Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 273

Vagy a tollát lemásoltatni a bicskakulcséra, és levágni, a "feje" meg megy bele úgy ahogy van, és nem kell a belső rész átrakásával sz@r@kodni.

 

Előzmény: Prohi75 (272)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 272

Itt van egy megoldás.  De hogy milyen?   Azt gondolom szét kell szedni a kulcsot és betenni ebbe a házba.

 

http://www.dhgate.com/product/3button-blank-modified-flip-folding-remote/240102808.html?recinfo=17,null,1#svh-1-5|null:null:r0893217551

Előzmény: daty55 (270)
CsCsT233 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 271

Szia!

 

Azt írod:

"A tolatókamerát én nem hiányolom, sőt szerintem kimondottan balesetveszélyes a haszálata."

Elmagyaráznád nekem, hogy miért?

Nekem már egy másik autómban is volt gyári tolatókamera és most is van az ASX-ben.

Én a radarral nem voltam kibékülve soha, attól hogy pittyeg és mutatja a vonalakat még nem látok hátra, a kamera képén viszont minden tisztán kivehető még éjszakai sötétségben is. Persze tolatáskor hátra is kell fordulni és meggyőződni hogy nem jön-e valaki oldalról, de pl. otthon a teremgarázsba szűk helyre betolatni sokkal könnyebb a kamera segítségével.

Előzmény: btogi (261)
daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 270

A szalonban ugyan csinálnak e utólag bicskakulcsot az autóhoz?

daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 269

Köszi az infót.

Előzmény: Prohi75 (268)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 268

Sajnos nem fotóztam, de vettem  szilikon eltávolító folyadékot átpucoltam vele az ajtó lemezt belülről és simán bevagdostam, ráhengereltem a butilgumis lapokat .  mondjuk ezt hidegben nem jó csinálni.  Egy zárt meleg garázsban egyszerűbb most.  hidegen merev egy kicsit az anyag.

Előzmény: daty55 (266)
daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 267

Hát... igen, lehet találni még rá pár optikai tuningot!:-)

Előzmény: Prohi75 (265)
daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 266

Örülök neki, hogy csak ennyi baja volt!:-)

 

Nem csináltál esetleg képet a butilgumis lapozásról?

Ajtóra ragasztottad belülről?

 

 

Előzmény: Prohi75 (264)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 265

És ha valaki szeretné még csinosítgatni az autót akkor a lehetőségek tárháza végtelen:

 

http://www.dhgate.com/wholesale/search.do?act=search&sus=&searchkey=lancer&catalog=#hpsearch1507

Prohi75 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 264

Gratula az autóhoz!

 

Közben én is jelezni akartam, hogy megoldódott a számomra hangos motor problémája.

A légszűrőház nem volt rendesen összerakva.  Most már nincs furcsa hangja. 

 

Amit még írni szerettem volna, hogy én kiszigeteltem a négy ajtót egy 4 mm-es öntapadós butilgumis lappal.

 

Ég és föld.  Remekül hő és zaj szigetel.  Nem beszélve a zenehallgatásról.  Ajánlom mindenkinek.  Kell vele dolgozni egy kicsit, de az eredmény nagyon tetszik.

 

 

 

 

daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 263

Egyik motoros kollégám hozzászólása, és videója (8-10 percig) a négy évszakos gumiról:

 

 

"ezért használok én négyévszakos gumit az összes autómon teljes megelégedéssel... "

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UJEOijfwKtU

 

Nekem ettől több érv nem kell.

daty55 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 262

Szia Btogi!

 

 

Üdv a csapatban!:-)

Örülök, hogy azért kevés időd ellenére beleolvastál a fórumba, mielőtt hozzászóltál!:-)

 

Nagyon szépen köszönjük az objektív összefoglalódat!:-)

 

A Lancer megvétele előtt mi is benéztünk szinte az összes szalonba, de "igazi" esélyest, esetleg ellenfelet a Lancerhez nem találtunk.

A WV szalonból mi is szinte azonnal kifordultunk, mert szerintem is irreális árakat mondtak.

A tolatókamera használatát egyenlőre tanulom, mert merőben más, mint a radar.

Az biztos, hogy ha csak azt nézed, és az alapján tolatsz, akkor balesetveszélyes.

