Keresés

Részletes keresés

train Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6113
Akkor ebben egyet értünk.... :))
Előzmény: M.VIII (6111)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6111
Igen, itt van a probléma gyökere, valóban félreérthető volt. Én azokat nem szeretném itt látni, akik beleszólnak olyan dolgokba, amihez nem értenek, uszítanak, leszólják a HÉV-nél dolgozókat, okosabbnak hiszik magukat, és mocskolódnak. Elnézést, ha hülyén fogalmaztam, és félreérthetően válaszoltam, most már világos minden. :)) 
Előzmény: train (6110)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6108
Különben is, én az "átlag 25 éves vekések" megjegyzésére reagáltam, és az a véleményem, hogy az itt okoskodók elmehetnének már a .....ami meg a hozzáértésem illeti, légy szíves, ne tégy megjegyzéseket.
Előzmény: train (6106)
Szentendre Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6105

Ha így állsz hozzá, akkor inkább ne is írj ide. Ilyen "emberekre" semmi szükség. Szerintem minden járművezető meg tudja ítélni, hogy melyik probléma lhet veszélyes a járművére és melyik nem. Ha te így gondolod, inkább maradj meg a vasútkáidnak.

Előzmény: Hernyofan (5914)
train Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6102

Szerintem semmi közöd ahhoz mikor mire reagálok és milyen más topicot nézek meg .Miből gondolod,hogy csak és kizárolag ezen a nick néven voltam és leszek fenn ezen a topicon.Azért mert utánnam néztél még ne képzeld magadról,hogy nagyon okos is vagy.A többi pedig nem érdekel te sem és a vekések sem.De mint látom matekból felmentettek mert mikor azt a topicot néztem 7 hónapos várandos voltam szerinted...Hogy mi az igazság azt én tudom...De egyet jegyezz meg,sem neked,sem másnak semmi közöd nincs,hogy a feleségem az index egyéb fórumain mit és mikor és kitől kérdez meg....Ezek után talán jössz egy bocsánat-kéréssel,minimum...

 

 

 

 

Előzmény: GABORBP (6099)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6100
:) A feltörekvő ifjúság.
Előzmény: train (6095)
GABORBP Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6099
Mondod mindezt a 12 hozzászólásoddal...Ebből 9 van a héves topikban, amiből is 7 a Vekével, DLalával vagy VD-vel foglalkozik.
2 db Gyermekvasutas, valamint egyből megtudhatjuk, hogy 1,5 hónappal ezelőtt 3. gyermekét váró 7. hónapos várandós voltál.

Nem igazán látom tehát mögötted sem azt a nagy szakmai múltat. (ami a mondjuk a topikokon elég kevés embernek van meg márcsak kora miatt is - példának talán taxxxot tudom mondani...)
Előzmény: train (6095)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6098
A TeWe dolgot már kibeszéltük itt régen. Egy baja van, hogy 1 TW6000=1 kocsi. Szóval 6 TeWe kell egy nagyegység kiváltásához. Egy reggeli csúcshoz nagyon sok kocsi kell és nagyon sok jv.
Előzmény: csuklo (6096)
csuklo Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6097

Végül is igazad van.

Kár bosszantanom magam rajtuk.

Előzmény: train (6095)
csuklo Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6096

"Elég optimista vagy. Már tíz éve is mondták, hogy lesznek új szerelvények de még nem láttam őket. Lehet, hogy lent vannak a Keleti alatt? "

 

DÜVAG TW6000 inkább mondanám hévnek mint villamosnak.

Igaz a BKV rossz helyre rakta :)

Előzmény: Bazsi75 (6094)
train Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6095

Kedves mindenki....és Csukló!!!!!

 

Mr. Vd-t komolyan ne vegyétek,ne is reagáljatok semmi uszító,és sértő írására..

 

20 éves hátulgombolós,akinek ez a fegyvere,hogy jól összevesszen a környezete,és ő meg az átlag 25 éves "bandája",csak röhögjön rajta.....

Hiteltelen,minden szakmai tapasztalatot nélkülöző társaság.....

