Mint láthatod, én is olvasgatom a Vitara fórumot, sőt, néha írok is.
Én is úgy látom, ahogy Te.
Ennyi pénzért több extrával adják, de arra ügyelnek, hogy a legolcsóbban jussanak hozzá az extrákhoz, és néha nem is a legjobbat, sőt, néha épp, hogy csak elfogadhatót tudnak adni a vásárlóknak.
Lásd azokat, amiket Te is írtál.
Mikor megvettük a Lancert, napokig nem tudtam aludni amiatt, hogy ennek a vége minden extrával együtt 4.86 MFt volt, és ettől olcsóbban megkaphattam volna ezeket automata váltóval együtt mindössze 4,65 MFt-ért.
Szóval, hogy jól döntöttem e, azon meditálgattam.
Ahogy telik az idő, és egyre több visszajelzést kapok a Vitaráról is, és a Lancerről is, egyre jobban érzem azt, hogy ez volt a jobb döntés.
Sziasztok! Én most vásároltam egy 2014-es 1.6 invite-ot és érdekelne a Lanceres kollégák véleménye.
Ez már a harmadik Lancerem, így van némi összehasonlítási alapom, de egy dologgal nem tudok kibékülni.
A korábbi autók közül ez a leghangosabb. Úgy értem a motor nekem kicsit zajos. Értem én, hogy játszani kellett az emissziós normák miatt a motor karakterisztikájával,de ezzel nehezen békülök meg. Másnak nincs ilyen jellegű tapasztalata? Nekem autópályán 130-140 körül nagyon hangosnak tűnik. A fogyasztás nálam is parádés. 6 liter fölé még nem sikerült vinnem az átlagfogyasztást.
Kérdés, hogy ezek a kütyük, amik benne vannak a Suzukikban mennyire kiforrottak.
Navigáció állítólag nem tud magyarul, nem lehet frissíteni, csak a szenvedést olvasom a vitara fórumokon. 80000 az SD kártya.
40-ért lehet venni élettartam frissítéssel jó navit.
Engem idegesítene ez a vészfékasszisztens is, és a sávváltás figyelmeztetés is zavarba ejthető. Egy prémium márka esetében ezek már biztosan kiforrottabbak.
A tempomatot is ritkán kapcsolom be, elég idegesítő tud lenni amikor látszik, hogy a másik tempomatozik nyugodtan, ahelyett, hogy felvenné az adott helyzetben a forgalom ritmusát.
Biztos ez a jövő, csak én akkor szeretném majd ezeket használni, amikor hibamentesen működnek.
A suzuki az itthoni gyártás miatt is tud ilyen olcsó lenni. Japánban mások a bérek, és szállítani is kell pár ezer km-t.
1,4 motorral 4,67M Ft , de ahogy olvastam az kellően erős, bár az 1.0 is jól megy, mindenesetre nagyon tetszett a Vitara is, amíg meg nem láttam az új S cross-t
Vakaródzok tetszik a Lancer, vagány kocsi, de mindenki SUV-on jár most ez a trendi akkor meg ASX , bár sokak szerint elavult forma, de akkor is nagyobb presztízsű név mint a Suzuki hazánkban, bár a Vitara is tetszik, olcsóbb is,sőt még az 1,4L turbo s cross is olcsóbb az ASX Invite-től és erősebb, felszereltebb, de " csak Suzuki " . Ami inkább csak társadalmi megítélés, mert az első új autóm egy Swift volt máig megvan és nem tervezem eladni, életem egyik legjobb döntése volt .
A Lancer-el mi is így voltunk csak ez a csomagtartó kérdés kicsit csúnya.Megnéztük mi is a csomagtartót csak nem ilyen mélyrehatóan.Kinyitották benéztünk látszott,hogy keresztbe ami megy merevítés,vagy mi az kopasz,de nem gondoltuk,hogy az egész ilyen pocsék.Per -pill 4 típus van amik közül még nem sikerült egyértelműen kiválasztani a nyerőt.Lancer,Corolla Active,Vitara GL+,Honda Civic 1,8 sport.Most a csúnya csomagtér miatt már nézegetem a Lancer Sportback-ot is.Nem néz ki rosszul az sem.Én aránylag hosszútávra tervezek és nem szeretnék mellé lőni.
Nekem Dusterem volt 3,5 évig, meg voltam vele elégedve, csak melóhely váltás miatt - rövid utak - le kellett cserélni, mert dízel volt, és nem akartam, hogy bemondja az unalmast, ezért megelőztem, és lecseréltem.
A hasmagassága miatt sok mindent meg lehetett csinálni vele, amit a Lancerral nem.
Gondolkodtunk a benzines Dusteren is, de az túl sokat kajál.
Megnéztük a Vitarát, és az ASX-et is, de.... a Lancer szerelem volt első látásra, így nem maradt kérdés.:-))
Most akciósan csak az Invite felszereltség van.Gondoltam ha végre új autót tudok venni akkor azzal ne keljen trükközni,legyen minden benne amit én gondoltam.