Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2008.06.29 0 0 11504
az a baj, hogy a Pest felől érkező sávot nem tudod ott átvinni, mert arról az oldalról is be van kötve egy helyi út (ami a Google Mapsen nem látszik).
Előzmény: radio100jozsi (11503)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.06.29 0 0 11503

Szerintem a körforgóval nem lenne nagy gond, ha így építenék meg:

 

Mivel ettől a csp-től 2*2 sávos Szajol felé a 4-es út, ezért a körforgó mellé kellene 1-1 külön sáv is.

 

Ha Szajol felé jövünk, akkor a jobb szélső sáv a körforgó mellett vezetne egyenesen Szolnok felé a régi útra. Míg a Pest felől az elkerülön jövő forgalom a körforgó mellett vezetne, és ez lenne Szajol felé a jobb szélső sáv (a belső a korforgóból kijövő sáv).

 

Szerintem ezzel csökkenthető lenne a forgalmi terhelése a körforgónak, és zavartalan lenne azért a 4-es út forgalma is.

Előzmény: Törölt nick (11499)
hatodikk Creative Commons License 2008.06.29 0 0 11502

"Az elmúlt 6 évben legalább megduplázódott Mo-n az autópálya hálózat hossza. Ha ez az ütem maradna a következő 6 évben is, annak én is nagyon örülnék. :( -- ja bocs :)))."

 

Az a dupla hossz dupla áron épült, és még azt se most nyögte ki a gazdaság, hanem majd az unokáink is nyögni fogják. Ilyen alapon a következő hat évben akár a karakószörcsök-Bivajbaszád közötti földutat is autópályává lehet fejleszteni.

Mindenesetre nekem már volt magányérzésem H.böszörmény táján az M35-ön, miközbe araszolgatni kell a kocsisorban Monornál a 4-esen.

Most meg kiváltképp a Boly-Pécs közti szakasz fontosságáról vagyok "meggyőződve".

 

"Az árakat Kóka csökkentette "

 

Elfelejtetted hozzátenni, hogy a fidesz kori kültségszint inflációval növelt mértékének a közelébe.

Node akkor meg ki nyomta fel duplájára? Megyó idejében miféle ármánykodással érte ezt el a fidesz???? Vagy Megyó a fideszre gondolva mondta, hogy a szadesz tele van korrupcióval!!! Tudod, az autópályépítő gazdasági minisztérium szadesz kézben volt.

Előzmény: kese123 (11494)
kvte Creative Commons License 2008.06.29 0 0 11501

És amiről nincs fotó, de megérne néhányat: a Rákospalotai határút végénél készülő csomópont. A csomópont nem megközelíthető, mivel ott a felvonulási telep, őrzik.

A felüljáró kiépítése 2x2 sáv lesz, sőt a csomóponti ágak kiágazásánál a két irányt egy sávnyi viakolorral burkolt sziget választja el egymástól, gondolom a ki- és besorolás helyigénye miatt.

 

A viakoloros, 2x2 sávos rész a felüljáróról lefelé jövet hirtelen összeszűkül 2x1 sávnyi helyre. Méghozzá a kifelé menő sáv lesz az osztott pályás rész külső sávja, szóval befelé menet lesz egy szép sikán...

 

A két sávnyi szűkítésre kb. 30 m-es hosszon kerül sor... A szűkítést annyira komolyan gondolják, hogy már erre a geometriára kinn van a korlát,  az aszfalt szélén a csurgalékot felfogó padka kész, illetve a két sávnyi szűkítés után a távlati 2x2 sávos bővítés vonalába frissen ültettek fákat...  

 

A lejtő legvégén a leágazó földutak után szinte rögtön véget ér az aszfalt a határút felé, tovább a szokásos homokos földút. Visszafelé nézve egy kis mérnökhumor: a nem kicsit buckás-homokos földútról menve a felüljáró aszfaltját elérve kiraktak egy 70-es sebességkorlátozó táblát az aszfalt elejéhez. Éééééétitek?  

 

Tehát ez nem nagyon lesz kész. A határúton sem, és kicsit odébb, a Szlovák út elágazásában sem történt egyetlen kapavágás sem eddig, az esetleges bővítés miatt - miközben a fel- és lehajtó ágak kész vannak (szemre).