Ugyanakkor ha nem csak arra támaszkodsz, hasznos segítség lehet, nem beszélve arról, hogy ha esetleg átszalad, vagy átmegy valami mögötted, azt látod.

A csomagtartó bezárására én is tervezek valamit, csak még nem találtam semmit ki, ami esztétikus is lenne.

 

Lehet bicskakulcsot csináltatni hozzá?

Ezt nem is tudtam.

Lehet ezt az ötletedet "lenyúlom", mert ez a kulcs valóban elég alacsony nívójú egy ilyen autóhoz.

Te hol tervezed csináltatni, és kb. mennyit kérnek egy ilyenért?

 

A csomagtartód leírása alapján Neked a SportBack verziód van?

 

Ha nem nagy fáradtság, szívesen megnéznénk pár képet az autódról itt a fórumon!:-)

 

Azért bízok benne, hogy a kevés időd ellenére is látunk még itt, és nem is ritkán!:-)

 

 

Széles utat!

 

Daty

 

 

 

 

 

Előzmény: btogi (261)
btogi Creative Commons License 2016.10.11 0 0 261

Hello

Daty55 velem beszéltél telefonon és még egyszer köszönöm a a segítséget.

 

Másfél hete vettem át az új Mitsubishi lancer 1,6 invite autót a Mogyoródi úton.

Nem vagyok nagy fórumos és sajnos sok időm sincs, de most úgy gondolom, hogy szánnom kell rá. Talán ezáltal elhatározásra jutnak néhányan.

 

  • A kereskedésről (Mogyoródi út kereskedés): egyelőre csak ajánlai tudom mindenkinek aki most gondolkodik új lanceren, vagy más japán autóban. Azért csak egyelőre, mert szervíz tapasztalatom még nem volt. Korrekt, segítőkész, nem mézes-mázos (ami nálam előny), lényegre törő kereskedővel hozott össze a sors. Van parkolójuk!!! Ellentétben a Váci úti kereskedéssel. Ott nincs parkolási lehetőség, illetve csurig van. 100-150méterre lévő Mcdonald's parkolóban kellett megállnom és onnan átsétálni. Ez már pár tízezer forintos cikkeket áruló bolt esetén sem elegáns, pláne ha az ember "több millióval a zsebében" megy egy autószalonba. Így lett a Mogyoródi úti szalon.
  • Miért a lancer?: A 4 millió forint volt kitűzve limitnek. 1-2-3 éves astra, octavia stb. pár százezer forinttal olcsóbb csupán (ha egyáltalán olcsóbb) Ráadásul oda az Újautó életérzés. Meg járt már úgy barátom újszerű 2 éves autóval, hogy kiderült róla, már rendesen összetörték és gyorskötözővel rögzítették vissza az elemeket. Így ezt elvetettem. Az új autó kínálat ezért a pénzért tele van fapados, kis motoros turbós modellekkel, amik elképesztő mértékű értékcsökkenése már most látható. Egyszerű és megbízható 1,6-os benzines autót alig találni. Így jutottam el a lancerhez opcióként, aztán mikor megtudtam, hogy a hírdetett 4milliós ár nem is valótlan (4,1millió) akkor egyértelművé vált a választás.
  • Az autó: Röviden leírva rendben van. Egy 10 éves seat ibiza 1,4-ből ültem át. Mivel ez egyértelmű kategória váltás, így evidens a különbség, de az első 600km megtétele után kijelenthetem, hogy nem 1 kategóriányi különbség van köztük. Ez persze nem azt jelenti, hogy az ibiza volt rossz, hanem azt, hogy a lancer minősége messze magasabb, mint amit az ára tükröz. (halkan jelzem, hogy az ibiza 10 évvel ezelőtti új ára csak 700ezer forinttal volt alacsonyabb). Szóval "ég és föld" a különbség.

Némi értékelés. Megpróbálom objektíven.

 

Meglepően tágas. Megkockáztatom, hogy nem alsó közép, hanem közép kategóriás helykínálata van.

Ülések kényelmesek bár oldaltarásuk alig van.

Kormány és váltó fogása pazar. Talán éppen ez emeli leginkább a kategóri érzetet.

Váltó kissé kemény és határozott. Nagyon jó!

