Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CsCsT233 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 289

Pont ezért van piros vonallal jelölve, hogy addig mehetsz, de igazából könnyű kitapasztalni, nekem pl. nagy segítség a kamera, mivel mindig tolatva parkolok és konkrétan látom, hogy hol a padka, mert azt a radar nem minden esetben érzékeli. Sőt ha a dugóban araszolva valaki nagyon rámjön, ha rükvercbe kapcsolok, még a rendszámát is látom. ;o)

Előzmény: Serivor (288)
Serivor Creative Commons License 2016.10.13 0 0 288

Szia!

 

A tolatóradar nekem teljesen egyértelmű hangjelzést ad, a kocsi teljes szélességében és magasságában is. (Nem is igazi radar, hanem "tolatószenzor", aminek az antennaszalagját bele kell ragasztani a lökhárítóba, nem látszik fúrás sehol. De ez a lényeg szempontjából mellékes.)

 

Nekem a tolatókamera volt újdonság. Van a képen egy rácsvonal, ami a távolságot jelzi. Remek. Csakhogy ezek a vonalak a földön levő dolgokra illenek, egy hatvan centi magasan levő lökhárító távolságának megítélésére viszont teljesen alkalmatlanok. Vagyis a kamera mindent remekül megmutat, kivéve azt, hogy milyen messze vagyok a tereptárgyaktól...

Előzmény: CsCsT233 (271)
szimla65 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 287

1,6 Intense sedan +metálfény 4830000+109000ft.

Előzmény: daty55 (285)
daty55 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 286

Láncos.

SportBack, amit Pécsen nem tudtál megnézni, az ritkább, mint a SportSedan változat.

Előzmény: szimla65 (284)
daty55 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 285

Nem tudom, mennyit olvastál vissza  fórumból, de azt írtam, hogy a csomagtér burkolásának hiánya nem annyira vészes, és valóban csak belehajolva lehet látni.

Bár, szerintem utólag pótolható ez a hiányosság, csak még keresem, hogy mivel.

 

Ha publikus, kíváncsi lennék rá, hogy mennyiért akarnak hozzád vágni egy 2017-es Intense modellt.:-)

 

 

Előzmény: szimla65 (283)
szimla65 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 284

Ez kimaradt.Elfelejtettem megkérdezni,hogy láncos vagy szíjas ennek a vezérlése(1,6 benzin)?

szimla65 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 283

Üdv!

Tegnap voltam a Pécsi szalonban,de sajnos csak az egyik típus volt.A sedan de legalább megnéztem komolyabban a csomagtartót, és úgy gondolom nem túl komoly a baj.Ha csak simán állva benézek nem lehet észre venni a hiányos burkolást ,ha viszont behajol az ember,mondjuk pakol akkor látszik,és egy két helyen belóg mintha elfelejtették volna azon a részen rögzíteni.De más bajom nincs vele ill ez sem tántorított el a választásomtól.Majd meglátom az ár képzést.Habár már egy ajánlat már van amin még egy kicsit csiszolni kell,de a kereskedés azt írta minden megoldható.Még várok pár ajánlatot és a legjobbhoz fogok elsőnek elmenni.Pécsről nem kaptam pontos ajánlatot mert ők még nem kapták meg az új árakat.De meg ígérték amint megkapják küldik az ajánlatot.

Előzmény: daty55 (282)
daty55 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 282

Köszi, hogy ide is benéztél.:-)

 

Üdv a csapatban!

 

Én is néztem azt a fórumot, de néha elég nagy ott a pangás, itt azért jobban "pörgünk", legalábbis igyexünk témát találni.:-)

 

Köszi a képeket, szuper a járgányod!:-)

 

Ha beleolvastál a fórumba, olvashattad, hogy mi a miénket 09. 16.-án vettük át.

 

Első javasolt olajcsere 1.000 km-nél megvolt.

A szalon javasolta, meg eddig mindíg megcsináltattam az új autóimnál, nem bántam meg.

 

De Te miért cseréltetted le 5.000 km-nél is?

Ezt is a szalonban javasolták?

 

Mi eddig 1.400 km-t mentünk vele, mi is imádjuk.:-)

 

Én is szeretek - gondolom a motoros tempóm miatt - tempósabban autózgatni.:-)

A leggyorsabb eddig 150 volt, igaz nagyon rövid ideig.:-)

Abba úgy beleszaladt, hogy szinte észre sem vettem.:-)

 

A miénk csak Invite felszereltségű, Parrot multimédiás fejegységgel, navival, ülésfűtéssel kiegészítve.

