Nekem most ez lett az uj routerem:
http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=tl-wr842nd
6-7e ft volt. Van usb portja nyomtatohoz vagy kulso vinyohoz. Es van ra openwrt firmware is.
Arra gondolotam, hogy mostanában igen sokat foglalkozunk megint a FAPtalanítással.
Ha esetleg lenne kedved, vagyis időd a két szalmabála pakolás között, hogy FAP csokrot csinálj. tartalma: mért jó, mért nem jó, milyen buktatatók lehetnek, stb.
A többiek is hozzászolhatnak, de én töled kérem mint HDI királyunktól.
Ha kell bele kártya, az 3x-za az árat, 3G-nek kell ebben az esetben lennie.
Ha navira is kell, értelemszerűen GPS is legyen benne.
Ha filmet is akarsz róla nézni, akkor HD felbontást tudja.
Nyilván Androidos lesz, 4x legyen rajta, ami JB-nel is frissíthető legyen, na és bővíthető micro SD-vel. Ha lényeges a kamera is, arra is figyelj oda, van ami vakus.
Én a Nexus 7-en gondolkoznék helyedben (80 k HUF környéke), de amit venni fogok, az a Padfone 2. Sajna a lányom is ezt nézte ki, így húzós lesz. Ez január közepén valósul meg, mert akkor lesz a T-nél. (MM-ban 240 k HUF) Ez viszont megoldja a telefon problémádat is - ha van -, csak még nagyon új, ami húzóssá teszi.
Nem ismerem az S Gabit és már nem is szeretném megismerni. Leinformáltam ahogy ódákat zengettél az Egri szakiról, és jót nem hallottam róla, de nem erre alapozom a véleményem, hanem arra amit most leírtál. Sajnos te át lettél baszva, részletesen leírom miért hogy ne vádolhasson senki engem hogy az üzletemet féltem.
Az a büdös nagy helyzet hogy örülj hogy még nem robbant fel a turbód, ha nincs eltávolítva a fap csak kikapcsolva akkor nincs regenerálás, az annyit jelent hogy nem tisztul ki a fap és eldugul. Jobb esetben annyira elzárja a kipufgáz útját hogy nem tud járni a motor úgy csinálja mint egy bubu, rosszabb esetben ha erőltetve van és még egy pici kipuf gáz kifér annyira megnövekszik az emap és a hőterhelés a turbón hogy rosszabb esetben felrobban jobb esetben csak ketté töri a tengelyt.
Rendesen össze vagy kutyulva mert benzines téma hogy kerülne egy dízelbe, az rhr pedig bosch vagy delphi motor vezérlős, így ennek megint nem lehet köze a tiédhez.
Kérdés hogy állt volna a szád mikor kirepül a motortetőn keresztül a sűrítő kerék??? Szép az mikor valaki úgy nyúl egy szoftverbe hogy elképzelése nincs egy feltöltött dízel motor működéséről.
Mitől van túl fogyid, egyrészt lehet hogy nem a saját szoftját kapta meg az autód hanem csak egy azonos motorkódét, vagy szarul lett megcsinálva vagy mert az elzáródó kipufogód megfolytja az autód.