Csomagtartó 400literrel átlagos, de semmiképp sem kicsi. Megjegyzés a korábban írtakhoz, hogy belül filcel borított a csomagtartó ajtó.

Bal lábnak a kitámasztó hosszabb utakra nagyon hasznos.

Futómű remekül veszi a budapesti akadályokat. Nem pattog, nem lágy, nem kemény. Pontjó :) Pláne a pattogós ibiza után.

Kormány nagyon direkt, azonnal reagál, nincs holtjátéka.

Öreguras, nyugodt vezetésre ugyanúgy alkalmas, mint dinamikus haladásra. Persze itt nem evo menetdinamikára kell gondolni.

Optimális tempója szerintem a 90-110km/h. Ekkor még nincs, vagy alig van menet,- és motorzaj, alig fogyasz, gyakorlatilag suhan. Szinte már unalmas. M0-áson vigyázni vele!!! Nehogy elaludjunk!!!

A motor felváltások között valóban kissé felpörög, bár ez némiképp előny is, mert egyenletesebb tőle a haladás és nincs bólintás a kuplung felengedése után. (talán dupla kuplungos érzést akartak ezzel elérni?)

110km/h felett eléggé hangossá válik és 130-nál már van zaj. Indulásnál a beszűrődő motorhang nekem kimondottan tetszik. Nem tolakodó, de jelzi, hogy ott van. 

Sajnos a kesztyűtartó és a jobb1 ajtó már most zörög. Ezt jeleztem a kereskedésnek. Azt mondták, hogy vigyem és megcsinálják. korrektek.

A kuplung - lehet hogy csak az enyémnél - nagyon magasan fog. Kissé már kényelmetlen, mert a kormányt nem lehet tengely irányban állítani, így nem húzható ki a kuplunkhoz optimálisan. Ígéretük szerint ezt is megoldják. Még egy plusz pont Nekik!

Azt az istenátka USB-t beszerelhették volna. Még a helye is ott van a kesztyűtartóban. Akkor miéért nem? Tuti, hogy beszállítói probléma okozta. Ez csak egy elmélet, de feltételezem, hogy mikor a gyártás leállításának időpontját már kitűzték egyszer csak kifogyott a csatlakozó. Rendelni újabb beszállítást már nem akartak, vagy nem tudtak, ezért maradt így.

A számítógép lehetne okosabb. pl. - ahogy azt már előttem írta valaki - az átlagfogyasztás nullázása nem logikus és kényelmes.

A számítógép info gombját rakhatták volna a bajuszkapcsolóra, nem a műszerfalra.

Keréknyomás ellenörző rendszer hasznos, de a legjobb indulattal sem nevezhető rendszernek mivel 2-es számrendszerben csak egy 0 vagy 1 jel adására képes. Ez nem ellenörző rendszer, hanem hibajelző.

Könyöklő igazából csak tárolónak alkalmas. Nem tudom úgy kitekerni magam, hogy rá tudjak támaszkodni. Így viszont nincs útban a kézíféknek.

Alapból hiányzik belőle a tolató radar. Ezt még a szalonban berakattam, mert bár olcsóbb lett volna kis műhelyben beszereltetni, de a fényezése miatt inkább biztosra mentem. Megérte, hibátlan esztétikailag is és funkciójában is. A tolatókamerát én nem hiányolom, sőt szerintem kimondottan balesetveszélyes a haszálata.

Hifi gyári hang nem rossz, de persze nem full extra. Most hallgattam meg a citroen c elysee hangját és ahhoz képest egy profi koncert terem.

A csomagrató lezárásához nincsen fül, kilincs, pöcök,......vagy valami. Ez kicsinyesség volt a mitsubishi részéről. Ha egy régi villamos kapaszkodót raktak volna fel, az is megfelelő lett volta arra, hogy ne koszoljam össze a kezem.

Kulcsa sajnos buta. Nincs rá jobb szó. Gondolkodom, hogy kicseréltetem bicska kulcsra, de még nem döntöttem el.

