Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
mostanra felkerültek a 2009. szeptembertől nagy mértékben változó, ütemesedő vonalak új menetrendjei is:
Hááát felettébb érdekesre sikerültek ezek.
Most végigfutottam a menetrendi mezőket, ezek azért a klasszikus értelemben vett ütemességtől sajnos messze állnak még, inkább úgy mondanám, rendezgettek egy keveset az indulási időpontokon. Sok helyen viszont a járatok egy része tekinthető csak annak, vannak ütemből kimaradó járatok, lyukak, nem ugyanolyan megállási rendű/nem ugyanolyan közlekedési rendű járatok ütembe rendezve stb...
Nem akarok megsérteni ezzel senkit, de ez még jelenleg csak egy kezdemény sajnos.
De remélem, hogy a későbbiekben azért tisztességes munkával sikerül tovább szépíteni :))
Igen, végigolvastam a kivonatokat, és valóban részletesen leírják a változásokat. Szerintem egy korrekt honlapot is megérdemelne a cég, persze lehet csak nekem van vele bajom, de ez ugye abból is fakadhat, hogy ez a szakmám. :)
Mindenesetre üdvözlöm az új járatokat, de jó volna, ha az éjszakai hazajutást megkönnyítendő indítanának Budapest felől egy járatot 9 után is, ami autópályán jön. Bár ezt lehet inkább a Volánbusznál kellene szorgalmazni.
"A Budapest-Lajosmizse-Kecskemét vonalat említik. Ez biztos, hogy autópályás?"
Nincs külön vonal (mező) az autópályás járatoknak, de az új járatok mind azok, csak Bp., Népligetben, Kecskemét, Széchenyiváros mh-en és Kecskemét, autóbuszállomáson állnak meg, lásd itt, rögtön az elején:
Egyre jobb egyébként a Kunság Volán netes utastájékoztatása, mostanra felkerültek a 2009. szeptembertől nagy mértékben változó, ütemesedő vonalak új menetrendjei is:
Jelentős változások a Kunság Volánnál a helyközi és kisebb mértékben a távolsági járatoknál 2009. szeptember 1-től, új Kecskemét-Budapest-Kecskemét autópályás gyorsjáratok is indulnak, igaz, ezek lényegében a meglévő járatok mentesítői bizonyos napokon:
Igy is van. Ha jól emlékszem a forgalmazó nyilatkozta is (a BKV-s teszt ről készült cikkben) hogy ezek Kijev utcáira gyártott buszok ezért nincs bennük se leszállásjelző se szintező se semmi ilyesmi- mivel ott ez nem széria felszereltség,- Szerintem az a lényeg hogy egy busz jó strapabíró legyen és megfizethető... (a kiegészítőket meg úgy is lehet bele kérni) jahh és ezek szerintem DEUTZ motorral jöttek nem MAN el....
A leszállásjelző/ajtófék, pillanatfék minden bizonnyal rendelhető, csak Ukrajnában nem szériatartozék :-) A minőségi problémák meg jelzik a gyártó jelenlegi színvonalát...
Nyugodtan rakhattál volna fel másik képet is nem haragudtunk volna meg ! :) Amúgy maga a busz kívülről nagyon szép ,váltóilag és motorikusan nagyon jó :) DE!!! Amúgy egy nagy kalapszar az egész !!! Nincs benne: leszállásjelző, ajtófék, pillanatfék, leszintezni sem lehet, az ülések nagyon kemények, esik szét a busz, nagyon zörög és folyik belőle az olaj stb... :( és akkor jöjjenek a képek :
Már megbocsáss de 7 kereke van mert van még a korménykerék is. :) Na de viccet féretéve sok baj van velük de ha mennek akkor kényelmesek meg komfortosak és ami fontos hogy alacsonypadlósak. Az utasok meg újnak nézik őket. Bár lehet hogy költöttek már rájuk annyit, hogy kijönne egy új kocsi a javítási költségekből.