Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fastcar Creative Commons License 2000.12.31 0 0 29
Javaslom, hogy olvasd végig azért a Sportautós topicot (kb. 140 hozzászólás), szerintem onnan ki tudod hámozni, hogy mi és mi nem a TT! :)
Egy szemelvény azért álljon itt belöle:

"Érdemes megnézni: - hogy az Audi TT, még tuningolt változataiban is, annyit tud mint egy széria Alfa 156-os - ennyit a sportkocsi mivoltáról."

Meg a szeptember körüli hozzászólásokat a Japánt vagy németetben!

Előzmény: QQRYQ (19)
QQRYQ Creative Commons License 2000.12.31 0 0 28
A sebesség csak egy adat, ezzel nem lehet veszekedni...
A külcsínnel már lehet, ugyebár... szubjektív.
Megnéztem a "fastcar.hu-t" :-) nem teccik, mert nem szeretem az olasz kocsikat. egyébként tökös kis honlap lenne... Még az Alfák elmennek, de a többi... (látod nekem meg a te szuper járgányaid nem jönnek be, meg tudom érteni mit érzel a TT iránt.

A 85-ös verdáddal menj le az Alföldre ott lehet egyenesen tépni ezerrel. Nincs egy szál kanyar se...

Ez a szép az autókban... a külcsín (szubjektív: TT rulez) meg a sebesség.

Na jóccakát és BÚÉK, mert holnap nem netezek (izé már most holnap van na mind1), buli van!!!!
Tehát BÚÉK minden autósnak: Alfásnak, Volvosnak, Saabosnak, Subarusnak meg mindenkinek akiket most ide nem írtam!

Audi TT rulelz!

QQRYQ

Előzmény: fastcar (26)
fastcar Creative Commons License 2000.12.31 0 0 27
Apropó!

Megnézted a házi feladatot, a honlapomon a galériát?

Előzmény: QQRYQ (25)
fastcar Creative Commons License 2000.12.31 0 0 26
A jelenlegi Alfa GTV is tud menni 240-et, söt még egy 10-essel többet is kevesebb pénzért, és még hozzávaló futómüvet is tudtak építeni alá. Vagy a 85-ös Corvettem is tudott menni 250-et és 4 évvel ezelött nemegészen 1 milláért vettem. Egyébként az nem volt egy kanyar-bajnok, de egyenesben azért nem bicskázott be :))
Előzmény: QQRYQ (25)
QQRYQ Creative Commons License 2000.12.31 0 0 25
fastcar!
Veled csak a baj van, látom...
A sebességnél a gyorsaságra értettem, tudod ha egy kocsi nem Forma1-es autó, de tud menni 240, akkor az gyors autónak számít. Gondolom nem véletlenül, merthát nem "városnéző-autónak" szánták. Ergo fontos volt a sebesség. Hogy száguldozhassanak, stb.


Audi TT rulez!

QQRYQ

QQRYQ Creative Commons License 2000.12.31 0 0 24
Ezt csak azért írtam, mert netes praxisom alatt (na újabb háló) összesen 1 TT tulajjal, illetve annak is csak az öccsével "beszéltem". Pedig keresgéltem TT tulajokat hátha megtudok egy-két személyes infót... (A honlapra gondoltam)

Audi TT rulez!

QQRYQ

Előzmény: sansalvador (21)
fastcar Creative Commons License 2000.12.31 0 0 23
Miért, mi van a sebességével, amin szerinted a hangsúly volt?
Előzmény: QQRYQ (19)
fastcar Creative Commons License 2000.12.31 0 0 22
Nem! Hanem aki képes egy TT-ért kiadni tízen millió forintot, annak nincs annyi IQ-ja, hogy a számítógépet kezelje, és neadj' Isten még fórumokat látogatva véleményt nyilvánítson dolgokról. :))))
Előzmény: sansalvador (21)
sansalvador Creative Commons License 2000.12.31 0 0 21
"Vagy esetleg egy tulajdonos, bár akinek TT-je van kétlem, hogy ide jár diskurálni."

Ez most mit jelent? Ez minket minősitene? Hmmm, ide csak csórók járnak? :-))) Húúúúúúúúú...

Előzmény: QQRYQ (19)
QQRYQ Creative Commons License 2000.12.31 0 0 20
Ja! Fargónak köszi!

