Keresés

Részletes keresés

dube/1 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 7526

   Neked valószínű, hogy ki kell cserélned a szivatót, s megjavul a motor!

Előzmény: cpi-hussar (7521)
dube/1 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 7525

   Találkoztam már olyan papírbetétes benzinszűrővel, hogy éppencsak átszivárgott rajta a benzin. Ha leállt a motor, akkor egy kis idő elteltével leszivárgott a benzin és képes volt beindulni és menni a motor egy darabig.

   Előfordulhat, hogy szorul a tűszelep!

   Valójában én alacsony benzinszintre tippelek!

Előzmény: zzoltan73 (7524)
zzoltan73 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 7524

Azt hogy érted, hogy üzemanyag-utánpótlási hiba? A tankból az üzemanyag a gravitációnak köszönhetően jut el a karburátorig.

Előzmény: dube/1 (7520)
zzoltan73 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 7523

Sziasztok!

 

Felraktam az új szivatót. Ezzel pöccre indul és fel is pörög rendesen és lefulladás nélkül van alapjárat.

Azonban ha el akarok indulni, egészen kis gázadásnál is fulladozik, nagyobb gázadásnál egyből lefullad és ha lehúzom az elektromos csatlakozót, akkor is ugyanez a helyzet, tehát az új szivatóval sehogyan sem tudok elindulni. :(

Előzmény: zzoltan73 (7522)
zzoltan73 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 7522

Leszereltem a szivatót, teljesen kint van a tüskéje. Járó motornál rádugtam a csatlakozót, semmit nem csinál.

Vettem új szivatót, holnap feldobom és meglátjuk.

 

Azt határozottan érezni, hogy üzemanyagot nem kap, illetve olykor meg túl sokat.

Előzmény: nagya2 (7519)
cpi-hussar Creative Commons License 2013.01.04 0 0 7521

Üdv mindenkinek
nekem is az a baja a motoromnak mint amit lentebb ír az egyik fórumozó
hogyha be van kötve a motoromon a szivató akkor nem akar menni ha széthúzom akkor meg majdnem kiugrik alollam a motor.Miért van ez?

már az egész üzemanyag rendszert végignéztem, kitakarítottam(a tanktól a karburátorig mindent meg a benzinszűrőt cseréltem) és még most sem jó csak ha kikötöm a szivatót.

de lentebb írták hogyha ki van kötve akkor az olyan mint ha állandóan menne a szivató.
hogy lehetne teljesen kikötni hogy a moci ne érzékelje azt hogy mindig megy a szivató.

Vagy hogy lehetne megcsinálni hogy bekötött szivatóval is jó legyen?

dube/1 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 7520

                                       Boldog Újévet Mindenkinek!

                            Szerintem üzemanyag-utánpótlási hiba!

   Abból indulok ki, hogy széthúzott szivató-csatlakozóval életben tartható a motor!

   A megemelkedett alapjárati fordulat lehetséges oka az alacsony benzinszint!

Előzmény: zzoltan73 (7516)
nagya2 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 7519

Hali Doki!

De ez csak akkor van ha a szivató jó, vagy ugy dölött meg, hogy nem megy ki a tüske.

Mert ha úgy döglött meg, hogy a tüske kinnt van akkor meg nincs szivató.

Üdv Nagya

Előzmény: Doki1963 (7517)
Zso30 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 7518

Az hogy a gyertyában 5e km van, az semmit nem jelent, nekem az egyik bírta kb. 800km-ig, és beleégett valami trutyi... Úgyhogy nézd meg... Illetve még a gyertyakábel is lehet problémás, nálam is volt ilyen gond.

Zso

Előzmény: zzoltan73 (7516)
Doki1963 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 7517

Szia 

Ha lehuzod a szivató elektromos csatiját akkor állandóan szivatonvan és ekkor kapja a legtöbb benyát.

Amikor életre tudod kelteni mennikénevele egy 10km-et utána gyertya ki megnéz milyen szine van .

Előzmény: zzoltan73 (7512)
zzoltan73 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 7516

Szia!

 

Víz a karbi aljában kizárva, mert a leeresztő csavart kicsavarva leengedtem belőle mindent és ennek ellenére...

A gyertyában 5.000 km van.

Akkor marad a szivató. :(

 

Köszönöm a segítségedet!

