A viszkokuplung nem ugy mukodik, hogy a hore surusodo folyadek a viszkoban egyre jobban osszekapcsolja a ventillatort a hajtasaval, vagyis ahogy melegszik a motor, ugy hajtja egyre inkabb a ventillatort? Van elektromos erzekelo es kapcsolo is, az nem csak az oranak es a motorvezerlonek adja a jelet? Utana kell nezzek akkor, mert nyaron lassu es eroltetett hegymenetben biza felmelegszik 100 fok fole az enyem is, es nem hallok tul nagy suvitest elolrol, szerintem nem mukodik rendesen a ventillatorom.
Urak, w211 hátsó lámpában hogyan lehet izzót cserélni? Nem én kérdezem, hanem egy ismerősöm, azt mondja, hogy bele vannak hegesztve. Nem tudom elképzelni, ha csak nem ledes. Szóval ez hogyan is van?
És mivel lerohadt, szétszerelésnél leszakadt a menetes rész a felső lengőkar gömbfejéről. Ugyan csak levettem egyet a polcról, de egyébként eladtam volna, tehát az is mínusz.
Illetve ha valaki tudja, hogy tudok-e venni a zöld hőgombára való csatlakozót valahol, az szóljon legyen szíves, mert amiatt vagyok meglőve, a többi megy nekem is, a fontos az a két csatlakozó lenne, mert a tövükben meg van törve a vezeték.
W210 300 td 5seb automataba olaj,szuru csere?!mibol milyet??ja meg hianyzik a nivo palca...azzal mit tudok!!
Egy infras crom kulcsom van hozza!!most talatam neten hozza megeggyet?!azt hogy smint tudom hozuatanitani..vagy egyaltalan.lehet e..vag mi a megoldas h legyen potkulcsom?
Az a ventilátorforgás egy bizonyos terhelésig forog együtt a tengellyel.
Nyomkodd meg a gázpedált, mindjárt kiderül, hogy nem követi a motor fordulatszámát a ventilátor.
Ha üzemi hőfokon van a motor, és a jeladók alapján kéri a hűtést, a viszkó összezár, és ha akkor nyomod meg a gázpedált, mint valami turbina, olyan hangja lesz, ahogy húzza át a hűtőn a levegőt.
A 190-eseken, meg a 124-eseken az elektromos kuplungos ventilátor futott szabadon ha nem kellett dolgoznia.
Igen, viszkós a ventillátor. Egyébként az gyárilag fel van töltve olajjal, vagy a motorolaj hajtja? Lefogni nem tudtam kézzel se, tehát mindig összekapcsolt állapotban van a szíjtárcsával jéghideg motornál is.
Nekem most elkezdett megcsúszni 3-ból 4-be a 145ezer kilométert futott váltó. Úgy tűnik nem tetszett neki a 6 hónap állás. És most időm sincs szétszedni :-(