Olvasom egy ideje ezt a középállvány dolgot, hozzádobnék még egy lehetőséget,hátha valakinek hasznos. Én is szemeztem vele, aztán miután 60E km-t Varáztam nélküle nem rendeltem egyelőre. Mást viszont már igen tőlük az korrekt volt, a szállítás is és pontosan azt küldték, amit igértek.
https://www.cosmo-accessories.com/products/honda/varadero/center-stand-varadero-detail
Megeri varni ra? Kb. 20000ft lehet a difi ez a kisipari cucc es mondjuk egy SW-Motech, tipusbizonyitvanyos cucc kozott, szamlaval mindennel. Mondhatjuk ugy is, hogy masfelszer annyi, de mivel hitegetnek en nem varnek ra, hanem megrendelnem a "gyarit" es 3 nap mulva nalad van.
Kicsit furcsa ez a Petya gyerek.Március közepén megrendeltem a sztendert,múlt héten felhívtam,hogy mikorra számíthatok rá. Persze neki sem állt,talán jövő héten, de nem biztos,sok a munkája.Valakinek mondta,hogy,ha talál máshol,akkor nyugodtan vegye meg. Ezzel meglepett,kérdem,akkor miért hirdeti, nem akarom én zavarni. Háát,hogy tele van melóval.
Remélem,egyszer elkészül. Ha nem akkor,maradok anélkül.
Tegnap óta egy 2003-as SD02-es Vara boldog tulaja vagyok. Mint friss belépő, üdvözlök mindenkit a fórumon.
Rögtön lenne is egy kérdésem. Szolnokról Győr mellé hoztam a motort. Volt időm tesztelni. Megy mint a távirat.(egy 93-as 750-es super tenere-ről ültem át. teljesen más.) Azt tapasztaltam, hogy egyenletes sebességen tartva 3000-4000 fordulat között, mintaha kicsit rángatna.Amikor kipróbáltam, rövid utcák voltak a környéken és nem tűnt fel. Átbogarásztam a fórumot. Olvastam is ilyesmi kommenteket, de arról semmit nem találtam, hogy megoldódott volna a probléma, illetve, hogy mi volt az. Mindemképpen el akartam vinni a szerelőmhöz, csak gondoltam előtte megkérdezem a rutinos kollégákat. Régi benzin, pucolás , gyertya(a pipa ami előlről látható például repedt), valamiféle szinkron?( nem volt még injektoros motorom)
Arra jutottam, hogy eladom a 2004, SD02 ABS-es Varámat. Az ok egész egyszerűen annyi, hogy visszatérek a sor 4-es csapathoz. A motor tökéletesen működik, jó állapotban van. Ha kérdés van hívjatok vagy írjatok.
Ha a felső részét előre, az alsó részét hátra (magam felé) döntöm, akkor véd legjobban a menetszél ellen. Nélküle az egész bukósisakom tiszta bogár volt, most csak a tetején van egy-két nyom, a sisak plexim tiszta marad. 189cm...
Ha az MRA-t be lehet így állítani, akkor próbáld ki úgy is...
Japp, ilyen, mondjuk SD01-en kicsit más a formája magának sztendernek, de a felfogatás stb. ugyan ilyen. Nagyobbik rugóm amúgy lesz gyári, legrosszabb esetben abból már ki tudom sakkozni kb.-re milyen menne bele?
(Amúgy ha már itt tartunk egy kis off topic: meg tudja valaki mondani miért raknak kb. minden motor sztendernél 2 rugót egymásba? Véleményem szerint ha a rugó erő miatt csinálnák azt 1 erősebbel is el lehet érni és nyilván olcsóbb a gyártás ha kevesebb az alkatrész. Esetleg még olyan tippem van hogy ha törik az egyik ne potyogjon le a sztender menet közben, de ennyi erővel meg mindent túl lehetne biztosítani, szóval nem találom a logikát)
Facebook csoportról eddig nem is tudtam, pedig anno még próbáltam keresni, de simán a Varadero szóra valamiért nem dobja ki a facebook, csak ha kiírod az egészet csoport nevet.
Facebookon fent vagy? Honda Varadero Riders Hungary csoportot kéne megkeresni és ott megkérdezni, hátha van valakinek gyári sztendere. De az is nagy segítség ha a rugókat ahová beakasztod, nyitott/felhajtott állapotban hány centi a távolság. (ha segít megmérem az enyémet Petya féle)
Esetleg Petyát megkérdezni,ha méret megvan,hogy honnan szerzi be a rúgókat.