Előzmény: kvte (11500)
kvte Creative Commons License 2008.06.29 0 0 11500

 

Az épülő M0 ma, a Csömöri patak keresztezésénél

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kicsit odébb, a Csömör - Rákospalota földút hídjánál

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=47.563229&lon=19.170579&zoom=64&arrow=1

 

 

A Megyeri-híd innen már jól látszik majd (igaz, a szemétégető sárga tömbje még jobban)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A felüljáró kész, igaz a végei nem nagyon vannak elvarrva (aszfalt kifuttatása RP felé...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felüljáró oszlopát védő betonelemek most készülnek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ide már csak a táblák hiányoznak, meg a burkolatjelek

Törölt nick Creative Commons License 2008.06.29 0 0 11499
1. megoldás: 300 millás körforgalom (4es út 2×2 sávosra bővítést gátolja...)
2. megoldás: milliárdos különszint
3. megoldás: lezárni a csp-t az arra járók menjenek a nagy kapacitású 442 es különszintjén és csak pár száz méter a kerülő (többet kell várni elsőbbségadáskor, mint amennyi idő alatt megtenné azt a pici kerülést)
4. megoldás: tiltani a balesetveszélyes irányokat!
(5. megoldás: közlekedési jelzőlámpa)

Ha azt vesszük, hogy elsőrendű főút és bővíteni kellene a kapacitást az 1. megoldás a legrosszabb, még akkor is, ha tudjuk a körforgó biztonságos... A pest felől érkezők azt érzik milyen jól járható úton megyek ha különszinten vannak csp-k, aztán beledurrantok a körforgalomba...

csak nem mi döntünk :)
Előzmény: RadiX (11498)
RadiX Creative Commons License 2008.06.28 0 0 11498
ez új nekem, mondjuk volt ott pár baleset, de azért sima körforgalom helyett jobb lenne, ha a főirány felüljárón menne át. alatta akár körforgalom is lehetne
Előzmény: Törölt nick (11495)
RadiX Creative Commons License 2008.06.28 0 0 11497
azt a szerencsétlen hidat 2 évente fel kell újítani, annyira szar munkát végzett a kivitelező
Előzmény: attus germanicus (11496)
attus germanicus Creative Commons License 2008.06.28 0 0 11496
Igazolhatom. Ma kétszer is áthajtottam rajta :-)
A hídon félpályás lezárás, de azért így szombaton alig pár perc időveszteség.
Előzmény: RadiX (11489)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.28 0 0 11495
ja aha, akkor lesz...

véletlenül hallottam róla...

A 442. sz. főúttal alkotott különszintű csp után Debrecen felé, a városból kivezető Debreceni út csomópontja épül át körforgalommá...

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.156338,20.22789&spn=0.027373,0.068493&z=14

Előzmény: RadiX (11489)
kese123 Creative Commons License 2008.06.28 0 0 11494
Az elmúlt 6 évben legalább megduplázódott Mo-n az autópálya hálózat hossza. Ha ez az ütem maradna a következő 6 évben is, annak én is nagyon örülnék. :( -- ja bocs :))). Habár 1998 és 2002 között édeskevés épült, szerződéseket azért bőven kötöttek. Alapvetően Viktorunk hanyagolta a közbeszerzést, de nemzeti színű pántlikát kötött a dologra. Gondolom reálisan most is ugyanígy lesz majd. (Lenne.) Az árakat Kóka csökkentette - az M7en, - azzal, hogy fokozta a versenyt, és leverte az összejátszást. Ha visszatérünk az Orbán-féle kijelölős módszerhez, attól sztem nem fognak alacsonyan maradni az árak. (De biztos rosszul látom, és tévedek.)
Előzmény: hatodikk (11493)
hatodikk Creative Commons License 2008.06.28 0 0 11493

De még az is előfordulhat, hogy ott fog épülni ap. ahol a legfontosabb. És TALÁN reális áron. Mindenesetre sokkal közelebb a reálishoz, mint eddig:-(((

 

És még az is lehet, hogy minden marad a régiben. Lenagyobb örömödre:-(((

Előzmény: micsubicsi (11491)
Atza Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11492
Én azt olvastam, hogy az 51 sz. főút része lesz.
Előzmény: M43 (11490)
micsubicsi Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11491
http://index.hu/gazdasag/magyar/stp080526/