QQRYQ

QQRYQ Creative Commons License 2000.12.31 0 0 19
HÁt srácok...
Na mind1.
Szerintem a TT a legszebb autó... Így jó?

A N.A.GY.-nak: Én se szeretem a német autókat, meg semmi német dolgot, de speciel ez az autó nekem nagyon tetszik. És ekkor ez már nem német kérdés meg ilyesmi hanem szubjektív vélemény. Én pl. a Ferrárikat nem szeretem, tény hogy van egy-két jó modell, de nekem meg azok nem jönnek be... Nem kell rögötön leszólni. A első mondat pedig legyen ütős, hogy sokan válaszoljanak... ezt a DK-ból tanultam meg. (DrukkerKocsma)

Topicnyitasról: Nem volt még TT-s topic, hát itt az ideje. Tőlem lehet fikázni is. Bár nyilván jobban örültem volna ha a többi fan írja ide véleményét... még nem késő! Vagy esetleg egy tulajdonos, bár akinek TT-je van kétlem, hogy ide jár diskurálni.

A Saabok és a Volvok nekem is tetszenek, de hiába vannak egy kategóriában a TT-vel a beillesztett modellek akkor is a TT más. A V és a S is elmegy akár családi autónak is. (már ha van elég píz) de egy TT nem. Talán ezért sportautó.
De a kérdésem az lenne: mi a TT ha nem sportautó??? Ha már kategórizálni kell.

A TT-nél a sebességen is volt a hangsúly a tervezésnél, tény hogy melléfogtak valahol, de a légterelő és az ESP beváltotta a reményeket és azóta nincs annyi baleset. (Egyébként akármilyen autóról legyen szó mindíg a kamiont az erősebb...)

Na ennyit így hirtelen...

Audi TT rulez!

QQRYQ

minimal Creative Commons License 2000.12.30 0 0 18
Nem akar valaki még egy Zaporozsec topicot nyitni? :-)

A TT szerintem se sportkocsi, hanem tuning-bevásárlóautó.

Löszy Creative Commons License 2000.12.30 0 0 17
Audi TT... Hát emberek, nem tudom miért, de valahogy nekem se jön be annyira. Külsőre még oké, amikor látok néha egyet az utcán, megsasolom természetesen; sőt nemrégen az M1-esen Győr közelében egy vasúti felüljárónál láttam alattunk egy vonatot, megrakva TT-kkel. Azon gondolkoztam, mennyit érhet az a vonat... :)
De az biztos, hogy ha lenne pénzem, nem ilyet vennék. Talán olyasvalamiket, amiket Ordas tett be itt lejjebb, vagy talán ezt: (remélem nem szentségtörés)



Subaru Impreza 22B, a kis túlzással a WRC utcai változatának is lehetne nevezni. Talán csak a felniket cserélném le rajta valami másra...

Ordas Creative Commons License 2000.12.30 0 0 16
SS!

Botrany, hogy az alabbi tipusok lemaradtak a kepeidbol. En ezeket tartom szepnek. Ezert veszelyes a topicvnyito "vilaglegjobb" autojakent titulalni a TT-t. De a szepseg relativ, mondjuk ebben SZVSZ a TT nem bajnok, ellenben a Porsche... De bizonyara uj fiu, s nem olyan regi motorosok, mint mi. :)


Sajnos a CLK55 AMG-rol nem talatam kepet
ez viszont egy eredeti Viggen, meg hetkoznap is hasznalhato

No nem biztos, hogy az arba beletrafaltam volna :)
S technikaban ezek inkabb a te alltalad felhozottak konkurensei.

Sajnos Hona CRX [szaguldo koporso] roncsairol nem leletem fotokat [az se egy futomubajnok a motorjahoz kepest :)]

Előzmény: sansalvador (6)
Ordas Creative Commons License 2000.12.30 0 0 15
Nem csalodtam benned :)
Előzmény: sansalvador (4)
Ordas Creative Commons License 2000.12.30 0 0 14
Kedves Topicnyito!

Nagy faba vagtad a fejszedet, hiszen megjelent a nagy Nemet Auto Gyulolo topictarsunk es szetbombaz mindent az igazsaggal. Hozzatartozik, hogy kisse[???] tulozva. Ha viszont nincs az az affer a TT-vel, akkor szegeny N.A.Gy. nem tudna mit felroni a TT ellen.