 

Észre se vegyétek őket....Nem érdemes,és akkor ha már senki nem foglalkozik velük,csak visszamennek a saját VEKE és egy marhaságok,c topikjukba....

 

Üdvözlettel.   :)

 

Előzmény: csuklo (6091)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6094
"fály=fáj" (lényegtelen csak szúrta a szemem :) )

"de azért még 10 évig ezzekel"

Elég optimista vagy. Már tíz éve is mondták, hogy lesznek új szerelvények de még nem láttam őket. Lehet, hogy lent vannak a Keleti alatt?



Előzmény: csuklo (6091)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6093
*****
Előzmény: M.VIII (6089)
kopaszkapitany Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6092

kedves Méregzöld!

 

A 5775-ös hozzászolásodhoz lenne kérdésem.

1985.Május 1.én kigyulladt a HÉV Békásmegyeren,ha jól értettem a pályaszáma az volt 963 682 989?az tény hogy 989-esnek más a belseje mint többiekhez képest.

Egyszer láttam régi Filatorigátnál ott állt egy kiégett HÉV.Biztos hogy ez volt?

 

Üdv

csuklo Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6091

Kérdezném te minek vagy a (felkent) szakértőlye?

Mitől értesz szinte mindenhez?

Ja bocs tudom a az egyesület aminek tagjavagy az a világ legjobb hírszerző egyesülete a világnak és tudom kicsit fály az ha valaki több infót kap!

 

Megjegyzem véletlenül mesélték nekem tegnap a VALÓS okot!

 

Tudom neked az is rossz a mit nem te vagy az egyesületed talál ki!

És mivel a nem műszaki hiba volt és nem tudjátok be bizonyítani, hogy a BKV a hunyó a dologban így most midenki hülye.

 

Elismerem nem a legkorszerűbbek a HÉV járművek de azért még 10 évig ezzekel fogunk járni. (Hiába minden ha csak nem vagy varázsló és nem varázsolsz egy kevés pénzt.)

 

 

Előzmény: VitézyDávid (6087)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6090
És nem kell felhívni a figyelmet semmire, nem kell a görögtűz, akik ismerik, szeretik, üzemeltetik ezeket a járműveket, tisztában vannak vele, hogy korszerűtlen, éghető, de a miénk, és megy és ez van.
Előzmény: VitézyDávid (6087)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6089
Szerintem nem győztetek, hanem az állítólagos bennfenteseket, akiket ti annak hisztek, "mivel ők jobban tudják" (megsúgom, vannak itt bennfentesek köztünk, akik akár jól értesültek lehetnek) lehúzzátok, meg hogy bitzos infó hiányában minek dobálózik valótlan tényekkel-nos, azután, hogy pl. Dlala kitalálta, hogy "kezd a fűtőtestekre terelődni a gyanú"- szóval, akkor ki az, aki biztos tények és a szakértői vélemény hiányában vagdalkozik, és találgat?? És megmondom őszintén, ez a stílus, hogy másokat gyermeteg képzelődő ötletgyárosnak tartasz, nekem nem tetszik. És a végére beszúrod, hogy várjuk meg, mit mondanak a szakértők. No comment.
Előzmény: VitézyDávid (6087)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6088
...
Előzmény: VitézyDávid (6087)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6087

" Milyen lenne az arca annak, aki nagynehezen legalább egy ilyen "romhalmazt" meg tudott tartani a rendszerváltást követő években, ha egyszer csak közölnék vele, hogy holnaptól nem használhatja, mert nem korszerű???"

Kapaszkodj meg, közlik!

 

A többivel, amit írsz egyetértek, a szurkálodó megjegyzések ugyan nem kellettek volna. Örülök, hogy belátod, mit jelent a tűzvédelmi biztonság és mi a különbség etekintetben egy korszerű jármű és a mai HÉV-ek között. Mi is csupán erre próbáltuk felhívni a figyelmet, sikerült. Persze ezért én nem fogok kisded módon győzelmet hirdetni, mint mások.

