A folytószelepnél a gázbowdennek alapjáratnál ugye nem szabad feszesnek lennie, hanem lazán kellene lennie? Mert ha igen lehet megvan 1 problémám, jelenleg olyan 1/5 nyitásra rá van húzva a gáz. Ha jól gondolom akkor ez bezavar mindent az egész keverékképzés menetében. Elvileg lehet oka ez indítási bajaimnak is akkor.
A boxot se kell bontani, legalább is én nem nyúltam hozzá pont bele megy a rács és a motorháztető közé, mondjuk nem tudom az újabb Felicián így van-e mert az enyém még a régi.
A műanyag rács felé kell berakni 2 rétegű és Skodapatikán ha rendelsz 1000ft + kiszállítás, de mondjuk nekem eleinte páraelszívónak volt benne a szűrője, csak hamar koszolódott.
Ez nem semmi! Szerintem az enyémben ilyen nincs, de holnap megnézem... Hol lehet ilyet venni? Mert én eddig csak azzal a fekete szivacsszerűvel találkoztam.
motrháztetöt felnyitod,ott a fütés box,levesszed róla gumi csikot,majd a jukacsos müanyag szüröt,rácsot! ott benézel lehet látni!majd a fütésbox oldalán vannak patent fém fülek azokat körbe lepattintod,és lejön a fütésbox teteje!ott van ez a szürö!
http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P4734&cMegnNr=4188 valami hasonlo deha felnyitod a motorháztetöt és benézzela kis jukacsos rácson meg is látod!nekem konkrétan ekvolt dugulva:Dépphogycsak lehelt a fütés:D igynézki mmikor az ember ismerkedik az ujj jövevénnyel
Etanol: 1.3 BMM (központis) 50kw. Lényegében tiszta etanollal. Kb fél éve használom. Csövek,ac stb semmi gond,repedés. Hidegindítás: Kicsit többet teker az önindító mire indul de beröffen elsőre és mindjárt pöccintek egyet a gázon és beáll alapjáratra. Lehet -15 is. Torpanás hidegen egy picit. Normál használat mellett nem észrevehető. Állat módon használva érezni,ha nagyot nyomok akkor gondolkodik egy kicsit aztán elindul. Fogyasztás városban észrevehetően nagyobb. Keverve lényegében akármilyen arányban már javít rajta. És nincs 60ezres kütyü benne. Hidegben is járva marad. Laikus észre sem veszi,hogy nem benzinnel megy.
Szerintem is a rácsra kell tenni. Bár az enyémben nincs rács, de nem esik bele úgysem a szűrő.
A szelephézagállításba szerintem ne kezdj bele egyedül, ha még nem csináltál mert csak rontani fogsz a helyzeten, de ezt ne vedd személyes sértésnek, csak jó tanácsként mondom.
Egyébként meg nem nagy ügy... , ha elviszed a rokonhoz és te szétszeded (ki a gyertyákat, le a szelepdeklit, meg az alsó oldalsó motortérburkolatot) Akkor már maga az állítás, egy 15-20 perc alatt megvan és ebben benne van az állítás utáni leellenörzés.
Na most lehet én vagyok a hülye- de nem a rácsra kell rakni?? Mert alatta nincs ami megtartsa- de lehet én vok a balfék- holnap megnézem a másik verziót is...
szerintem nincs benne, hacsak nem valami hiperszuper 1.6 GLXi. Persze. Szűri a levegőt egy kb 4 mm lyuknagyságú műanyag rács. Én multkor valahol láttam a neten hozzá pollenszűrőt, asszem' 1500 ft volt, be kell tenni ez alá a rács alá.
A motortérben van a fűtődob, és annak a tetején van a rácsnál egy kétrétegű "pollenszűrő". Egy mozdulat szinte a cseréje, és nincs ezer Forint az ára... :D
egy kis gondolkodni valo:DD:Dházi feladat:D ha be lenne épitve egy benzinnyomás szabájzó,akkor azzal is lehetne növelni a a beáramlott etanolt!már csak a hideg inditást kell megoldani,másnem tekerek a nyomás szabájzón!anno,BMW-men 4.2 bar ig tudtam emelni a nyomást!de akkor már dieselként kormolt:D:Dde jol ment!vélemény szakik???