10:50 körül indultam felfelé Csobánkáról Dobogókőre, és még tökéletesen lehetett közlekedni. Lefelé már őrület volt. Egy fekete autó majdnem balesetet is okozott, mert nem bírt ki mögöttem 5 másodpercet Kiskovácsinál, és ment át a szemben jövő sávba, ahol persze jöttek. Ott nem tudok kijjebb húzódni, mert van három lyuk is az út szélén, és ha belemegyek 50-nel, elszállok mint a győzelmi zászló.
Egy gyors Pilis lett Feriékkel, a végén a hazaút kicsit lassú lett, fújt a szél, kóválygott a nyáj, mindenhol terelések.
Fantasztikus időben tekertünk, a Matyihoz pont jókor értünk :) Mikor elindultunk lefelé, az autósor már a Dobogókő tábla utánig ért, és folyamatos ment felfelé az utánpótlás. Mi lehetett fönn később?
A keszthelyi ep-n még csak rendezkedtek és kedvenc kis boltom is zárva volt, így frissítés csak kulacsból történt. Jobb is, mert elég kómás lettem így is az út végére - valószínű ezért okozott nehézséget kiszámolnom, hány óra telt el 1-től 20:30-ig. (Nem 20.5:-)).
A reggeli résztáv nullázásnál csodálkoztam is, hogy a nettó idő mennyivel kevesebb és nem értettem, hogyan lazsálhattam három és fél órát. Mint kiderült, matematikai alapon...
Mi Visegrádon gondoltunk rád, volt idõnk bőven a frissítőponton, ahol olyan meleg volt a napsütésben, hogy igyekezni kellett az ivással, nehogy megpimpósodjon a söröcskénk :)
Szinte csak az árnyékos szakaszokon kellett felnyomnom a fényerőt, egyébként elég volt a takarékos üzemmód. Visszafelé meg az autók fényszórói segítettek be. Majdnem szünet nélkül jöttek hátrulról.
Polgárdi - Akarattya - északi part. Visszafelé Siófok után álltam a hetesre.
Nem vagyok egy droid, de összeszégyellném magam egy 20-as átlaggal, hátszélben (szakadékban:)).
Van egy ronda csomagtartóm, azon egy még rondább zsák. Ebben van a kaja és az éppen nem használt ruházat. Hajnalban azért fáztam kegyetlenül, mert öt óra tekerés után megálltam. Az extra hőtermelés leállt, én meg nagyfrekvenciás rezgésbe kezdtem. Az sem tett jót, hogy az akarattyai lejtőt is ekkor kaptam meg.
Fehérváron gondoltam rád, Badacsonynál meg Kicsiékre.
Csak bejelentkezem, megérkeztem. 410 km, 20.5 óra, hajnalban megfagyás, délben nem igazán meleg.
Viszont a szél oda is, meg vissza is sokat segített. Kellett is, mert a jobb térdem minden erősebb megmozdulás ellen tiltakozott. A Pilisben megbuktam volna.
Hát nem. Amikor utoljára találkoztunk, akkor olyan 92 kg körül voltam (akkor ki is bírtam volna), most 105 vagyok (az elmúlt 5 hétben bő 7 kilót fogyva). Szóval egy ilyesmi karikát tán akkor bírok majd ki, ha tavaszra megint lefogyok 90 kg körülre és addig is tekerek sokat. Ez az én mércémmel meg is van, az elmúlt néhány héten rendre 200 km fölött mentem és ezt szeretném tartani egészen tavaszig, majd akkor emelni a mennyiséget.
Csak 156km volt 1730 szinttel. De nem volt semmi rohanás, kicsit el is macskásodtak a lábaim a sok ücsörgéstől. Igazi retró partivolt rég nem látott fészbuckósokkal.
Ezt a kört is kibírtad volna, igaz cigiszünet nem volt, de a frissítésne megadtuk a módját, 1óra 54 percet áldoztunk rá. :)
200 km-en 4000 m szinttel, vagy beleszámoltad a kocsmázással frissítéssel töltött időt is? :)
Sor végén lógva síkon most már lassan kezdek kerékpározásoz hasonló küzdelmet folytatni, de sajnos még mindig messze az, hogy végig tudjak lógni egy Gomba kört a bolyban 30-as átlaggal, pedig azt egyszer megcsináltam veletek 2011. novemberében. Sebaj, most eléggé lendületben vagyok, tavaszra meglesz az is, és aztán majd jól nem hagyom abba, mint legutóbb.
Új bringát kell vennem, ami ugye anyagilag egy átlag embert kissé megterhel, úgy számolom, hogy jövő év első negyedében lesz meg. A mostani bringa az állapota miatt nem alkalmas hosszabb távokra, tehát nem is megyek vele messzi, kb 20km távolságban körözgetek (ez amolyan biztonsági táv, mert ha annyira lerobban a bringa menet közben, hogy nem tudom tovább tekerni, akkor még hazatolom ezen távon belül. Másik ok, hogy mivel nagy távokat nem megyek, így hozzá kell erősödnöm, és az átlagsebességemet is növelnem kell, ha nem akarok fölös súly lenni a sor végén.
Heti egy-két alkalommal megyek együtt valakivel, ezen kívül hetente három délután tekerek 2-2 órát a Városligetben. Ma Visegrád volt az úticél, és terv szerint négyen lettünk volna, de csatlakozott hozzánk még egy srác (mert lekéste a saját vonatát), aki igencsak erős volt és nagyobb tempót ment a vártnál, másrészt sajnos nekem közbejött egy sürgős nagyobb meló, ezért én Leányfalu túlsó végén visszafordultam (a többiek mentek tovább). Hazafelé átmentem a Megyeri hídon, megkerültem Kápmegyert és Újpesten keresztül a Reiter Ferenc utca felé hazajöttem a Nyugati magasságába.
Összesen 67,8 km-t mentem, 27.0 km/h átlaggal, úgy hogy a reggeli találkozási pontig kb 6 km-t nagyon relax tempóban gurultam (20 km/h körüli átlag), utána Leányfalu végéig kb 25 km elég erős tempó (az órám 27.1-es átlagot mutatott az addig megtett összesen 31 km-re, majd onnan hazafelé egyedül a maradék szűk 37 km-en majdnem sikerült megtartani a 27,1-es átlagot, ami gyakorlatilag az utolsó pár saroknyi távon a belvárosban csökkent 27-re, a lámpáknál való lassítások-elindulások miatt. Szóval ilyen a tempó egyelőre, de nagyon remélem, hogy erősödni és gyorsulni fogok.
Egy kicsi és lassú, ámde annál lelkesebb csapat is indul ma 9.30-kor az Árpád híd budai oldaláról. Szerintem ti már szembe jöttök majd, mire mi kiérünk a városból. :)
Semmiképp sem szeretnék a gruppetto elvitathatatlan elsőbbségére törni, de azért ha olvassa a topikot olyan, aki gyenge és kezdő, nem akarja feltartani a menőket, de szívesen teker társaságban, azt örömmel látjuk.