az autó teljes megállásáig 1500 rpm fordulaton tartja ezt sem csinálta. Ha találkozott vki ilyennel várom a kreatív tanácsokat. Köszönöm

DelSonar Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12429

http://500.5053.com.cn/daewoo/EN/GMDE_TIS_START.html

 

Igaz, angol nyelvű, de azért ki lehet igazodni rajta.

Előzmény: koviprog (12428)
koviprog Creative Commons License 2014.04.17 0 0 12428

Üdv valaki tudna segíteni service manual letöltésben daewoo kalos 1.2 8V autómhoz érdekelne a motortérben milyen érzékelő és hol helyezkedik el. Köszönöm a segítségeket előre is.

wector81 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 12427

Hát, nekem csak egy vékony acél lemez van közte...

Előzmény: harcsasanyi (12425)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.15 0 0 12426

Van, persze, a kérdés inkább az volt, hol lehet kapni.

pl ilyesmit:

 

MIvel nemrég vettem az autót, kíváncsiságból leszedtem, hogy lássam milyen állapotban van, de teljesen jó, alig volt koszos, a szelep lazán, akadás mentesen jár. De az enyémben is egy vékony lemez van tömítés gyanánt.

Előzmény: harcsasanyi (12425)
harcsasanyi Creative Commons License 2014.04.15 0 0 12425

Van közte tömítés!!!!!

Előzmény: wector81 (12418)
almaata66 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 12424

Neeeem...:) Benzinből az enyém is annyit fogyaszt mint a Te kalózod. Én csak azokra a fórumtársakra gondolok, akik saját magukkal is elhitetik, hogy az ő autójuk "termeli" az üzemanyagot.

Előzmény: DelSonar (12423)
DelSonar Creative Commons License 2014.04.14 0 0 12423

Legalább keseríts már el, hogy az 1.4-es Kalos-od eszik 6 litert :)

Én ha megfeszülök sem tudok 8 alá menni városban az 1.4-esemmel. Az utolsó 1100 km is 7,8-as átlagot hozott de abban volt 430 km autópálya meg autóút.

Előzmény: almaata66 (12422)
almaata66 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 12422

Amelyik a rezonátorcső és a katalizátor között van az a monitorszonda, ha jól tudom. Nekem van egy bluetooth-os kütyüm, amit rádugok a számítógépes csatira, és pda-val és obd trip progival ellenőrizhetem a megfelelő működést. Mármint ha értenék hozzá :) a 4vezetékes zöld oszlopa gyorsabban dolgozik, a monitorszonda meg csak korrigál talán. arra jó, hogy ha nem működik valamelyik azt kijelzi a kütyü. az egr-vakolás állítólag csökkenti a fogyasztást, de hosszú távon a katalizátor és a két szonda kárára válhat. nem tudom meg ér -e annyit, hogy elmondhassam: az enyém 6-ot eszik százon, vagy elköltöttem százat a cserére.....

Előzmény: DelSonar (12412)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!