Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fischi Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8213
Hát a jeladó szerintem olyan mértékben befolyaásolja, hogy ha rossz jelet küld, akkor a computer gondolom dúsabb keveréket állít elő a motornak- ergo nagyobb fogyi.
Beépítve nincs a nyakrésznél egy műanyag rugós villaszerűség rögzíti- ezt kell kihúznod és óvatos jobbra- balra mozgatással ill. felfelé húzással már kijön.
Előzmény: svgyula (8202)
Fischi Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8212
Na jó de azért már abba a hibába se essünk, hogy itrt biza -18 fokban is izzadnia kéne az embernek...
Mert ez már kb ezt a dolgot súrolja...
Előzmény: stemplis (8192)
kocoska007 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8211

Ha a gyári adatoknak lehet hinni... 2500-ös fordulat mellett 90-es tempónál a legjobb a fogyasztása a kocsinak!

Előzmény: Epeter01 (8210)
Epeter01 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8210

ez a fogyasztás határeset.

Ez a motor pont 130-nál kezd egy kicsit túlpörögni (120 körül szeret menni), aminek persze nagyobb fogyasztás az eredménye, úgyhogy lehet hogy reális a 7,7l pláne ha még egy kis szél is fúj szembe

próbáld 120-al, ha akkor többet fogyaszt mint 6,5 akkor érdemes egy pár apróságot megnézni.

Előzmény: vovozs (8206)
kocoska007 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8209
ja persze az 5,2 nem 110-130-as városon kívüli és 90-es városon belüli tempóval sikerűlt :)
Előzmény: stemplis (8207)
kocoska007 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8208

Nekem a fogyasztásom 5-6 liter közt mozog. Sikerült már 5,2-t is csinálni, de amikor sokszor elalszom felmegy bizony 6,3-6,5 ig is!

Sokat nem megyek autópályán! Ez a fogyasztás Bp - százhalombatta közt váci út, rakpart, budafoki régi 6-os úvonalon értendő. A városból kiérve 110-130 reggel a városban 90-110 ahol csak lehet. Hajtom szegényt... na így 6,3 fölé még nem nagyon mentem... a 7 fölötti valóban soknak tűnik!

Előzmény: vovozs (8206)
stemplis Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8207
Eőtte milyen volt benne?? Amúgy szerintem jó!
Előzmény: vaczics (8203)
vovozs Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8206

Sziasztok! Olyan kérdésem volna, hogy neketek mennyi a felicia fogyasztása. az enyém 1.3MPi-is és multkor autopályán 130-al 7,7 jött ki soknak tartom? szerintetek?

 

mz.vw Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8205
az enyémben castrol magnatec van. 10w40. a shell-t nem szerettem. még az agip formula ll plusz ami tetszett
Előzmény: vaczics (8203)
stemplis Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8204
Az enyémben 3 évig úgy működött,hogy szinte folyamatosan 89-90 fokon állt a mutató. Az ősszel valami történt a termosztáttal, mert 80-83-ra lement a nyitási időpont. Kicsit buheráltam rajta, azóta 87-90 fok között működik, szóval, ha az enyém lenne én biztos kicserélném, vagy megpróbálnék  leköszörülni az bimetál emelőrúdjából.
Előzmény: Bizso3 (8194)
vaczics Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8203
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy jo e a Shell Helix 10W-40es motorolaj a 160 000-ret futott 1.3 mpi 40 kw-os motoromhoz? A választ előre is köszönöm!
svgyula Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8202
Hali! Azt szeretném kérdezni hogy ez a jeladó milyen mértékben befolyásolja a fogyasztást és úgy látom nincs beépítve a vízrendszerbe tömítéssel? Valami csavar fogja?
Előzmény: Fischi (8159)
reszelozsir Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8201
Sziasztok!