 

Most épp négy évszakos gumit vadászok a gyári nyári szett helyett.

Azt eladom.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: E11 CR14 (279)
E11 CR14 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 281

 

 

Művészkedősek, amikor - számomra - valamai új programot találtam telefonon. :D

 

 

 

E11 CR14 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 280

 

 

Művészkedősek, amikor - számomra - valamai új programot találtam telefonon. :D

 

 

 

E11 CR14 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 279

Na akkor is itt megjelenek, topiknyitó fórumtárs hívására. Köszi.

 

Idén január első napjaiban rendeltük, május 18-án tudtuk átvenni.

 

Azóta volt két olajcsere (1.200 km-nél és 5.300 km-nél).

Most már 8.400 km-nél játunk. Imádjuk. Fasza kis szerkezet. A második olajcsere után még hagytam időt olajnak (kb. 500 km-t), hogy "betörjön", azóta ha a motor kellően meleg, nincs kegyelem. :D:D:D

 

MY16 JDM CY1 MITSUBISHI LANCER 1.6 Intense
Titanium Grey Metallic

 

 

 

 

 

daty55 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 278

Az igazság az, hogy olyasmit még nem néztem.

 

Te láttál?

Előzmény: Micsux (277)
Micsux Creative Commons License 2016.10.13 0 0 277

Biztos van rá valami megoldás, ebayen nem lehet rá tokot venni nehezéknek?

Előzmény: daty55 (276)
daty55 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 276

Annyira nem zavaró, hanem ahogy írod, inkább kicsi, könnyű, alig érzem a zsebben, mert én ott hordom.

 

Működni - eddig - tökéletesen működik.

Előzmény: Micsux (275)
Micsux Creative Commons License 2016.10.13 0 0 275

Ennyire zavaró a hagyományos kulcs?

 

Mondjuk én általában nem nadrágzsebben hordom.

 

Persze elég könnyű kis műanyag a tok, de a lényeg, hogy jól működjön.

Előzmény: daty55 (274)
daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 274

Vagy ki tudja....:-(

 

Lehet, megkérdezem a szalont, bár tuti, hogy ott csinálnak, csak az is biztos, hogy horror áron.:-(

Előzmény: Prohi75 (272)
daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 273

Vagy a tollát lemásoltatni a bicskakulcséra, és levágni, a "feje" meg megy bele úgy ahogy van, és nem kell a belső rész átrakásával sz@r@kodni.

 

Előzmény: Prohi75 (272)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 272

Itt van egy megoldás.  De hogy milyen?   Azt gondolom szét kell szedni a kulcsot és betenni ebbe a házba.

 

http://www.dhgate.com/product/3button-blank-modified-flip-folding-remote/240102808.html?recinfo=17,null,1#svh-1-5|null:null:r0893217551

Előzmény: daty55 (270)
CsCsT233 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 271

Szia!

 

Azt írod:

"A tolatókamerát én nem hiányolom, sőt szerintem kimondottan balesetveszélyes a haszálata."

Elmagyaráznád nekem, hogy miért?

Nekem már egy másik autómban is volt gyári tolatókamera és most is van az ASX-ben.

Én a radarral nem voltam kibékülve soha, attól hogy pittyeg és mutatja a vonalakat még nem látok hátra, a kamera képén viszont minden tisztán kivehető még éjszakai sötétségben is. Persze tolatáskor hátra is kell fordulni és meggyőződni hogy nem jön-e valaki oldalról, de pl. otthon a teremgarázsba szűk helyre betolatni sokkal könnyebb a kamera segítségével.

Előzmény: btogi (261)
daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 270

A szalonban ugyan csinálnak e utólag bicskakulcsot az autóhoz?

daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 269

Köszi az infót.

Előzmény: Prohi75 (268)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 268

Sajnos nem fotóztam, de vettem  szilikon eltávolító folyadékot átpucoltam vele az ajtó lemezt belülről és simán bevagdostam, ráhengereltem a butilgumis lapokat .  mondjuk ezt hidegben nem jó csinálni.  Egy zárt meleg garázsban egyszerűbb most.  hidegen merev egy kicsit az anyag.

Előzmény: daty55 (266)
daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 267

Hát... igen, lehet találni még rá pár optikai tuningot!:-)

Előzmény: Prohi75 (265)
daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 266

Örülök neki, hogy csak ennyi baja volt!:-)

 

Nem csináltál esetleg képet a butilgumis lapozásról?

Ajtóra ragasztottad belülről?