Előzmény: QQRYQ (-)
fastcar Creative Commons License 2000.12.30 0 0 13
Egyébként annak idején a téma kapcsán leírtam, hogy ugyan nekem ab ovo nem tetszett a kocsi, de az eredeti letisztult vonalak, satöbbi-satöbbi kapcsán értettem a koncepciót, meg láttam benne valami fantáziát. De jöttek a problémák, majd felkerült a végére az a kis farkinca + ESP, ami az eredeti alapötletet rombolja szét teljes egészében.
fastcar Creative Commons License 2000.12.30 0 0 12
Valahol igazad van!

De láttad pl. az "elmés" hozzászólást a sportautó topicban? Szerintem biztos nem olvasta végig, pedig viszonylag rövidecske müsor, hanem meglátta a címet, kiosztotta az eszét, azt' ment tovább, és nyitott egy plusz fórumot is. Ide többen az Ö cáfolhatatlan stílusában válaszoltunk.

Előzmény: fargo (8)
Blindmouse Creative Commons License 2000.12.30 0 0 11
Én speciel azért fikázom mert a pali 1. nem az ő kedvenceként említi hanem "a világlegjobbautójaamimindentlemoskivételnélkül"

2. azért mert egy marék topicba behányta a reklámját.. ezt hívják floodnak amit kitiltással szokás honorálni :)

sansalvador Creative Commons License 2000.12.30 0 0 10
Fargo, annyi megjegyzésem lenne csupán a 4. pontodhoz, hogy:

-igen valóban egy kamion alá vágódott TT-t látni rajta, viszont az a TT igenis elszállt. Mégpedig ez a baleset volt az egyik mérföldköve, amik a TT körüli botrányt elinditották. Ez az A5-ös svájci autópályán történt, mégpedig azért, mert az autó a már ismert aerodinamikai hibái miatt a sofőr egyszerűen elvesztette uralmát az egyenes szakaszon a TT felett. Egyszóval nem a vezető hibázott.

No mindegy ez csak egy kis kiegészités volt, a TT témát már komplett kitárgyaltuk, ne kezdjük újra! :-)))

Előzmény: fargo (8)
n0ise Creative Commons License 2000.12.30 0 0 9
"idesereglik mindenki, és elkezd rá okádni"
na igen: fargo rulz.
mongyuk én e szempontból kivétel vagyok, pláne hogy nekem bejön a dizájnja.
fizikát meg utáltam mindig, autót nem úgy vesz az ember hogy newtonméterezik az elsőkerék meg hasonlitja a gyorsulási görbéket össze meg vissza.
pláne nem egy ijen autót.
csók
Előzmény: fargo (8)
fargo Creative Commons License 2000.12.29 0 0 8
Hali urak, már vártam a reakciókat, ismerve a TT eddigi elôéletét a fórumon :-))))
De azért legyünk korrektek:

1. Nem sportautó?
Nézôpont kérdése. Kétségkívül nem lehet egy lapon említeni egy Ferrarival, de pl. belefér mondjuk a CRX mega a Prelude mag a hasonló hobbi-sportautók kategóriájába. Egy mezei sedanhoz képest igenis sportautó...

2. Nem szép.
Szerintem is randa, de ez relative. Azért, mert valakinek tetszik, az illetô még homo sapiens. Egyébként elég sokaknak tetszik, ha már annyian veszik. Ez is egy ízlésvilág, kiirtani nem lehet, max, kritizálni vagy elfogadni, hogy létezik. De ha meg sem próbáljátok megérteni...

3. 200 Nm?
Elsô keréken át lehet vinni többet is. Nekem 400 Nm van, EZ már néha macerés, de a gyári 300 az teljesen jól uralható, még síkos úton is. Arról meg nem beszélve, hogy az erôsebb verzió AWD-s. Ez így korrekt. Azt meg hozzá kell tenni, hogy a kategóriájában szinte senki sem gyárt négykerék-meghajtásos hobbi-sportautót, ezért bátran ki lehet jelenteni, hogy kevés autó ad a TT-hez hasonlítható vezetési élményt. Másfajta, feelingesebb, jobb vezetési élményt esetleg igen, de a TT Quattro mindenképpen egyedülálló a maga nemében. (Kevés kivétellel?)

