Keresés

Részletes keresés

TIÁN Creative Commons License 2004.08.08 0 0 447

Kedves Laja73 és Toto92 és persze többiek!

 

Bocsika, de azt a bizonyos beígért képet nem találom. Ha előkerül ide fogom tenni. Hogy ne okozzak csalódást itt egy saját felvétel, mely a vonal megszűnésének 20. évfordulóján készült. A kép kicsit ferde, de megismételhetetlen. Nem akartam Photoshop-pal javítani rajta, mert akkor levágnám az Ozmán utcai "ott felejtett megállót". Azt az ősrégi vezetéktartó-oszlopot szintén elbontották azóta a rajta lévő megállótábla-konzollal és világításkapcsolóval együtt. :-(

toto92 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 446
ok, az évszámot elvétettem. bocs.
Előzmény: toto92 (445)
toto92 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 445
No, ha megnézed ezt, meg ezt, akkor mit mondasz?
Előzmény: Törölt nick (439)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.06 0 0 444

Elnézést nem abból a topikból volt, hanem A bp.-i tömegközlekedés múltja, jelenéből.

 

Toto92: Téma ezzel lezárva.

Én nem Neked nem hittem, hanem a térképnek.

Ne értsd félre.

 

További kellemes estét.

Előzmény: Törölt nick (443)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.06 0 0 443

Részlet a Budapesti Tömegközlekedés viszonylatai című topikból BPO-700-tól:

 

1985.02.01.
A 129-es autóbuszok Fenyőgyöngye és Hármashatárhegy között közlekedtek.
/Ezen a vonalon korábban „H” jelzésű autóbuszok közlekedtek, ellenben a 129-es autóbusznak az útvonala semmilyen formában nem tartozott az alapban közlekedett 29-es autóbuszjárathoz./

1986.12.31.
A 129-es autóbuszjárat megszűnt.
/Pótlására 65-ös autóbusz közlekedett./

 

1986.12.31-én szűnt meg.

Az nem 92 környéke.

Törölt nick Creative Commons License 2004.08.06 0 0 442

Haver, 92 környékén rengeteget mentem a 65!!! össel.

Neked elhiszem, a térképnek nem. 

Előzmény: toto92 (441)
toto92 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 441
amúgy ott annyit változott a számozás az évek alatt (hol H volt, hol 129, hol a 65 ment fel oda), nem hiszem el, hogy nem lehet elhinni.
toto92 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 440

nem tudom, mert nincs szkennerem! Meg per pilanat azt se tudom, hol, az a térkép.

 

Akkor is bebizonyítom valahogy!

Előzmény: Törölt nick (439)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.06 0 0 439

Az teljességgel kivan zárva.

 

Térképet szkenneld már be könyörgöm!

Előzmény: Törölt nick (438)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.06 0 0 438
NEM
Előzmény: toto92 (437)
toto92 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 437
'92 környékén is 129 volt.
Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (435)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.06 0 0 436

ok, én erről nem tudtam.

De elhiszem Nektek.

 

Köszi

Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (435)
moszkvicsslusszkullcs Creative Commons License 2004.08.06 0 0 435

"Az nem lehetett 129-es.

 

Oda 65-ös ment föl.

Illete azt valamikor H-nak hívták."

 

Úgy emlékszem, 1976 előtt a H járatot 129-esnek hívták.

 

m.

Előzmény: Törölt nick (409)
Laja73 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 434
nem lett meg?:(
Előzmény: TIÁN (426)
toto92 Creative Commons License 2004.08.03 0 0 433

Tudom, hogy az utolsó éveiben az Árpád-híd, metróállomásig járt.

 

A piros 32.

Előzmény: toto92 (422)
toto92 Creative Commons License 2004.08.03 0 0 432

akkor még messze nem volt metró

 

Kijavítva:

 

akkor még messze nem volt 3-as metró az Árpád-hídnál. Ha megnézed azt a térképet, amit belinkeltem pár hsz.-el ezelőtt, akkor láthatod, hogy a 3-as metró csak a Nagyvárad tér-Deák tér útvonalon jár. És az Árpád hídnál még a BKV-buszvégállomás le létezik.

