Most hogy szinte új szív dobog a gépjárgányban ,füstje nuku ereje viszont bőszen kuplungja megerősödve ,a tükörben majd nézegetek hátra , gps 217 tovább nem mertem nyomni mert azé vótak egyébb járművek is .
2. Ha van időd, akkor egészísd ki a doksit és utána fel tudod rakni megint a frissített változatott.
3. Dobjak egy szoftvert hozzá? Van egy progi, mely segítségével más is telepítheti a gépedet, ha megadod neki a jogosúltságot, illetve bekapcsolva hagyod a gépedet.
1 - Robi, javítottam megint egy nagy adagot honlapon!
2 - jobb bajuszkapcsoló javítva (1,5-es MCu már tényleg a határ, 1-es talán jobb, két kalapács esetén nem kell satu, a másik lapján 1 perc alatt tökéletesen laposítható és még szép is lesz. Levágni sokkal szarabb a forrasztás után:PP) - Jah, én pl. átfedéssel forrasztottam, és nem az ónnál van a találkozási pont. Szerintem ez a megoldás könnyebb...
+1: én pl úgy oldottam meg, hogy a rézhuzalt, ami el lett lapítva, azt eg gemkapoccsal összefogtam és ígya forrasztásnál még véletlenül se mászott el! Ezt bepozicionálni is lehet méreg forrása:P, de nekem így jobban "kézre állt". Ráadásul ugye pont a rézszalag mélyítésnél volt a törés, így a "javító" rész és a törött rész kunkori közé szépen befolyattam az ónt--
Btw nekem nem repült szét sehova semmi, a két rugós távtartó is a helyén maradt szépen.
3 - majd küldöm a tükörcserés mahinációt is, ha egyszer lesz word a gépemen:D :D :P:P:P
élő adatok szépek, a hibatároló meg szerintem volt egy lemerült aku, töröld és az a fontos ami visszajön egy erőltetettebb próbakör után, de melegen fingasd