 

Előzmény: nagya2 (7514)
nagya2 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 7515

Ja igen a gyertyát is nézd meg!!

Előzmény: nagya2 (7514)
nagya2 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 7514

Hali!!

Vagy viz van a karbi aljában, vagy a szivatód halott.

Üdv Nagya

Előzmény: zzoltan73 (7512)
nagya2 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 7513

Hali!!

Ennyi Km-er után már bármi lehet.........

Üdv Nagya

Előzmény: Zso30 (7511)
zzoltan73 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 7512

Boldog Új Évet mindenkinek!

 

Egyből egy segítségkéréssel kezdeném az évet. :(

 

Időszakos szerviz után vagyok és 2 hétig minden rendben volt a robogóval. Pöcc-röff indult, húzott rendesen.

Egyik reggel hidegindításnál elég dadógósan indult, erőtlen volt, fulladozott.

Végül 1 km megtétele után teljesen befulladt, leállt a motor és újraindítani sem tudtam. Teker, de nem röffen be.

Berúgókarral egy idő után beindult, de pár másodperc múlva le is fulladt. Hazatoltam.

 

Délután leengedtem a benzint, az összes üzemanyagtömlőt átfújtam, üzemanyagszűrőt kicseréltem.

 

Ma reggel hidegindításnál pöccre indult a motor, de nem pörgött fel rendesen ahogy kellene és kb 1 perc után le is állt.

Újraindítottam, de pár másodperc múlva leállt.

Apró kis gázadásokkal lehetett "életben tartani", de folyamatosan fulladni akart.

Végül ahogy melegedett, lett stabil alapjárat, de ahogy indulni akartam volna vele, egyből fulladt.

 

10 perc járatás után lehúztam az automata szivató elektromos csatlakozását és újraindítottam a motort.

Eleinte nehezen, dadogva járt és szintén csak kis gázadásokkal lehetett életben tartani, de végül megindult a robogó.

Kezdetben néha-néha megtorpant, de végül fél gázon elég stabilan haladt kb. 40-el. (km meghajtóm meghalt).

 

Ha nagyobb gázt akartam adni, egyből fulladozni kezdett a motor, csak fél gázon hajlandó menni.

Pirosnál való megálláskor viszont túl magas az alapjáratom.

 

Mit történhetett? Megadta magát a szivatóm és egy bizonyos állásban maradt, ami miatt magas az alapjárat, full gázon pedig sok az üzemanyag és fullad?

 

 

Előzmény: nagya2 (7509)
Zso30 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 7511

Sziasztok!

 

Előszőr is BUÉK mindenkinek!

 

A kérdésem az lenne, hogy amennyiben új hengert és gyűrűket akarok cserélnia a Fact-omban, akkor azokon kívül kell még valamit vagy érdemes még valamit cserélni a motorikus részeken?

Most még semmi baja, nincs érezhető gyengülés, sem fogyasztásnövekedés, csak már több mint 20e km-t mentem ezzel a szettel, és a szezon előtt kapna egy kis felújítást, nehogy pár hét múlva egyszer csak gyűrűtörés vagy valami hasonló nyalánkság történjen félúton hazafelé... :)

 

A másik pedig, a kuplung részén csörög valami elég fémes hangon, az lehet hogy csak a rugó fáradt el benne?

Nem látszik semmi rajta, bár szétszedve nem volt még.

Most van 28e km a motoromba.

 

Köszi

 

Zso

Trigike Creative Commons License 2013.01.01 0 0 7510

Minden kedves motorosnak, kívánok boldog és balesetmentes új évet!

Remélem hamarosan jön a jó idő, már nagyon motoroznék:)))!

nagya2 Creative Commons License 2012.12.31 0 0 7509

Hali!!

Hofi után szabadon minden kedves fórumtársnak: Boldog Uj!

 

Üdv Nagya

MaxF-act75 Creative Commons License 2012.12.31 0 0 7508

BÚÉK!