Jópár autópályát állít le Orbán majd:S
M43 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11490
Olvastam, de már meg nem mondom hogy térképen volt vagy szövegben.
Előzmény: AcidMan (11474)
RadiX Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11489
miről beszélsz? az elkerülőn nincs körforgalom
Előzmény: Törölt nick (11487)
elemes2 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11488
a kettő közé félútra szerintem nagyon kéne egy lámpás kereszteződés.
Előzmény: Törölt nick (11487)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11487
4. sz. főút, Szolnok elkerülő.
Előbb egy különszintű csomópont, majd egy szintbeni körforgalmú csp. nem egészen 1,1 km távolságra. Gratula a megálmodóknak :)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11486
Előzmény: kese123 (11484)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11485
ShellBAZZ :)
Előzmény: AcidMan (11483)
kese123 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11484
Akkó lebuktá! :))))
Előzmény: Rooger Preed (11480)
AcidMan Creative Commons License 2008.06.27 0 0 11483
Apropó M7, tegnap elfelejtettem írni, hogy végre ássák a kagylós kutak alapját a B.keresztúri pihenőn, szal talán szezon végére akár tankolni is lehet...
RadiX Creative Commons License 2008.06.26 0 0 11482
lehetne pl. kifelé 2, befelé 1 normál szélességű sáv is a mostani koronaszélesség megtartásával
Előzmény: Rooger Preed (11471)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.06.26 0 0 11481
Főleg úgy, hogy egy körforgónál is be lehet kéreckedni. Az M6 Érdi-tető környékén is egy csomószor a körforgalom helyett zippzárazás van.
Előzmény: radio100jozsi (11479)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.06.26 0 0 11480
Felraknám a kep.tar galériámba, onnan saját felhasználására átvehető.
Előzmény: kese123 (11478)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.06.26 0 0 11479

van olyan (városon belüli) körforgalom, ahol a fő áthaladási irányban simán 50-nel át lehet menni (gumicsikorgás nélkül).

 

Én nemnrég majdnem ütköztem egy terepjráóval az új 32, és a 3-as csp-ban Hatvan elkerülőn. Egy terepjáró döngetett Jászberény felől, én meg jöttem Gyöngyös felől.

 

Körforgalomnál a lasabb tempó miatt megszoktam én is, hogy simán egy időben lehet becsatlakozni azzal, aki 1/4-el balra csatlakozik be, akkor sem ér utol, akkor sem kell neki lassítani. Erre nagy fékezés közepette csak arra figyeltem fel, hogy mint ha egyense út lenne a padkára felhajva átdönget előttem mindenemű lassítás nélkül ez a terepjáró az M3-as irányába. Na ennyit a lassítási funkciót is betöltő körforgalmakról.

 

Amúgy Üllőnél annyira nem bírom sajnálni némely autósokat, akik megállnak az egyik becsatlakozó ágnál, és azt lesik, hogy a másik ágból mikor fogy le a sor, nem mernek behajtani a körforgalomba, pedig semmiben nem különb az egész, mint ha egy gyorsító sávon hajtanék be egy útra, csak ott gyorsabban, és egyenesen kell haladni. 

Előzmény: elemes2 (11467)
kese123 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 11478
Sztem menj oda, ne kérdezz semmit, csak fényképezz! Különben hol publikálod a képeket?
Előzmény: Rooger Preed (11476)
kese123 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 11477
Akinek nem inge... A drága áron is lehet rugózni, meg az olcsón is. Ki-ki mit választ. Azért lényegesen nagyobb ambíciót látok a rinyálós oldalon. Az M6/M60 árait meg nem nagyon lehet az új M7 szakasszal összevetni, mert a merőben más terepviszonyokon túlmenően az elsőben 30 év üzemeltetés, és egy generálfelújítás is van. (Terep szempontjából mondjuk a Szekszárd - Dújváros összevethető.) Hogy globálisan mennyire éri meg az M6-M60, az Horvátország, újabban pedig Kecskemét példáján látszik. Az ilyesmit csak a leszegett fejű technokraták nem veszik figyelembe. Ezen a fórumon pedig nem csak ilyenek vannak. :)
Előzmény: M43 (11468)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.06.26 0 0 11476

Holnap le akarom fényképezni az M6 bevezetőjét az érdi tetőről.

 

Mintha H12345Laci és Fricy már járt volna ott.

Előzmény: kese123 (11475)
kese123 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 11475
"Más: ap építkezésekre mennyire nehéz bekéreckedni fotózni?" -- Ha nem kerítesz neki nagy feneket, akkor sztem egyszerű, pl azt mondod arra laksz, vagy mész a földedre kapálni. Ha hivatalos engedélyt akarsz valami főmókustól, akkor persze bonyolult lehet.
Előzmény: Rooger Preed (11471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!