 

 

Fogyasztásról 600km után nem tudok nyilatkozni, bár reménykedem egy 7liter alatti fogyasztásban. Mindenhonan azt az infot kapom, hogy az első oljcsere után (nekem 5000km-t ajánlottak) áll be a fogyasztása. Amit most látok, hogy M0-áson és autópálya bevezetőkön bőven 5l alatt van a pillanatnyi fogyasztás. Városban araszolás viszont egyelőre nem hatékony vele. Példa: indulás belvárosban reggel, hideg motorral. Araszolás a városon keresztül dugóban(6km), majd budán fel a helyre(5km). Hegyről le(5km), ki újpestre dugó nélkül(6km), majd újpestről belváros(11km) aminek a fele megint araszolás. Mindez 4x 1-1 óra megállással, amikor hűl a motor a 8 fokban. Ennek a napnak az átlaga 8,5liter.

Másik példa belváros-soroksár-Törökbálint(M0-on keresztül)-belváros 6,2liter

Ennyit számít, ha kimegy az ember a városból akár csak 10-15km-re is.

 

összehasonlítás gyanánt:

Elmentem a WV-hez. Egy vicc. Szó szerint röpködnek a 8-10-12 milliók és még nem a full extrás passat- ról beszélek.

Jobban felszerelt polo 4,6millió. Persze tényleg jól felszerelt, de az csak egy polo. Jetta nem fapados kivitel már 2-3millió plusz a lancerhez képest és még az sem full extra.

Korábban írta valaki, hogy sokak szerint a lancer régi technika. Nekik üzenem azt amit a WV kereskedő árult el: a golfot a golf IV óta nem korszerűsítették igazán, csak módosítgatják és belepakolnap ezt-azt. Ráadásul bűn ronda és unalmas. (ez az én véleményem) Nem is viszik a kereskedő szerint.

Más tanulság személyes tapasztalatom alapján: Kollégám 330 xdrive BMW-je elképesztően erős és jó autó, de     nincs a két autó között  tizen-nemtudomhány millió értékkülönbség (BMW-sek kérem ne vegyék magukra!)

 

Összegezve

Most sem vennék mást.

Ár-érték arányban verhetetlen. Kivételes helyzetben van aki éppen belefutott ebbe az akcióba.

Meg vagyok elégede és alig várom, hogy dolgom legyen és autózhassak.

Számításom szerint gps-es multimédia, ülésfütés első két ülésbe, méretpontos design üléshuzat, automata ablakfelhúzó, tempomat összesen beszerelhetők cca. 650.000,- Ft-ért és ezek már egy 2-3,5 millióval magasabb árú autó kategóriájába emelik.

 

Ha a gyártó még bekerülési áron kb 20ezer forintnak megfelelő jen-t költött volna rá (USB, csomagtér lehúzó, tempomat stb.) akkor hibátlan lenne.

 

De hogy ne ezzel zárjam.

 

Gratulálok mindenkinek akinek olyan szerencséje van, vagy lesz mint nekem. És ilyen remek autót vezethet ilyen áron.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

daty55 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 260

Ha valakit érdekel, még mindíg eladók az új autómról a gumik:

 

http://www2.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Yokohama_Advan_A_460_as_Uj_Nyari_Gumi_Szett_Elado_55611862.htm

 

Természetesen márkatársaknak további kedvezmény is van!:-)

 

d.aty@freemail.hu

daty55 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 259

A hasznaltauto.hu-n meg tudod nézni.

Ott hirdetik  a kereskedők is az új, készleten lévő autóikat.

 

Előzmény: szimla65 (258)
szimla65 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 258

Remélem Pécsen.Bízom benne,hogy lesz mindkét fajta.

Előzmény: daty55 (257)
daty55 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 257

Hol tudod megnézni mind a kettőt?

Pesten?

Előzmény: szimla65 (256)
szimla65 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 256

Szia!

Tudom,hogy nem olyan.Majd szerdán(12.-én)megnézem még egyszer mind a kettőt.

Előzmény: daty55 (239)
daty55 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 255

Igen, valami ilyesmi!

 

Köszi.

Jó lenne, ha lehetne kapni itthon is.

Előzmény: Prohi75 (254)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 254

http://caraux.ru/mitsubishi-audio-provod-perehodnik-usb.html

 

 

 

első körben ezt találtam, de holnap körülnézek.

 

 

Előzmény: daty55 (253)
daty55 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 253

Te tudod milyen kábel kell hozzá?

Link?

Kép?