 

 

Előzmény: Prohi75 (264)
Prohi75 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 265

És ha valaki szeretné még csinosítgatni az autót akkor a lehetőségek tárháza végtelen:

 

http://www.dhgate.com/wholesale/search.do?act=search&sus=&searchkey=lancer&catalog=#hpsearch1507

Prohi75 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 264

Gratula az autóhoz!

 

Közben én is jelezni akartam, hogy megoldódott a számomra hangos motor problémája.

A légszűrőház nem volt rendesen összerakva.  Most már nincs furcsa hangja. 

 

Amit még írni szerettem volna, hogy én kiszigeteltem a négy ajtót egy 4 mm-es öntapadós butilgumis lappal.

 

Ég és föld.  Remekül hő és zaj szigetel.  Nem beszélve a zenehallgatásról.  Ajánlom mindenkinek.  Kell vele dolgozni egy kicsit, de az eredmény nagyon tetszik.

 

 

 

 

daty55 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 263

Egyik motoros kollégám hozzászólása, és videója (8-10 percig) a négy évszakos gumiról:

 

 

"ezért használok én négyévszakos gumit az összes autómon teljes megelégedéssel... "

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UJEOijfwKtU

 

Nekem ettől több érv nem kell.

daty55 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 262

Szia Btogi!

 

 

Üdv a csapatban!:-)

Örülök, hogy azért kevés időd ellenére beleolvastál a fórumba, mielőtt hozzászóltál!:-)

 

Nagyon szépen köszönjük az objektív összefoglalódat!:-)

 

A Lancer megvétele előtt mi is benéztünk szinte az összes szalonba, de "igazi" esélyest, esetleg ellenfelet a Lancerhez nem találtunk.

A WV szalonból mi is szinte azonnal kifordultunk, mert szerintem is irreális árakat mondtak.

A tolatókamera használatát egyenlőre tanulom, mert merőben más, mint a radar.

Az biztos, hogy ha csak azt nézed, és az alapján tolatsz, akkor balesetveszélyes.

Ugyanakkor ha nem csak arra támaszkodsz, hasznos segítség lehet, nem beszélve arról, hogy ha esetleg átszalad, vagy átmegy valami mögötted, azt látod.

A csomagtartó bezárására én is tervezek valamit, csak még nem találtam semmit ki, ami esztétikus is lenne.

 

Lehet bicskakulcsot csináltatni hozzá?

Ezt nem is tudtam.

Lehet ezt az ötletedet "lenyúlom", mert ez a kulcs valóban elég alacsony nívójú egy ilyen autóhoz.

Te hol tervezed csináltatni, és kb. mennyit kérnek egy ilyenért?

 

A csomagtartód leírása alapján Neked a SportBack verziód van?

 

Ha nem nagy fáradtság, szívesen megnéznénk pár képet az autódról itt a fórumon!:-)

 

Azért bízok benne, hogy a kevés időd ellenére is látunk még itt, és nem is ritkán!:-)

 

 

Széles utat!

 

Daty

 

 

 

 

 

Előzmény: btogi (261)
btogi Creative Commons License 2016.10.11 0 0 261

Hello

Daty55 velem beszéltél telefonon és még egyszer köszönöm a a segítséget.

 

Másfél hete vettem át az új Mitsubishi lancer 1,6 invite autót a Mogyoródi úton.

Nem vagyok nagy fórumos és sajnos sok időm sincs, de most úgy gondolom, hogy szánnom kell rá. Talán ezáltal elhatározásra jutnak néhányan.

 

