A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Segítséget kérnék tőletek ,nemrég vásároltam egy BMW R1100R típusú motort. Szívesen beszélnék valakivel aki járatos a témában és van ideje ellátni néhány tanáccsal tapasztalattal. Alkatrészek kiegészítők ,dobozok,bukócső ,ruházat beszerzési lehetőségei is érdekelnének.
Az viszont biztos , hogy nem idei a video , csak most került fel . Tavaly járt ott , mert volt olyan aszfaltos szakasz amin ment , akkor készült , mi meg nyáron már a kész úton mentünk .
Mindenesetre jó volt újból menni rajta , ha csak gondolatban is .
Backi, ez a ruha már akkor sem volt új, és épp a minap teszteltem, hogy még mindig nem ázik be.
Ezen az osztrák kanyaron találkoztam a először böszörményi mágussal :) Egyik szerpentines szakaszon jól megelőzött. Mikor megálltunk pihenni, mellémjött.
Ismeretségi körben van egy srác, aki a BMW-nél a fejlesztésen dolgozik. Ő mondta, hogy amikor új modelt terveznek, akkor kivan adva, hogy ennyit kell kibírnija és ennyiből kell kihozni. Az "ennyit kell kibírnia" gyorsabban csökken, mint az +ennyiből kell kihozni" :)
Volt R1200R-em , 2007-es . Nekem jó volt az üléspozíció ( tán kis kormánymagasító kellett volna ) és a rugózásból is csak az elejével volt gondom , amit az eddigi tapasztalatommal , már megtudnák oldani . Azt a motort számoltattam be az új RS-be . Nem kellett volna ! Inkább vettem volna fel helyette annyi kölcsönt... Már elég sok motort használtam az életemben , BMW-ből is sokfajtát , és kezd letisztulni a kép . Kitapasztaltam milyen , melyik modellek amikkel jó mennem . A K16-os a minden , aztán a kis robogóm a másik bevált járgány , és ezekhez még egy 1,2-es R , azt béke van . más motorok szerintem nekem már nem kellenek ebben az életben...
Szerintem ebben a hobbiban, a mi tetszik a győztes! A többi nem lehet fő szempont, mert akkor az F széria is szóba jönne, ami az igazi fogyi bajnok (Én ügye az F 650 Gs Twint ajánlottam, ami még rugózik is)
Az 1200R komfortja nekem kicsit sportosnak érződött a GS után. Főleg a lábtartók magassága/térdszög képében, igy szerintem egy próbát mindenképpen érdemes tenni.
Mondjuk alacsonyabb vagy nálam, lehet, h neked pont jó lesz.
Na és a rugózási komfort... Sokkal keményebb, mint amit kényelmes, nézelődős motorozáshoz gondolnék.
Emlékszem, h gondod volt a K16 keményebb rugózásával, sztem erre is figyelj, mielőtt belevágnál.
19e van a masinában, de nincs bajom a markolattal - egyelőre.
A "körgyűrűs"-t az 1150RT-n olyan 60e körül cseréltem, de azt sem elssorban a kopottság miatt, hanem isten tudja miért, de egy kisujjkörömnyi részen ki volt szakadva (igy vettem).
Végre megrendeltem és be is futott a KochChemie Green Star tisztítószer :-)
A kérdésem: milyen arányú higitás vált be? És minden felületen azonos higitási érték működik, vagy van, ahol több gyengédség kell (pl szélvédő, vagy kapcsoló-konzolok)?
Érdekes, hogy a váltót nem említetted, pedig szerintem abban van a lényeges előrelépés. Ja és a súly spórolás nem tett jót a futómű komfortnak, ezt a vizesek villanyos futóműve tette rendbe.
Most én is gondolkodom mi legyen, mert az 1300 Gs bejövetelével törni fog az 1250 Gs nimbusza. Bár nem tudom miben fog az fejlődni, vagy hova lehet még? Nekem visszafelé indul ismét az utam, csak meddig menjek? Most legjobb kompromisszumnak az 1200 GSA-t látom, a 2007-es új fékest, vagy egy DOHC-t. Annak a robusztussága már hozza az 1150 feelinget, csak jobb minőségben.
Ez egy nagyon profi srác, jó szöveggel, és hihetetlen, amit művel azzal a nagy behemóttal. Azért a videóiban nagyon sok munka, és tehetség is van, nemhiába él is meg belőle.
Ezért tettem rá egy teniszütő markolatvédő szalagot, amivel sokkal jobb a fogása, és nem is kopik. A markolatfűtés pedig úgy is elég hatékony marad.
Most, hogy van mellette az R 850 R, aminek a hagyományos körgyűrűs markolata van, tudom, hogy az milyen jó csak úgy magában, és még nem is kopik annyira. Tényleg tudatosan rontják a minőséget?
A szépség , ugye ízlés dolga :) Az R1200ST pedig szerintem igen csúnyácska :( Ami még tetszik , az a K1200RS-GT , a fekvő blokkosok . De azok ugye nem Boxerek... Lehet , még el dilemázgatok egy darabig , azt hátha összejön egy szép 1,2-es R , ára .