Bocsika, de azt a bizonyos beígért képet nem találom. Ha előkerül ide fogom tenni. Hogy ne okozzak csalódást itt egy saját felvétel, mely a vonal megszűnésének 20. évfordulóján készült. A kép kicsit ferde, de megismételhetetlen. Nem akartam Photoshop-pal javítani rajta, mert akkor levágnám az Ozmán utcai "ott felejtett megállót". Azt az ősrégi vezetéktartó-oszlopot szintén elbontották azóta a rajta lévő megállótábla-konzollal és világításkapcsolóval együtt. :-(
Részlet a Budapesti Tömegközlekedés viszonylatai című topikból BPO-700-tól:
1985.02.01. A 129-es autóbuszok Fenyőgyöngye és Hármashatárhegy között közlekedtek. /Ezen a vonalon korábban „H” jelzésű autóbuszok közlekedtek, ellenben a 129-es autóbusznak az útvonala semmilyen formában nem tartozott az alapban közlekedett 29-es autóbuszjárathoz./
1986.12.31. A 129-es autóbuszjárat megszűnt. /Pótlására 65-ös autóbusz közlekedett./
akkor még messze nem volt 3-as metró az Árpád-hídnál. Ha megnézed azt a térképet, amit belinkeltem pár hsz.-el ezelőtt, akkor láthatod, hogy a 3-as metró csak a Nagyvárad tér-Deák tér útvonalon jár. És az Árpád hídnál még a BKV-buszvégállomás le létezik.
ez a villamossín oviskoromra emlékeztet. Csak akkor az Ozmán utcáig voltak a sínek. És megvoltak az M3-on keresztbe. A villamos útját a fal előtt még egy sorompó is elzárja :-l
Igen azt már mondtam, hogy (közúti) fedezőjelző volt ott. (Kétoptikás: piros-sárga). Fel volt szerelve a gyalogos felüljáróra és minden sáv fölött volt egy. Arra még én is emlékszem, hiszen sokat jártunk arra autóval. Amúgy egy képet akarok szkennelni, csak legyen meg...
ja, és '78-ban se Árpád híd, metróállomás nem volt, és a 32GY (meg a sima 32) kis se ment a Váci útra. Amúgy nem egyszerű térképről nézem, ahol vonalak vannak csak. Bár az igaz, hogy némely adat kissé hülyeség.
Látom azért nagy rész már megválaszolták a kérdéseid. Megpróbáltam utánanézni, de nem találtam adatot. Kábé '78-ban érhette el az M3-as a Felszabadulás (Szentmihályi) utat. A belső szakasz évekkel később készült el. Van is valahol eldugva egy érdekes képem, ha előkerül beszkennelem, jó?
Több forrásból olvastam már, hogy a 65-ös az M3-as miatt szűnt meg. (Pl. BKV háromkötetes). Meg persze elavultnak ítélték az egyvágányú vonalakat.
Az ominózus szóban forgó Tátra a Czabán Samu (Széchenyi) tér felől érkezett és - feltehetőleg - a Baross kocsiszínbe mehetett a 67-es vonalán.
De ugye tudod, hogy azért maradt meg a pálya mert nem lett volna üzemi kapcsolata Angyalföldnek? Mikor kiépült a 12/14 # 1-es összeköttetés akkor vált feleslegessé.
Igen, miért ne? Gondolom a srác egy egyszerű térképről nézegette a buszokat, és a térképeken csak csíkok vannak. És speciál az első keresztuitca a Váci úton az Árpád híd után a Petneházy utca. Innen gondolom.