Ha valaki szeretne egy tükrös napellenzőt jobb oldalra 500Ft-ért, keressen meg mail-ben. Egy kis sikálás nem árt neki.
mz.vw Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8200
Az ffi motort fejlesztették ki az e85-höz.... Már a háború elött is árulták. Itthon is. De dél amerika 25 éve használja........
Előzmény: tomi 01 (6609)
mz.vw Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8199
A gázzal semmi gond. Csak az olajcserérre kell oda figyelned. MEllesleg van ahhoz is adalék, ami segít a kenésben. Csak azok a kocsik mennek tönkre, amik olmozott benzre lettek kitalálva. A nyugati kocsik 87-től nem mehetnek olmozottal. Marad: Régi LADA............ Mellesleg egy 89-es Golfba, én magam rakattam bele. 55e KM-t mentem vele, mire eladtam. 1.3
Előzmény: tomi 01 (6611)
mz.vw Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8198
Szia! Hamarosan Kiderűl, hogy van-e. Most emelgetem az arányt. Ma kipróbálom bejön-e. Csak a kutat töltsék fel...... Tegnap nem tudtam tankolni. ha nincs más...jön az elektronika.........
Előzmény: ó-vodás5407070 (6645)
mz.vw Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8197
hoppá... bocsi a plussz kérdésért. ezeket nem láttam......
Szóval van benn elektronika? milyenarányban tankolod?
Előzmény: ZödFelicsita (6670)
mz.vw Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8196
Az e85-ről van valakinek tapasztalata? Én most próbálgatom, Veszprémben. 4L benzin 7,5L bio. Sport légszűrő. Nagyon megy tőle..... Még nincs benne elektronika. Na azt hiszem kipróbálom tisztán is. Mármint az előző keverékből még van benn. De már ég a szárga. Kíváncsi leszek az eredményre. 1.3 MPI
mz.vw Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8195
Sziasztok! Azért nem árt vigyázni a legmélyebb ponttal. Allúl van egy csavar. Ha azt kiszeditek, voltak sebességek, nincsenek. :)
Előzmény: Bombyna (8189)
Bizso3 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 8194
Akkor elvileg aszerelni kellene?
Előzmény: stemplis (8188)
stemplis Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8193

Lehet hogy nem tökéletes, de van akinek sokkal rosszabb a tiédnél;)

Előzmény: potyi20 (8190)
stemplis Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8192

Ezzel én is egyetértek:) Azért írtam ki, mert akkor valaki biztos azzal jön, hogy az övé bizony a múltkori -18 fokban ennyi meg ennyi volt...

Egyébként meg, akinek most 88-90 fok között mozog a hőfokmérő mutatója, annak jó a termosztát. és -18 fokban is jól fog működni, mert ahogy írtad, a külső hőmérséklettől független:)

Előzmény: daVeFR (8191)
daVeFR Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8191
Ha jó a rendszer, akkor az üzemi hőmérséklet nagyjából független a külső hőmérséklettől (ezen az éghajlaton).
Előzmény: stemplis (8188)
potyi20 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8190
hellotok !! kiprobaltam az utam soran ,h ratetttem gepre a feliciamat,es kozbe levezettem 25 kmt!65 fokos volt a viz amikor elindultam,2-3 km utann felment egészen 87 ig majd visszaesett 77 re,majd lassan felkuszott 86 ig majd visszaesett 78 ra megint!ezt igy eljatszotta párszor!!majd 10-12 km utann beállt 83 fokra ,visszaeett 81 re,majd felkuszott 84 re!De ha megallok ,es ugy jaratom akkor akar felmegy 95-97 fokig is,majd visszaesik 83-84 re! Akkor szerinted jo ez termo?ez kb -6 fokban volt !
Előzmény: stemplis (8188)
Bombyna Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8189
A váltó legmélyebb pontján van egy csavar ott engeded le és asszem 2.4 l megy bele ha üres.Én castrol 80w 90 et szoktam belerakni))
Előzmény: redrum89 (8185)
stemplis Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8188

Ha engem kérdeznél, akkor azt mondanám, hogy nem jó, mert egy +2 +10 fokos hőmérsékletnél 87-90 fok között kell lenni a mutatónak...

Előzmény: Bizso3 (8187)
Bizso3 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8187
Szia mindeki!
Olvasom a termosztáttal kapcsolatos eszmecserékét,és nagy dilemmába kerültem.Nekem a mutató a 80c' fok alatt van egy hajszálnyit.Ez most jó vagy nem jó?
stemplis Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8186
Alábújsz és a váltó alján találsz egy leeresztőcsavart, talán 19-es kulcs kell rá... Akkor engedd le amikor meleg az olaj.   2,4 liter, API GL-4    75W-90  kb. Az ára literenként kb. 2000 Ft -tól...
Előzmény: redrum89 (8185)
redrum89 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8185
kösz!
Egyébként hol kell leengedni az olajat, és mennyit kell utána tölteni,és milyen olajat?
Előzmény: Bombyna (8178)
stemplis Creative Commons License 2010.01.11 0 0 8184
Nem vitatkozni akarok, de én úgy tudom, hogy 85-90 fok között van az üzemi hőfok.
Előzmény: georg-b (8182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!