Valami vékonyraköszörult 10est dugot használok ide,ahhogy cam mondja merci motoros ez még,ha beletörik az sem gond,nem fog kifujni,vagy kifurod,vagy hagyod ûgy,és valahova teszel izzitogyertyát,Hogy ne irjon hibát.vannak sztorik evvel a motorral is
Ahogy mondod.., M-Classe--W163 rokonság..,ebböl kifolyolag kérdezgettem Mercis kollègákat.., szerintük az eredetinél semmi probléma a gyertyahoz való hozzáféréssel...,itt pedig minimum hengerfej+adagolócsövek leugranak a hoozáférhetöség biztositasa miatt...
Nekem az utolsó nem jött ki,ûgy,Hogy kivulre bekötöttem,ne legyen hibakod,,probaltam mindenformátumot de nem jött ki csak letört, a feje,mivel egy öreg ,autó volt kiszedésre nem volt idö,pénz,stb.
Tisztelt Kollégák! Valaki ismeri e már közelről a KIA CEED 1.6 CRDI 2021 MILD HYBRID tipusú autókat? Autó cserén töröm a fejem Koreait cserélném Koreai-ra. Elrettentő hiba lehetőségek érdekelnének ha van ilyen.
Sziasztok.Hyundai i30 2010 1.4B Ma vezetés közben piros lámpánál leállt az autóm.Sokadik indításra újra beindult. Alapjáraton le akar állni így folyamtosan magas fordulaton kell tartani hogy lenne álljon. Mi lehet a hiba. Van valakinek esetleg ötlete, hogy mi történhetett?
dugnak egy nyomasmerot az olajpalca helyere *, es elkezdenem lekotozgetni a
a szuszogokat..
ha turbo, ha kopas, ha kipuff, annak a nyomasnak valahol elkell vesznie.
ergo.. valahol vagy tulnagy a karter betap nyomas.. vagy kicsi az elvezetes.
* 1bar alattit.
----
google.
szivosor tomites..
Then - a eureka moment - while cleaning up the various bits and pieces looking for clues I noticed something odd about the gasket that seals between the inlet manifold and the head (metal inner with rubber moulded top and bottom faces). The rubber had separated from the metal on port no 3 - check top face of head where it mates and, low and behold - could see where the boost had been leaking - so, when engine was under load and turbo boosting, pressure was escaping from the joint, pressurising the whole engine cavity, crankcase, etc - and blowing all my precious Mobil 1 straight out the top breather - and where does it go from there? - into the turbo inlet pipe, making it look like the turbo seals have failed!!!!
Azt csak cserével tudom tesztelnie?van ugye3 turbo itt most az eredeti és a két donor motoron,az eredetinek volt hangja de még tolta az autót ,rakjam fel?