4. Komoly problémák.
Na igen, elég ciki volt az instabil TT, de ezt úgy-ahogy orvosolták. Már lerágott csont. A sansalvador által mellékelt képen látható fekete TT-t a háttérben lévô kamion gyűrte maga alá. Egy másik topicban már láttuk a sorozat más szögbôl készült képeit is, ott ez egyértelműen kiderült. Az a kép speciel nem az elszállásról szól. Az ezüst színűben meg valami rallista állt fejre. Na AZ elszállt. Ez meg így korrekt.

5. Nem vagytok úriemberek!
Szegény kappan nyit egy topicot hôn szeretett kocsijáról, erre mint a legyek a lósz@rra, idesereglik mindenki, és elkezd rá okádni. Vajon Ti mennyire örülnétek, ha ô meg körbejárná a Honda/Alfa/Pug/stb. topicokat és telefikázná az egészet.

Szerintem kellene kötni egy olyan hallgatólagos megállapodást, hogy nem rondítjuk tele az egyes márkákról vagy típusokról szóló fan-topicokat. A fikázást hagyjuk meg a 'Japánt vagy németet' meg a hasonló fikatopicoknak. OK?

Előzmény: ESI (1)
fastcar Creative Commons License 2000.12.29 0 0 7
Ha akarsz szép autókat látni, esetleg látogass el az én honlapomra is: w3.swi.hu/fastcar , mert ott még esélyed is van rá, hogy láthatsz ilyesmit.
Nézd meg mondjuk az Iso Grifot vagy a Lamborghini Miurát. Mindkettö 35 éves, de ezekkel nem is lehet együtt emlegetni azt a torzszülöttet. Vagy a mai olcsó kupék között valóban a Pug 406 C az egyik legszebb, amit Sansalvador berakott Neked. Vagy a mostani kifutóban lévö Alfa GTV se csúnya.
sansalvador Creative Commons License 2000.12.29 0 0 6
Hát kedves QQRYQ azt mondani, hogy "a világ legszebb sportautója" szerintem igencsak túlzás, mert ha ez a TT szerinted szép akkor vajon minek nevezzek egy Ferrarit, mert szerintem inkább AZ A SZÉP. Márpedig szvsz minden embernek van annyi izlése, hogy egyértelműen kijelentsen egy olyan tényt, miszerint "a legszebb sportautó", mert erre ugyan ez nem illik.

De csak úgy kapásból tudok mondani neked a TT árkategórájából szebb konkurens autókat:

Volvo C70

Peugeot 406 Coupe

Persze lehetne folytatni...
Na ezek igazán szépek. Persze attól még neked tetszhet a TT és lehet a kedvenced is...

Előzmény: QQRYQ (-)
ESI Creative Commons License 2000.12.29 0 0 5
Huaaahh...

Brutalis:)
Pedig mar kezdtem megszokni, hogy Te szinte csak kepekben beszelsz:))
Egy biztos menni megy ha ilyen kurvara osszetorik:(
-> "Mitol sportauto egy sportauto" Topic

Előzmény: sansalvador (4)
sansalvador Creative Commons License 2000.12.29 0 0 4
Szia ESI!

Többek közt ilyen röpködésekre gondoltál ugye?



No persze egy igazi sportautónak ezek szerint repülni is tudni kell! :)))))

ESI Creative Commons License 2000.12.29 0 0 3
...De legalabb a dezsinnyerek jol ereztuk magukat amig kieltek az osszes ferde hajlamukat rajta...
Előzmény: Blindmouse (2)
Blindmouse Creative Commons License 2000.12.29 0 0 2
Olyan mint egy ázott szappan.. (a nyú bítli a nem leázott szappan)

nem szép, nem sportautó.. az európai egyenautógyártás egyik erőltetve túlsztárolt terméke..

Előzmény: ESI (1)
ESI Creative Commons License 2000.12.29 0 0 1
1. Ez nem sportauto!
2. Az hogy szep-e relativ, szerintem pl BUN-ronda. Mindenesetre en is megbamulok egyet, mert feltuno.
3. Elso kereken 200Nm folott egy ekkora kaszniban??? Nane...
(Egy chipelt valtozatot nem lehetett az uton tartani, mert ossze-vissza cibalta kormanyt.)
4. Komoly problemak is voltak vele (ropkodes meg hasonlok)

Ezek a legfontosabbak.
Tisztelettel:
ESI

Előzmény: QQRYQ (-)
n0ise Creative Commons License 2000.12.29 0 0 0
jól názki , de nekem sokat kéne spórolnom :(
Előzmény: QQRYQ (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!