Előzmény: Prohi75 (251)
daty55 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 252

Szerintem a lehúzás miatt csinálták így.:-(

 

Látod, mennyit kérnek egy gyári hosszabbítóért.:-(

Persze más úton tuti olcsóbban be lehet szerezni.

 

És sajna nem is sima USB csati van rajta, ezt akartam megmondani az érdeklődőnek, mert eddig azt hittem az, de miután hívott megnéztem, és nem sima.

 

Majd holnap visszahívom.

 

Előzmény: Prohi75 (251)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 251

Ezt az usb dolgot nem is értem a gyári egységben, mert állítólag csak egy gyári kábel kell hozzá.

 

A youtube-on találtam videókat óla. kiszeded a fejegységet, bedugod a kábelt és kész.  De hogy ezt miért nem tették bele gyárilag????

Előzmény: daty55 (250)
daty55 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 250

Csak azért kérdeztem, mert hirdetem a gyári fejegységet, ugyanis vásárláskor kicseréltettem én is, és délután érdeklődött valaki, hogy milyen kábel kell ahhoz, hogy a gyáriról előre vezesse  az USB-t, mert a szalonban horror árat, valami 70.000 Ft környékén mondtak rá árat.

 

Én a fórum elején írtam, hogy Parrot Asteroid Smart Androidos fejegységre cseréltettem  a gyárit, abban is van minden, ami kell.:-)

 

Az sem volt olcsó sajnos - sőt, inkább qrva drága volt - de legalább jó.:-)

 

Én amúgy Kazincbarcika mellett lakok.

 

 

 

 

Előzmény: Prohi75 (248)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 249

Elfelejtettem válaszolni a kérdésedre. Budán lakom.  III. kerület

Előzmény: daty55 (247)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 248

 

Nem beszéltünk, de az USB kérdést én megoldottam.  lecseréltem a fejegységet. :)

 

Ezt tényleg nagyon ajánlom.  Bár nem olcsó, de ha megnézed mit tud akkor nagyon-nagyon jó kis upgrade.

 

Bluetooth-os kihangosító, tolatókamera, Navigáció ( bármilyen ) , szuper hang  , dvd,  film , bármilyen zene lejátszása.

Ez kifejezetten Lancerhez készült és nagyon jó minőség.

 

Wifiről-usb stickről lehet "etetni " wifivel, gyakorlatilag bármelyik androidos alkalmazás letölthető, és ami a legszebb, hogy követhető merre jár az autó ha esetleg ellopnák.

 

én innen rendeltem.  3 nap alatt beérkezett az országba.  Sajnos erre még rájön a vám és az áfa.  :(

 

http://www.dhgate.com/product/1024-600-hd-quad-core-android-4-4-4-car-dvd/380117896.html

 

 

Előzmény: daty55 (247)
daty55 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 247

Köszi!:-)

 

Néztük mi is az ezüstöt, kevésbé koszolódik, azt mondják, mint a piros!:-)

 

Arra nem írtál semmit, hogy nem Veled beszéltem USB ügyben délután?

 

Amúgy merrefelé lax?

Előzmény: Prohi75 (246)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 246

:)

 

Szívesen megosztom a tapasztalatokat.  Egy biztos, hogy nem véletlenül maradtam a típusnál.

98 óta hajtom őket  és egy olajgombát , valamint egy pár segédirányítókart kellett cserélnem a kopó alkatrészeken kívül.

 

Ennyi.   :)   Ez mindent elmond.

 

Reményeim szerint ezzel a mostanival is így lesz.

 

daty55 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 245

Ha tolsz pár képet, azoknak is örülnénk!:-)

Előzmény: Prohi75 (242)
daty55 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 244

Szia!

 

Üdv a csapatban!:-)

Veled beszéltem telefonon?

 

A zaj kérdéséről nem tudok nyilatkozni, ugyanis nekem ez az első Mitsubishi Lancerem.

Tehát nincs viszonyítási alapom.

A Dusterhez képest 130-140-nél, halkabb, de az nem is arról híres, hogy halk lenne.

 

Na, ha sok tapasztalatod van, akkor oszd meg velünk légyszi!

 

Azokat főleg, amiket fontosnak tartasz!

Esetleg ésszerű kiegészítőket, egyszerű átalakításokat tudsz ajánlani?

 

 

 

 

 

Előzmény: Prohi75 (242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!