Rendes vezetős videóra amibe mennek a kalos-al városba, városon kívül esetleg autópályán! Kicsit odalépnek neki de mennek vele normálisan is. :) Nem tesztvezetős videóra gondolok!
Ha nem lyukas a kipufogó rendszer akkor gyakorlatilag alig hallani. Ha hallani akkor valahol tuti ereszt már.
Műszerfal? Semmi meglepetés nincs benne, tök szabvány. Aki más autóból ül át a Kalosba, fél perc alatt kiismeri.
Műszerfal visszajelzők? Vagy működnek vagy nem, vagy világítanak, vagy nem.
Menetteljesítmény? Felejtsd el, ez nem sportautó. 3000-es fordulaton adja le a maximális nyomatékot a motor, tehát ha e körül hajtod, akkor kvázi lehet vele dinamikusan haladni.
Ahha most már értem enyém 1.2 8v S-OHC motor abban kellene egy ilyen kis tájékoztató de köszönöm felőlled is neked tényleg külön helyezkedik el minden.
ahha, hogy ez egy előrelépés és fejlesztés, hogy az ember ne szívja be a komplett fojtószelep cserét. pechem van akkor valóban remélem győz az elektronika és helyrehozza ezt ha nem akkor ki kell cserélnem. esetleg tudsz egy képet nekem hogy hol helyezkedik ez a szerkezet el a te motorteredben? köszönöm vagy hogy hol kell keresni elnézést a sok kérdésért de munkaeszközöm kis családi autónk ha ez nincs konkrétan megáll az élet ;-)
a gond hogy 2003-as Kalos-ban nincs üresjárati léptetőmotor szerelve a fojtószelep házra, hanem az integrálva van abba :( komplett fojtószelep ház új 40.000 ft :( holnap megy szalonba hátha még beállítható ha koszosan ment tisztán is mennie kell szerintem
egy gáz fröccs mielőtt lefulladna és egyből minden jó. mit tudok kezdeni a felakadt EGR szeleppel? az is takarítva lett anno tökéletesen végezte a dolgát most hogy tiszta a fojtószelep megadta magát? vagy csak a szereléskor maradt úgy? laikus vagyok és 11 évig az autó rendesen szervizelve volt semmi ilyen problémája nem akadt 190.000 Km van benne ;-)
Érdekes jelenség lehet. Én a múltkor lehúztam a csatlakozót róla, tehát a központi egység számára olyan volt, mintha leszerelem és visszaszerelem, de semmi változás nem lett, ugyanúgy működik minden. Még arra is gondoltam, hogy a két tekercsről ami benne van, leveszem a jelet és csinálok egy visszajelzést, mikor milyen állapotban van éppen a szelep.
köszönöm szépen tökéletes még annyi, hogy az autón ki lett tisztítva a fojtószelep és azóta hideg indításkor lefullad az autó nem tartja meg a felmelegedéshez szükséges alapjáratot mint az előtt tökéletesen. ami infót kaptam hogy be lehet állíttatni szoftveresen, de csakis gyári GM chevrolet szalonban műszeresen az alapjáratot igaz ez? Az idióta ECU reset és 15mp gyújtás le fel meg dedós betanítási műveletek nem működnek mivel nem tanulja meg így sem az autó elektronikája. Mivel le lett szerelve és meg lett tisztítva az ECU újnak veszi és érdekesen működik azóta nem fullad le az autó, üzemi hőmérsékleten pedig szépen beáll az előírt 800-900 rpm fordulatra amit tart is szépen, közlekedés közben annyi furcsaság van, hogy sebességből üresbe téve az autó teljes megállásáig 1500 rpm fordulaton tartja ezt sem csinálta. Ha találkozott vki ilyennel várom a kreatív tanácsokat. Köszönöm
Üdv valaki tudna segíteni service manual letöltésben daewoo kalos 1.2 8V autómhoz érdekelne a motortérben milyen érzékelő és hol helyezkedik el. Köszönöm a segítségeket előre is.
Van, persze, a kérdés inkább az volt, hol lehet kapni.
pl ilyesmit:
MIvel nemrég vettem az autót, kíváncsiságból leszedtem, hogy lássam milyen állapotban van, de teljesen jó, alig volt koszos, a szelep lazán, akadás mentesen jár. De az enyémben is egy vékony lemez van tömítés gyanánt.
Neeeem...:) Benzinből az enyém is annyit fogyaszt mint a Te kalózod. Én csak azokra a fórumtársakra gondolok, akik saját magukkal is elhitetik, hogy az ő autójuk "termeli" az üzemanyagot.
Amelyik a rezonátorcső és a katalizátor között van az a monitorszonda, ha jól tudom. Nekem van egy bluetooth-os kütyüm, amit rádugok a számítógépes csatira, és pda-val és obd trip progival ellenőrizhetem a megfelelő működést. Mármint ha értenék hozzá :) a 4vezetékes zöld oszlopa gyorsabban dolgozik, a monitorszonda meg csak korrigál talán. arra jó, hogy ha nem működik valamelyik azt kijelzi a kütyü. az egr-vakolás állítólag csökkenti a fogyasztást, de hosszú távon a katalizátor és a két szonda kárára válhat. nem tudom meg ér -e annyit, hogy elmondhassam: az enyém 6-ot eszik százon, vagy elköltöttem százat a cserére.....