 

Hogy a tüzet mi okozta, nem tudjuk, senki nem is prejudikálta, hogy tudná. Annál inkább próbálja meg jólértesültnek beállítani magát itt egy-két nick, különböző, egymásnak ellentmondó információkat közölve arról, hogy ez a két utas hol és milyen körülmények között szállt fel és le, a vezető miért ment hátra (füstöt látott vagy gyanús lett neki a két egyén vagy...), az pedig a kedvencem, hogy csuklo acetont "hallott" a kocsiban. Szóval, akik próbálják magukat jólértesültnek beállítani és a tények ismerete nélkül biztosnak beállított információkkal bennfentesnek látszani, valóban elítélendőek, de azok közel sem mi vagyunk.

 

Részemről a vita a hivatalos szakértői vélemény közléséig lezárva.

Előzmény: G. Bear (6083)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6086

köszi az infót.

üdv kawirz

Előzmény: rendezők (6080)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6085

Ez hozzászólásod elég későn jött,  de azt hiszem most is van (lesz) hatása.

üdv kawirz

Előzmény: G. Bear (6083)
V46 021 Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6084

 

Nem kötözködés, nem bántás!

 

...sőt aki abszolúte műszaki analfabéta, az még attól lehet nagyon jó motorvezető...

 

...huszonhetedik érzékükre is hallgatva vezetnek!...

 

Én ezt erősen kétlem!

Ha valaki jól képzett, tudja mi van a keze alatt, annak a 27. is biztosan sokkal érzékenyebb.

Előzmény: G. Bear (6083)
G. Bear Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6083

Üdv Mindenkinek!

 

Előrebocsátom, utolsó ittjártam óta elolvastam mindent, s csak egy dologra jöttem rá: nem kellett volna... Na mindegy. Nem nagyon bízom benne, hogy még itt vannak, de talán a csönd ellenére azok is olvassák majd, akik rögtön az elején elkezdtek kiabálni.

 

Én azt gondolom, ha valaki tényleg az okokat és a megoldásokat keresi, ahogy azt írta, akkor nem az első lángcsóva hőjétől felízzítva vaktában kezd el lövöldözni, hogy ettől is lehetett, meg attól is lehetett, és mindegy mitől volt, de nem lett volna szabad...

 

Tény, hogy ezek a masinák csak egy helyen korszerűek, a vastag zöld könyvben, ahol még talán lehettek is azok. Ezzel együtt jár, hogy minden olyan színvonalon áll, ami benne van, amilyenen akkor lehetett, amikor készült, illetve tervezték. Szomorú, hogy ilyen gyorsan szétterjed benne a tűz, de érdekes módon senki nem beszélt összehasonlításként egyebekről. Pedig az átlag lakótelepi lakásban (de a családi házakban és középületekben is) 2-3 perc alatt szétterjed és mindent elborít a tűz (elsősorban a sok műanyag miatt). Akkor azokat is be kéne tiltani és mind lecserélni?

 

Képzeljük el, hogy valaki 30 éve vett egy Trabantot, vagy Ladát, ami akkor talán még korszerűnek volt mondható. Ma sehol sincsenek ezek a kocsik sem fogyasztásban, sem teljesítményben, sem utasvédelemben, sem tűzbiztonságban a maiakhoz képest. Milyen lenne az arca annak, aki nagynehezen legalább egy ilyen "romhalmazt" meg tudott tartani a rendszerváltást követő években, ha egyszer csak közölnék vele, hogy holnaptól nem használhatja, mert nem korszerű???

 

És miért gondolja bárki, hogy az országban mindenre van pénz, ha a saját gazdálkodásában ő is nehézségekkel küszködik? Félreértés ne essék, nagyon szeretnék új HÉV járműveket, s szerintem nincs is olyan épeszű szakember, aki nem. Sőt, a magam részéről, bár mélyen tisztelem a hibaelhárítási profikat, azt vallom, hogy egy járművezetőnek nem a műszakhoz kell(ene) értenie, sőt aki abszolúte műszaki analfabéta, az még attól lehet nagyon jó motorvezető. És ehhez éppenhogy nagyon jó gépek kellenének.