 

 

 

 

 

pici-01 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 7506

Na úgy méz ki megoldódott a probléma!!! Kicseréltünk mindent és 4gr görgőket raktunk be!!! Alattam(150kg 2m) 55-58km/h!!! Köszönöm a segítséged!!! Boldog új évet neked és mindenkinek az oldalon!!! :D

Előzmény: ugyörgy (7504)
cpi-hussar Creative Commons License 2012.12.29 0 0 7505

Köszönöm a választ András de már megoldódott a problémám
az volt a baja a motornak hogy be volt kötve az autómata szivató és fel volt akadva és ezért ette a benzint.A 40-nél való megállást pedig 1 gyertyacsere és 1 karbi hangolás eltüntette mostmár úgy megy mint régen.

ugyörgy Creative Commons License 2012.12.28 0 0 7504

szerintem, ha gyári varátort és gyárilag ajánlott méretű görgőt teszel, akkor nem kellene rugót cserélni. Az ritkábban hibásodik meg. A cég honlapján a robbantott ábráknál található a görgő (és más alkatrész) mérete

Előzmény: pici-01 (7503)
pici-01 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 7503

Köszönöm segítséged!!! Hát ma neki fogtunk a javításnak és hát elszomorított a látvány!!! :( 6 görgő helyett 3 törött variátor,stb!!! Most nekiállok a felújításnak!!! Még 2 kérdésem volna!!! Variártort vagy szettetet cseréljek és a rugót kicseréljem szerinted??? Köszi!!! :D

Előzmény: ugyörgy (7502)
ugyörgy Creative Commons License 2012.12.27 0 0 7502

Hali.

Alap, gyári alkatrészek a szentendrei márkakereskedésből vehetők, bővebben a honlapjukon.

Tuning cuccok pl itt is: http://www.egumotors.hu/hirek/ én néha bemegyek a dorogi boltjukba és elbeszélgetek az eladóval, aki eddig még mindig szépen érthetően elmagyarázott mindent, amit kérdeztem.

Apróbb dolgokat otthon tudok javítani -ha kell- , de szerencsére ritkán. Sajnos kevés a célszerszámom. Egy görgő ellenőrzés, vagy csere megfelelő bátorsággal otthon is elvégezhető (szerintem).

Magán telefonom nincs (bármilyen hihetetlen is :) ), csak szolgálati, amit értelem szerűen csak korlátozottan használok.

Közben eszembe jutott, hogy a nem kielégítő gyorsulás, akár kopott (szögletesre kopott) görgőtől is lehet...,vagy kopott hajtószíjjtól.

Olvass vissza itt a fórumban, mindenre van pár válasz.

Előzmény: pici-01 (7496)
andrás1969 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 7501

Szia!

 Prőbáld a szűrőt cserélni.

Előzmény: cpi-hussar (7499)
cpi-hussar Creative Commons License 2012.12.26 0 0 7500

hellosztok van 1 cpi hussar robogóm(kb ugyanaz mint a keeway focus)és valamiért nagyon sokat eszik (6-7 liter 100km-en) (full gyári minden) (az összes folytás benne van) mit tegyek vele hogy ne egyen ennyit?

cpi-hussar Creative Commons License 2012.12.26 0 0 7499

Üdv mindenkinek még új tag vagyok itt és lenne 1 problémám a motorommal.

van 1 cpi hussar robogóm(valamelyik keeway-re is hasonlít) és az a baja hogy ha megyek vele akkor 40-ig gyorsul szépen és utánna leáll (mintha nem lenne gyújtás) de ha megállok 1 percre vele akkor utánna megint megy 40-ig az óra és utánna minden kezdődik előről.
Már cseréltem benne gyertyát,gyertyapipát,gyertyakábelt és még így sem jó még a karburátort is kitakarítottam (nem sok kosz volt benne) a szerelő akihez elvittem ő azt mondta hogy a gyújtás elektronika (a kis fekete doboz) a rossz.

Olvastam itt a fórumon hogy a kis fekete doboz nélkül is menne a motor és azt hogy lehetne megoldani?Mi lehet a baja a mocimnak?

pici-01 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 7498

Tudnánk beszélni telón???

 

Előzmény: ugyörgy (7495)
pici-01 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 7497

Nekem nem kell hogy száguldozzon csak normálisan menjen fel arra at 55-60-ra!!!

pici-01 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 7496

Hali!!! Igazából szerinte, még nem volt hozzányúlva a motorhoz!!! És ezeket az alkatrészeket hol lehet megrendelni és kicserélni mennyire bonyolult??? (köszönöm a gyors választ!!! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!