Előzmény: toto92 (422)
toto92 Creative Commons License 2004.08.03 0 0 431
ez a villamossín oviskoromra emlékeztet. Csak akkor az Ozmán utcáig voltak a sínek. És megvoltak az M3-on keresztbe. A villamos útját a fal előtt még egy sorompó is elzárja :-l
Előzmény: Abdelwahid Husamuddin (429)
toto92 Creative Commons License 2004.08.03 0 0 430
azon rajta van a lámpa?
Előzmény: TIÁN (426)
Abdelwahid Husamuddin Creative Commons License 2004.08.03 0 0 429
Na..

Előzmény: Abdelwahid Husamuddin (428)
Abdelwahid Husamuddin Creative Commons License 2004.08.03 0 0 428
Itt van egy Hamster lapjáról.
Előzmény: TIÁN (421)
Abdelwahid Husamuddin Creative Commons License 2004.08.03 0 0 427
1978-as térképet említett, az Árpád-hídnál pedig csak 1981. áprilisától jár a metró.
Előzmény: v86 (420)
TIÁN Creative Commons License 2004.08.02 0 0 426
Igen azt már mondtam, hogy (közúti) fedezőjelző volt ott. (Kétoptikás: piros-sárga). Fel volt szerelve a gyalogos felüljáróra és minden sáv fölött volt egy. Arra még én is emlékszem, hiszen sokat jártunk arra autóval. Amúgy egy képet akarok szkennelni, csak legyen meg... 
Előzmény: ARIBOY (425)
ARIBOY Creative Commons License 2004.08.02 0 0 425

toto92:Szerintem jelzőlámpával oldották meg,azt,hogy a 65-ös villamos át tudjon haladni az M3-son keresztbe.

TIAN:Igen,azt gondoltam,hogy 1985-ig az Angyalföldi villamosok miatt hadjták meg a

65-ös vágányait.Ha megtaláltad,beszkenelheted a térképrészletet!

Üdv:ARIBOY

Előzmény: toto92 (395)
v86 Creative Commons License 2004.08.02 0 0 424
Lenyűgöző a logikád :-)
Előzmény: toto92 (422)
toto92 Creative Commons License 2004.08.02 0 0 423
ja, és '78-ban se Árpád híd, metróállomás nem volt, és a 32GY (meg a sima 32) kis se ment  a Váci útra. Amúgy nem egyszerű térképről nézem, ahol vonalak vannak csak. Bár az igaz, hogy némely adat kissé hülyeség.
Előzmény: v86 (420)
toto92 Creative Commons License 2004.08.02 0 0 422
Az 1978-as végállomásait írtam. Akkor meg messze nem volt metró. Tudom, hogy az utolsó éveiben Árpád-híd, metróállomásig járt.
Előzmény: v86 (418)
TIÁN Creative Commons License 2004.08.02 0 0 421

Látom azért nagy rész már megválaszolták a kérdéseid. Megpróbáltam utánanézni, de nem találtam adatot. Kábé '78-ban érhette el az M3-as a Felszabadulás (Szentmihályi) utat. A belső szakasz évekkel később készült el. Van is valahol eldugva egy érdekes képem, ha előkerül beszkennelem, jó?

Több forrásból olvastam már, hogy a 65-ös az M3-as miatt szűnt meg. (Pl. BKV háromkötetes). Meg persze elavultnak ítélték az egyvágányú vonalakat.

Az ominózus szóban forgó Tátra a Czabán Samu (Széchenyi) tér felől érkezett és  - feltehetőleg -  a Baross kocsiszínbe mehetett a 67-es vonalán.

De ugye tudod, hogy azért maradt meg a pálya mert nem lett volna üzemi kapcsolata Angyalföldnek? Mikor kiépült a 12/14 # 1-es összeköttetés akkor vált feleslegessé.

 

Előzmény: ARIBOY (394)
v86 Creative Commons License 2004.08.02 0 0 420
Igen, miért ne? Gondolom a srác egy egyszerű térképről nézegette a buszokat, és a térképeken csak csíkok vannak. És speciál az első keresztuitca a Váci úton az Árpád híd után a Petneházy utca. Innen gondolom.
Előzmény: Abdelwahid Husamuddin (419)
Abdelwahid Husamuddin Creative Commons License 2004.08.02 0 0 419
1978-ban?
Előzmény: v86 (418)
v86 Creative Commons License 2004.08.02 0 0 418

Szerintem a 32GY az inkább Árpád híd, Metróállomás.

Előzmény: toto92 (417)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!