 

Már csak egy apróság: az annyira áhított tűzbiztos járműveken is kb. 15 perc alatt szétterjed a tűz. Ez valóban nagyon jó, mert normális helyen addigra ott vannak a tűzoltók, de nálunk ők is igen komoly nehézségekkel küzdenek, bár nyilván arról is a BKV vezetése, meg Bp Főpolgármesteri Hivatala tehet... Tehát egyáltalán nem biztos, hogy időben odaérnek. Annyiban biztosan jobb lenne a helyzet, hogy kb. 2 perccel a tűz kezdete után még esetleg egy poroltóval el lehet oltani azt, ami addigra kialakul. Ugyanakkor az új szerelvényben is 2 perc alatt pokol lesz, ha valaki valamit szétlocsol, mielőtt rágyújt egy vonatra!

 

Ja igen! Merthogy végigolvasva és a stílustól mentesítve, pusztán a mondanivalóra koncentrálva, ahogy kéretett, egy igen-igen jelentős csúsztatásra figyeltem fel: senkiben fel sem vetődött, hogy a tűz nem ott keletkezett Imre utcánál. Pedig valószínűleg ott már csak feléledt az, amit Mátyásföld alsónál meggyújtottak 2 perccel előtte. Mert tudtommal a motorvezető nem induláskor a vezetőfülkéből észlelte a tüzet, hanem hátrament, mivel gyanús volt neki az a két fiatal, aki alsónál leszállt, és azt akarta megnézni, nem festették-e össze a kocsit (!!!micsoda elismerésre méltó figyelem!!!). Ha nem megy ezért hátra, hanem indít, ahogy máskor, lehet, hogy csak Reptéren ajtónyitáskor derül ki a tűz, de ott már robbanásszerűen kicsapnak a lángok, és akkor annyi a hamburgeres bódénak, de még talán a térközőri irodának is. (Persze sokkal egyszerűbb lenne, ha a stílustól, vagy inkább hiányától mindenki saját maga tisztítaná meg a mondanivalóját...)

 

Az a kedves kolléga pedig, aki szerint őneki semmit nem kötelessége észrevenni és jelenteni, az bízzon benne, hogy egyszer nem ő marad ott egy hasonló mentalitású munkatársa hanyagsága miatt, ugyanakkor szerintem inkább sürgősen vegyen példát az olyanokról, akik még a huszonhetedik érzékükre is hallgatva vezetnek!

 

Bocs a terjedelemért, de igyekeztem minden lényegesre reagálni, és egyszerre bepótoltam, amit eddig elmulasztottam.

 

Üdv!

csuklo Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6082

Ma hallotam, hogy a 903-as hév kizárt, hogy műszaki hiba miatt gyuladt volna ki mert nagy meniségü acetontmaradványokat találtak benne!

És más MÁV-os illetve vasúthatósági szakember is kizárta a műszaki hiba lehetőségét.

sichonor Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6081

T. Dash 9! Így tűrhetőbb. De, azért jó ha megvan a 110 v.

Most remélem, hogy ülsz: az egyik vonalon csak a  ledes dologig jutottak el-így ment a forgalomba- aztán, mikor a segédáram nagyon lecsökkent-akkor érdekes mód eltüntek, mert  az URH és az utas tájékoztató kikapcsolódott. Ez is fontos a FONTOSSÁGI SORRENDBEN  /"újjításra" gondoltam/ de nem fél megoldással.

Előzmény: Dash 9 (6075)
rendezők Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6080
A 997-699-998-as szerelvény van kölcsönadva,és már fut is.
Előzmény: kawirzbácsi (6079)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6079

Ha már itt vagyok, kérdezném hogy melyik kocsit vagy szerelvényt kapja meg a gödöllői vonal a kiégett 903-helyére?

üdv kawirz

Előzmény: kawirzbácsi (6078)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6078

Ez majdnem mindig így van, addig ameddig a következő esemény nem történik.

üdv kawirz

Előzmény: M.VIII (6077)
M.VIII Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6077
Hna, úgy látom, a vitafórum lecsitult. Jöttek, láttak, felforgattak mindent, és nem győztek.
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6076
Haha. van rá egy söröm h még miután visszajön újra kell építeni h mehessen is...
Előzmény: M.VIII (6071)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!