W208 320-nál nem megy a váltókar P-ből sehova. A D alatti kis ablakon stifttel benyúlva sikerült végül megmozdítani. De mi lenne a végleges megoldás? Fékpedálnál van-e a bowdenen állítási lehetőség?
Nekem is volt izzó hibám, átmozgattam, két napig jó volt és utána megint jelzett, egy csere és azóta nincsen probléma, annyira ne tedd talonba a dolgot :)
Van egy W211 E-klasse 4 ajtós szedánhoz való THULE tetőcsomagtartó talpszettem elfekvőben. Az alacsonyabb profilú (3026) kit, szögletes keresztrúdhoz való. Tavalyelőtt vettem, egy nyáron volt használva, ha valakinek kellene, 12e forintért vihető. (új ára most 25-27e körül)
Ha érdekelne valakit, kérem írjon mailt privátban! (lex@upcmail.hu)
Volt egy ideje fel-fel bukkano "Check lights" uzenetem. Mivel minden izzo mukodott, valami kontakt hibara gyanakodtam. Ma is indulnank, P-R-N-D, erre rogton bejon a hiba. Nosza, gondoltam tolado, kiszallok, hat vilagit mindketto. Erre kerem parom lepjen mar ra fekre, es bingo!! A bal oldali nem vilagit. Megvan a bunos. Na gyorsan kiszedem az izzot, csere belerak...azaz rakna, mert a kis pockok rajta tok mashol vannak. Nem kompatibilis. :OOO Mindenesetre fura, hogy ebbe nem mennek drotok, mashogy kapja a szuflat.
Hat akkor nincs mit tenni, visszarakom, majd veszek valahol belevalot. Erre hibatlanul vilagit. Hoppacska, akkor lehet csak meg kellett mozgatni a foglalatot? Remelem, 3 oras ut soran eddig hibatlan. :) Kop-kop.
Tehat ha valakinek van idonkent ilyen uzenete, erdemes a foglalatokat kiszedni, megmozgatni.
Igen, arra. Nem találkoztam a tulajjal,mert nem voltam otthon, mikor elvitte a felniket. Más rendezte vele a dolgot. Nem beszélt róla, hogy milyen autóra viszi. Milyen érzés vele menni/használni nyitott tetővel? Eléggé érzékenyek a füleim a huzatra, hamar bedugulnak, ettől függetlenül érdemes cabrion gondolkodnom? Vagy van annyira szeles, hogy nem biztos, hogy jó ötlet lenne?
Simán megéri 600 ért,szerintem. Ha motor cserével számolok/ has,akkor is minden papírjával,( hazai papírokkal létező motor esetén ) szerény saccomra 1,3 ba megállna. Gondolom én de tudni nem tudom.:)
Ha arra gondolsz, amit Dunakeszin árultak, akkor igen. Öröm volt rá gumikat venni és felszerelni se volt egyszerű. :-) Ismered a volt tulajt? Én nem is találkoztam vele. Jó lenne megtudni mikor volt esetleg váltóolaj és gyertya cserélve.
Én konkrétan nem értem miért nem csinálja meg, egy komplett hengerfejet kell rá tenni ami 3-400Euro ebay-en, legrosszabb esetben egy komplett M111-es motor 6-700 Euro. Mindenestől 300-ból felállna, akkor ha 1M-t kér a lelakott gépért, akkor is jobban jár. Félek van annak más baja is, ha más nem az elhasználtság, melós autónak használhatták ahogy kinéz a belseje.