5 éves BKV-s pályafutásom ideje alatt 3 éve vagyok Kelenföldön. Ha azt vesszük, már 10x bezárták a garázst, már az összes BKV-s vonalat alvállalkozásba adták, már voltak olyan hírek, hogy jópár embert átküldenek a Transmanhoz, hogy elbocsájtják a midi vonalakon sdolgozó járűvezetőket, stb.
Kérdezem én tőled! 2011. Augusztus 1-jével le fog járni a VT-Transmannak a 10 éves szerződése, melyet ha meghosszabbítanak, teljesen alacsonypadlós buszokkal kell majd folytatni. Vonatkozik egy a 87, 87A, 114, 150, 187, 213, 214, 250-es vonalakra. Van a Transmannak az Localoin kívül alacsonypadlós busza?
Én nem nevezném IRL-nek, mert azt sem tudjuk mi a neved. Sőt, bnagy vonalakban semmit sem tudunk rólad. Attól, hogy megkérdeztem, hogy BKV-s járművezető vagy, még nem lesz IRL, mivel nem lehet azonosítani a többezer ember közül.
Kíváncsi lennék, hogy vasárnap délután háromnegyed kettőkor a garázsban lévő 1 fő Garázstartalék, a fő délutános diszpécser és a nemrég váltott Kelenföldi fődiszpécseri tartalék közül ki az, aki hegeszti a 476-ot? Mert kb 3 ember van most a garázsban.
Első körben most arról van szó minde4nhol, hogy a buszos ágazatnál a buszokat a debreceni mintára egy vagy több cégtől fogják bérelni, magyarul a maszek lesz az autóbus tulajdonosa valamint a karbantartója. A Járművezetőt a BKV Zrt autóbuszos üzemegységei fogják biztosítani.
Kirúgni sem fognak senkit sem és eddig sem volt erre példa. Illetve végkielégítéses okból senkit sem rúgtak ki. Hülyeségeket ne találj már ki.
Ha logikusan végig gondoljuk, akkor a BKV, mint buszos szolgáltató le lesz építve az alvállalkozók javára, azaz az emberek el lesznek küldve, ez több esetben végkielégítés kifizetésével jár. Ha esetleg lesz is felvétel, jobb esetben is határozott idejű szerződésre számíts, ami nem feltétlenül lesz meghosszabbítva, ahogy az ősszel is volt rá példa.
Azért némely esetben rendkívül nehéz felülmúlni az ún. cinkotakék festést avval a bizarr sötétebb kékkel (és szerintem a szürkének is kismértékben megváltozott az árnyalata), és ezzel a kékkel befényezik az ajtógumikat is, némely bizarrabb esetben még a kerékre is kerül festék. Sőt, mivel mostnában ki se kalapálják rendesen a buszokat, ezek a horpadások, ütések meg is látszanak rendesen (kéretik megnézni pl. 17-98 oldalát). Egyszerűen undorító...
Amúgy igazat adok Neked. Múltkor 02-35-el tényleg halálfélelmem volt, ahogy az első ajtótól le voltkonyulva (!) az eleje és külön életet élt :D És ez még valamikor szeptemberben volt, 178-ason.
Nemtudom, láttad-e önönn magadat tegnap vizsgaszemle után, de ha nem, ne is nézd meg. Ilyen igénytelen, undorító, gagyi, nevetséges fényezgetésnek sem nevezhető pacsmagolást, ráadásul már a sz@r festék van dél-pesten is... Hát egy hányadék...
Majd amikor az elős kerék feletti dob is külön életet fog élni, meg az A tengely előtti rész is elválik a váztól és már csak a jóisten tartja és ha rálépsz imbolyog össze-vissza (álló helyzetben!!!) na akkor már tényleg jöhet Cinkotára ez is:)