  • A kereskedésről (Mogyoródi út kereskedés): egyelőre csak ajánlai tudom mindenkinek aki most gondolkodik új lanceren, vagy más japán autóban. Azért csak egyelőre, mert szervíz tapasztalatom még nem volt. Korrekt, segítőkész, nem mézes-mázos (ami nálam előny), lényegre törő kereskedővel hozott össze a sors. Van parkolójuk!!! Ellentétben a Váci úti kereskedéssel. Ott nincs parkolási lehetőség, illetve csurig van. 100-150méterre lévő Mcdonald's parkolóban kellett megállnom és onnan átsétálni. Ez már pár tízezer forintos cikkeket áruló bolt esetén sem elegáns, pláne ha az ember "több millióval a zsebében" megy egy autószalonba. Így lett a Mogyoródi úti szalon.
  • Miért a lancer?: A 4 millió forint volt kitűzve limitnek. 1-2-3 éves astra, octavia stb. pár százezer forinttal olcsóbb csupán (ha egyáltalán olcsóbb) Ráadásul oda az Újautó életérzés. Meg járt már úgy barátom újszerű 2 éves autóval, hogy kiderült róla, már rendesen összetörték és gyorskötözővel rögzítették vissza az elemeket. Így ezt elvetettem. Az új autó kínálat ezért a pénzért tele van fapados, kis motoros turbós modellekkel, amik elképesztő mértékű értékcsökkenése már most látható. Egyszerű és megbízható 1,6-os benzines autót alig találni. Így jutottam el a lancerhez opcióként, aztán mikor megtudtam, hogy a hírdetett 4milliós ár nem is valótlan (4,1millió) akkor egyértelművé vált a választás.
  • Az autó: Röviden leírva rendben van. Egy 10 éves seat ibiza 1,4-ből ültem át. Mivel ez egyértelmű kategória váltás, így evidens a különbség, de az első 600km megtétele után kijelenthetem, hogy nem 1 kategóriányi különbség van köztük. Ez persze nem azt jelenti, hogy az ibiza volt rossz, hanem azt, hogy a lancer minősége messze magasabb, mint amit az ára tükröz. (halkan jelzem, hogy az ibiza 10 évvel ezelőtti új ára csak 700ezer forinttal volt alacsonyabb). Szóval "ég és föld" a különbség.

Némi értékelés. Megpróbálom objektíven.

 

Meglepően tágas. Megkockáztatom, hogy nem alsó közép, hanem közép kategóriás helykínálata van.

Ülések kényelmesek bár oldaltarásuk alig van.

Kormány és váltó fogása pazar. Talán éppen ez emeli leginkább a kategóri érzetet.

Váltó kissé kemény és határozott. Nagyon jó!

Csomagtartó 400literrel átlagos, de semmiképp sem kicsi. Megjegyzés a korábban írtakhoz, hogy belül filcel borított a csomagtartó ajtó.

Bal lábnak a kitámasztó hosszabb utakra nagyon hasznos.

Futómű remekül veszi a budapesti akadályokat. Nem pattog, nem lágy, nem kemény. Pontjó :) Pláne a pattogós ibiza után.

Kormány nagyon direkt, azonnal reagál, nincs holtjátéka.

Öreguras, nyugodt vezetésre ugyanúgy alkalmas, mint dinamikus haladásra. Persze itt nem evo menetdinamikára kell gondolni.

Optimális tempója szerintem a 90-110km/h. Ekkor még nincs, vagy alig van menet,- és motorzaj, alig fogyasz, gyakorlatilag suhan. Szinte már unalmas. M0-áson vigyázni vele!!! Nehogy elaludjunk!!!

A motor felváltások között valóban kissé felpörög, bár ez némiképp előny is, mert egyenletesebb tőle a haladás és nincs bólintás a kuplung felengedése után. (talán dupla kuplungos érzést akartak ezzel elérni?)

110km/h felett eléggé hangossá válik és 130-nál már van zaj. Indulásnál a beszűrődő motorhang nekem kimondottan tetszik. Nem tolakodó, de jelzi, hogy ott van. 

Sajnos a kesztyűtartó és a jobb1 ajtó már most zörög. Ezt jeleztem a kereskedésnek. Azt mondták, hogy vigyem és megcsinálják. korrektek.

A kuplung - lehet hogy csak az enyémnél - nagyon magasan fog. Kissé már kényelmetlen, mert a kormányt nem lehet tengely irányban állítani, így nem húzható ki a kuplunkhoz optimálisan. Ígéretük szerint ezt is megoldják. Még egy plusz pont Nekik!

Azt az istenátka USB-t beszerelhették volna. Még a helye is ott van a kesztyűtartóban. Akkor miéért nem? Tuti, hogy beszállítói probléma okozta. Ez csak egy elmélet, de feltételezem, hogy mikor a gyártás leállításának időpontját már kitűzték egyszer csak kifogyott a csatlakozó. Rendelni újabb beszállítást már nem akartak, vagy nem tudtak, ezért maradt így.

A számítógép lehetne okosabb. pl. - ahogy azt már előttem írta valaki - az átlagfogyasztás nullázása nem logikus és kényelmes.

A számítógép info gombját rakhatták volna a bajuszkapcsolóra, nem a műszerfalra.

Keréknyomás ellenörző rendszer hasznos, de a legjobb indulattal sem nevezhető rendszernek mivel 2-es számrendszerben csak egy 0 vagy 1 jel adására képes. Ez nem ellenörző rendszer, hanem hibajelző.