Nem tudom,hogy van nálad,de a légterelő toldás éppen azért van,hogy feljebb terelje a szelet. Nekem határozottan bevált,sőt,amikor esőben megyek,akkor lejjebb állítom,és a szél,ablaktörlőként elfújja a sisakplexiről az esőcseppeket.
Nekem is volt MRA toldalékom a korábbi VStromon,annak nagyobb volt a gyári plexije,mint a Varájé,ezért néztem ezt,ami most van. A neten találtam,azt hiszem kínai,rácsiptethető.
Az én MRA plexim + legterelőm ilyen. Magasabb kb 5cm-rel, mint a gyári plexi. De akarhogy állítgatom ezt a kis extra terelőt rajta, mindig jóval hangosabb a sisak, mint kiállva a nyeregből.
Sziasztok, szereztem egy gyári középsztendert, viszont a rugók sajnos nincsenek meg hozzá, ami gondoltam nem probléma, gyári alkatrészként sem egy nagy tétel. Viszont mégis problémába ütköztem, a kisebbik/belső (50520-mf2-610 cikkszámú) rugót már nem gyártja/forgalmazza a Honda, ami amúgy elég nonszensz, tekintve hogy a 2010-es varákat is még ezzel szerelték, ami azért nem volt túl régen.
Esetleg valaki aki éppen valamiért leszedi a középsztenderét le tudná nekem méregetni ezt a rugót (keresztmerszet, hossz, stb.) hogy le tudjam gyártatni? Vagy tökvéletlnül valakinek elfekvőben egy otthon? Esetleg tud valami helyet ahol még be lehetne szerezni? Köszönöm előre is.
Azok az óriás keresztfejű csavarok a gyáriak. Ha mindkét irányba forognak, baj van a menettel, lehet hogy valaki előtted túl erős volt. Az enyémből simán kijött mind a négy egy egyszerű PZ2-es csavarhúzóval.
Én a gyári helyett tettem fel az MRA-t, kisebb azzal a turbulencia a 188 centimmel.
Meg csak nehany napja vagyok Varadero SD02 (2006) tulajdonos, de mar ennyi idö alatt is sok hasznos infot talaltam nalatok a forumban, köszi!
Egy problemanal viszont elakadtam. A motort MRA allithato feltetes plexivel vettem, de megkaptam hozza az eredeti gyarit is.
A magassag+sisak kombinaciomhoz nem passzol az MRA, minden allasban nagyon hangos a sisak, ezert szeretnem kiprobalni az alacsony gyari plexit is. Hatha azzal a turbulencia a sisak ala kerül. Meg amugy is szeretnek egy tarto lemezt betenni a GPS-nek a plexi ala.
De plexi tarto csavarokat nem tudom kicsavarni. Eleg fura, orias "keresztfejü" csavarok vannak benne (egy kereszt 8mm hosszu es kb 2mm vastag, közepen kis csillag melyedes plusszban). Ehhez eddig nem sikerül talalnom passzolo csavarhuzot, feltetelezem ezek nem is a gyari imbusz csavarok, mert egyebkent az van benne mindenhol. Ha egy nagy lapos fejü csavarhuzoval probalom, akkor vagy egy fel fordulat utan elakadnak, vagy csak forognak körbe-körbe... Ahogy neztem a szerelesi könyvet, valami specko gumianya van rajta belül, de nem tudom mennyire eröltessem, vagy vmi mas trükkje van-e a dolognak?
Tudnatok segiteni, hogy normal esetben hogyan kellene kijönni a csavaroknak es az en esetemben mi lehet a megoldas?
/Bocs az ekezetekert, nincs magyar billenytyüzetem/
Tudom,hogy a hátsó a domináns,viszont az az egy dugattyú az első féken is már bezavar. Használom ennek ellenére,ahogy eddig szoktam,de sokkal gyengébb a hatás,mint a V Stromon volt.
Dual CBS-nél sem veszti el a szerepét a hátsó fék. Ugyan az első fékre is hat a pedál, de a hátsó fék lesz a domináns, ahogy az első féknél is a fékkar főleg az első fékre hat.