Azt tudom, mert már a pályázati kiírást is olvastam, csak azt szerettem volna megtudni, hogy kb milyen nyomvonalon fog menni... mert nem igazán látom hogy merre van ott arra alkalmas terület.
Igen, van valami kettősség ebben. Jobb kint az Auchan a város szélén, de fura, hogy azért építenek aquaparkot z M0 mellé, mert ott van. Lehetne jobb helyen, kicsit távolabb. Nem hiszem, hogy 1-2km-re arrébb már nem lenne jól megközelíthető.
Szerintem az M0-n nagyobb lesz a forgalom, mint bármelyik lakópark melletti úton. De majd meglátjuk. (Tudod, amíg valaki onnan elköltözne, addig fura, hogy valaki meg oda.)
Persze, a beruházó reménykedik abban, hogy jönnek majd a vásárlók és célforgalmat csinálnak az elkerülőn. Ezért mondom, hogy hülyeség. Ezért nem szeretem azt, hogy az M0 mellé ilyenek települnek. Ebben egyetértek elemes-sel. Az Auchannak viszont azért örülnék, ha tényleg a legnagyobb lenne, mert nem kellene az M0-n elmennem se a Csömöribe, se a Dunakeszibe.
Aha. Találkozóhely. Bruhahaha! Ki az az idióta, aki ezt kitalálta? Mert hogy a város szívében fekvő Westend tényleg az, de ez?? Ide csak úgy találkozni biztos nem fog menni senki.
Én is a 3. szakaszt venném inkább alapul. Nem tudom, hogy MOL hogy jön képbe a gázmezőivel vagy csak azért drága mert városi elkerülő, de tény hogy az első két szakasznál a hidat leszámítva is 2 milliárd Ft/km körüli átlagok vannak.
A 3.-nál viszont 1,1 milliárd Ft/km, kb. ez kéne mindenütt. M5 Kiskunfélegyháza-Szeged is kb. ilyen szakasz lehet mégis km-enként 2 milliárdért épült PPP-ben a nagy semmiben. De majd biztos valaki megmagyarázza, hogy homokra nem lehet autópályát építeni, löszre meg igen és a horvátoknak meg direkt jó, hogy a hegyeken át viszik az utakat.
... persze a címen és a képen is lenne mit igazítani, mivel a román oldalon nem hiszem, hogy roboghatnánk 4 év múlva, mert inkább az észak-erdélyi pályát építgetik (amelyik sokkal inkább a képen látható székelykapukhoz vezet mint az M43). Az M43 dél-erdélyi folytatása és a Bulgária felé tartó ág rosszabbul ál.
Ilyen, hogy M42 meg egyszerűen nincs, pedig már sok számsor elé raktak már M betűt a különböző tervekben.
Végre mindegyik M43 szakaszra megvan, hogy mennyiért épül. Nem lenne rossz, ha ennél magasabb árak nem lennének a későbbiekben sem, legfeljebb nem építenénk...
A road.extra.hu -ra felküldött térképek közül is fenn van néhány - egyelőre hivatkozások nélkül -, viszont elég nagy hiba, hogy Makó keleti elkerülője helyett a nyugati elkerülő került ki, a keleti sajnos nincs meg nekünk sem.
A Ramada Resort – Aquaworld Budapest komplexum Európa legnagyobb jelenleg épülő fedett szálloda- és élményfürdő-együttese. A készülő budapesti élményfürdő méretei és szolgáltatásai alapján egyedül az Amszterdamban működő hasonló létesítménnyel állítható párhuzamba; Közép-Európában nincs párja.
Az Aquaworld Budapest projekt a hazai ingatlanfejlesztések között a nagyberuházások kategóriájába tartozik. A komplexum mintegy 17 milliárd forintos költséggel az újonnan épülő északi M0-ás Megyeri-híd pesti hídfője mellett, jól megközelíthető helyen, 8,6 hektáros területen várja majd a látogatókat 2008 őszétől. Kiváló fekvése és szolgáltatásai miatt minden esélye megvan arra, hogy Budapest kiemelkedő belföldi és külföldi turisztikai célpontjává, a főváros és környéke lakóinak kedvelt találkokóhelyévé váljon...