Könyöklő igazából csak tárolónak alkalmas. Nem tudom úgy kitekerni magam, hogy rá tudjak támaszkodni. Így viszont nincs útban a kézíféknek.

Alapból hiányzik belőle a tolató radar. Ezt még a szalonban berakattam, mert bár olcsóbb lett volna kis műhelyben beszereltetni, de a fényezése miatt inkább biztosra mentem. Megérte, hibátlan esztétikailag is és funkciójában is. A tolatókamerát én nem hiányolom, sőt szerintem kimondottan balesetveszélyes a haszálata.

Hifi gyári hang nem rossz, de persze nem full extra. Most hallgattam meg a citroen c elysee hangját és ahhoz képest egy profi koncert terem.

A csomagrató lezárásához nincsen fül, kilincs, pöcök,......vagy valami. Ez kicsinyesség volt a mitsubishi részéről. Ha egy régi villamos kapaszkodót raktak volna fel, az is megfelelő lett volta arra, hogy ne koszoljam össze a kezem.

Kulcsa sajnos buta. Nincs rá jobb szó. Gondolkodom, hogy kicseréltetem bicska kulcsra, de még nem döntöttem el.

 

 

Fogyasztásról 600km után nem tudok nyilatkozni, bár reménykedem egy 7liter alatti fogyasztásban. Mindenhonan azt az infot kapom, hogy az első oljcsere után (nekem 5000km-t ajánlottak) áll be a fogyasztása. Amit most látok, hogy M0-áson és autópálya bevezetőkön bőven 5l alatt van a pillanatnyi fogyasztás. Városban araszolás viszont egyelőre nem hatékony vele. Példa: indulás belvárosban reggel, hideg motorral. Araszolás a városon keresztül dugóban(6km), majd budán fel a helyre(5km). Hegyről le(5km), ki újpestre dugó nélkül(6km), majd újpestről belváros(11km) aminek a fele megint araszolás. Mindez 4x 1-1 óra megállással, amikor hűl a motor a 8 fokban. Ennek a napnak az átlaga 8,5liter.

Másik példa belváros-soroksár-Törökbálint(M0-on keresztül)-belváros 6,2liter

Ennyit számít, ha kimegy az ember a városból akár csak 10-15km-re is.

 

összehasonlítás gyanánt:

Elmentem a WV-hez. Egy vicc. Szó szerint röpködnek a 8-10-12 milliók és még nem a full extrás passat- ról beszélek.

Jobban felszerelt polo 4,6millió. Persze tényleg jól felszerelt, de az csak egy polo. Jetta nem fapados kivitel már 2-3millió plusz a lancerhez képest és még az sem full extra.

Korábban írta valaki, hogy sokak szerint a lancer régi technika. Nekik üzenem azt amit a WV kereskedő árult el: a golfot a golf IV óta nem korszerűsítették igazán, csak módosítgatják és belepakolnap ezt-azt. Ráadásul bűn ronda és unalmas. (ez az én véleményem) Nem is viszik a kereskedő szerint.

Más tanulság személyes tapasztalatom alapján: Kollégám 330 xdrive BMW-je elképesztően erős és jó autó, de     nincs a két autó között  tizen-nemtudomhány millió értékkülönbség (BMW-sek kérem ne vegyék magukra!)

 

Összegezve

Most sem vennék mást.

Ár-érték arányban verhetetlen. Kivételes helyzetben van aki éppen belefutott ebbe az akcióba.

Meg vagyok elégede és alig várom, hogy dolgom legyen és autózhassak.

Számításom szerint gps-es multimédia, ülésfütés első két ülésbe, méretpontos design üléshuzat, automata ablakfelhúzó, tempomat összesen beszerelhetők cca. 650.000,- Ft-ért és ezek már egy 2-3,5 millióval magasabb árú autó kategóriájába emelik.

 

Ha a gyártó még bekerülési áron kb 20ezer forintnak megfelelő jen-t költött volna rá (USB, csomagtér lehúzó, tempomat stb.) akkor hibátlan lenne.

 

De hogy ne ezzel zárjam.

 

Gratulálok mindenkinek akinek olyan szerencséje van, vagy lesz mint nekem. És ilyen remek autót vezethet ilyen áron.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

daty55 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 260

Ha valakit érdekel, még mindíg eladók az új autómról a gumik:

 

http://www2.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Yokohama_Advan_A_460_as_Uj_Nyari_Gumi_Szett_Elado_55611862.htm

 

Természetesen márkatársaknak további kedvezmény is van!:-)

 

d.aty@freemail.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!