Nálam nem a bejárok, akármit csinálok megkapom a fizut meló van.
Kis cég speciális feladatkör, felelősség.
Amit Zoli is mondott, egyrészt az 40% ami kiesik túl sok ahhoz hogy otthon tökörésszek (mert ha betegszabin vagyok akkor nem lehet túrázni, motorozni) ezt a pénzt elköltöm a motorra inkább. Másrészt nem fogom elcseszni a bonuszomat ilyen hülyeségekért (ebből vettem eddig a motorjaimat) + a végén a két hét heverészést is be kell pótolnom ami nem egyszerű, de inkább extra sz@pás
a fizetésed 60%-ért nem csinálsz semmit, csak pihensz
én eddig szinte minden évben kivettem 2x2 hét bónusz betegállományt, igazándiból nem vol annyivel kevesebb a fizetésem mint amit megér 2 hét extra pihenő
plusz amikor ténylegesen beteg voltam...mondjuk ez nem olyan jó buli mert egyrészt költséges, másrészt meg csak szenved az ember
amúgy ez az ujjtörés a honvédségnél volt "divat" ott mindenképp megérte 3-4 hét bónusz pihenő
Amúgy kész a kuplung-kapcsoló (amit vettem, az 600-asé volt, és persze más a csatlakozója :-( Meg egyébként is rövid volt, most a kettőből csináltam egyet)
Nem zizeg a refi, kihézagoltam a gömbcsuklót.
Belepróbáltam végre - fél év után - az 5 centivel hosszabb kuplungot (CB900F) - szuper! A régi az emelt kormi miatt nem volt optimális, a kuplung-kapcsolót is ez törte le.
Már csak kormicsapágy csere, lengővillák zsírkálása, hátsó-teló védőgumi felapplikálása...
Ééééssss - Évadnyitó!!!
De előtte még egy kis ungi-bungi' Somogyban meg Zalában!!! (lesz aszfaltos menet is :-))))
Jog 50 - kopott, fel kellne belül generálozni - nincs kedvem, igazándiból nem is az enyém...
Kicsőt kellett kivinni vmi lótanfolyamra a szomszéd faluba. Rendben van, a Tenere szétbombázva, a néccázast úgyis használtam a héten, azzal kimegyek, Picur meg az YBR-rel jön, mutatom az utat, hazafelé már egyedül jön.
Elindulunk, 200 m múlva gebasz van - nincs luft a hátsómban... Irány vissza, 400 letesz, ybr-rel vittem kiscsajt a tetthelyre :-)
Szóval a motor számosság megvan, de nem papírral mennek ezek, hanem benzinnel meg gumival... :-)
Aztán hazafelé enduroztam kicsit persze az ybr-rel is: haát, nem egy tenere, az biztos ;-)
Itthon kiderült, hogy a bazijó 2015-ös krossz belsőből kiszakadt a szelep :-( Bedig olyan szép állapotban volt minden más rsze - a szívem szakadt meg :-( Valsz alacsony nyomással toltam pár napig - és ez nem tett jót neki :-((
Egyetlen info van csak: Siófok, vmi szálloda. Többet senki nem tud még :-(
A rászervezéssel: gyere el a Somogy-zalai kalandozásra előtte - Sárvi, Sziporka, Andorék már aszfaltoznak - elférsz akár ott is, akár az offroad-ban is :-)